whyquote:Op zondag 6 juni 2004 12:41 schreef Darklight het volgende:
Kan dit naar Onzin
alle huizen zijn gelijk gemaakt met dr grondquote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef -Lotte- het volgende:
Je kan het ook zien als een gewoon steviger bouwwerk. Als jij je Allah vreest en alles wilt geven.... dan denk je wel 20 keer na voordat je overgaat tot bouwen. Misschien is het wel expres gebouwd om heeeeeel lang mee te gaan, en is het fundament wel 10 keer sterker dan de andere huizen geweest.
Andere aarbevingen hebben al aangegeven dat ze in Turkije niet de beste huizenbouwers zijn...
Met andere woorden, indrukwekkend, opvallend.. maar absoluut in mijn ogen niet alleen mogelijk door een wonder.
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:47 schreef -Lotte- het volgende:
Je kan het ook zien als een gewoon steviger bouwwerk. Als jij je Allah vreest en alles wilt geven.... dan denk je wel 20 keer na voordat je overgaat tot bouwen. Misschien is het wel expres gebouwd om heeeeeel lang mee te gaan, en is het fundament wel 10 keer sterker dan de andere huizen geweest.
Andere aarbevingen hebben al aangegeven dat ze in Turkije niet de beste huizenbouwers zijn...
Met andere woorden, indrukwekkend, opvallend.. maar absoluut in mijn ogen niet alleen mogelijk door een wonder.
Ik ben gelovig... maar niet alle opmerkelijke dingen in het leven behoeven wonderen te zijn. Ik zeg niet dat het geen wonder is, maar dat het niet PERSE een wonder hoeft te zijn.quote:Op zondag 6 juni 2004 12:51 schreef meki2 het volgende:
[..]
haha typisch een eigenwijze ongelovige kan je er soms niet tegen dat dit een wonder is en dat als daar een kerk stond dat die kerk wel zou neerstorten in plaats van moskee
Hoeft niet nee..quote:Op zondag 6 juni 2004 12:57 schreef meki2 het volgende:
dit is ook geen wonder neee absoluut niet http://www.omislam.com/images/allahhand.jpg
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef RichardQuest het volgende:
Die allah van je heeft blijkbaar een aardbeving veroorzaakt in Turkije waardoor waarschijnlijk veel doden zijn gevallen
quote:Op zondag 6 juni 2004 12:59 schreef RichardQuest het volgende:
Die allah van je heeft blijkbaar een aardbeving veroorzaakt in Turkije waardoor waarschijnlijk veel doden zijn gevallen
noem er maar een op danquote:Op zondag 6 juni 2004 13:01 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
Hoeft niet nee..
Ik kan er zo duizenden andere verklaringen voor verzinnen.
omdat er steeds meer homo s en lesbie s komen en denk je dat god daar blij mee isquote:Op zondag 6 juni 2004 13:08 schreef RichardQuest het volgende:
In Turkije is 98% van de mensen gelovig, vrind. Waarom krijgen die mensen daar een tikje op de vingers?
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:10 schreef achmet het volgende:
98% my ass 98% ZEGT dat maar is het niet...
hoeveel % hier zegt dat ie moslim is maar is elke avond te vinden in een bar met een biertje in zn hand
Wat een copy-cat, die Allah van je. Dat heeft God ook al eens gedaan.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:07 schreef achmet het volgende:
omdat 9 van de 10 niet meer gelovig is.. zie het maar als een tikje op de vingers
quote:Op zondag 6 juni 2004 13:09 schreef meki2 het volgende:
[..]
omdat er steeds meer homo s en lesbie s komen en denk je dat god daar blij mee is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |