De komende weken:
Mario kart Double Dash
Viewtifull Joe
F-Zero
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
41 42
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 24-09-2003 22:57]
Roy, stel de volgende topic maar alvast op
Er moeten meer goede spellen komen van third partys...
dat zie ik zo nog niet gebeuren nu
een enkeling is er in geslaagd
maar de echte toppers zijn toch van Nintendo zelf
Moet nog steeds verder ooit
quote:Ja ik ben een beetje laat, maar het is gewoon een goed spel en ik dacht laat ik er wat plaatjes van neerzetten
Op woensdag 24 september 2003 22:07 schreef ASSpirine het volgende:
je bent wel een beetje laat met Zelda, en ik heb em al uitgespeeld![]()
quote:serieus ? da's niet zo leuk
Op woensdag 24 september 2003 22:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Driver 3 is gecancelled voor de GC..
quote:Ik ook, ik krijg er steeds meer zin in (zeker nu we een MK-meet gaan houden).
Op woensdag 24 september 2003 22:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik ben zooooo benieuwd naar Mariokart
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar nieuwe beelden van RE4, volgende week schijnen die op de Tokyo Game Show getoond te worden.
quote:OMG
Op woensdag 24 september 2003 22:32 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ook, ik krijg er steeds meer zin in (zeker nu we een MK-meet gaan houden).
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar nieuwe beelden van RE4, volgende week schijnen die op de Tokyo Game Show getoond te worden.
quote:Die prijs gaat zover ik weet voor de gehele wereld gelden (is altijd nog zo geweest) het kan alleen goed dat hier de prijsdaling "maar" gaat tot 149 euro (don't ask me why)
Op woensdag 24 september 2003 21:39 schreef speknek het volgende:[..]
Van mij mag je bashen hoor
. Maar Microsoft had dan wel weer een leuke aanbieding qua spellen voor de xboxbezitters. Maar dit is inderdaad wel een stuk beter van Nintendo. GC en GBA voor de prijs van een PS2
.
Maar gaat het nou alleen voor Amerika gelden?
Nofi voor de TS maar ik vind deze plaatjes iets meer eer doen aan F-Zero GX
in dit geval geldt wel dat een filmpje meer zegt dan 1000 screens
Ik ben zo'n beetje fan van de Aardman Studios (Wallace&Gromit, Chicken Run) en het lijkt me echt een leuk spel (niet super origineel maar dat hoeft ook niet).
quote:P.S.
Wallace & Gromit is an arcade platform adventure where the player has to liberate the zoo from the evil clutches of the maniacal Feathers.Feathers wants to make diamonds. Lots of diamonds. And he'll stop at nothing to achieve his dream.
The diabolical penguin has incarcerated all the baby animals in order to persuade their parents to do his bidding and manufacture gems from the coal being mined using the incredible diamond-o-matic. Wallace & Gromit have smelled the fishy presence of Feathers and developed an elaborate plan to infiltrate his domain. And so the indomitable duo has to construct the integral part of their scheme, the Trojan Penguin. When the giant wooden bird is placed at the zoo gates Feathers' narcissistic personality embraces the 30-foot tribute and makes it the zoo centerpiece. Unbeknownst to Feathers, Wallace & Gromit reside in the Trojan Penguin complete with resplendent standard lamp and armchair. At night the pair can start their amazing adventure.
* Charge through the game as the resourceful and adventurous Gromit, with Wallace never far behind to offer hilarious if sometimes dubious hints.
* Race through five enormous action packed levels (with 24 sub levels and mini arcade games) covering eight different 'animal houses' in the zoo.
* Bursting with inventions designed to challenge the mind and fill every level with fast paced fun including: the Porridge Gun, Coal Flinger, Banana Launcher and Knitting Machine.
* Build contraptions invented by Wallace to aid your journey such as 'Springy Boots', 'Mine Cart', 'Toboggan' and 'Gyrocopter'.
* Bamboozle your way past Feather's army of zookeepers, henchmen and mischievous monkeys!
* Take full advantage of the next generation consoles' capabilities using high poly count, multi-texturing, fogging, environment-mapping, specular lighting, shadowing and depth of field.
* Spot the parodies; dozens of scenes containing well known adaptations of movie/game elements to add to the humor.
* Master tons of special moves from Gromit, including head spins, back flips and the hysterical 'sneaking' moves.
foutje in OP het is "Viewtiful" niet "Viewtifull" Joe
De gamecube prijs is in Amerika écht 99 dollar geworden!!!
Me want RE 4 and Mario kart
Enne, 99 euro is wel heel weining kan je een Gamecube en een GBA kopen voor de prijs van een PS-2/X-box
quote:Ja mooi toch?
Op donderdag 25 september 2003 09:04 schreef HomerJ het volgende:
Coole OPMe want RE 4 and Mario kart
Enne, 99 euro is wel heel weining kan je een Gamecube en een GBA kopen voor de prijs van een PS-2/X-box
quote:Nu voel ik me met ¤199,- toch in me kont genaaid aangezien ik nog geen 2 maanden geleden een Cube had gekocht
Op donderdag 25 september 2003 08:20 schreef Khadgar het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/28900?&niv=
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=technologyNews&storyID=3502520De gamecube prijs is in Amerika écht 99 dollar geworden!!!
Maar goed, hoop nu iig dat daardoor meer spellen uitgebracht worden, omdat misschien meer mensen een Cube gaan kopen...
Daarintegen zou 99 euro voor een cube best wel een strakke zet zijn, vooral nu de feestdagen weer om de hoek staan te kijken..
quote:Oei, ik voel me genaaid want mijn GF2 van 350 euro tik ik nu voor 10 op de kop ... je weet toch dat dat spul goedkoper wordt? Ik snap dat het zuur is (kocht zelf mijn PS2 voor 1100 gulden en binnen de week was daar de aankondiging dat hij de week erop 300 piek in prijs omlaag ging), maar zo gaat dat in de hedendaagse wereld. Zie het idd van de zonnige kant zoals je in je 2e regel aangeeft, meer verkochte units geeft ontwikkelaars meer vertrouwen en dat geeft ons meer games
Op donderdag 25 september 2003 11:34 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
Nu voel ik me met ¤199,- toch in me kont genaaid aangezien ik nog geen 2 maanden geleden een Cube had gekocht
Maar goed, hoop nu iig dat daardoor meer spellen uitgebracht worden, omdat misschien meer mensen een Cube gaan kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |