SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik vind het toch knap hoe het de KNVB elke keer aan langetermijnvisie ontbreektquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
“Louis van Gaal mogelijk nieuwe bondscoach”
Ach, Nederland…
Mag hij wel van Truus?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
Tja dan maar de admiraal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man heeft zichzelf al genoeg bewezen. Ik gun hem zijn pensioen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Fred_B het volgende:
Ach, Nederland…
Dat vorige topic duurde zo lang dat het wel weer bijna tijd is.quote:
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die man heeft zichzelf al genoeg bewezen. Ik gun hem zijn pensioen.
Bij Curaçao waren ze er heel blij mee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het is toch vrij treurig dat we moeten terugvallen op iemand die al dik in de 70 is.
Ik ben @Meke niet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat vorige topic duurde zo lang dat het wel weer bijna tijd is.
Zal ik hem wijzigen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben @:Meke niet.
Je had ook iets leuks kunnen doen met de mededeling van @:NailQueen dat ze alleen op kantoor is bijvoorbeeld.
Eerst maar even afwachten of Fred zijn magische krachten gaat gebruiken.quote:
Deze regels zijn soms ook wel een beetje betuttelend, want thuis ben je ook vaak alleenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, blijkbaar is het wel toegestaan om alleen op kantoor te werken, mits er duidelijke afspraken zijn in geval van nood.
Ik ook nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen TT meer gehad![]()
Ik zou ook niet blij zijn met Dickie hoorquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij Curaçao waren ze er heel blij mee.
Om dat er nog eens extra in te wrijven bij NQ is ook weer zo deprimerendquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben @:Meke niet.
Je had ook iets leuks kunnen doen met de mededeling van @:NailQueen dat ze alleen op kantoor is bijvoorbeeld.
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen TT meer gehad![]()
Iets over IJs_Beer? Hij was jarig, maar werd uit de TT gehaald om plaats te maken voor Arizona.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bedenk eens iets leuks, zou ik zeggen.
Ik geloof niet dat dit het soort TT is dat @NailQueen in gedachten had.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iets over IJs_Beer? Hij was jarig, maar werd uit de TT gehaald om plaats te maken voor Arizona.
Zie, het hoeft helemaal niet depressief te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
'Office party bij NailQueen' of 'Madiwodovrijmibo bij NailQueen' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |