Ik ben echt heel slecht in dat soort dingen dus aan mij heb je niets vrees ikquote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef NailQueen het volgende:
En een vraag van NQ: weet iemand een leuk boek die ik kan lezen in het vliegtuig in de vakantie ?![]()
Ik hou wel van fantasy/thriller zoals The Hunger Games maar romans (met een plottwist) vind ik ook leuk
Ik sluit mij hierbij aan. Je hebt echt niets aan @zorro28quote:Op zondag 26 juli 2026 21:32 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben echt heel slecht in dat soort dingen dus aan mij heb je niets vrees ik
Nou zegquote:Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit mij hierbij aan. Je hebt echt niets aan @:zorro28
Hmmm. Als je van Lovecraft houdt kan je dit proberen:quote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef NailQueen het volgende:
En een vraag van NQ: weet iemand een leuk boek die ik kan lezen in het vliegtuig in de vakantie ?![]()
Ik hou wel van fantasy/thriller zoals The Hunger Games maar romans (met een plottwist) vind ik ook leuk
Zorro's zijn altijd mysterieusquote:Op zondag 26 juli 2026 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Specifiek als het hier om gaat hè. Voor de rest weet ik het niet. Je bent best mysterieus.
Spaanse Ninja.quote:
Ja, mooi gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:54 schreef Strani het volgende:
Wow ik heb nu de finish van de Tour teruggekeken. Dat was wel heel indrukwekkend
Veel plezier!quote:
Fairy Tale van Stephen Kingquote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef NailQueen het volgende:
Het was een vreselijke Tour, op deze epische slotrit en terechte winst van MVDP na!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:16 schreef sportfreak het volgende:
Deze Tour heeft het beste voor het laatst bewaard
En hij komt in onderstaande rijtje:
1976 Gerben Karstens
1978 Gerrie Knetemann
1988 Jean-Paul van Poppel
2017 Dylan Groenewegen
2026 Mathieu van der Poel
Ik heb niet direct een goede tip, maar wil wel graag weten waar de reis heen gaatquote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef NailQueen het volgende:
Da's balen! Gaat het inmiddels wel weer wat beter?quote:Op zondag 26 juli 2026 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb mijn zondagmiddag gespendeerd aan het schoonmaken van de badkamer terwijl ik nog een beetje last heb van mijn buikGisteren ben ik uiteten geweest en is er een gerecht duidelijk niet goed gevallen want later zat ik te knuffelen met de wc. Vandaag ging het weer wat beter.
Dankjequote:
Gran Canaria in september!quote:Op zondag 26 juli 2026 22:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb niet direct een goede tip, maar wil wel graag weten waar de reis heen gaat
Het gaat inmiddels wel beter. Beetje misselijk nog maar ik kan wel gewoon eten en drinken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balen! Gaat het inmiddels wel weer wat beter?
Heb je de Stille Patiënt van Alex Michaelides ooit gelezen? Die vond ik heel gaaf!quote:Op zondag 26 juli 2026 19:27 schreef NailQueen het volgende:
Die laatste klinkt erg tofquote:Op zondag 26 juli 2026 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je de Stille Patiënt van Alex Michaelides ooit gelezen? Die vond ik heel gaaf!
En Ninth House en Hell Bent van Leigh Bardugo (deel 1 en 2 van een drieluik waarvan ik met smart wacht tot in september deel 3 uitkomt)
En deze is erg grappig om ooit gelezen te hebbenhttps://www.bol.com/nl/nl/p/de-mol-ebook/9200000085377815/
Oh, dus Mathieu heeft nu de Tour gewonnen, want hij was het eerste in Parijs over de finish?quote:Op zondag 26 juli 2026 23:10 schreef Strani het volgende:
Zeker met al dat gepraat over die Pocagar de laatste weken en dat 'ie wel even die Tour zou winnen, vind ik het echt super knap dat nou onze Mathieu gewoon als eerste Parijs haalt. Na Joop Zoetemelk een waardige opvolger, en de experts hun monden gesnoerd.
Oef, die heb ik niet durven te kopen om de boekenmarkt in Groningen. Ik had toen al teveel boeken in mijn mandje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |