SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vind het toch knap hoe het de KNVB elke keer aan langetermijnvisie ontbreektquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
“Louis van Gaal mogelijk nieuwe bondscoach”
Ach, Nederland…
Mag hij wel van Truus?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
Tja dan maar de admiraal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man heeft zichzelf al genoeg bewezen. Ik gun hem zijn pensioen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
Dat vorige topic duurde zo lang dat het wel weer bijna tijd is.quote:
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die man heeft zichzelf al genoeg bewezen. Ik gun hem zijn pensioen.
Bij Curaçao waren ze er heel blij mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.
Ik ben @Meke niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vorige topic duurde zo lang dat het wel weer bijna tijd is.
Zal ik hem wijzigen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben @:Meke niet.
Je had ook iets leuks kunnen doen met de mededeling van @:NailQueen dat ze alleen op kantoor is bijvoorbeeld.
Eerst maar even afwachten of Fred zijn magische krachten gaat gebruiken.quote:
Deze regels zijn soms ook wel een beetje betuttelend, want thuis ben je ook vaak alleenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, blijkbaar is het wel toegestaan om alleen op kantoor te werken, mits er duidelijke afspraken zijn in geval van nood.
Ik ook nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen TT meer gehad![]()
Ik zou ook niet blij zijn met Dickie hoorquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Curaçao waren ze er heel blij mee.
Om dat er nog eens extra in te wrijven bij NQ is ook weer zo deprimerendquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben @:Meke niet.
Je had ook iets leuks kunnen doen met de mededeling van @:NailQueen dat ze alleen op kantoor is bijvoorbeeld.
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen TT meer gehad![]()
Iets over IJs_Beer? Hij was jarig, maar werd uit de TT gehaald om plaats te maken voor Arizona.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.
Ik geloof niet dat dit het soort TT is dat @NailQueen in gedachten had.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iets over IJs_Beer? Hij was jarig, maar werd uit de TT gehaald om plaats te maken voor Arizona.
Zie, het hoeft helemaal niet depressief te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.
Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarigquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit het soort TT is dat @:nailqueen in gedachten had.
(Misschien doen we iets voor @:ijs_beer in het volgende topic, het is nu toch veel te warm voor zijn soort).
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zoiets? Dat past ook wel bij de Pride evenementen van dit weekend.quote:I'm your Nailqueen tonight
All my troubles are out of sight
Verdraaid, sinds wanneer is iedereen hier zo vaak jarig?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarig
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarig
Maak er maar iets moois vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zoiets? Dat past ook wel bij de Pride evenementen van dit weekend.
Dat zal Amerika niet laten gebeuren voor een belangrijke functiequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.
Ik maak er altijd iets moois vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:h_t
@:cyan9
@:meke
@:thestigsdutchcousin
Ik weet niet of dit nu de TT was die NQ in gedachten had maar ik ben er in elk geval van af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:48 schreef Meke het volgende:
Maar ik zie dat de twenige echte ESF mod het al heeft aangepost
Ik word weer vergeten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik volg je goede raad meteen opquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:25 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik heb een heel goede tip voor jullie: ga niet wandelen vanavond. Wat een benauwde bloedhitte zeg. Ik heb maar 4 km gelopen en ik ben compleet leeggezweet.
Ik en wat nuttigs doen? Haha.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.quote:
Dat laat ik aan m'n collega over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.
Gelachen.quote:
Dat is net wat te lang.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan schuiven we dat een weekje op, zodat dn ijs_beer er volgende week eentje heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
F1 is geen echte sport, dus jij ook geen echte modquote:
Ik help je wel even met de post hierboven, die ik natúúrlijk hélémáál meenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.
Crewbashquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
F1 is geen echte sport, dus jij ook geen echte mod
Oeiquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Zooo, modfight hierquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
*Pakt handjequote:Op maandag 3 augustus 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa ophef dat is lang geleden.
* pakt de popcorn erbij
NailQueen's handje?quote:
Jeetje zeg, dat je überhaupt grappen durft te maken over zoiets terwijl je weet dat je daarmee de onzekerheid van de F1-mods weer triggert, omdat ze zelf natuurlijk ook wel weten dat het gewoon klopt... Ik vind dat heel ergquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Rijdt even met F1 auto je huis binne.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit jaar 2 grand Prix?quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje zeg, dat je überhaupt grappen durft te maken over zoiets terwijl je weet dat je daarmee de onzekerheid van de F1-mods weer triggert, omdat ze zelf natuurlijk ook wel weten dat het gewoon klopt... Ik vind dat heel erg
Goot popcorn recht in je gezicht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaa ophef dat is lang geleden.
* pakt de popcorn erbij
Daar staat de doodstraf op.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
HEY! Ik kom net onder de douche vandaanquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goot popcorn recht in je gezicht.
Omdat Spanje wereldkampioen is. Dan krijg je gewoon meer. Ook meer immigranten dus er is wel enige balans.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit jaar 2 grand Prix?
Dat kan ook met een vrachtwagen, dat is ook geen sportquote:Op maandag 3 augustus 2026 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Rijdt even met F1 auto je huis binne.
O sorry dan was het misschien verkeerde timing, je weet dat het echt een grapje was hèquote:
Daarom noemden ze het bij Makkelijk scoren ook transport.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat kan ook met een vrachtwagen, dat is ook geen sport
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:04 schreef Meke het volgende:
[..]
O sorry dan was het misschien verkeerde timing, je weet dat het echt een grapje was hè![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het beeld dat ik hierbij in mijn hoofd krijg is toch wel erg grappigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nog geen uur op kantoor of ik had al gelijk een strijd met een wesp hier. Uiteindelijk heb ik hem met de ventilator naar buiten gejaagd. Ik ben veilig en ongedeerd.
quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik heb al dagen flink aantal muggen in huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:31 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik ben ook op kantoor, geen gevecht met wespen hier maar wel met mijn motivatie
Neerschietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al dagen flink aantal muggen in huis.
Straks nog naar fysio met deze hitte.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn armquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sietse ligt zo op het bureau dat ie aandacht krijgt van mij door tegen het toetsenbord aan te liggen.
Die van ons probeert altijd je apparaat uit je handen te duwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn arm![]()
Dat is juist verkoelend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive gooit een waterballon op Meke
Dat zal haar leren
De muggen of de fysiotherapeut ?quote:
Ik leef nog. Ik zit op iets van 30km ten zuiden ervan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor leef jij nog? Of zit je niet in de buurt van de Limburgse bosbranden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn arm![]()
Bij mij op het toetsenbord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou nou.quote:
Oldschool!quote:
[..]Ohh dan kwam mijn "grap" inderdaad echt op een rotmomentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dan kwam mijn "grap" inderdaad echt op een rotmoment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het ook niet weten.
[ Bericht 6% gewijzigd door ESF1Gamer op 04-08-2026 16:02:03 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
JALOERS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een buitje. Dat geeft wel een beetje verkoeling.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het ook niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Van Spanjaarden die komen helpen bij de natuurbrand bij Venray ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een Spaanse vlag gezien @:Strani
Zovaak zie ik die niet vliegen hier.
Zie jij ze vliegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil het prive houden anders wordt het te herkenbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
PS @:esf1gamer ik hoop wel dat je je posts in spoiler zet omdat het te privé voelt, en niet omdat je het gevoel hebt dat er niet ruimte is om dit soort dingen 'openbaar' te bespreken. Daar zijn we toch juist voor
Dat snap ik ook wel weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het prive houden anders wordt het te herkenbaar
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:14 schreef Meke het volgende:
Ze zijn hier de gevel aan het voegen. We dachten dat ze na twee weken klaar zouden zijn, maar ze zijn inmiddels volgens mij aan hun vijfde week bezig![]()
Ze hanteren Spaanse werktijden, maar dan alleen het deel vóór de siësta, en op vrijdag zijn ze sowieso vrij, wat een leven.
Aan de andere kant: ze leveren wel goed werk en we hebben nauwelijks last van ze, dus echt erg vind ik het ook niet maar wel bijzonder
Haha nou bizar hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde het
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde het
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoihoi, ik ben ook maar weer eens ingelogd.Heb ik wat gemist?
Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Jaa daar wilde ik eigenlijk ook over komen kletsen. Ik ben super zenuwachtig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.
Ik zie die Belgische huizen genoeg in het programma Blind Gekocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denken
Is dat ergens te zien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.
Dat heb ik niet.quote:
Ja, dat ze er in België wat van kunnen is algemeen bekendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denken
Dan moet ik zeker een abonnement nemen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je kpn hebt dan via de app van Ziggo.
Nee je kunt dan alleen deze Uefa wedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker een abonnement nemen?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dat ze er in België wat van kunnen is algemeen bekend![]()
Steigers Justitiepaleis Brussel na 40 jaar renovatie zelf aan vervanging toe
Je zou dan ook verwachten dat ze meteen door kunnen met opnieuw renoveren waar ze 40 jaar geleden gestart zijn .quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5quote:
Ja daar kan ik niet bij helpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5
De wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5
Eerst wedstrijd en daarna film.quote:
Daarna gamen.quote:
Ja, als iets structureel op instorten staat, kan je dat moment misschien beter niet afwachten, maar het gewoon een handje helpen, ook als het een monument is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
EGELTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik heb zoveel concerten gezien inmiddels! Maar dé grootste verrassing tot nu toe van dit jaar vind ik the bird experience.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
EGELTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Klinkt goed! Ik heb hier nog een keer naar je gerefereerd, volgens mij omdat ik een leuke concerttip hadquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Omg ik heb zoveel concerten gezien inmiddels! Maar dé grootste verrassing tot nu toe van dit jaar vind ik the bird experience.
Laat ik het zo zeggen: Het is begonnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben weer naar Rock Werchter geweest, daar vond ik Psychonaut erg tof, en Sons. En The Reytons. Naast wat grotere artiesten, zoals The Cure, maar dat is niet echt hidden gem.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb hier nog een keer naar je gerefereerd, volgens mij omdat ik een leuke concerttip had
Ik ga eens naar The Bird Experience luisterenWat vond je nog meer gaaf?
Het hoeft ook niet echt hidden gem te zijn. Ik vond Nick Cave op BKS echt geweldig!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben weer naar Rock Werchter geweest, daar vond ik Psychonaut erg tof, en Sons. En The Reytons. Naast wat grotere artiesten, zoals The Cure, maar dat is niet echt hidden gem.
Dat is nog een slechtere keuze dan Reiziger. Ik zag een aantal users die elders al noemen. Dan is men aan het klagen over dit WK over Koeman, maar wil je iemand die op bijna identieke wijze het WK ervoor heeft gespeeldquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
Zeker. Ajax was echt geweldig. AZ was ook knap al was dat vooral voortbouwen op de basis van de fundamenten die Adriaanse heeft gelegd (en erg wisselvallig). Bij Bayern eerste seizoen ook erg goed. Barcelona was wel ok.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die man heeft zichzelf al genoeg bewezen. Ik gun hem zijn pensioen.
Daar was ik ook!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet echt hidden gem te zijn. Ik vond Nick Cave op BKS echt geweldig!
Hee welkom terugquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben door dochterlief meegezogen (hahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:32 schreef H_T het volgende:
Ik kon niks vinden op de streamers waar ik zin in had en dus kijk ik nu een dvd van Thunderbirds
Toch wel de originele jaren '60 serie hoop ik?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:32 schreef H_T het volgende:
Ik kon niks vinden op de streamers waar ik zin in had en dus kijk ik nu een dvd van Thunderbirds
Thunderbirds are go!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:32 schreef H_T het volgende:
Dat is inderdaad wel knap tegen Olympiakosquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Welkom terug Egeltje
Mooi gedaan van NEC. Gelijk in de uitwedstrijd. Dan volgende week thuis afmaken.
Een verjaardag of 30.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
In principe verwacht ik van NEC helemaal niks in de Champions League ( eigenlijk hetzelfde als met psvquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel knap tegen Olympiakos
Zeker welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:37 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toch wel de originele jaren '60 serie hoop ik?
Louis is inderdaad een coach uit een ander tijdperk. Dat kan best nog één eindronde redelijk uitpakken, maar dat is geen keuze met toekomstperspectief. En uit dat gedoe met Slot bleek dat het voor de KNVB blijkbaar heel belangrijk is een kandidaat voor minstens vier jaar vast te leggen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog een slechtere keuze dan Reiziger. Ik zag een aantal users die elders al noemen. Dan is men aan het klagen over dit WK over Koeman, maar wil je iemand die op bijna identieke wijze het WK ervoor heeft gespeeld![]()
En net zoals bij Advocaat begint het op een gegeven moment ook wel wat treurig te worden als je dat soort coaches nog voor een groep gaat neerzetten. Plus dat Van gaal na het WK 2010 niks meer heeft gepresteerd.
Probleem is dat Louis ook nog eens zodanig zichzelf overschat dat die daardoor kapitale foute keuzes maakt omdat die zo heilig is overtuigt van zijn eigen keuzes.
Ik ben begonnen om de alle Avengers films en series op chronologische volgorde te kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:32 schreef H_T het volgende:
Vergeet de rest van Marvel niet. Endgame is het niet waard als je dat niet eerst doet.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben begonnen om de alle Avengers films en series op chronologische volgorde te kijken.
Trek even een maandje ervoor uit.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben begonnen om de alle Avengers films en series op chronologische volgorde te kijken.
Ja dat staat hier ook nog ooit op het lijstjequote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat staat hier ook nog ooit op het lijstje
quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trek even een maandje ervoor uit.
Net op tijd klaar voor de F1.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Trek even een maandje ervoor uit.
Toen stond ik bij hiqpy, wat leuk/mooi was. Grote Geelstaart was die dag ook top trouwens, mocht je daarvan houden. Mocht je er niet van houden, dan was het een bak herrie door gastjes die eruitzien als 12.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cool! Wat vond je van Madra Salach?
Maar Odido treft geen blaam.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef zorro28 het volgende:
Oh nee, mijn Prime-video lidmaatschap is verlopen!
Wel knap, die had ik niet eens.
Mijn spambox loopt op dit moment over van spam nav de Odido hack. Sinds een week ofzo is het ineens extreem toegenomen, echt 15 per dag ofzo
Is er nog iets bekend over de Odido hack? Is er een onderzoek gaande? Een vergoeding eventueel?quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef zorro28 het volgende:
Mijn spambox loopt op dit moment over van spam nav de Odido hack. Sinds een week ofzo is het ineens extreem toegenomen, echt 15 per dag ofzo
Ik werd vandaag gebeld. Een bandje zei: this is a call from the national police.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef zorro28 het volgende:
Ik stond buiten de casbah. Het was er heul druk. Vorig jaar op Zeitgeist waren ze al geweldigquote:Op woensdag 5 augustus 2026 15:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Toen stond ik bij hiqpy, wat leuk/mooi was. Grote Geelstaart was die dag ook top trouwens, mocht je daarvan houden. Mocht je er niet van houden, dan was het een bak herrie door gastjes die eruitzien als 12.
Jep, links van de moshpit. En er even in.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik stond buiten de casbah. Het was er heul druk. Vorig jaar op Zeitgeist waren ze al geweldigJij stond wel binnen?
Geen idee, bij mij was alleen mij mail gelekt dus ik ben er ook niet zo mee bezig geweest. Maar er komt helaas zelden wat van.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is er nog iets bekend over de Odido hack? Is er een onderzoek gaande? Een vergoeding eventueel?
Ik heb zelf nooit meer wat gehoord over de bevolkingsonderzoekhack (mooi galgjewoord) maar volgens mij was dat met een sisser afgelopen.
Ik at in mijn studententijd de risotto echt heel vaak. Lijkt niet echt op echte risotto, maar wel lekker op zn eigen manier.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:30 schreef H_T het volgende:
Vandaag weer eens een Knorr Wereldgerecht geprobeerd en de bobotie smaakte me beter dan de vorige keer
Je hebt niet gewoon Amazon Prime? Daar zit Prime Video bij inbegrepen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 14:16 schreef zorro28 het volgende:
Natuurlijk niet, ik weiger ook maar 1 cent te geven aan Amazonquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt niet gewoon Amazon Prime? Daar zit Prime Video bij inbegrepen.
Ik bestel nú direct een paar sokken op Amazon ter ere van jouquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik weiger ook maar 1 cent te geven aan Amazon
Nu weten we wat Sinterklaas de rest van het jaar doetquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:50 schreef Strani het volgende:
Alicante heeft een call-centre van Odido. Ik zeg niet dat wij hier iets mee te maken hebben.
Nou hij doet heel wat meer dan alleen dat hoor, maar daar zullen we het ter bescherming van zijn goede reputatie in Nederland maar niet over hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:56 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nu weten we wat Sinterklaas de rest van het jaar doet
Ik dacht dat we het daar niet over zouden hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij doet heel wat meer dan alleen dat hoor, maar daar zullen we het ter bescherming van zijn goede reputatie in Nederland maar niet over hebben.
Nee precies.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het daar niet over zouden hebben.
Ik was wel teleurgesteld dat ik de beef shanghai niet meer in het schap zag staanquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik at in mijn studententijd de risotto echt heel vaak. Lijkt niet echt op echte risotto, maar wel lekker op zn eigen manier.
Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij doet heel wat meer dan alleen dat hoor, maar daar zullen we het ter bescherming van zijn goede reputatie in Nederland maar niet over hebben.
Haha nou dat kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctie
Ow die ken ik niet. Maar dat zal dan ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld dat ik de beef shanghai niet meer in het schap zag staan
Hopelijk komt het ziekenhuis een beetje goed uit jullie analyse.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen met mijn vader naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
quote:
Strani'sFans.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld voor al die cadeautjes voor jullie moet ergens vandaan komen hè
Dat heeft nu een kanaal voor marmottenquote:
Ze hadden sowieso wel meerdere goede nummers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Even een earth & fire rondje op youtube, dat oudere werk is echt wel nice zeg.
Dit kan geen toeval meer zijn. Wordt wakker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:03 schreef Redefine het volgende:
En vandaag alweer een nieuwe r.i.p. Peter Faber.
Ze heeft ook Weekend ingezongen, wat later gecoverd is door Scooterquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Dat was helaas te verwachten![]()
(edit: Helaas niet onverwachts klinkt een beetje raar)
Ik ken haar eigenlijk alleen als de zuurpruim van Idols
LEUGENS.quote:
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet ergquote:
Prima temperatuur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet erg
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.quote:
Daar afgeleverd en nu wachten tot ze klaar zijn met het onderzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.
Hoe was het met je vader in het ziekenhuis?
SPOILER: papa updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Misschien wil ik wel aansluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Is er animo voor een oude editie of een (niet zo) random afterparty morgen?
En hoe gaat het met Nelly Fruitella?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer van Timbaland op de radio, die ene producer/rapper uit de zeroes die vooral met Nelly Furtado samenwerkte en ik vroeg me af waar hij eigenlijk gebleven is. (Zoals ik dat met veel zeroes artiesten afvraag).
Nou hij treed nog steeds op want ik kom dit filmpje tegen van zijn concert. Volgens mij gaat het wel goed met hem
Bekijk deze YouTube-video
Nelly Furtado was er zelf niet bij
Om hier nog op terug te komen: Ik heb dit boek besteld. Die was nog op voorraad bij de Bruna en daar heb ik nog een cadeaukaart vanquote:
Zeker een mooie overwinning. Maar als je ziet hoeveel tijd Demi in de laatste 500 meter nog terug pakt, dan had er toch wel meer ingezeten zou ik denken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie overwinning van Kasia in de Tour de Femmes.
Eens. Dan zou je toch denken dat het een beetje dom gereden is van Demi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker een mooie overwinning. Maar als je ziet hoeveel tijd Demi in de laatste 500 meter nog terug pakt, dan had er toch wel meer ingezeten zou ik denken.
Als er morgen geen ongelukken gebeuren dan zal deze Tour op de slotdag worden beslist.
Als het zo dichtbij is zou ik de gelegenheid wel gebruiken om voor de volle 100% verduistering te gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb gratis kaartjes geregeld voor een speciale look-out spot voor de zonsverduistering hier van volgende week. Waar ik woon is het geen totale verduistering dus we gaan een kleine drie uur rijden om 'm wel totaal te kunnen zien. Maar het is het waard voor de ervaring, denk ik.
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb gratis kaartjes geregeld voor een speciale look-out spot voor de zonsverduistering hier van volgende week. Waar ik woon is het geen totale verduistering dus we gaan een kleine drie uur rijden om 'm wel totaal te kunnen zien. Maar het is het waard voor de ervaring, denk ik.
Als het goed is, is hij nu in IJsland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.
WKN / Totale zonsverduistering 12-08-2026 (Groenland, IJsland en Spanje) #1
En is @:Nattekat nu wel op vakantie ?
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.
WKN / Totale zonsverduistering 12-08-2026 (Groenland, IJsland en Spanje) #1
En is @:Nattekat nu wel op vakantie ?
In Nederland moeten we wachten tot 2081.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.
quote:Hoewel het dus zo voorbij is, spelen Spaanse accommodaties gretig in op het natuurfenomeen. De Spaanse krant El País analyseerde de prijzen van hotelovernachtingen van 5574 verblijven in de 201 grootste Spaanse gemeenten, en zag dat op de dag van de verduistering de prijzen soms wel 800 procent hoger liggen dan een week eerder.
In meer dan de helft van de gemeenten was er een prijsstijging. In Zaragoza, de vijfde stad van Spanje, steeg de gemiddelde overnachtingsprijs het meest, met 807 procent.
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Nederland moeten we wachten tot 2081.
[..]
Misschien moet je eens stoppen met rokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.
Dan zou ik daar eerst mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met roken
2081 is een mooi getal maar misschien net iets te ver weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Om diezelfde reden ben ik ook nooit gestopt met rokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerst mee moeten beginnen.
Ligt señor dan nog in zijn nest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.
Inderdaad. Was indrukwekkend om te zien. De vogels die zich gingen klaarmaken voor bed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.
Leuk! Nou ik ben enorm benieuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.
(Wel dat we niet voor die tijd een hotel hadden geboektmaar uiteindelijk kwam ook dat goed)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie nog afvragen hoe het is om een week alleen op kantoor te zijn. Ik ben maar 2 dagen alleen geweest want ik ben gisteren en vandaag ziek thuisgebleven. Hoofdpijn, misselijkheid en heel erg moe![]()
Vandaag ging het alweer een stukje beter maar de klachten waren nog niet helemaal weg.
He bah, beterschap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie nog afvragen hoe het is om een week alleen op kantoor te zijn. Ik ben maar 2 dagen alleen geweest want ik ben gisteren en vandaag ziek thuisgebleven. Hoofdpijn, misselijkheid en heel erg moe![]()
Vandaag ging het alweer een stukje beter maar de klachten waren nog niet helemaal weg.
Als ik er deze keer maar 3 uur voor hoefde te reizen ging ik ook wel weerquote:
Sla je dan het eerste ontbijt over?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel zeg, je gaat toch niet vóór het tweede ontbijt opstaan!?
Beterschap!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 07:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow en gisteren was onze trouwdag (5 jarig jubileum), dus luxe uit eten geweest (en met ogen dicht gepind). Erg lekker, maar ook erg mooi opgemaakte borden.
[ afbeelding ]
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.Klinkt leuk, enjoy 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Wat een toffe vakantieplannen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow en gisteren was onze trouwdag (5 jarig jubileum), dus luxe uit eten geweest (en met ogen dicht gepind). Erg lekker, maar ook erg mooi opgemaakte borden.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met 5-jarig jubileumquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zo slim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:43 schreef H_T het volgende:
Net een volle mok thee omgestoten over mijn paspoort heen
Bedankt Hans.quote:
Dat is een teken dat je naar Engeland moet. Of India of China.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:43 schreef H_T het volgende:
Net een volle mok thee omgestoten over mijn paspoort heen
Oh da's okay danquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat haal ik in tussen de eerste en de tweede lunch
Kak. Nu?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je naar Engeland moet. Of India of China.
Gefeliciteerd ook daarmeequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Tnx allemaal! Ik ben inmiddels gewend om 'mijn man' te zeggen, maar dat duurde wel ff.
En als die uitgekakt is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zodra je paspoort weer droog is.
Ga jij nog naar Noord-Spanje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zodra je paspoort weer droog is.
Dat heeft ie een paar dagen geleden nog gezegd. Hij heeft gratis kaartjes gekregen om de zonsverduistering te bekijken, 3 uur rijden van waar hij woont.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga jij nog naar Noord-Spanje?
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heeft ie een paar dagen geleden nog gezegd. Hij heeft gratis kaartjes gekregen om de zonsverduistering te bekijken, 3 uur rijden van waar hij woont.
Dude. Ik weet dat ik vaak dronken ben, maar zelfs ik onthoud dat
Ow.. dat zou kunnen. Dat ben ik dan vergetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.
Dan ook zijn dat ik het verkeerd heb gelezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow.. dat zou kunnen. Dat ben ik dan vergeten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb het gejinxed geloof ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zie, het hoeft helemaal niet depressief te zijn.
"De hele week de radio op standje maximaal en schaamteloos meezingen."
"NailQueen is deze week officieel de gelukkigste en gezelligste werknemer van het hele pand!"
Ik heb alleen nog wat zeurderig hoofdpijn maar verder gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gejinxed geloof ik![]()
Gaat het alweer beter ?
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.
Waar ga je kijken? Wij in Oropesa, boven Valencia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.
Nice! Ik zal in Aras de los Olmos zitten, een stuk het binnenland in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar ga je kijken? Wij in Oropesa, boven Valencia.
Jammer dat je vakantie alweer voorbij is.quote:
jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat je vakantie alweer voorbij is.
Zit je daar op een berg met vrij zicht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice! Ik zal in Aras de los Olmos zitten, een stuk het binnenland in.
Nog steeds een vrij grote afstand, maar die meeting is er al geweest!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er binnenkort een ESF meeting is in Spanje?
Er zijn twee lokaties. Eén in het dorp zelf op een plek die officieel als kijkpunt is aangewezen, dus ik hoop dat je het daar ook daadwerkelijk kunt zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zit je daar op een berg met vrij zicht?
(Ja, niet onder de olmen uiteraard)
Ja, het luistert blijkbaar nogal nauw zo vlak voor zonsondergangquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Er zijn twee lokaties. Eén in het dorp zelf op een plek die officieel als kijkpunt is aangewezen, dus ik hoop dat je het daar ook daadwerkelijk kunt zien
En de ander is wat verder buiten het dorp in een natuurpark, maar dat is alleen voor astronomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |