abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18940543
Zal even kort uitleggen wat er precies aan de hand is:
Mijn vader is 6 maanden geleden overleden aan een hartstilstand, ik vond hem op bed toen ik uit school kwam. Hij bleek die nacht/s'ochtens vroeg een hartstilstand te hebben gehad. Maar ik vond hem pas smiddags omdat me moeder altijd vroeg begint met werken en ze hem nooit wakker maakt en ik gewoon smorgens weg ga.

Nu zijn mijn buurvrouw, overbuurmeisje en overbuurvrouw gisteren naar een medium in Almere geweest. Ik ken ze al jaren en weet dat ze heel nuchter zijn in dit soort dingen, vooral mijn buurvrouw.

1.5 jaar geleden is haar man overleden en gistern heeft ze dus een foto neergelegt en ze kon toen precies vertellen dat hij 5 maanden voor zijn dood een boom had geplaats, dat de manier waarop is overleden zijn wens was. Mijn overbuurmeisje had een foto van haar opa mee. Toen ze die foto pakte vertelde ze ook allerlei dingen over die man en ook deedt ze na hoe hij altijd liep.... Mijn buurvrouwen vinden haar goed, mijn ene buurvrouw zei ook als ze vragen had gesteld had ik haar niet geloofd omdat ze dan van jou antwoorden haar verhaal gaat maken, maar dat doet ze dus niet.

Ik zit er nu over na te denken om er ook heen te gaan met mijn moeder. Ik vind het heel moeilijk namelijk dat ik geen afscheid van mijn vader heb kunnen nemen en ik daar dag en nacht mee bezig ben. Ik wil gewoon zo toch nog iets van hem horen, dat hij het goed heeft enzo ik weet niet....
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:34:43 #2
37265 tbpot
ja ja echt waar
pi_18941797
Als je gelovig bent houdt je dan verre van een medium vandaan, hetgeen deze persoon verteld komt van satan en zijn demonen af, deze willen ons doen geloven dat er een hemel is waar we naar toe gaan als we sterven, en dat is dus niet waar.
op een graf staat ook altijd; hier rust onze........
voor de waarheid is dan ook een gedegen bijbelonderzoek nodig, iets waarbij ik je graag wil helpen mocht je dat willen.

sterkte.
Dat kan de beste overkomen, anders zou het mij niet overkomen.
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:50:00 #3
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18942220
Tpbot, met alle respect, maar waar zitten je hersens? De TS heeft zijn vader verloren en zoekt steun en troost wellicht in een vorm van een medium. En jij gaat zeggen dat het niet zo is dat men naar de hemel gaat? :S En wat is dat voor onzin dat een medium onder invloed van satan ed staat. En wat heeft de TS aan een bijbelstudie???????

TS, sterkte, erg vervelend voor je, ik leef met je mee . Let alsjeblieft niet op wat tpblot zegt. Als er een God bestaat is je vader zeker in de hemel.
pi_18942294
ik let ook niet op hem... lach hem eerder uit
pi_18942318
Wat dacht je van gewoon gaan?
Ben je bang iets te horen wat je niet gaat bevallen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:55:43 #6
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18942381
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef Patries86 het volgende:
ik let ook niet op hem... lach hem eerder uit
Mooi zo . Overigens denk ik eerlijk gezegd dat de meeste mediums niet echt zijn, maar als je er troost mee kan vinden dan is er niks verkeerd mee. Doe gewoon wat je hart je ingeeft en niet wat men hier je adviseert.
pi_18942415
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef cyber_rebel het volgende:
Mooi zo . Overigens denk ik eerlijk gezegd dat de meeste mediums niet echt zijn, maar als je er troost mee kan vinden dan is er niks verkeerd mee. Doe gewoon wat je hart je ingeeft en niet wat men hier je adviseert.
Nou moe...
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:59:07 #8
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18942464
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:57 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou moe...
huh
pi_18942509
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef cyber_rebel het volgende:
huh
Ik adviseerde haar gewoon te gaan, als ze dat zou willen...
Schrijf jij fijntjes dat ze niet moet luisteren naar advies van de mensen "hier"...

donderdag 6 mei 2004 @ 23:03:44 #10
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18942588
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ik adviseerde haar gewoon te gaan, als ze dat zou willen...
Schrijf jij fijntjes dat ze niet moet luisteren naar advies van de mensen "hier"...

Ohw, het was niet persoonlijk hoor . Maar ik denk gewoon dat men in zon soort situatie gewoon zelf weet wat het het beste is. Maar goed de TS heeft blijkbaar wel behoefte aan advies en andere meningen. Anders had hij het topic niet geopend.
pi_18942641
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef cyber_rebel het volgende:
Ohw, het was niet persoonlijk hoor . Maar ik denk gewoon dat men in zon soort situatie gewoon zelf weet wat het het beste is. Maar goed de TS heeft blijkbaar wel behoefte aan advies en andere meningen. Anders had hij het topic niet geopend.
None taken.
Een zij...

Enne TS laat je weten of je gaat, en hoe dat verlopen is?
pi_18942728
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef cyber_rebel het volgende:

[..]

Ik ken genoeg echte en betrouwbare.
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:08:37 #13
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18942752
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

None taken.
Een zij...

Enne TS laat je weten of je gaat, en hoe dat verlopen is?
Oeps sorry, laat ik weer seksistische neigingen boven komen

En idd ben ik ook wel nieuwsgierig naar de afloop, maar alleen als het niet te persoonlijk voor je is

En nou stop ik hier met posten, heb mijn woordje wel gezegd
pi_18942791
Mijn vader overleed aan een beroerte toen ik 17 was, ik zou nooit naar een medium gaan ofzo. Gewoon je vader herinneren zoals hij was en waar hij ook mag zijn hij zal zeker van je houden. En als dat niet meer mogelijk is dan kun je vertrouwen putten uit het feit dat hij toen hij kon van je gehouden heeft. Jij weet dat zelf het beste. Persoonlijk zou ik het daar bij laten als ik jou was.
pi_18942872
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:09 schreef Smasr het volgende:
Mijn vader overleed aan een beroerte toen ik 17 was, ik zou nooit naar een medium gaan ofzo. Gewoon je vader herinneren zoals hij was en waar hij ook mag zijn hij zal zeker van je houden. En als dat niet meer mogelijk is dan kun je vertrouwen putten uit het feit dat hij toen hij kon van je gehouden heeft. Jij weet dat zelf het beste. Persoonlijk zou ik het daar bij laten als ik jou was.
Je hebt best gelijk, en dat zou JIJ doen, maar als zij zich nou beter voelt als ze een bezoek pleegt aan een medium om te kijken of haar vader haar nog wat wou melden of n 'bloemetje' wou geven, dan hoeft ze het toch niet te laten bij die gedachte? Ze kan het allicht proberen, zo'n bezoekje.
pi_18943033
ik geloof wel dat zij echt is... want ik vertrouw mijn buurvrouw 10000% en die medium vertelde allemaal dingen die ze nooit kon weten.... hoe hij was gestorven enzo
pi_18943095
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:18 schreef Patries86 het volgende:
ik geloof wel dat zij echt is... want ik vertrouw mijn buurvrouw 10000% en die medium vertelde allemaal dingen die ze nooit kon weten.... hoe hij was gestorven enzo
Patries, als je denkt dat je het moet doen, waarom niet dan?
Out of my mind, back in five minutes
pi_18943135
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:18 schreef Patries86 het volgende:
Als ze goed bij je aanvoelt, dus je bent een beetje op je gemak bij haar en je vertrouwt haar een beetje (kan natuurlijk niet 100% als je elkaar voor de eerste keer ziet) dan zal je vast wel goed zitten. Op je gevoel afgaan is goed. En zoals Pleun al zei: Why not?
  donderdag 6 mei 2004 @ 23:23:47 #19
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18943163
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 23:20 schreef Pleun het volgende:

[..]

Patries, als je denkt dat je het moet doen, waarom niet dan?
Idd, lijkt mij een duidelijke zaak . Hoe staat je moeder er tegenover?
  vrijdag 7 mei 2004 @ 11:07:26 #20
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_18950614
mijn vader is 3 jaar geleden overleden, toen bleef ik bij de gedachte dat de dood het einde was. Nu 'weet' ik 'beter', en weet ik dat mijn vader nog bestaat. Anders dan dat ik hem kende, natuurlijk, maar hij is er nog wel.
Ik ben ooit naar een medium geweest, een kleine 4 maanden geleden. En ik zat te trillen, in de hoop dat ik werd uitgekozen toen. Ik geef je het volgende advies:
Doe het, als je denkt dat je het aankan. Doe dit niet uit een bevestiging willen of hij nog bestaat, want dan kunnen de emotionele zaken erg hoog oplopen.

Mijn moeder is de laatste tijd constant bezig om informatie te verkrijgen over mediums, welke dan misschien contact kunnen leggen met mijn vader. Maar ik adviseer haar, waar ze gelukkig naar luistert; Zolang je geen vrede hebt met de situatie zoals hij is, zou ik het niet doen. Pas als je er vrede mee hebt, dan zou ik het doen.

Luister naar jezelf,
maar mijn advies luidt; ga er niet heen, omdat je het anders niet kan loslaten, ga er heen als je het losgelaten hebt.

Want voor mijzelf, eb ik nog nooit met een medium over mijn vader gesproken. En voor mijzelf, is het ook niet nodig.
pi_18951140
quote:
Luister naar jezelf,
maar mijn advies luidt; ga er niet heen, omdat je het anders niet kan loslaten, ga er heen als je het losgelaten hebt.
Als het voor de TS een manier is om los te kunnen laten, waarom niet dan?
  Admin vrijdag 7 mei 2004 @ 11:30:24 #22
2222 crew  iteejer
pi_18951218
Gewoon erheen gaan. Verwacht geen wonderen, want om het maar even plastisch voor te stellen, een deur open zetten hoeft nog niet te betekenen dat er dan ook gelijk iets of iemand doorheen komt.
Misschien is het wel verstandig om een goede vriend/vriendin mee te nemen, of je moeder.

Ik denk dat je het júist moet doen als je er onvrede mee hebt. Die onvrede kan nl heel goed veroorzaakt worden door je vader die vanaf de andere kant aan die deur staat te kloppen.

Het is vanuit jullie kant niet afgerond, maar vanaf de zijne wellicht ook niet. Het is voor jullie moeilijk om contact te krijgen met datgene wat er nog van hem rondwaart, maar omgekeerd is dat zeer waarschijnlijk ook zo.

Natuurlijk kun je er ook voor kiezen hier niet in te geloven. Maar als je dat wél doet, dan doe je er mi goed aan om bovenstaande goed tot je door te laten dringen. Niet omdat ik nou alles zo goed zou weten, maar omdat dergelijke onderwerpen niet algemeen zijn, en dus wellicht niet gelijk in eerste lezing duidelijk is wat ik nu eigenlijk wil zeggen
pi_18957559
Mijn moeder wilt er ook wel heen, ze geloofde het eerst ook niet zoals ik maar nu we dingen horen van onze buurvrouw en goeie vriendin en zien dat zij er van opknapt is mijn moeder toch ook wel nieuwschierig... maar ze gaat alleen als ik meega en ik er klaar voor ben
Ik vind het wel eng en mijn moeder ook maar toch zijn we wel nieuwschierig.
Als we gaan horen jullie het en we nemen de 2 buurvrouwen mee
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:47:39 #24
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_18957629
Oke wat je ook besluit te doen suc6
pi_18972038
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Patries86 het volgende:
Mijn moeder wilt er ook wel heen, ze geloofde het eerst ook niet zoals ik maar nu we dingen horen van onze buurvrouw en goeie vriendin en zien dat zij er van opknapt is mijn moeder toch ook wel nieuwschierig... maar ze gaat alleen als ik meega en ik er klaar voor ben
Ik vind het wel eng en mijn moeder ook maar toch zijn we wel nieuwschierig.
Als we gaan horen jullie het en we nemen de 2 buurvrouwen mee
Ik ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')