Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctiequote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou hij doet heel wat meer dan alleen dat hoor, maar daar zullen we het ter bescherming van zijn goede reputatie in Nederland maar niet over hebben.
Haha nou dat kan je wel zeggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, ik ging gewoon uit van een staffunctie
Ow die ken ik niet. Maar dat zal dan ook niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 23:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik was wel teleurgesteld dat ik de beef shanghai niet meer in het schap zag staan
Hopelijk komt het ziekenhuis een beetje goed uit jullie analyse.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Morgen met mijn vader naar het ziekenhuis voor een onderzoek.
quote:
Strani'sFans.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geld voor al die cadeautjes voor jullie moet ergens vandaan komen hè
Dat heeft nu een kanaal voor marmottenquote:
Ze hadden sowieso wel meerdere goede nummers.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Even een earth & fire rondje op youtube, dat oudere werk is echt wel nice zeg.
Dit kan geen toeval meer zijn. Wordt wakker!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 09:03 schreef Redefine het volgende:
En vandaag alweer een nieuwe r.i.p. Peter Faber.
Ze heeft ook Weekend ingezongen, wat later gecoverd is door Scooterquote:Op donderdag 6 augustus 2026 20:43 schreef NailQueen het volgende:
Dat was helaas te verwachten![]()
(edit: Helaas niet onverwachts klinkt een beetje raar)
Ik ken haar eigenlijk alleen als de zuurpruim van Idols
LEUGENS.quote:
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet ergquote:
Prima temperatuur.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, het is erg grijs en nu alweer gestopt met regenen. Volgens de weersite wordt het ook slechts 20 graden. Helemaal niet erg
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.quote:
Daar afgeleverd en nu wachten tot ze klaar zijn met het onderzoek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum, dus van mij mag het wel wat hoger. Maar goed, het is een welkome afwisseling na flinke warmte. De komende week wordt het ook weer warm.
Hoe was het met je vader in het ziekenhuis?
SPOILER: papa updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Misschien wil ik wel aansluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:38 schreef NailQueen het volgende:
Rondvraag: Is er animo voor een oude editie of een (niet zo) random afterparty morgen?
En hoe gaat het met Nelly Fruitella?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer van Timbaland op de radio, die ene producer/rapper uit de zeroes die vooral met Nelly Furtado samenwerkte en ik vroeg me af waar hij eigenlijk gebleven is. (Zoals ik dat met veel zeroes artiesten afvraag).
Nou hij treed nog steeds op want ik kom dit filmpje tegen van zijn concert. Volgens mij gaat het wel goed met hem
Bekijk deze YouTube-video
Nelly Furtado was er zelf niet bij
Om hier nog op terug te komen: Ik heb dit boek besteld. Die was nog op voorraad bij de Bruna en daar heb ik nog een cadeaukaart vanquote:
Zeker een mooie overwinning. Maar als je ziet hoeveel tijd Demi in de laatste 500 meter nog terug pakt, dan had er toch wel meer ingezeten zou ik denken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooie overwinning van Kasia in de Tour de Femmes.
Eens. Dan zou je toch denken dat het een beetje dom gereden is van Demi.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zeker een mooie overwinning. Maar als je ziet hoeveel tijd Demi in de laatste 500 meter nog terug pakt, dan had er toch wel meer ingezeten zou ik denken.
Als er morgen geen ongelukken gebeuren dan zal deze Tour op de slotdag worden beslist.
Als het zo dichtbij is zou ik de gelegenheid wel gebruiken om voor de volle 100% verduistering te gaan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb gratis kaartjes geregeld voor een speciale look-out spot voor de zonsverduistering hier van volgende week. Waar ik woon is het geen totale verduistering dus we gaan een kleine drie uur rijden om 'm wel totaal te kunnen zien. Maar het is het waard voor de ervaring, denk ik.
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Ik heb gratis kaartjes geregeld voor een speciale look-out spot voor de zonsverduistering hier van volgende week. Waar ik woon is het geen totale verduistering dus we gaan een kleine drie uur rijden om 'm wel totaal te kunnen zien. Maar het is het waard voor de ervaring, denk ik.
Als het goed is, is hij nu in IJsland.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.
WKN / Totale zonsverduistering 12-08-2026 (Groenland, IJsland en Spanje) #1
En is @:Nattekat nu wel op vakantie ?
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je het echt goed zien dan. Of anders op 2 augustus 2027 nog een keer proberen.
WKN / Totale zonsverduistering 12-08-2026 (Groenland, IJsland en Spanje) #1
En is @:Nattekat nu wel op vakantie ?
In Nederland moeten we wachten tot 2081.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.
quote:Hoewel het dus zo voorbij is, spelen Spaanse accommodaties gretig in op het natuurfenomeen. De Spaanse krant El País analyseerde de prijzen van hotelovernachtingen van 5574 verblijven in de 201 grootste Spaanse gemeenten, en zag dat op de dag van de verduistering de prijzen soms wel 800 procent hoger liggen dan een week eerder.
In meer dan de helft van de gemeenten was er een prijsstijging. In Zaragoza, de vijfde stad van Spanje, steeg de gemiddelde overnachtingsprijs het meest, met 807 procent.
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In Nederland moeten we wachten tot 2081.
[..]
Misschien moet je eens stoppen met rokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.
Dan zou ik daar eerst mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Misschien moet je eens stoppen met roken
2081 is een mooi getal maar misschien net iets te ver weg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik gok dat ik dat niet meer ga meemaken.
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:16 schreef Strani het volgende:
Om diezelfde reden ben ik ook nooit gestopt met rokenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik daar eerst mee moeten beginnen.
Ligt señor dan nog in zijn nest?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, volgend jaar nog een kans. Maar dan helemaal in het zuiden en rond een uur of 10:30 's ochtends.
Inderdaad. Was indrukwekkend om te zien. De vogels die zich gingen klaarmaken voor bed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jaaaa zeker de moeite waard! Wij zijn in 1999 helemaal naar Zuid Duitsland gereden om het mee te maken en daar hebben we geen spijt van gehad! Ik vond het heel indrukwekkend. Vooral ook de stilte van de natuur. Dat de vogels stoppen met fluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |