Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoihoi, ik ben ook maar weer eens ingelogd.Heb ik wat gemist?
Jaa daar wilde ik eigenlijk ook over komen kletsen. Ik ben super zenuwachtig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.
Ik zie die Belgische huizen genoeg in het programma Blind Gekocht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denken
Is dat ergens te zien?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Welkom terug op de avond dat NEC is begonnen aan het Champions League avontuur.
Dat heb ik niet.quote:
Ja, dat ze er in België wat van kunnen is algemeen bekendquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Welkom in België. Hier heb je van die bouwvallige huizen waar zelfs de meest optimistische Ik Vertrek-familie nog de sloopkogel op zou gooien. Maar die worden hier dan echt helemaal gerenoveerd, met jarenlang van die stellages om het huis heen en zo’n typische bouwwerf-sfeer eromheen. Ik zou er niet aan moeten denken
Dan moet ik zeker een abonnement nemen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als je kpn hebt dan via de app van Ziggo.
Nee je kunt dan alleen deze Uefa wedstrijden kijken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet ik zeker een abonnement nemen?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, dat ze er in België wat van kunnen is algemeen bekend![]()
Steigers Justitiepaleis Brussel na 40 jaar renovatie zelf aan vervanging toe
Je zou dan ook verwachten dat ze meteen door kunnen met opnieuw renoveren waar ze 40 jaar geleden gestart zijn .quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5quote:
Ja daar kan ik niet bij helpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5
De wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt en nu kiezen tussen de wedstrijd of legally blonde film op net5
Eerst wedstrijd en daarna film.quote:
Daarna gamen.quote:
Ja, als iets structureel op instorten staat, kan je dat moment misschien beter niet afwachten, maar het gewoon een handje helpen, ook als het een monument is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |