Mooi zoquote:Op donderdag 6 mei 2004 22:52 schreef Patries86 het volgende:
ik let ook niet op hem... lach hem eerder uit
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef cyber_rebel het volgende:
Mooi zo. Overigens denk ik eerlijk gezegd dat de meeste mediums niet echt zijn, maar als je er troost mee kan vinden dan is er niks verkeerd mee. Doe gewoon wat je hart je ingeeft en niet wat men hier je adviseert.
Ik adviseerde haar gewoon te gaan, als ze dat zou willen...quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:59 schreef cyber_rebel het volgende:
huh![]()
Ohw, het was niet persoonlijk hoorquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:00 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik adviseerde haar gewoon te gaan, als ze dat zou willen...
Schrijf jij fijntjes dat ze niet moet luisteren naar advies van de mensen "hier"...![]()
![]()
None taken.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:03 schreef cyber_rebel het volgende:
Ohw, het was niet persoonlijk hoor![]()
. Maar ik denk gewoon dat men in zon soort situatie gewoon zelf weet wat het het beste is. Maar goed de TS heeft blijkbaar wel behoefte aan advies en andere meningen. Anders had hij het topic niet geopend.
![]()
Ik ken genoeg echte en betrouwbare.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:55 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Mooi zo. Overigens denk ik eerlijk gezegd dat de meeste mediums niet echt zijn, maar als je er troost mee kan vinden dan is er niks verkeerd mee. Doe gewoon wat je hart je ingeeft en niet wat men hier je adviseert.
Oeps sorry, laat ik weer seksistische neigingen boven komenquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
None taken.Een zij...
![]()
Enne TS laat je weten of je gaat, en hoe dat verlopen is?
Je hebt best gelijk, en dat zou JIJ doen, maar als zij zich nou beter voelt als ze een bezoek pleegt aan een medium om te kijken of haar vader haar nog wat wou melden of n 'bloemetje' wou geven, dan hoeft ze het toch niet te laten bij die gedachte? Ze kan het allicht proberen, zo'n bezoekje.quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:09 schreef Smasr het volgende:
Mijn vader overleed aan een beroerte toen ik 17 was, ik zou nooit naar een medium gaan ofzo. Gewoon je vader herinneren zoals hij was en waar hij ook mag zijn hij zal zeker van je houden. En als dat niet meer mogelijk is dan kun je vertrouwen putten uit het feit dat hij toen hij kon van je gehouden heeft. Jij weet dat zelf het beste. Persoonlijk zou ik het daar bij laten als ik jou was.
Patries, als je denkt dat je het moet doen, waarom niet dan?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:18 schreef Patries86 het volgende:
ik geloof wel dat zij echt is... want ik vertrouw mijn buurvrouw 10000% en die medium vertelde allemaal dingen die ze nooit kon weten.... hoe hij was gestorven enzo
Als ze goed bij je aanvoelt, dus je bent een beetje op je gemak bij haar en je vertrouwt haar een beetje (kan natuurlijk niet 100% als je elkaar voor de eerste keer ziet) dan zal je vast wel goed zitten. Op je gevoel afgaan is goed. En zoals Pleun al zei: Why not?quote:Op donderdag 6 mei 2004 23:18 schreef Patries86 het volgende:
ik geloof wel dat zij echt is... want ik vertrouw mijn buurvrouw 10000% en die medium vertelde allemaal dingen die ze nooit kon weten.... hoe hij was gestorven enzo
Idd, lijkt mij een duidelijke zaakquote:Op donderdag 6 mei 2004 23:20 schreef Pleun het volgende:
[..]
Patries, als je denkt dat je het moet doen, waarom niet dan?
Als het voor de TS een manier is om los te kunnen laten, waarom niet dan?quote:Luister naar jezelf,
maar mijn advies luidt; ga er niet heen, omdat je het anders niet kan loslaten, ga er heen als je het losgelaten hebt.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Patries86 het volgende:
Mijn moeder wilt er ook wel heen, ze geloofde het eerst ook niet zoals ik maar nu we dingen horen van onze buurvrouw en goeie vriendin en zien dat zij er van opknapt is mijn moeder toch ook wel nieuwschierig... maar ze gaat alleen als ik meega en ik er klaar voor ben
Ik vind het wel eng en mijn moeder ook maar toch zijn we wel nieuwschierig.
Als we gaan horen jullie het en we nemen de 2 buurvrouwen mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |