Het beeld dat ik hierbij in mijn hoofd krijg is toch wel erg grappigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nog geen uur op kantoor of ik had al gelijk een strijd met een wesp hier. Uiteindelijk heb ik hem met de ventilator naar buiten gejaagd. Ik ben veilig en ongedeerd.
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik heb al dagen flink aantal muggen in huis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:31 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Ik ben ook op kantoor, geen gevecht met wespen hier maar wel met mijn motivatie
Neerschietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb al dagen flink aantal muggen in huis.
Straks nog naar fysio met deze hitte.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn armquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sietse ligt zo op het bureau dat ie aandacht krijgt van mij door tegen het toetsenbord aan te liggen.
Die van ons probeert altijd je apparaat uit je handen te duwenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn arm![]()
Dat is juist verkoelend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive gooit een waterballon op Meke
Dat zal haar leren
De muggen of de fysiotherapeut ?quote:
Ik leef nog. Ik zit op iets van 30km ten zuiden ervan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Luctor leef jij nog? Of zit je niet in de buurt van de Limburgse bosbranden?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat doet onze kat ook, dan werk ik thuis, gaat hij languit voor mijn toetsenbord liggen en legt zijn kopje te rusten op mijn arm![]()
Bij mij op het toetsenbord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou nou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |