Leuk! Nou ik ben enorm benieuwdquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.
(Wel dat we niet voor die tijd een hotel hadden geboektmaar uiteindelijk kwam ook dat goed)
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie nog afvragen hoe het is om een week alleen op kantoor te zijn. Ik ben maar 2 dagen alleen geweest want ik ben gisteren en vandaag ziek thuisgebleven. Hoofdpijn, misselijkheid en heel erg moe![]()
Vandaag ging het alweer een stukje beter maar de klachten waren nog niet helemaal weg.
He bah, beterschap.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie nog afvragen hoe het is om een week alleen op kantoor te zijn. Ik ben maar 2 dagen alleen geweest want ik ben gisteren en vandaag ziek thuisgebleven. Hoofdpijn, misselijkheid en heel erg moe![]()
Vandaag ging het alweer een stukje beter maar de klachten waren nog niet helemaal weg.
Als ik er deze keer maar 3 uur voor hoefde te reizen ging ik ook wel weerquote:
Sla je dan het eerste ontbijt over?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel zeg, je gaat toch niet vóór het tweede ontbijt opstaan!?
Beterschap!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschapquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 07:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow en gisteren was onze trouwdag (5 jarig jubileum), dus luxe uit eten geweest (en met ogen dicht gepind). Erg lekker, maar ook erg mooi opgemaakte borden.
[ afbeelding ]
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik begin aan mn twee weken vakantie. Maar het is een beetje een bijzondere vakantie, want we gaan naar allemaal verschillende plekken.Klinkt leuk, enjoy 👍SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
Wat een toffe vakantieplannen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow en gisteren was onze trouwdag (5 jarig jubileum), dus luxe uit eten geweest (en met ogen dicht gepind). Erg lekker, maar ook erg mooi opgemaakte borden.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd met 5-jarig jubileumquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is niet zo slim.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:43 schreef H_T het volgende:
Net een volle mok thee omgestoten over mijn paspoort heen
Bedankt Hans.quote:
Dat is een teken dat je naar Engeland moet. Of India of China.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:43 schreef H_T het volgende:
Net een volle mok thee omgestoten over mijn paspoort heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |