Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarigquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit het soort TT is dat @:nailqueen in gedachten had.
(Misschien doen we iets voor @:ijs_beer in het volgende topic, het is nu toch veel te warm voor zijn soort).
quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.
Zoiets? Dat past ook wel bij de Pride evenementen van dit weekend.quote:I'm your Nailqueen tonight
All my troubles are out of sight
Verdraaid, sinds wanneer is iedereen hier zo vaak jarig?quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarig
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we ook al geen verjaardagstt voor den ijs_beer en over een week is zorro jarig
Maak er maar iets moois vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[..]
Zoiets? Dat past ook wel bij de Pride evenementen van dit weekend.
Dat zal Amerika niet laten gebeuren voor een belangrijke functiequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.
Ik maak er altijd iets moois vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:h_t
@:cyan9
@:meke
@:thestigsdutchcousin
Ik weet niet of dit nu de TT was die NQ in gedachten had maar ik ben er in elk geval van af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:48 schreef Meke het volgende:
Maar ik zie dat de twenige echte ESF mod het al heeft aangepost
Ik word weer vergeten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik volg je goede raad meteen opquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:25 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik heb een heel goede tip voor jullie: ga niet wandelen vanavond. Wat een benauwde bloedhitte zeg. Ik heb maar 4 km gelopen en ik ben compleet leeggezweet.
Ik en wat nuttigs doen? Haha.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.quote:
Dat laat ik aan m'n collega over.quote:Op maandag 3 augustus 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.
Gelachen.quote:
Dat is net wat te lang.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.
Dan schuiven we dat een weekje op, zodat dn ijs_beer er volgende week eentje heeft.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
F1 is geen echte sport, dus jij ook geen echte modquote:
Ik help je wel even met de post hierboven, die ik natúúrlijk hélémáál meenquote:Op maandag 3 augustus 2026 19:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil wel een relletje veroorzaken om je nuttig te laten maken.
Crewbashquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:28 schreef Meke het volgende:
[..]
F1 is geen echte sport, dus jij ook geen echte mod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |