abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221221051
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221221082
Die topictitel 😂😂😂
pi_221221174
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef Maremare het volgende:
Die topictitel 😂😂😂
Een zin waarvan je nooit had gedacht hem ze zullen gebruiken🤣🤣
pi_221221182
Sanneke vindt er weer wat van: “ Mijn hart huilt altijd een beetje als ik ouders hoor klagen dat ze 6 weken met hun kind moeten doorbrengen. 💔”

🤓
pi_221221186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 07:28 schreef Maremare het volgende:
Die topictitel 😂😂😂
Werd in het vorige topic genoemd als nieuwe titel, dus ere wie ere toekomt, ik weet niet meer wie het was.
pi_221221188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:10 schreef Johanna38 het volgende:
Sanneke vindt er weer wat van: “ Mijn hart huilt altijd een beetje als ik ouders hoor klagen dat ze 6 weken met hun kind moeten doorbrengen. 💔”

🤓
Mijn hart huilt dat M elke dag met Sanneke moet doorbrengen.
pi_221221196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:08 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Een zin waarvan je nooit had gedacht hem ze zullen gebruiken🤣🤣
Als iemand niets vermoedend langs scrolled denken ze er iets heel spannends van 😂👌
pi_221221204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:11 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Werd in het vorige topic genoemd als nieuwe titel, dus ere wie ere toekomt, ik weet niet meer wie het was.
It was me. oO<
Op viva kreeg ik bans en waarschuwingen voor domme oneliners zoals deze.
pi_221221207
quote:

🤓
Haha
Ze klaagt zelf ook regelmatig over hoeveel ze moet doen met M erbij. Hele dag hem in leven houden.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221221210
quote:

🤓
Ja, ze kan behoorlijk schofterig zijn.
pi_221221215
quote:

🤓
Sanneke jankt al na een dag... die zit op de bank te wachten tot dion het kind verder in leven gaat houden zodat ze er vanaf is... iets leuks met je kind doen is rondje supermarkt...

Nu vind ik vakantie met de kinderen heerlijk en heb nog nooit echt geklaagd daar over... maar Sanneke moet haar mond houden als ze geen idee heeft waar ze het over heeft!
pi_221221231
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:15 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
It was me. oO<
Op viva kreeg ik bans en waarschuwingen voor domme oneliners zoals deze.
Viva hing ook wel van censuur aan elkaar. Terwijl ik alleen maar kan lachen om zulke dingen. Toen ik na een stressvolle dag terugkwam en ging bijlezen heb ik schromelijk moeten lachen om deze oneliner.
pi_221221269
AM echt niet te geloven, pak een borstel en doe het gewoon zelf.
pi_221221297
🤔🤣 am die de nieuwe ereader heeft en zegt dat het veel beter gaat maar ongeveer 6x moet tikken voor de bladzijde omslaat 🤣😂👌
pi_221221312
IK denk oprecht dat Sanneke niet goed weet hoe ze de dagen moet invullen, ze heeft geen uitdaging, wellicht niet op zoek ernaar ,maar elke dag voelt zwaar voor haar.
pi_221221319
quote:

🤓
Diezelfde Sanneke jankt al sinds de zwangerschap dat ze het zo zwaar heeft. Laatst had ze het over de mental load die haar zo zwaar valt. Ouders die werken krijgen er in vakanties nog eens een berg aan mental load bij omdat ze zich in allerlei bochten moeten wringen om te zorgen dat er iemand is voor de kinderen.

Maar voor Sanneke is iedere dag hetzelfde, 365 dagen p/j kan zij op de bank zitten en haar kind in leven lopen te houden, haar partner voor lul zetten. Het enige waar zij het druk mee heeft is het verplaatsen van de voorraden van winkels naar hun huis. En janken, klagen, aan haar normale huid pulken en de Bondgenoten.
pi_221221327
Sanneke heeft uitdaging genoeg, ze doet er alleen niks mee. Huis is nog een puinzooi, de opslagbox ongetwijfeld ook. kind kruipt over de grond maar dweilen doet ze niet. M. Is trouwens ruim 1,5 jaar dus overleg met CJG of wat fysiotherapie om te leren lopen had ook fijn geweest voor hem etc.

Daarentegen. Uiteten gaan, nieuwste snacks proberen, tikkie app voor nog meer ongezonde meuk, hotelletjes bezoeken, dagelijks rondje winkels. Veel belangrijker allemaal.
pi_221221354
sanneke heeft standaard een hele zware mening over dingen waar ze totaal niet over mee kan praten... maar zij heeft het zwaar.. alleen zij
pi_221221427
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
IK denk oprecht dat Sanneke niet goed weet hoe ze de dagen moet invullen, ze heeft geen uitdaging, wellicht niet op zoek ernaar ,maar elke dag voelt zwaar voor haar.
Ze deelde van de week iets over ‘peuterdansen’ ofzo in haar plaats. Als tip.
Waarvan ik dacht ‘ga je dan zelf ook heen?’ Andere moeders ontmoeten met kinderen in dezelfde leeftijd. Misschien wordt er een keer afgesproken met 1 of wat moeders en kinderen in de speeltuin, kinderboerderij.

Leuk voor M want die vindt andere kinderen zo leuk (en dan niet dat ‘andere’ kind via de camera van zijn moeder) en Sanneke komt dan ook van de bank, buiten, in contact met andere mensen en voor M is het ook leuk.

Maar ik vrees met grote vrezen.
pi_221221435
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef miep123456 het volgende:
Echt he, de haren van Lot zaten helemaal in de knoop, recht uit bed look, en dan met losse haren naar school zodat het vanmiddag helemaal een bos klitten is. 'Ach niemand ziet het' ja jawel AM iedereen ziet dat
I can't help it, if I'm lucky
pi_221221439
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:27 schreef miep123456 het volgende:
Gekkie. Het is haar werkdag hè? MG heeft vandaag de kinderload.
pi_221221519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gekkie. Het is haar werkdag hè? MG heeft vandaag de kinderload.
Ja wat een onzin he alsof je dan niet ff kan helpen de kinderen goed de deur uit te krijgen. Ze zit alleen maar koffie te leuten.
pi_221221555
Hoe doet AM jumping jacks joh! En dat ze daar dan kennelijk geen aanwijzing over krijgt? Maar ohoh wat is haar conditie vooruit gegaan….

En dat ze dan ook zegt, gelukkig weet de juf dat het jouw dag is. Hoe diskwalificeer je mannen in hun zorg voor de kinderen zeg. Ze denkt dat ze heel vooruitstrevend is, maar ze is zo ontzettend ouderwets, afgrijselijk.
pi_221221567
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:05 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja wat een onzin he alsof je dan niet ff kan helpen de kinderen goed de deur uit te krijgen. Ze zit alleen maar koffie te leuten.
Doet MG ook bij haar. Ik zag hem gisteren nog de band oppompen van de superbike van L.
pi_221221600
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Fenne het volgende:
Hoe doet AM jumping jacks joh! En dat ze daar dan kennelijk geen aanwijzing over krijgt? Maar ohoh wat is haar conditie vooruit gegaan….

En dat ze dan ook zegt, gelukkig weet de juf dat het jouw dag is. Hoe diskwalificeer je mannen in hun zorg voor de kinderen zeg. Ze denkt dat ze heel vooruitstrevend is, maar ze is zo ontzettend ouderwets, afgrijselijk.
Ja dat was echt heel debiel. Beetje arm flapperen. En als ze zelf geflimd wordt kijkt ze altijd heel awkward.
pi_221221619
Het konijn-in-de-koplampen moet een afstandsbediening hebben voor de dildocamera, zodat ze die kan bedienen terwijl ze rijdt. Alsof ze zo ervaren en motorisch handig is dat ze dat er ook nog wel bij kan doen.
🙄
pi_221221626
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:09 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Doet MG ook bij haar. Ik zag hem gisteren nog de band oppompen van de superbike van L.
Ja tuurlijk doet ie dat denk maar niet dat hij mag zitten koffie leuten als AM de school run doet

En nu zitten ze alweer aan de koffie samen op de veranda.. oh oh wat een werkdag 🤣
Ik lig ook op de bank hoor nu maar ik doe dan ook niet alsof ik zo mega knetter druk ben
pi_221221637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het konijn-in-de-koplampen moet een afstandsbediening hebben voor de dildocamera, zodat ze die kan bedienen terwijl ze rijdt. Alsof ze zo ervaren en motorisch handig is dat ze dat er ook nog wel bij kan doen.
🙄
Ja en kennelijk nog steeds blind vertrouwen in Maartens research skills😅
pi_221221654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:08 schreef Fenne het volgende:

Laat staan dat ze ook seal jacks en cross jacks moet doen in een setje. Dus van alles 1.
pi_221221660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:39 schreef miep123456 het volgende:
Ik zit door ziekte ook al lang thuis, en het is ook echt niet altijd leuk.
Maar goed ze moet wat gaan ondernemen of ze had niet aan een kind moeten beginnen.
Hoe had zij het dan voor zich gezien? Je weet toch dat je de eerste jaren veel bij je kind bent?
Ze hadden gewoon een dag kinderopvang kunnen regelen, dan had Sanneke een dag voor haarzelf, voor hobby , werk of vrijwilligers werk.
Het is steeds zulk mooi weer, ga lekker fietsen , kind voorop de fiets, kinderboerderij, speeltuintje. Bezoekje aan je moeder of vriendin.
Zij maakt zelf dat het zwaar is omdat ze de godganse dag op die bank ligt.
pi_221221670
je laat je kind toch niet zo de deur uit gaan AM? Ik zou me echt kapot schamen dat ik niet eens de moeite heb genomen om het haar te kammen.
pi_221221694
Maen die "zelf een vriendenboek heeft ingevuld . Ze heeft die spelling echt niet zelf gedaan, ons wereldwonder.
pi_221221708
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:18 schreef poohenzo het volgende:
je laat je kind toch niet zo de deur uit gaan AM? Ik zou me echt kapot schamen dat ik niet eens de moeite heb genomen om het haar te kammen.
Tsja als ik denk aan hoe zij in Griekenland aan het diner verscheen, het is gewoon net familie Flodder, persoonlijke verzorging kennen ze niet.
pi_221221739
Ik ben helemaal verbaasd: ik had een foto van Debbie verwacht waarin ze ronddobberde in een opblaasbootje tijdens de zwemvierdaagse en vervolgens een foto met een huilende Debbie met medaille.
Wel fijn dat de oudste dit helemaal zelf heeft kunnen doen, zonder een moeder die alle aandacht opeist.
pi_221221740
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:12 schreef Huisopdehoek het volgende:
🙄
Lekker veilig ook
pi_221221775
Die afstandsbediening snap ik ook niet. Heb je die dan de hele tijd in je hand tijdens het rijden? En dan erop kijken om te zien welk knopje je drukt en of de camera aan is?

Maarja met paardrijden heb je blijkbaar ook 2 handen vrij aldus AM dus zij kan dat kennelijk
pi_221221776
Is het geld account van Judith ook weer uit de lucht?
pi_221221794
Bij hvk heeft er weer eentje wormen, waarom deel je dit
pi_221221816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:36 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bij hvk heeft er weer eentje wormen, waarom deel je dit
Heeft ze niey bij AM gekeken dat je dit elk kind preventief moet geven😱😱
pi_221221827
Als ik Sanneke in de zwarte jurk vergelijk met het roze setje van vanmorgen dan weet ik wel dat ze in de jurk er 100 keer leuker en vlotter uitziet. Zonde dat ze dat zelf niet ziet.
En misschien een achterlijk, stom en dom idee maar een broek die te lang is kan je naar de kleermaker brengen om hem te verkorten😬. Maar dat zal dr wel nooit zijn verteld.
pi_221221841
Waarom post sofie Nagelkerke een foto van madelief dat ze nog ligt te slapen van de narcose. Tot zo ver weer we overleggen alles met ze voordat het online komt🤬.
Hopelijk heeft ze niet te veel last van de narcose en napijn.
Ik weet niet wanneer ze naar Spanje gaan maar hopelijk kan ze nog even rustig thuis bijkomen
pi_221221857
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:20 schreef SophiaLoren het volgende:
Maen die "zelf een vriendenboek heeft ingevuld . Ze heeft die spelling echt niet zelf gedaan, ons wereldwonder.
En dan de laatste zin: het stomste vind ik dat je me hebt gekild. Ga er maar vanuit dat het een spelletje was en dat Maen dus heeft verloren
pi_221221888
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik Sanneke in de zwarte jurk vergelijk met het roze setje van vanmorgen dan weet ik wel dat ze in de jurk er 100 keer leuker en vlotter uitziet. Zonde dat ze dat zelf niet ziet.
En misschien een achterlijk, stom en dom idee maar een broek die te lang is kan je naar de kleermaker brengen om hem te verkorten😬. Maar dat zal dr wel nooit zijn verteld.
Ik vind de jurken juist vreselijk. Dat zit hem vooral in de lengte. Het maakt haar heel oud.
pi_221221916
Ik ga mezelf van de bank hijsen en naar mijn ernstig psychiatrische broer toe om voor hem te zorgen.
AM is ondertussen ook hard aan het werk zo te zien. It's friday filmpjes posten en vertellen dat ze naar de film is geweest, en werken aan deel 2 van de e-reader saga 'hoe werkt dit nou allemaal'
Tot straks!
pi_221221965
quote:

🤓
Waar staat die story(?) van Sanneke? Ik zie die helemaal niet, of heeft ze die verwijderd?
pi_221221981
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:08 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Waar staat die story(?) van Sanneke? Ik zie die helemaal niet, of heeft ze die verwijderd?
Threads
pi_221221983
quote:

[..]
Staat op threads
pi_221222009
😂🤣 Sanneke die in een fase is beland maar ik als kijker niet weet of ze nu Dion of mijan bedoelt 🤣😂 misschien ook wel beide 🤷
pi_221222013
MCW heeft weer een nieuwe vlog geplaatst en die is echt ADHD on steroids. Wat schreeuwt zij de hele dag.

Ze ligt met Tim in bed haar nieuwe verslaving te promoten: water met cafeïne. Er staat letterlijk 'awake' op het flesje. En dan zo klagen over slaaptekort. Ik zou echt zo klaar met haar zijn als ze mijn vriendin was.

(Meelezer hier die ook gaat proberen aan te haken)
pi_221222023
AM snapt ook het verschil niet tussen een film en een docu....
pi_221222028
quote:

[..]
Op threads. Iemand reageert ‘ik denk dat het probleem is dat ze eigenlijk op 2 plekken tegelijk moeten zij aangezien ze zelf meestal geen 6 weken achter elkaar vrij kunnen nemen van hun werk’

Sanneke: ‘ik snap dat dat lastig is maar dat zijn niet de geluiden die ik hoor’

Hoeveel werkende mensen kent en spreekt ze eigenlijk?
pi_221222029
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 Sanneke die in een fase is beland maar ik als kijker niet weet of ze nu Dion of mijan bedoelt 🤣😂 misschien ook wel beide 🤷
Ik ging er positief vanuit dat ze Mijan bedoelt.
Ze heeft net date night gehad dus met Dion is dan alles toch weer koek en ei?
pi_221222037
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik dacht eerst dus dat het over Dion ging🤣. Het volgende drama is wat er door mijn hoofd schoot.
pi_221222048
Jeetje die Lousje, gaat daar wel eens iets gewoon wel goed? Bijbetalen voor inchecken, bijbetalen voor de bagage en vervolgens een vogel in motor waardoor de start werd afgebroken en ze niet naar Amsterdam kan vliegen. Dan iets met 700 euro (wat is niet duidelijk) en nu zit ze in een hotel en kan ze morgen om 16.00 uur pas weer vliegen maar dan naar Brussel ipv Amsterdam.
pi_221222053
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef proud_mami het volgende:
Jeetje die Lousje, gaat daar wel eens gewoon wel goed? Bijbetalen voor inchecken, bijbetalen voor de bagage en vervolgens een vogel in motor waardoor de start werd afgebroken en ze niet naar Amsterdam kan vliegen. Dan iets met 700 euro (wat is niet duidelijk) en nu zit ze in een hotel en kan ze morgen om 16.00 uur pas weer vliegen maar dan naar Brussel ipv Amsterdam.
Misschien vergoeding voor een vertraagde vlucht?
pi_221222060
Dat fragment dat Sanneke deelt zal van de Bondgenoten zijn denk ik?
Haar tekst erbij slaat vooral op zichzelf. ‘Ik zie dat je moe bent en dat het je teveel wordt doordat ik hele dagen niks doe maar het boeit me niet.’
pi_221222084
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik dacht eerst dus dat het over Dion ging🤣. Het volgende drama is wat er door mijn hoofd schoot.
Ik dus ook 😂🤣 dacht wow das weer snel na standje zeester... maar twijfel door dat ze het over woordjes heeft..
pi_221222092
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:23 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik ging er positief vanuit dat ze Mijan bedoelt.
Ze heeft net date night gehad dus met Dion is dan alles toch weer koek en ei?
Duurt nooit lang hoor... zeker sinds ze verhuisd zijn is het wekelijks janken
pi_221222102
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik dus ook 😂🤣 dacht wow das weer snel na standje zeester... maar twijfel door dat ze het over woordjes heeft..
Misschien komt Dion inmiddels ook niet meer uit z’n woorden. Monddood gemaakt door de moeder van z’n kind.
pi_221222105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Daarvoor ook al.
pi_221222107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:46 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom post sofie Nagelkerke een foto van madelief dat ze nog ligt te slapen van de narcose. Tot zo ver weer we overleggen alles met ze voordat het online komt🤬.
Hopelijk heeft ze niet te veel last van de narcose en napijn.
Ik weet niet wanneer ze naar Spanje gaan maar hopelijk kan ze nog even rustig thuis bijkomen
Ramptoerist bij haar eigen kind.
pi_221222122
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef proud_mami het volgende:
Jeetje die Lousje, gaat daar wel eens iets gewoon wel goed? Bijbetalen voor inchecken, bijbetalen voor de bagage en vervolgens een vogel in motor waardoor de start werd afgebroken en ze niet naar Amsterdam kan vliegen. Dan iets met 700 euro (wat is niet duidelijk) en nu zit ze in een hotel en kan ze morgen om 16.00 uur pas weer vliegen maar dan naar Brussel ipv Amsterdam.
En een wildvreemde kerel daar bij de bussen aan het lijntje houden door eerst in te gaan op zijn avances 'ja je kan naast me zitten' 'ja laten we samen naar een reggae feest gaan' lachen leuk leuk om dan uiteindelijk te zeggen tegen de kijker: nee tuurlijk ben ik niet mee gegaan.. maar wat als die vent boos was geworden ofzo

Edit; en bij dat bijbetalen werd ze ook zwaar opgelicht, ineens kon er onderhandeld worden over het bedrag en was het de helft minder ja tuurlijk joh
pi_221222125
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef Sophine het volgende:
MCW heeft weer een nieuwe vlog geplaatst en die is echt ADHD on steroids. Wat schreeuwt zij de hele dag.

Ze ligt met Tim in bed haar nieuwe verslaving te promoten: water met cafeïne. Er staat letterlijk 'awake' op het flesje. En dan zo klagen over slaaptekort. Ik zou echt zo klaar met haar zijn als ze mijn vriendin was.

Welkom!
pi_221222158
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Misschien vergoeding voor een vertraagde vlucht?
Ja dat kan maar ik kreeg gezien haar reactie meer het idee dat ze dat moest betalen?
pi_221222183
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Daarvoor ook al.
Jawel maar heb echt gevoel dat het nu net iets erger is... alsof hij in die keet dacht "straks in de bewoonde wereld word het beter" en hij zich nu realiseert dat dat niet zo is
pi_221222205
Waarom ga je als volger AM een bericht sturen met :" huh, welke film"?
Mensen sporen ook echt niet hoor. Waarom zou je dat vragen/ willen weten?
pi_221222212
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:37 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Edit; en bij dat bijbetalen werd ze ook zwaar opgelicht, ineens kon er onderhandeld worden over het bedrag en was het de helft minder ja tuurlijk joh
Dat is in sommige landen niet zo heel vreemd hoor. Extra inkomsten voor de betreffende persoon.
pi_221222217
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:50 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
misschien was het meer een opmerking omdat de stories daar wel vaker niet kloppen?

Geen idee ook verder haha
pi_221222270
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef Sophine het volgende:

Welkom, leuk dat je mee schrijft!

Vind haar eigenlijk niet zo schreeuwen in deze vlog maar dat kan ook komen doordat ik er doorheen scroll want ik trek het slecht qua geduld (hoi ADHD) om dat gezever aan te horen net als met de podcasts. En lekker O. weer inzetten als reclame met haar ‘draai maar een rondje en spring’. Maar goed haar hele leven is één groot reclameblok. En idd handig om Awake water te drinken voor het slapen gaan |:(
pi_221222279
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Jawel maar heb echt gevoel dat het nu net iets erger is... alsof hij in die keet dacht "straks in de bewoonde wereld word het beter" en hij zich nu realiseert dat dat niet zo is
Hij had op z’n klompen aan kunnen voelen dat dat nooit zou gebeuren. Maar goed, ik heb geen medelijden met Dion.
pi_221222341
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij had op z’n klompen aan kunnen voelen dat dat nooit zou gebeuren. Maar goed, ik heb geen medelijden met Dion.
Ik ook niet.... ik ken het type en ergens medelijden dat je zo bent.. triest dat er niemand is die opstaat en doordringt..
Ik heb een familie lid zoals hij.. ze weten het echt wel maar kunnen er niet uit volgens hun eigen logica. .
Uiteindelijk is er maar 1 slachtoffer en dat is dat kleine mannetje dat steeds thuis opgesloten zit met een moeder die continu in pannetje explosie schiet
pi_221222346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat is in sommige landen niet zo heel vreemd hoor. Extra inkomsten voor de betreffende persoon.
Klopt alleen dat zij dan met haar reiservaring daar zo intrapt, het was de geldwisselaar (die haar ook veel te weinig gaf trouwens) die haar zei dat ze wel kon onderhandelen over de kosten van de bagage. Ze ging terug en ja hoor get kon ook voor de helft (ze had ook niet genoeg)
pi_221222371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:16 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ik zit door ziekte ook al lang thuis, en het is ook echt niet altijd leuk.
Maar goed ze moet wat gaan ondernemen of ze had niet aan een kind moeten beginnen.
Hoe had zij het dan voor zich gezien? Je weet toch dat je de eerste jaren veel bij je kind bent?
Ze hadden gewoon een dag kinderopvang kunnen regelen, dan had Sanneke een dag voor haarzelf, voor hobby , werk of vrijwilligers werk.
Het is steeds zulk mooi weer, ga lekker fietsen , kind voorop de fiets, kinderboerderij, speeltuintje. Bezoekje aan je moeder of vriendin.
Zij maakt zelf dat het zwaar is omdat ze de godganse dag op die bank ligt.
Sanneke heeft geen dag nodig voor haar hobby, op de bank zit ze ook gewoon als Mijan er is 🙈
pi_221222388
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:43 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ja dat kan maar ik kreeg gezien haar reactie meer het idee dat ze dat moest betalen?
Klopt als ze die nacht nog naar Brussel had willen vliegen was het 700 euro.
Maar de oorspronkelijke vlucht die ze had die gaat vanavond weer als het goed is en dat is kosteloos.
pi_221222395
quote:
Mensen sturen dat denk ik, omdat AM altijd alles deelt en dan nu 2 stories met iets over die film, maar niet welke film. Mij interesseert t verder niet zo, zij zou ook zo kunnen reagen op Ratatouille ofzo 🙈

Haar ding is dat ze mensen meeneemt in haar leven, maar nu vergeet ze dat zomaar. Zou het de overgang zijn? 😉
pi_221222396
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Maar de oorspronkelijke vlucht die ze had die gaat vanavond weer als het goed is en dat is kosteloos.
Aha, thanx voor de uitleg!
pi_221222406
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
pi_221222423
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mensen sturen dat denk ik, omdat AM altijd alles deelt en dan nu 2 stories met iets over die film, maar niet welke film. Mij interesseert t verder niet zo, zij zou ook zo kunnen reagen op Ratatouille ofzo 🙈

Haar ding is dat ze mensen meeneemt in haar leven, maar nu vergeet ze dat zomaar. Zou het de overgang zijn? 😉
Ik kan me wel 1 of 2 stories herinneren over naar de bios gaan laatst maar inderdaad was een beetje vaag wat ze nou gezien had daar.

Oh jaa en ze wilde met Rens naar de jackass film dit weekend, ze smeekte hem zowat
pi_221222443
Het haar van L zit toch niet veel onverzorgder dan dat AM het doet, met die uitgezakte makkelijke staart?
pi_221222447
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
Spon zeker. Dezelfde dweil als MCW?
pi_221222449
Ik vind alle kinderen van Am onverzorgd, ook de oudste kinderen. Misschien Sam en Guus niet, maar de rest? Zelfs Julia vind ik er vaak onverzorgd uitzien. Ik denk dat zij dat gewoon niet vanuit huis meekrijgen.

Ik denk dat Sanneke echt gaat breken binnenkort.. alles wat zij deelt over haar gezin is negatief tegenwoordig.
Ze vind dat mensen niet moeten zeuren over 6 weken vakantie.. ik vind dat zij over van alles niet moet zeuren en helemaal niet over haar relatie online!
pi_221222454
Lotte Balijns heeft last van haar luteale fase. Nooit van gehoord dus Google aangeslingerd: de luteale fase is de tweede helft van je menstruatiecyclus, lopend van de eisprong tot aan je volgende menstruatie.

Volgens mij heeft zij last van álle fases in haar leven.
pi_221222507
Wel ergerlijk vond ik vanmorgen dat de werkende cameravrouw vraagt: heeft iemand überhaupt haar haar gedaan?
Terwijl alleen MG en J er zijn. Iemand? Ze zal niet verwachten dat J zich aangesproken voelt. Jij en MG zijn de ouders, AM.
pi_221222512
quote:
Zelfde als "waar is dat shirt van" 🤷 ik snap dat nooit... ik snap dan eerder dat iemand vraagt "welke film?" Als iemand het ineens over een film heeft maar daar verder niets over zegt
pi_221222541
quote:
Ik was eigenlijk al onder de indruk dat ze in een lange zomerse splitjurk zit te poetsen... why???
pi_221222584
Neenee, Lotte heeft vooral last van alle fases waarin haar kinderen ook bij haar zijn. Als ze ze niet heeft en kan chillen, gratis op reis naar Portugal en naar festivals dan heeft ze helemaal geen last van haar fase.
pi_221222586
O ik wilde quoten maar ging mis.
pi_221222594
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarvan ik dacht ‘ga je dan zelf ook heen?’ Andere moeders ontmoeten met kinderen in dezelfde leeftijd. Misschien wordt er een keer afgesproken met 1 of wat moeders en kinderen in de speeltuin, kinderboerderij.

Leuk voor M want die vindt andere kinderen zo leuk (en dan niet dat ‘andere’ kind via de camera van zijn moeder) en Sanneke komt dan ook van de bank, buiten, in contact met andere mensen en voor M is het ook leuk.

Maar ik vrees met grote vrezen.
Ze zei letterlijk: “dit is bij onze dansschool”

Onze dansschool?????? Meid, we hebben je van de week allemaal kunnen zien “dansen” en dat zag er niet bepaald uit als iets wat je op een dansschool leert.
pi_221222661
Gelukkig kan MCW zelf wel lachen om hun problematische rijgedrag. Echt, wat een troela.
pi_221222664
Dat,
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:48 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan de laatste zin: het stomste vind ik dat je me hebt gekild. Ga er maar vanuit dat het een spelletje was en dat Maen dus heeft verloren
Alsof een vijfjarige dat niet met een T zou schrijven. En al beter in spelling is dan haar moeder.
pi_221222675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.

Sowieso is ze nu ook weer opgelicht door die Khady natuurlijk die een flinke smak geld heeft gekregen en nu moet ze wegwezen.
pi_221222710
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:02 schreef SophiaLoren het volgende:
Dat,
[..]
Alsof een vijfjarige dat niet met een T zou schrijven. En al beter in spelling is dan haar moeder.
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.
pi_221222747
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:12 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.
Die hebben vaak ook nog een houterige schrijf techniek. Vloeiend begint vaak in 3 of 4 omdat ze daar dan op oefenen
pi_221222757
Wat een valse opmerking van Annemarie over het haar van L. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet zou pikken als Maarten zo'n opmerking naar haar zou maken. En dan ook nog voor een podium van tienduizenden mensen.

Die camera ook op IJslandreis: waarom zou je willen filmen. Die GoPro-achtige zijn toch zelden interessant om te zien voor een ander? Geniet gewoon van het moment en maak een foto tijdens het rusten ofzo. Zo zonde om je tijdens het rijden druk te maken om een camera. En dan ook nog een afstandsbediening. Op je stuur ofzo? En hoe ga je zoiets bedienen met motorhandschoenen?
pi_221222768
En hoe overleeft het gezin zonder de zaadcrackers, waarvan elke dag een onhandige pot werd leegegeten?

En die grote snackdoos? Wat moet je met zo'n onhandig groot ding? Waar berg je zoiets op?
pi_221222815
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.

Sowieso is ze nu ook weer opgelicht door die Khady natuurlijk die een flinke smak geld heeft gekregen en nu moet ze wegwezen.
Ja en dat geld was met behulp van crowdfunding opgehaald toch? Dus in feite zijn de donateurs een soort van opgelicht. Ik zeg een soort van opgelicht omdat ik niet weet of alle werkzaamheden zijn afgerond van dat project.
pi_221222825
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een valse opmerking van Annemarie over het haar van L. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet zou pikken als Maarten zo'n opmerking naar haar zou maken. En dan ook nog voor een podium van tienduizenden mensen.

Die camera ook op IJslandreis: waarom zou je willen filmen. Die GoPro-achtige zijn toch zelden interessant om te zien voor een ander? Geniet gewoon van het moment en maak een foto tijdens het rusten ofzo. Zo zonde om je tijdens het rijden druk te maken om een camera. En dan ook nog een afstandsbediening. Op je stuur ofzo? En hoe ga je zoiets bedienen met motorhandschoenen?
Ik gebruik heel soms een GoPro tijdens het fietsen/ mtb-en. Maar echt niet op elke rit, wel op vakanties, andere omgeving, nieuw mtb parcours etc... Zit op mijn stuur, zeker niet op mijn helm, want dat extra gewicht op je hoofd is echt niks. Ik kan hem aan en uitzetten en meer niet. Meestal maken we een kort filmpje ervan, die we dan aan mijn ouders laten zien ofzo, maar eigenlijk doen we er te weinig mee. Daarom zal er ook geen nieuwe komen als deze kapot is.
Het is mij echt een raadsel waarom er hordes bezig zijn onderweg met hun camera, of nog erger, een drone die achter iemand aangaat en dan weer neerstort enzo, die verwacht ik ook nog wel bij AM :')

[ Bericht 0% gewijzigd door papierentas op 03-07-2026 14:11:36 ]
pi_221222828
Toen s&s nog op de basisschool zaten, deed ze alsof het echt een militaire operatie was om 4 kinderen op school te krijgen. Elke dag die wastas met alle broodtrommels en snackdozen erin. Waarom hadden ze niet gewoon allemaal een eigen rugtas met daarin hun eigen eten? Snapte er helemaal niks van.

Oja en ze overleven al weken zonder zaadcrackers en muesli met poepgarantie. Dus tot zover dat levensbelang in dat gezin.
pi_221222830
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In het begin leek die verhuizing haar nog wel goed te doen. Maar dat was een schijnbeweging blijkbaar 🫣
pi_221222837
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:

Lekker gevaarlijk ook om bezig te zijn met je Go Pro afstandsbediening als je al helemaal niet zo goed kunt rijden. (En dan niet willen paardrijden omdat het risico te groot is. Om vervolgens toch wel te gaan paardrijden). Maar wss zien we helemaal niet hoe zij rijdt want ze filmt alleen maar anderen.
pi_221222844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:12 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Nee halloo hoogbegaafde Maen kan dat natuurlijk allemaal al
pi_221222862
Bakt AM überhaupt nog brood en crackers? Zie alleen wat cake af en toe..

Ik vind haar ook niet een opvoed goeroe hoor, zoals zij zich voordoet! Kan nog veel leren! Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
pi_221222863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef Moondance het volgende:

[..]

Nou het was helemaal niet duidelijk waar ze de kosten vandaan haalden, en toen kon ze ineens ook niet pinnen en moest ze naar de bank om contant geld te halen. Dus handje contantje afrekenen waarbij er ook nog de helft van het bedrag af onderhandeld werd. Nee, dit geld is niet naar Vueling gegaan maar rechtstreeks in de zak van personaal daar.
pi_221222865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Bakt AM überhaupt nog brood en crackers? Zie alleen wat cake af en toe..

Ik vind haar ook niet een opvoed goeroe hoor, zoals zij zich voordoet! Kan nog veel leren! Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Nee joh gekkie de box is toch afgelopen
pi_221222909
Wat doet Debbie weer gek met dat mondje
pi_221222931
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee joh gekkie de box is toch afgelopen

Zoals met al dr samenwerkingen. En niemand van dr volgmoekes vindt dit raar🤔
pi_221222959
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:30 schreef Maremare het volgende:

[..]
In het begin leek die verhuizing haar nog wel goed te doen. Maar dat was een schijnbeweging blijkbaar 🫣
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.
Ze heeft eigenlijk vaak een vreemde omgeving nodig om te shoppen voor dr dopamine shot. Vandaar de weekends weg. Onder het mom van werken aan je relatie. Anders ga je met een weekend weg lekker ergens wandelen of fietsen of een museum bezoeken. Maar daar wordt haar i nerlijk niet mee gestild
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 12:54:57 #108
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221222994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

Het stomste was, dat daar indd stond iets als 'vanaf eind februari', dus dat Sanne zei: oh leuk vanaf volgend jaar!

Maar de post was van begin februari dus is al begonnen |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:57:05 #109
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223015
Die
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:29 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik gebruik heel soms een GoPro tijdens het fietsen/ mtb-en. Maar echt niet op elke rit, wel op vakanties, andere omgeving, nieuw mtb parcours etc... Zit op mijn stuur, zeker niet op mijn helm, want dat extra gewicht op je hoofd is echt niks. Ik kan hem aan en uitzetten en meer niet. Meestal maken we een kort filmpje ervan, die we dan aan mijn ouders laten zien ofzo, maar eigenlijk doen we er te weinig mee. Daarom zal er ook geen nieuwe komen als deze kapot is.
Het is mij echt een raadsel waarom er hordes bezig zijn onderweg met hun een camera, of nog erger, een drone die achter iemand aangaat en dan weer neerstort enzo, die verwacht ik ook nog wel bij AM :')
Drone is er allang, 2 jaar geleden heeft Maarten die al gekocht en gebruikt.
pi_221223020
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
pi_221223024
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:32 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Lekker gevaarlijk ook om bezig te zijn met je Go Pro afstandsbediening als je al helemaal niet zo goed kunt rijden. (En dan niet willen paardrijden omdat het risico te groot is. Om vervolgens toch wel te gaan paardrijden). Maar wss zien we helemaal niet hoe zij rijdt want ze filmt alleen maar anderen.
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁
pi_221223046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Ninatje het volgende:
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
ik vind dat ook shocking.. nu was mijn kind ook niet de maatstaf want die ging met 10 naar de brugklas, maar met 9 naar groep 5 gaan is ook wel echt laat
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:02:59 #113
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223085
Ik ga een bekentenis doen, ik heb laatst een Nijntje shirt gekocht en vanmorgen een verborgen schatje en ik ben er helemaal blij mee ! 🤣🤣🤣
pi_221223089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Ja, vorig jaar hebben ze dat zoemende ding ook regelmatig op de camping gebruikt bij het water.
pi_221223095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:02 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ga een bekentenis doen, ik heb laatst een Nijntje shirt gekocht en vanmorgen een verborgen schatje en ik ben er helemaal blij mee ! 🤣🤣🤣
Toch wel op insta geplaatst hè?!
pi_221223105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Maar ze wil met haar favoriete schoonzoon-met-zijn-dikke-pens.
pi_221223141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.
Ze heeft eigenlijk vaak een vreemde omgeving nodig om te shoppen voor dr dopamine shot. Vandaar de weekends weg. Onder het mom van werken aan je relatie. Anders ga je met een weekend weg lekker ergens wandelen of fietsen of een museum bezoeken. Maar daar wordt haar i nerlijk niet mee gestild
Zo zonde dat zij niet de juiste hulp heeft hierbij. Ze doet zichzelf, maar vooral haar gezin hier mee tekort. Ik zou echt helemaal knettergek worden van hele dagen thuis zitten.
pi_221223145
Als je ‘s ochtends je bank reinigt bestaat de kans dat de bank ‘s avonds nog niet helemaal droog is maar als je ‘s avonds, voordat je naar bed gaat, de bank reinigt is het zeer waarschijnlijk dat de bank de volgende ochtend droog is. Aldus Debbie.

Dat zou bij haar natuurlijk kunnen kloppen omdat zij heel vroeg naar bed gaat. Bij mij zou het andersom zijn. Mijn dagen, de tijd dat ik wakker ben en dus een bank kan reinigen en laten drogen, duren ong. 15 uur. Mijn nachten 9. Nou ga ik natuurlijk niet pas rond bedtijd op de bank zitten maar dan nog is de tijd tussen opstaan en ‘s avonds op de bank gaan zitten toch wel een uur of 12/13. Werk enzo, het leven zeg maar.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:11:49 #119
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223150
De brommer van Guus staat op marktplaats.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:12:24 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Toch wel op insta geplaatst hè?!
Daar heb ik een hele reportage geplempt.
pi_221223169
quote:
Ik wist dat niet.
Zal ze niet een tikfout hebben gemaakt?
pi_221223192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁
Ja me too!!
pi_221223202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.
pi_221223213
Op de rtl site staat een stukje over de eeneiige vierling die van de week is geboren. Ze hebben de fam Adema (een huis vol) geïnterviewd. Die zien hun dochters niet direct als 4ling omdat ze hun eigen persoonlijkheid hebben. Er komt ook een psycholoog aan het woord die benadrukt hoe belangrijk het is om ze niet als geheel naar als individueel persoon te zien. Moet dan toch aan AM denken die de 2ling als 1 ziet.
pi_221223215
quote:
Ik wist dat niet.
Volgens mij had jet extra gekleutert
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
pi_221223227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan gaan volgers weer vragen stellen, en dat is goed voor haar algoritme enzo.
pi_221223232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.
Heeft ze extra gekleuterd? Dat hebben ze bij mij ook gedaan en ik heb dat nooit gezien/ benoemd als blijven zitten
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:24:06 #128
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221223243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.

maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_221223261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.

maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉
pi_221223272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:11 schreef Rimboequeen het volgende:
De brommer van Guus staat op marktplaats.
Nou daar heeft hij dan vaak op gereden , sneu dat je een brommer moet krijgen , van je ouders, waar je helemaal niet geschikt voor bent, en helemaal niet wil
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221223279
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉
Dan heeft ze wel extra lang gekleuterd. Mijn zoon is ook van maart, maar was 8 toen hij naar groep 5 ging. En zo shocking vind ik dat niet, al lijkt het me ergens logischer na bijna 2,5 (school)jaren dat ze groep 3 of 4 een keer extra heeft gedaan.
pi_221223285
quote:

[..]

Kinderen gaan natuurlijk op hun eigen snelheid.. mijn jongste is in de 2e week groep 4 6 geworden... 😱 en word nu in groep 7/8 9...
Puber met 10 🤣👌 tja kijk naar die van debbie he.. die zit ook al ver in de puberteit met 8
pi_221223317
Sanneke moet weer even bewijzen dat ze absoluut niet de slimste is. Mijan heeft een bordje met ei en tomaten. Ze heeft de memo meegekregen dat je tomaatjes (en druiven etc) door midden moet snijden, maar ze heeft het voor elkaar om dat precies fout te doen. Mijan kan zo alsnog stikken.

Snap nu wel dat ze zorgen voor haar kind ziet als “in leven houden”, want dat is op deze manier indd een uitdaging
pi_221223343
J. zal wel een extra jaar gekleuterd hebben of een jaar over gedaan hebben. Is ook prima dat we dat niet weten.

Ik vind het eerder bizar dat L. door veel mensen uit het gezin nog als een 3-jarige gezien en behandeld wordt. Gelukkig zie je dat ze zelf nu wat mondiger wordt.

En ik blijf mij afvragen wat Annemarie bedoelde met de onherstelbare gevolgen omdat S & S in verschillende klassen zaten? Wat kan er nu onherstelbaar zijn aan een schoolkeuze? Of bedoelt Annemarie iets anders?

En de brommer van G. op Marktplaats? Goedzo. Ik blijf de indruk houden dat G. totaal niet past in de Geertsen-mal. Ik hoop dat hem dit niet dwarszit en dat hij de ruimte krijgt om zijn eigen weg te zoeken en blij te zijn met hoe hij is. En ja, ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat zijn beide ouders er niet waren om hem in te halen bij de Nijmeegse vierdaagse. Al sta je maar een keer met eten en drinken langs de route, ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat een van mijn kinderen de vierdaagse zou lopen en dat we er niet bij zouden zijn op enig moment, echt onbegrijpelijk). Het is ook niet dat Nijmegen op 8 uur reizen ligt.
pi_221223353
Jet zou dan 3,5 jaar gekleuterd hebben idd.. tsja het kan.
pi_221223357
quote:
Eerste klas viezerik
pi_221223367
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik kan me wel 1 of 2 stories herinneren over naar de bios gaan laatst maar inderdaad was een beetje vaag wat ze nou gezien had daar.

Oh jaa en ze wilde met Rens naar de jackass film dit weekend, ze smeekte hem zowat
Ze is aan haar tweede jeugd begonnen, ze denkt echt dat ze cool is ofzo
pi_221223391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Gelukkig kan MCW zelf wel lachen om hun problematische rijgedrag. Echt, wat een troela.
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.
In haar vlog legt ze uit hoe ze Tim heeft leren kennen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze doet alsof er een hele goede vriendschap is ontstaan terwijl een leeftijdsverschil van 5 jaar op die leeftijd echt groot is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221223537
Straks Sanneke weer jankend op de gram omdat niemand haar verteld had dat het anders gesneden moet.
pi_221223575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:43 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.
In haar vlog legt ze uit hoe ze Tim heeft leren kennen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze doet alsof er een hele goede vriendschap is ontstaan terwijl een leeftijdsverschil van 5 jaar op die leeftijd echt groot is.
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
pi_221223586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Straks Sanneke weer jankend op de gram omdat niemand haar verteld had dat het anders gesneden moet.
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.
pi_221223625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.
Ben hem kwijt maar dat ding was ideaal.
Shoptippie voor Sanneke
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221223642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Dat weet ik, maar je hebt ze ook dat ze je kunnen volgen, bijv. terwijl je aan het fietsen bent. Leuk joh, op een mtb parcours een influencer met zo'n ding wat aan een boom blijft hangen. Daar doel ik op. Dat ze dat nog niet gebruikt.
pi_221223658
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.
Ben hem kwijt maar dat ding was ideaal.
Shoptippie voor Sanneke
Toen mijn kinderen klein waren had ik een mes. En gezond verstand, misschien nog wel belangrijker.
pi_221223668
Ach, de lieve Tienvanwil ook weer jankend op beeld. Die vindt zichzelf ook heel zielig.
pi_221223694
Am heeft een documentaire gekeken en noemt het een film.

Wat een helder licht is het ook.
pi_221223702
Ik zat ook al te rekenen met J en groep 5. Ik vind haar qua lengte wat klein 😇, maar qua wijsheid groep 5 ontstijgen. Maargoed, die J die redt zich wel.
Wie zich ook wel redt is G. Die ontworstelt zich aan het Geertsen-regime. Hij laat zich mooi niet dwingen tot die typische brommer. Opbokken met dat ding. Ik ben echt teamG.
pi_221223703
quote:

[..]
Onze oudste wordt 8 in groep 5, vind 9 in groep 5 niet per se vreemd.
pi_221223720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
Ze vonden het nog steeds hihaho. Tim is weinig aan het woord, dan komt Michelle er wel weer tussen.

Ze pocht alleen maar over geld. Daar zal Tim wel gecharmeerd van zijn.
Samen met hun gezin hebben ze 6 kindjes.

En verder is alles amazing, heel heel heel geweldig en super en fantastisch. En had ze al gedeeld hoe fucking duur alles is wat ze allemaal heeft gekocht enzo.

Noemde Tim de mama van Mies nu ook mama 🫣
pi_221223726
Ik begrijp nog steeds niet waarom AM een afstandbediening voor de dildocam nodig heeft.
Op het paard heeft ze 2 handen vrij, want ze hoeft het paard/de teugels niet vast te houden?
Maar op de motor niet, want gebruikt ze vooral haar rechterhand en zij is zo goed in motorrijden dat ze op dat landschap even met 1 hand rijdt om de afstandbediening te pakken en de dildocam aan te zetten?
pi_221223733
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat ze 10 wordt in groep 5 plaatst haar wel bij de oudere kinderen van die groep. Voordeel is dat het een boost voor je zelfvertrouwen kan geven.
pi_221223752
Ik begrijp ook niet waarom Maarten hierin mee gaat, we zien natuurlijk niet alles. Maar ik had haar een borstel in de handen geduwd, zo van doe dan zelf. Kinderen hebben daar niet veel te zeggen, ze zijn ook allemaal hetzelfde, moeten allemaal zelfde pad bewandelen, ongelooflijk!
pi_221223806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar die is dus nu 7. J. wordt 10 in groep 5. Uiteraard helemaal prima om er een jaartje langer over te doen, maar ik moest ook even rekenen hoe het zat
pi_221223811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als ik Koen was zou ik hier dus wel echt een gesprek over aan gaan
pi_221223827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:25 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze vonden het nog steeds hihaho. Tim is weinig aan het woord, dan komt Michelle er wel weer tussen.

Ze pocht alleen maar over geld. Daar zal Tim wel gecharmeerd van zijn.
Samen met hun gezin hebben ze 6 kindjes.

En verder is alles amazing, heel heel heel geweldig en super en fantastisch. En had ze al gedeeld hoe fucking duur alles is wat ze allemaal heeft gekocht enzo.

Noemde Tim de mama van Mies nu ook mama 🫣
Het zou mij in die familie niet verbazen. Jouw vrienden zijn mijn vrienden, jouw ouders zijn mijn ouders.
Zou Tim zelf ook iets hebben? Vrienden, familie, geld?
pi_221223831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ik Koen was zou ik hier dus wel echt een gesprek over aan gaan
Ik ook, 100%!
pi_221223836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:40 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Maar die is dus nu 7. J. wordt 10 in groep 5. Uiteraard helemaal prima om er een jaartje langer over te doen, maar ik moest ook even rekenen hoe het zat
Ja, maar hij is pas jarig als het schooljaar al gestart is.
Onze middelste gaat naar groep 3 en die heeft ook al kinderen in de klas die 7 worden in groep 3, terwijl hij pas 6 wordt in groep 3.
Ik heb overigens geen idee of Jet een jaar over heeft gedaan (vind ik ook niet belangrijk).

Zoontje van een vriendin is 7 en gaat nu naar groep 3. Ieder op zijn eigen tempo (en een beetje afhankelijk van wanneer je jarig bent denk ik😅)
pi_221223839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij in die familie niet verbazen. Jouw vrienden zijn mijn vrienden, jouw ouders zijn mijn ouders.
Zou Tim zelf ook iets hebben? Vrienden, familie, geld?
Mijn man noemt ons mam ook 'mam' of 'moeders', nu zijn wij ook wel 100jaar samen haha.
pi_221223909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Heb bij haar kleding zoals die roze outfit altijd gevoel dat ze soort XXL-Luier aanheeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221223947
quote:

[..]
Echt raar is het inderdaad niet maar ze heeft dan wel ergens een jaar over gedaan. Ik wist dat niet.
pi_221223966
quote:

[..]

Ligt toch idd ook aan wanneer jarig.
Mijn zoon van december gaat ook naar 3, net zoals HB Maen.wordt dus half groep 3 6.

Is hier normaal dat kinderen tot en met december al gaan, vanaf januari jaar langer.
pi_221223975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man noemt ons mam ook 'mam' of 'moeders', nu zijn wij ook wel 100jaar samen haha.
Vroeger was dat volgens mij heel gebruikelijk. Ik heb het zelf nooit gedaan want ik heb ouders. Op de één of andere manier vind ik mam(s) of moeder(s) nog wel iets beter klinken dan mama. En sowieso vind ik een volwassene die zijn/haar moeder mama noemt tegenover anderen heel raar. Alsof het de moeder van iedereen is.
pi_221223993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vroeger was dat volgens mij heel gebruikelijk. Ik heb het zelf nooit gedaan want ik heb ouders. Op de één of andere manier vind ik mam(s) of moeder(s) nog wel iets beter klinken dan mama. En sowieso vind ik een volwassene die zijn/haar moeder mama noemt tegenover anderen heel raar. Alsof het de moeder van iedereen is.
In word mama genoemd door mijn jonge kinderen, maar als een volwassene het zegt over zijn eigen moeder vind ik t ook een beetje gekkig idd 😅

Maar goed, ik zeg ook altijd 'ons mam' en dat vinden mensen ook weer gek, want het is mijn moeder en niet die van iedereen 😅
pi_221224080
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In word mama genoemd door mijn jonge kinderen, maar als een volwassene het zegt over zijn eigen moeder vind ik t ook een beetje gekkig idd 😅

Maar goed, ik zeg ook altijd 'ons mam' en dat vinden mensen ook weer gek, want het is mijn moeder en niet die van iedereen 😅
Is ‘ons mam’ niet gewoon een regio ding? Hier wordt het niet gebruikt maar ik zie het als ‘mijn moeder.’
pi_221224162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is ‘ons mam’ niet gewoon een regio ding? Hier wordt het niet gebruikt maar ik zie het als ‘mijn moeder.’
Klopt, maar wij zijn uit Brabant verhuisd en soms als ik dan 'ons mam' zeg krijg ik de reactie 'nee, jouw mam' 🙈
pi_221224190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:24 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ligt toch idd ook aan wanneer jarig.
Mijn zoon van december gaat ook naar 3, net zoals HB Maen.wordt dus half groep 3 6.

Is hier normaal dat kinderen tot en met december al gaan, vanaf januari jaar langer.
Mijn dochter van eind november gaat ook naar groep drie terwijl een van mijn andere kinderen (begin december) ook langer heeft gekleuterd. Dus die werd 9 in groep vijf….

Maar moet ook zeggen dat hij maar 1 dag was wezen “wennen” toen de lockdown begon🥲 dus dat speelde ook wel mee.
pi_221224331
Owjee, DBM heeft nog geen koffers gepakt. Het is vrijdag, ze gaat maandag een midweek weg, hoelang denk je nodig te hebben? Ze neemt vast weer veel te veel mee en moet dan maandag alsnog meteen shoppen. En ze is moe van de B12 injecties. Ik zie haar op dit moment eigenlijk maandag helemaal nog niet naar een camping gaan. Maar we gaan het beleven.
pi_221224430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:42 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM heeft nog geen koffers gepakt. Het is vrijdag, ze gaat maandag een midweek weg, hoelang denk je nodig te hebben? Ze neemt vast weer veel te veel mee en moet dan maandag alsnog meteen shoppen. En ze is moe van de B12 injecties. Ik zie haar op dit moment eigenlijk maandag helemaal nog niet naar een camping gaan. Maar we gaan het beleven.
2 zielen 1 gedachte. Ze kon jaren zonder die injectie en nu opeens na 1 keer prikken kan ze niet wachten tot het werkt? Want zonder functioneert ze niet?
pi_221224580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
2 zielen 1 gedachte. Ze kon jaren zonder die injectie en nu opeens na 1 keer prikken kan ze niet wachten tot het werkt? Want zonder functioneert ze niet?
En die pijn in haar benen kwam toch door de lipoedeem? Of komt het b12 excuus haar nu beter uit?
pi_221224585
quote:

[..]
Ze is toch altijd moe? Red Bulletje erin en door. Op karakter naar de camping maandag, zo spannend!
pi_221224735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:42 schreef papierentas het volgende:
Heeft ze vorige keer ook niet iedere dag gewassen?
pi_221224788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Heeft ze vorige keer ook niet iedere dag gewassen?
Ja en klagen hoe duur dat was geworden.

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
pi_221224797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
Tja, ik ook niet.
pi_221224823
Ik krijg van die tim zo de kriebels. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar die chronisch slaperige, semigeile blik. 🤮
pi_221224852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat doet Debbie weer gek met dat mondje
Nou dat viel mij dus ook op. Ze doet dat niet altijd maar kom er niet achter waarom nu wel weer.
Je zag het vaak als ze alles bij elkaar verzon
pi_221224880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:45 schreef Stillemeelezer het volgende:
Sanneke heeft uitdaging genoeg, ze doet er alleen niks mee. Huis is nog een puinzooi, de opslagbox ongetwijfeld ook. kind kruipt over de grond maar dweilen doet ze niet. M. Is trouwens ruim 1,5 jaar dus overleg met CJG of wat fysiotherapie om te leren lopen had ook fijn geweest voor hem etc.

Daarentegen. Uiteten gaan, nieuwste snacks proberen, tikkie app voor nog meer ongezonde meuk, hotelletjes bezoeken, dagelijks rondje winkels. Veel belangrijker allemaal.
Ja is M laat met lopen? Heb zelf 2 kinderen maar daar ging het vanzelf, weet het echt niet meer.
pi_221224906
quote:

[..]
Lijkt Debbie wel
pi_221224953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:37 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja is M laat met lopen? Heb zelf 2 kinderen maar daar ging het vanzelf, weet het echt niet meer.
Volgens mij is 1,5 jaar niet per se laat.
Maar wel zo'n leeftijd dat ze het in de gaten houden. Maar gaat Sanneke niet naar het consultatiebureau dan?
pi_221224958
Elke dag wassen op de camping? Dat moet dan wel je hobby zijn. Toch?
pi_221224964
Ik zit op linkedin. En daar heeft ene Wieteke van Diggelen het blijkbaar over ons? Denk ik? Het afzeiken van content creators. Haar post van 2 dagen geleden. Wie is dit en waarom post ze hierover. Of ben ik mosterd?
pi_221224972
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar wel zo'n leeftijd dat ze het in de gaten houden. Maar gaat Sanneke niet naar het consultatiebureau dan?
Volgens mij heeft ze het daar nog nooit over gehad. Lijkt me wel iets wat ze zou delen in 6 story’s. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand niet naar het consultatiebureau gaat. Dat zou, in mijn ogen, echt next level dom zijn.
pi_221225036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit op linkedin. En daar heeft ene Wieteke van Diggelen het blijkbaar over ons? Denk ik? Het afzeiken van content creators. Haar post van 2 dagen geleden. Wie is dit en waarom post ze hierover. Of ben ik mosterd?
Net even gekeken. Maar waar ik het bij Wieteke over had was het feit dat zij haar dochter alle geluk van de wereld wenst, maar vervolgens schaamteloos bij Shein besteld. Mij vervolgens oproept zich bij haar te melden (ik ben je hond niet!) en de uitnodiging om hier open de discussie hierover aan te gaan voor het gemak maar negeert. En ja, het kinderachtige stemmetje en taalgebruik is voor mij irritainment. Snap niet dat je als vrouw van half veertig (schat ik, weet haar leeftijd niet) je zo presenteert. Maar voor hetzelfde geld is het een hele aardige vrouw in het echt.
pi_221225039
quote:

[..]

Haha ja, en toen nog eerder naar huis ook.
pi_221225040
Nee dat gaat niet over hier want ze benoemd dat zij ook voorbij kwam. En wij hebben het hier nog nooit over haar gehad toch?
pi_221225051
Daarnaast deel ik haar mening niet dat ze haar dochter meegeeft dat ze zonder concessie haarzelf mag zijn. Zo werkt het leven in mijn optiek niet. Er zijn momenten en situaties dat je je wel moet aanpassen. Dat heb ik mijn inmiddels volwassen kinderen al jong geleerd.
pi_221225107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:02 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Net even gekeken. Maar waar ik het bij Wieteke over had was het feit dat zij haar dochter alle geluk van de wereld wenst, maar vervolgens schaamteloos bij Shein besteld. Mij vervolgens oproept zich bij haar te melden (ik ben je hond niet!) en de uitnodiging om hier open de discussie hierover aan te gaan voor het gemak maar negeert. En ja, het kinderachtige stemmetje en taalgebruik is voor mij irritainment. Snap niet dat je als vrouw van half veertig (schat ik, weet haar leeftijd niet) je zo presenteert. Maar voor hetzelfde geld is het een hele aardige vrouw in het echt.
Gelukkig is haar instagramaccount een *veilige plek* , lieve bestie.
Ik zit er nu even te kijken, madam de discobal, wat een gezweef en gezanik.
pi_221225122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Als het consultatiebureau verder lopen is dan het winkelcentrum denk ik dat ze niet gaat. Ik zou het wel verstandig vinden om te gaan. Niet alleen vanwege het nog niet lopen. Maar wie weet gaat ze wel. Ze heeft ooit wel gezegd dat ze weinig tot niets wil delen over zijn ontwikkeling.
pi_221225140
quote:
Wat een triestigheid dat je zoiets op LinkedIn gaat plaatsen. Als hysterische luide vrouw die denkt grappig te zijn.
pi_221225142
Volgens mij werd zij hier de afgelopen week genoemd.
pi_221225220
AM die zegt dat ze op het paard haar handen vrij heeft om die dildo op dr kop te bedienen. Ja hoor, op letterlijk alle filmpjes die ik van haar heb gezien dat ze te paard zit hangt ze vol aan de teugels en kan ze amper recht zitten. En nu kan ze opeens zonder handen haar paard besturen. Onzin verhaal weer.
Wat ziet er trouwens achterlijk uit op de filmpjes en foto's van Ijsland met die stengel op haar cap. Gênant gewoon.
pi_221225232
quote:
Ik heb hier een paar dagen geleden voor het eerst over haar gelezen, dit is ook weer zo’n gekke mijt
pi_221225236
quote:

[..]

Iedere week 2 dagen thuis van school is dan weer geen probleem.
pi_221225258
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als het consultatiebureau verder lopen is dan het winkelcentrum denk ik dat ze niet gaat. Ik zou het wel verstandig vinden om te gaan. Niet alleen vanwege het nog niet lopen. Maar wie weet gaat ze wel. Ze heeft ooit wel gezegd dat ze weinig tot niets wil delen over zijn ontwikkeling.
...maar wel over alle andere dingen in zijn leven?
pi_221225262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:49 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze het daar nog nooit over gehad. Lijkt me wel iets wat ze zou delen in 6 story’s. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand niet naar het consultatiebureau gaat. Dat zou, in mijn ogen, echt next level dom zijn.
Ze deelt regelmatig iets van sjamaandriaan en volgens mij is ze pro vaccinatie, dus ik denk dat ze wel gaat maar dit dan niet deelt?
pi_221225291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:53 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
...maar wel over alle andere dingen in zijn leven?
Ja. Ik snap die logica ook niet.
pi_221225344
Ik zit te wachten op een update van Celinecharlotte😬😅
pi_221225356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Iedere week 2 dagen thuis van school is dan weer geen probleem.
Ze zitten nu wel heerlijk met zn 4en te kleuren🥰. Ze heeft voor allemaal een nieuw kleurboek gekocht à ¤6. Het geld klotst daar ook tegen de plinten op.
Als ze al dat geld van onzin aankopen nu opspaart kan ze misschien wel elk jaar naar disney
pi_221225364
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
pi_221225444
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
Ik zou het toe juichen, maar ik ben bang dat ze bedoelt dat ze geen samenwerkingen meer doet tot die tijd.

Die knoestige knuisten en klompvoeten van dr, zullen nog wel in beeld blijven.
pi_221225446
AM zie je gewoon sneeky vriendin van Jim filmen, wat een vrouw is het toch
pi_221225464
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
pi_221225491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅
pi_221225497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Heb ik gemist wat is er aan de hand?
pi_221225512
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
pi_221225515
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
Ah we hebben er weer eentje. Nu is het een Wieteke. *O*
pi_221225520
quote:
Wat voor update?
pi_221225533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅
😅
pi_221225538
quote:
Ja, hier ook! Benieuwd of ze volhoudt op die (groeps)reis
pi_221225545
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komen
pi_221225547
Ah, ze bedoelt geen samenwerkingen. Ok dan, dus de zooi die ze niet zelf gekocht heeft maar gekregen voor de reizen laat ze dan ook niet zien?
pi_221225553
Ik vraag me oprecht af hoe een AM en MCW dagelijks door het leven gaan. Zij moeten toch vergroeid zijn met de telefoon? Die moeten toch gewoon de wereld door een schermpje zien?
pi_221225559
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
pi_221225564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:42 schreef Roosjemeroosje het volgende:

[..]
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komen
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.
pi_221225628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:26 schreef miep123456 het volgende:
AM zie je gewoon sneeky vriendin van Jim filmen, wat een vrouw is het toch
Heel sluw. Meisje zit er al zo ongemakkelijk bij.
pi_221225634
MCW ingestort? Geen stories gister. Zat vandaag de laatste vlog te kijken. Ze heeft een nieuwe auto besteld die alleen in Amerika is ofzo? Rond kerst komt ie, maximaal janken
pi_221225661
quote:
Dat heb ik hier nog nooit voorbij zien komen
pi_221225668
quote:
Miss bedoelt ze dan een ander topic
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 19:10:20 #218
184769 crew  Deisyy
pi_221225678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:08 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Miss bedoelt ze dan een ander topic
Niet hier in ieder geval :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221225680
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.
Ik las hier laatst ook voor het eerst over een Wieteke. Niet gekeken ook, weet niets van haar.

Als deze Wieteke hier meeleest dan leest ze toch zelf ook wel dat ze hier nauwelijks tot niet besproken wordt. En dan ga je een post maken op LinkedIn 🤣
pi_221225683
Sanneke 🤦‍♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??

En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
pi_221225690
AM doet ook aan swifferen? Het enkele commentaar op de fiets van de jongste is verdwenen zag ik.

Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
pi_221225697
Wieteke wie?
Voelt die zich niet belangrijker dan ze is?
pi_221225725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:13 schreef AnnArt het volgende:
Wieteke wie?
Voelt die zich niet belangrijker dan ze is?
Ja. Laten we er over ophouden 😁
pi_221225727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
AM doet ook aan swifferen? Het enkele commentaar op de fiets van de jongste is verdwenen zag ik.

Jaa zeker swiffert zij!
pi_221225734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦‍♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??

En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
Waarvan akte 😂
pi_221225748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Die stappen inderdaad, dacht eerst dat die story van vanmorgen vroeg was🥲 triest!!
pi_221225763
Heeft Sanneke stories verwijderd?
pi_221225768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
denk het ik zie niks over tomaatjes
pi_221225782
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke, Wat leuk! Welkom welkom. Wellicht overdonderd het je wat dat wij wel gewoon het gesprek aangaan ipv alles en iedereen direct haat te noemen en aan de schandpaal te nagelen.
pi_221225787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.
pi_221225792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
Bah wat onsmakelijk.. hoe kunnen die kinderen überhaupt zo vaak wormen hebben? En waarom deel je dit. Opnieuw een groot vraagteken boven mn hoofd.
pi_221225794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.
En dat was geen klagen hoor, ze keek juist erg uit naar iets!

Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
pi_221225795
quote:
Ja inderdaad, die staan er nu niet meer
Was ook belachelijk commentaar van haar met dat lachje omdat mensen zeiden dat tomaat in lengte gesneden moest. Maar tomaten zijn rond aldus onze betweter dus proest proest
Ze begrijpt gewoon echt niet hoe dat bedoelt wordt, dat is lachwekkender
pi_221225800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.

Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
pi_221225803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.
Raar ik zie hem nog steeds

Edit hij is idd weg! Nu een dat ze niet boos is bericht... en klaar met social media....
pi_221225836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja inderdaad, die staan er nu niet meer
Was ook belachelijk commentaar van haar met dat lachje omdat mensen zeiden dat tomaat in lengte gesneden moest. Maar tomaten zijn rond aldus onze betweter dus proest proest
Ze begrijpt gewoon echt niet hoe dat bedoelt wordt, dat is lachwekkender
Eerder megatriest dat zoiets een kind op moeten voeden. ;(
pi_221225858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:

Niet meer, vrees ik. Volgens mij zei ze dat die rit met de dode meneer voorlopig de laatste was.
pi_221225859
Over het cb; als het goed is is Sanneke met Mijan geweest toen hij 14 mnd was. Daarna hoef je pas weer als je kindje 2 of bijna 2 is. Als een kindje onder de 2 nog niet loopt wordt dat als normaal gezien. Daarna wordt toch echt wel fysio aangeraden en voor die tijd kun je fysio krijgen als je het zelf als ouder graag wil.

@Iris2.0 je hebt pb
pi_221225863
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
pi_221225872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Heb ik gemist wat is er aan de hand?
Ze is op groepsreis in Italië. Vond ze best spannend omdat het niet echt haar ding is.
pi_221225880
Leuk dat Sam en Jim lekker aan het dollen zijn.

Treurig dat Am staat te filmen en ook nog eens met die hoge, gemaakte stem gilt dat Jim nog naar IJsland moet. Nog treuriger dat ze stiekem de camera draait zodat de vriendin van Jim te zien is.
En nog treuriger dan ze achteraf nog oude foto's gaat delen van Jim.

Het was Sam die beide S'sen de lucht in tilde, maar Am geeft alle aandacht aan Jim. Her favorite pancake.
pi_221225886
Gefeliciteerd allemaal met Night de therapie kat en Twix de gestolen kat! ❤
pi_221225891
Debbie die van fantasy zegt te houden en naar een fantasy event gaat maar geen idee heeft wat een furrie is 🤦‍♂️ ten minste... dat hoop ik... anders is het nog gekker dan ik dacht
pi_221225913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
Bij mij net zo.
pi_221225941
quote:
Ik zie ook geen story over tomaatjes en een horloge in beeld?
pi_221225950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Moet ze dan in isolatie?
pi_221225952
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Heb jij je lolbroek aan 😆😂
pi_221225980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met Night de therapie kat en Twix de gestolen kat! ❤
🥳
pi_221226089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Moet ze dan in isolatie?
Nee maar naar zoveel openbare plekken gaan is het andere uiterste
pi_221226180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mijn telefoon heeft vandaag ook maar 500 stappen gemeten, ik ben toch echt 2x heen en terug naar school gelopen (=totaal 4km) en in huis redelijk wat gelopen. Maar mn telefoon lag in de kinderwagen en daarna op tafel. Die stappen zeggen me dus weinig eigenlijk.
pi_221226204
Hvk met haar wk reclame, zou ze weten dat Nederland eruit ligt?
pi_221226275
Ik dacht dat AM altijd beweerde dat ze na het krijgen van de tweeling moederziel alleen in het ziekenhuis achterbleef na de bevalling. Maarten moest voor de kinderen zorgen dus die kon ook niet komen. Volgens mij staat het zelfs in haar boek? Altijd al ongeloofwaardig verhaal gevonden maar de foto van Jim en Guus met de tweeling op schoot bewijst dus dat zo is. Liegbeest.
pi_221226283
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb jij je lolbroek aan 😆😂
Die had ik naar Sanneke op moeten sturen 🤣
pi_221226321
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Haha ja ik zag het ook. Dit is wel een dikke faal m.i.
pi_221226330
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:26 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik dacht dat AM altijd beweerde dat ze na het krijgen van de tweeling moederziel alleen in het ziekenhuis achterbleef na de bevalling. Maarten moest voor de kinderen zorgen dus die kon ook niet komen. Volgens mij staat het zelfs in haar boek? Altijd al ongeloofwaardig verhaal gevonden maar de foto van Jim en Guus met de tweeling op schoot bewijst dus dat zo is. Liegbeest.
Haar ouders waren ook nog in the picture en andere familie, die hebben AM heus niet laten verrekken met een tweeling in het ziekenhuis
pi_221226336
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Haha ja wat suf, maar: 'je kan dit kleurtje de hele zomer dragen' 🙃

[ Bericht 0% gewijzigd door Missinglink24 op 03-07-2026 20:48:36 ]
pi_221226357
Iemand die laatste post van Eline Leonie Audrey gezien? Ik volg haar niet maar het trok mijn aandacht. Een varkensstal ziet er beter uit. Wel lef dat je dit laat zien. Of schaamteloos.
pi_221226386
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:17 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Mijn telefoon heeft vandaag ook maar 500 stappen gemeten, ik ben toch echt 2x heen en terug naar school gelopen (=totaal 4km) en in huis redelijk wat gelopen. Maar mn telefoon lag in de kinderwagen en daarna op tafel. Die stappen zeggen me dus weinig eigenlijk.
Punt is dat die 314 op haar horloge stonden eind van de middag
pi_221226426
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:36 schreef Jennyy01 het volgende:
Iemand die laatste post van Eline Leonie Audrey gezien? Ik volg haar niet maar het trok mijn aandacht. Een varkensstal ziet er beter uit. Wel lef dat je dit laat zien. Of schaamteloos.
Hoe dan??? Dat is het enige wat ik me afvraag.
pi_221226508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:42 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Hoe dan??? Dat is het enige wat ik me afvraag.
Snap ik ook helemaal niks van.
Sowieso een beetje een vies typje met dat smeriger geboer in de camera bah
pi_221226525
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Moet ze dan in isolatie?
Nee hoor maar als je een beetje verstand hebt ga je er iets hygiënischer mee om.
Lijkt me niet bevorderlijk dat broeierige poeltje waar ze in spelen in combi met aarsmaden tussen je billen.
pi_221226529
quote:
Dit is niet de enige plek waar fluflus besproken worden.
Het lijkt me sterk dat meeschrijvers hier dergelijke taal gebruiken.
Veel flu’s hebben een dikke duim waar ze aandacht uit zuigen.
pi_221226548
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:26 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Die had ik naar Sanneke op moeten sturen 🤣
😂
pi_221226569
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze verwijst specifiek naar het fok forum en zegt vervolgens dat dit soort dingen hier gezegd worden waarop al haar LinkedIn kennissen in verontwaardiging vallen en haar volkomen gelijk geven en ons kansloze mensen vinden. Prima verder alleen het slaat nergens op 🙃
pi_221226621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ze verwijst specifiek naar het fok forum en zegt vervolgens dat dit soort dingen hier gezegd worden waarop al haar LinkedIn kennissen in verontwaardiging vallen en haar volkomen gelijk geven en ons kansloze mensen vinden. Prima verder alleen het slaat nergens op 🙃
Grote fantasie. Heb dat soort teksten hier niet voorbij zien komen. Te weinig aandacht ofzo. Sneu.
pi_221226691
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Grote fantasie. Heb dat soort teksten hier niet voorbij zien komen. Te weinig aandacht ofzo. Sneu.
Precies. Dit soort taal wordt hier toch niet getolereerd.
pi_221226766
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Precies. Dit soort taal wordt hier toch niet getolereerd.
Zielig als je zo zieltjes moet winnen voor je account ook. Ze liegen er allemaal maar wat op los voor de aandacht.
pi_221226798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:32 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Bah wat onsmakelijk.. hoe kunnen die kinderen überhaupt zo vaak wormen hebben? En waarom deel je dit. Opnieuw een groot vraagteken boven mn hoofd.
Misschien moet ze net als AM preventief een wormenkuur geven. Of in ieder geval advies vragen aan het orakel dat alle taboes doorbreekt.

Het planwonder had het er ook over dat het voor het eerst is dat ze alles goed heeft voorbereid en relaxed is voor de vakantie. Uhmmmm je bent toch zo’n goeie plannert waarom is het je dan nooit eerder gelukt?
pi_221226828
Hvk heeft een samenwerking met een fietsenmerk. Wat zal dat nou opbrengen voor die jongens/ haar portemonnee?
pi_221226901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:45 schreef Lodelie het volgende:
Leuk dat Sam en Jim lekker aan het dollen zijn.

Treurig dat Am staat te filmen en ook nog eens met die hoge, gemaakte stem gilt dat Jim nog naar IJsland moet. Nog treuriger dat ze stiekem de camera draait zodat de vriendin van Jim te zien is.
En nog treuriger dan ze achteraf nog oude foto's gaat delen van Jim.

Het was Sam die beide S'sen de lucht in tilde, maar Am geeft alle aandacht aan Jim. Her favorite mislukte pancake.
Kleine aanpassing 😉
pi_221226931
Debbie zit om 21 uur in pyama vol energie een cadeau voor de katten open te rukken. Gaat prima met de kracht in dr handen💪👍
pi_221227041
quote:

[..]
Mosterd

[ Bericht 12% gewijzigd door proud_mami op 03-07-2026 21:33:52 (Mosterd ) ]
pi_221227080
Oh die Sanneke met haar ronde tomaten. Werkelijk alles moet voorgekauwd worden want iets zelf bedenken kan ze niet. En als het voorgekauwd wordt snapt ze het blijkbaar nog niet.. Ze heeft trouwens wel een punt met het in leven houden van Mijan, daar slaagt ze iedere dag weer ternauwernood in.

En sinds wanneer is iemand boos omdat diegene een punt gebruikt? 😂
pi_221227097
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh die Sanneke met haar ronde tomaten. Werkelijk alles moet voorgekauwd worden want iets zelf bedenken kan ze niet. En als het voorgekauwd wordt snapt ze het blijkbaar nog niet.. Ze heeft trouwens wel een punt met het in leven houden van Mijan, daar slaagt ze iedere dag weer ternauwernood in.

🤣😂 mij word verweten dat ik zelden punten gebruik waar ze horen en overmatig waar ze niet horen 😂🤣😂 ik ben helemaal hysterisch met mijn anger issues
pi_221227115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nou zulke dingen heb ik hier ook nog nooit gezien hier (gelukkig). Wel kritische reacties en soms iets te negatief.

Ach ja, ik vind het een fijn clubje hier en wellicht dat ze met haar LinkedIn bericht wat nieuwe meeschrijvers lokt 😂. Ik ben hier ook gekomen via AM. En verder heb ik een heel leuk leven, kan vertellen dat ‘mean girl’ niet m’n identiteit is. Wel ‘kritische girl’ als dat al bestaat?

Wieteke heeft in ieder geval een rijke fantasie. En niemand (die gezond is) kan voor zulke reacties zijn die Wieteke beschrijft, daar zijn we het allemaal wel over eens. Overigens ken ik haar niet, buit ze ook haar kinderen uit op the gram?
pi_221227164
In haar bio staat: ‘jij denkt het, ik zeg het want ik vind er nogal eens iets van’. Misschien een leuke meeschrijver voor hier dan? 😂
pi_221227169
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou zulke dingen heb ik hier ook nog nooit gezien hier (gelukkig). Wel kritische reacties en soms iets te negatief.

Ach ja, ik vind het een fijn clubje hier en wellicht dat ze met haar LinkedIn bericht wat nieuwe meeschrijvers lokt 😂. Ik ben hier ook gekomen via AM. En verder heb ik een heel leuk leven, kan vertellen dat ‘mean girl’ niet m’n identiteit is. Wel ‘kritische girl’ als dat al bestaat?

Wieteke heeft in ieder geval een rijke fantasie. En niemand (die gezond is) kan voor zulke reacties zijn die Wieteke beschrijft, daar zijn we het allemaal wel over eens. Overigens ken ik haar niet, buit ze ook haar kinderen uit op the gram?
Volgens mij niet, ze is verder helemaal niet zo boeiend om te bespreken hier eigenlijk.
pi_221227175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:

En zou Sanneke kunnen bedenken dat een tomaatje ook in vieren kan?
pi_221227177
quote:

[..]
Ik heb even gelezen op LinkedIn. Er stond een reactie van iemand tussen die over het boek van AM ging, wat niemand weet. Dat ai proza ding opstel geval. Die wieteke noemt fok, maar ik heb hier nog nooit iemand zo zien schelden. Is er nog een ander topic dan?
Blijkbaar gaat het voornamelijk over aandacht genereren.
Er was ook iemand die zei dat als je van alles online gooit er mensen zijn die je toejuichen en mensen die kritiek hebben. Als je daar niet tegenaan moet je maar niet alles online kwakken. Nou ja, dat gebeurt hier dus wel.
pi_221227189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Debbie zit om 21 uur in pyama vol energie een cadeau voor de katten open te rukken. Gaat prima met de kracht in dr handen💪👍
Het moet niet gekker worden
pi_221227221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Volgens mij niet, ze is verder helemaal niet zo boeiend om te bespreken hier eigenlijk.
Heeeeel soms verdenk ik fluflu’s ervan dat ze zelf een account maken op fok en wat namen droppen zodat anderen daar weer naartoe gaan en over schrijven hier en de fluflu zelf dan daar weer verontwaardigd over kan doen. Maar dit is misschien complotdenken
  vrijdag 3 juli 2026 @ 21:55:38 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221227252
Die Wieteke jokt dat het een lieve lust is. Wat een nare vrouw!
pi_221227275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee want dat heeft niemand haar verteld. (Ik ben trouwens niet boos hoor, die punt stelt enkel en alleen het einde van mijn zin voor!)
pi_221227301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:57 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nee want dat heeft niemand haar verteld. (Ik ben trouwens niet boos hoor, die punt stelt enkel en alleen het einde van mijn zin voor!)
Goed dat je dat even erbij zegt 😅 . (niet boze punt)
pi_221227352
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Heeeeel soms verdenk ik fluflu’s ervan dat ze zelf een account maken op fok en wat namen droppen zodat anderen daar weer naartoe gaan en over schrijven hier en de fluflu zelf dan daar weer verontwaardigd over kan doen. Maar dit is misschien complotdenken
Dat denk ik ook soms... dan krijg je eerst "volgt iemand...." waar niemand of 1 a 2 mensen op reageren en dan paar dagen later gaat die .... ineens los want er werd hier over deze persoon gepraat
pi_221227378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Die Wieteke jokt dat het een lieve lust is. Wat een nare vrouw!
Ze heeft er veel volgers bij gekregen vertelde ze.
Dus is het nog ergens goed voor geweest
pi_221227393
Arme Madelief! Zelfs na een operatie worden opa en oma als oppas ingezet. Kan die moeder niet een keer thuis blijven?! Volgens mij heeft die Jan vaak genoeg optredens met die rare toeter..
pi_221227410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef Emma123454321 het volgende:
Arme Madelief! Zelfs na een operatie worden opa en oma als oppas ingezet. Kan die moeder niet een keer thuis blijven?! Volgens mij heeft die Jan vaak genoeg optredens met die rare toeter..
Had niet anders verwacht van ze
pi_221227526
Haha die updates van Lousje steeds, nog steeds op het vliegveld. Het is wel spannend hoor, zou ze nou nog eens wegkomen daar 😅
pi_221227559
Dat kan toch niet… die houding waarin AM Saar filmt!
pi_221227568
AM probeert een lieve stem na te doen als Jet thuiskomt.
Maar Jet lijkt er weer doorheen te prikken.
Dat kan weleens de eerste worden die haar ouders de waarheid gaat zeggen als ze ouder is.
pi_221227613
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou ik ben Wieteke niet hoor 🤣, ze kwam in m'n timeline en ik dacht wie ben jij? En waarom praat jij over mijn hangout 😎
pi_221227619
quote:
Gisteren toch ook Madelief ging niet naar schoon want had veel pijn maar moeders ging gewoon werken want haar kantoor was naast de kamer van Madelief. Ik was samen met mijn kind op de bank gaan liggen en samen films gaan kijken, laat ze het meisje alleen in haar bed liggen terwijl ze veel pijn heeft. Zo sneu! Als Madelief op avond in bed lag en sliep had Sofie ook "naar kantoor" kunnen gaan.
pi_221227680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee, want hij is rond en niet vierkant.
En niemand heeft dat tegen haar verteld.
pi_221227866
Och Dbm
Flapje gaat niet mee met een boottocht want angst, wat zonde dat zo'n jochie nu al zoveel angsten kent.
Het moet haar zelf toch ook opvallen dat zij ze angst aan praat. Als je al angstig bent als je kind op een stoepje naar school gaat , want bijna op vakantie.
Dat voelt zo'n ventje toch ook.
En zei ze nou werkelijk dat ze met z'n viertjes aan het kleuren waren?
Sorry dus haar man ook?
Die zegt dus op zijn werk: fijn weekend allemaal ik ga snel naar huis, lekker kleuren?
pi_221227917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Haha die updates van Lousje steeds, nog steeds op het vliegveld. Het is wel spannend hoor, zou ze nou nog eens wegkomen daar 😅
Ik denk dat er nog een gofundme actie volgt om haar thuis te krijgen 🙈
pi_221228027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Goed dat je dat even erbij zegt 😅 . (niet boze punt)
Correct puntgebruik is een gave hoor!
pi_221228102
Lief mens, de moeder van Tamara, maar die legging kan ze beter achterwege laten.
pi_221228195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd of haar bagage aankomt. Ze zegt dat anderen het hadden opgehaald maar dat zij dacht dat het automatisch naar de nieuwe vlucht zou gaan dus dat zij het eigenlijk chiller heeft want nu hoefde ze niet opnieuw in de rij voor de bagage. Alleen dat klinkt alsof alle bagage gewoon op de band is gekomen en dan zou ik me afvragen of alle niet opgehaalde bagage wel automatisch ingeladen wordt op de volgende vlucht of dat haar bagage nu tussen de lost and found in Gambia staat.
pi_221228205
quote:
Moeder van het jaar, die Sofie
pi_221228222
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:44 schreef Lipisu het volgende:
Och Dbm
Flapje gaat niet mee met een boottocht want angst, wat zonde dat zo'n jochie nu al zoveel angsten kent.
Het moet haar zelf toch ook opvallen dat zij ze angst aan praat. Als je al angstig bent als je kind op een stoepje naar school gaat , want bijna op vakantie.
Dat voelt zo'n ventje toch ook.
En zei ze nou werkelijk dat ze met z'n viertjes aan het kleuren waren?
Sorry dus haar man ook?
Die zegt dus op zijn werk: fijn weekend allemaal ik ga snel naar huis, lekker kleuren?

Gezellig, alle aapjes samen kleuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')