Oldschool!quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 08:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Ohh dan kwam mijn "grap" inderdaad echt op een rotmomentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dan kwam mijn "grap" inderdaad echt op een rotmoment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het ook niet weten.
[ Bericht 6% gewijzigd door ESF1Gamer op 04-08-2026 16:02:03 ]Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
JALOERS.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een buitje. Dat geeft wel een beetje verkoeling.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kon het ook niet weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Van Spanjaarden die komen helpen bij de natuurbrand bij Venray ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een Spaanse vlag gezien @:Strani
Zovaak zie ik die niet vliegen hier.
Zie jij ze vliegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een Spaanse vlag gezien @:Strani
Zovaak zie ik die niet vliegen hier.
Ik wil het prive houden anders wordt het te herkenbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:54 schreef Meke het volgende:
PS @:esf1gamer ik hoop wel dat je je posts in spoiler zet omdat het te privé voelt, en niet omdat je het gevoel hebt dat er niet ruimte is om dit soort dingen 'openbaar' te bespreken. Daar zijn we toch juist voor
Dat snap ik ook wel weerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil het prive houden anders wordt het te herkenbaar
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde hetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:14 schreef Meke het volgende:
Ze zijn hier de gevel aan het voegen. We dachten dat ze na twee weken klaar zouden zijn, maar ze zijn inmiddels volgens mij aan hun vijfde week bezig![]()
Ze hanteren Spaanse werktijden, maar dan alleen het deel vóór de siësta, en op vrijdag zijn ze sowieso vrij, wat een leven.
Aan de andere kant: ze leveren wel goed werk en we hebben nauwelijks last van ze, dus echt erg vind ik het ook niet maar wel bijzonder
Haha nou bizar hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde het
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hier in de buurt was iemand een tijdje terug zijn dak aan het vervangen, volgens mij ging dat met 1 dakpan per dag zolang duurde het
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoihoi, ik ben ook maar weer eens ingelogd.Heb ik wat gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |