Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij doet heel wat meer dan alleen dat hoor, maar daar zullen we het ter bescherming van zijn goede reputatie in Nederland maar niet over hebben.
Haha nou dat kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctie
Ow die ken ik niet. Maar dat zal dan ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld dat ik de beef shanghai niet meer in het schap zag staan
Hopelijk komt het ziekenhuis een beetje goed uit jullie analyse.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen met mijn vader naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
quote:
Strani'sFans.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld voor al die cadeautjes voor jullie moet ergens vandaan komen hè
Dat heeft nu een kanaal voor marmottenquote:
Ze hadden sowieso wel meerdere goede nummers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Even een earth & fire rondje op youtube, dat oudere werk is echt wel nice zeg.
Dit kan geen toeval meer zijn. Wordt wakker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:03 schreef Redefine het volgende:
En vandaag alweer een nieuwe r.i.p. Peter Faber.
Ze heeft ook Weekend ingezongen, wat later gecoverd is door Scooterquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Dat was helaas te verwachten![]()
(edit: Helaas niet onverwachts klinkt een beetje raar)
Ik ken haar eigenlijk alleen als de zuurpruim van Idols
LEUGENS.quote:
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet ergquote:
Prima temperatuur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet erg
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.quote:
Daar afgeleverd en nu wachten tot ze klaar zijn met het onderzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.
Hoe was het met je vader in het ziekenhuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |