Oh da's okay danquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat haal ik in tussen de eerste en de tweede lunch
Kak. Nu?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je naar Engeland moet. Of India of China.
Gefeliciteerd ook daarmeequote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:30 schreef egeltje1985 het volgende:
Tnx allemaal! Ik ben inmiddels gewend om 'mijn man' te zeggen, maar dat duurde wel ff.
En als die uitgekakt is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zodra je paspoort weer droog is.
Ga jij nog naar Noord-Spanje?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, zodra je paspoort weer droog is.
Dat heeft ie een paar dagen geleden nog gezegd. Hij heeft gratis kaartjes gekregen om de zonsverduistering te bekijken, 3 uur rijden van waar hij woont.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ga jij nog naar Noord-Spanje?
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heeft ie een paar dagen geleden nog gezegd. Hij heeft gratis kaartjes gekregen om de zonsverduistering te bekijken, 3 uur rijden van waar hij woont.
Dude. Ik weet dat ik vaak dronken ben, maar zelfs ik onthoud dat
Ow.. dat zou kunnen. Dat ben ik dan vergetenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.
Dan ook zijn dat ik het verkeerd heb gelezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow.. dat zou kunnen. Dat ben ik dan vergeten
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:54 schreef NailQueen het volgende:
Mochten jullie nog afvragen hoe het is om een week alleen op kantoor te zijn. Ik ben maar 2 dagen alleen geweest want ik ben gisteren en vandaag ziek thuisgebleven. Hoofdpijn, misselijkheid en heel erg moe![]()
Vandaag ging het alweer een stukje beter maar de klachten waren nog niet helemaal weg.
Ik heb het gejinxed geloof ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zie, het hoeft helemaal niet depressief te zijn.
"De hele week de radio op standje maximaal en schaamteloos meezingen."
"NailQueen is deze week officieel de gelukkigste en gezelligste werknemer van het hele pand!"
Ik heb alleen nog wat zeurderig hoofdpijn maar verder gaat het wel weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gejinxed geloof ik![]()
Gaat het alweer beter ?
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog twijfelde om te gaan. Maar blijkbaar niet.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.
Waar ga je kijken? Wij in Oropesa, boven Valencia.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 17:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfels! Maar noord-Spanje niet, da's heel ver van hier. Gelukkig gaat de verduistering in een redelijk diagonale baan dus is het hier aan de oostkust wat zuidelijker.
Nice! Ik zal in Aras de los Olmos zitten, een stuk het binnenland in.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 18:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Waar ga je kijken? Wij in Oropesa, boven Valencia.
Jammer dat je vakantie alweer voorbij is.quote:
jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:46 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat je vakantie alweer voorbij is.
Zit je daar op een berg met vrij zicht?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Nice! Ik zal in Aras de los Olmos zitten, een stuk het binnenland in.
Nog steeds een vrij grote afstand, maar die meeting is er al geweest!quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:51 schreef NailQueen het volgende:
Begrijp ik nou goed dat er binnenkort een ESF meeting is in Spanje?
Er zijn twee lokaties. Eén in het dorp zelf op een plek die officieel als kijkpunt is aangewezen, dus ik hoop dat je het daar ook daadwerkelijk kunt zienquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zit je daar op een berg met vrij zicht?
(Ja, niet onder de olmen uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |