abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221227164
In haar bio staat: ‘jij denkt het, ik zeg het want ik vind er nogal eens iets van’. Misschien een leuke meeschrijver voor hier dan? 😂
pi_221227169
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou zulke dingen heb ik hier ook nog nooit gezien hier (gelukkig). Wel kritische reacties en soms iets te negatief.

Ach ja, ik vind het een fijn clubje hier en wellicht dat ze met haar LinkedIn bericht wat nieuwe meeschrijvers lokt 😂. Ik ben hier ook gekomen via AM. En verder heb ik een heel leuk leven, kan vertellen dat ‘mean girl’ niet m’n identiteit is. Wel ‘kritische girl’ als dat al bestaat?

Wieteke heeft in ieder geval een rijke fantasie. En niemand (die gezond is) kan voor zulke reacties zijn die Wieteke beschrijft, daar zijn we het allemaal wel over eens. Overigens ken ik haar niet, buit ze ook haar kinderen uit op the gram?
Volgens mij niet, ze is verder helemaal niet zo boeiend om te bespreken hier eigenlijk.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221227175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh die Sanneke met haar ronde tomaten. Werkelijk alles moet voorgekauwd worden want iets zelf bedenken kan ze niet. En als het voorgekauwd wordt snapt ze het blijkbaar nog niet.. Ze heeft trouwens wel een punt met het in leven houden van Mijan, daar slaagt ze iedere dag weer ternauwernood in.

En sinds wanneer is iemand boos omdat diegene een punt gebruikt? 😂
En zou Sanneke kunnen bedenken dat een tomaatje ook in vieren kan?
pi_221227177
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dit is niet de enige plek waar fluflus besproken worden.
Het lijkt me sterk dat meeschrijvers hier dergelijke taal gebruiken.
Veel flu’s hebben een dikke duim waar ze aandacht uit zuigen.
Ik heb even gelezen op LinkedIn. Er stond een reactie van iemand tussen die over het boek van AM ging, wat niemand weet. Dat ai proza ding opstel geval. Die wieteke noemt fok, maar ik heb hier nog nooit iemand zo zien schelden. Is er nog een ander topic dan?
Blijkbaar gaat het voornamelijk over aandacht genereren.
Er was ook iemand die zei dat als je van alles online gooit er mensen zijn die je toejuichen en mensen die kritiek hebben. Als je daar niet tegenaan moet je maar niet alles online kwakken. Nou ja, dat gebeurt hier dus wel.
pi_221227189
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:23 schreef Lalaland79 het volgende:
Debbie zit om 21 uur in pyama vol energie een cadeau voor de katten open te rukken. Gaat prima met de kracht in dr handen💪👍
Het moet niet gekker worden
pi_221227221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Volgens mij niet, ze is verder helemaal niet zo boeiend om te bespreken hier eigenlijk.
Heeeeel soms verdenk ik fluflu’s ervan dat ze zelf een account maken op fok en wat namen droppen zodat anderen daar weer naartoe gaan en over schrijven hier en de fluflu zelf dan daar weer verontwaardigd over kan doen. Maar dit is misschien complotdenken
  vrijdag 3 juli 2026 @ 21:55:38 #282
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221227252
Die Wieteke jokt dat het een lieve lust is. Wat een nare vrouw!
pi_221227275
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee want dat heeft niemand haar verteld. (Ik ben trouwens niet boos hoor, die punt stelt enkel en alleen het einde van mijn zin voor!)
pi_221227301
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:57 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Nee want dat heeft niemand haar verteld. (Ik ben trouwens niet boos hoor, die punt stelt enkel en alleen het einde van mijn zin voor!)
Goed dat je dat even erbij zegt 😅 . (niet boze punt)
pi_221227352
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Heeeeel soms verdenk ik fluflu’s ervan dat ze zelf een account maken op fok en wat namen droppen zodat anderen daar weer naartoe gaan en over schrijven hier en de fluflu zelf dan daar weer verontwaardigd over kan doen. Maar dit is misschien complotdenken
Dat denk ik ook soms... dan krijg je eerst "volgt iemand...." waar niemand of 1 a 2 mensen op reageren en dan paar dagen later gaat die .... ineens los want er werd hier over deze persoon gepraat
pi_221227378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:55 schreef Rimboequeen het volgende:
Die Wieteke jokt dat het een lieve lust is. Wat een nare vrouw!
Ze heeft er veel volgers bij gekregen vertelde ze.
Dus is het nog ergens goed voor geweest
pi_221227393
Arme Madelief! Zelfs na een operatie worden opa en oma als oppas ingezet. Kan die moeder niet een keer thuis blijven?! Volgens mij heeft die Jan vaak genoeg optredens met die rare toeter..
pi_221227410
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:11 schreef Emma123454321 het volgende:
Arme Madelief! Zelfs na een operatie worden opa en oma als oppas ingezet. Kan die moeder niet een keer thuis blijven?! Volgens mij heeft die Jan vaak genoeg optredens met die rare toeter..
Had niet anders verwacht van ze
pi_221227526
Haha die updates van Lousje steeds, nog steeds op het vliegveld. Het is wel spannend hoor, zou ze nou nog eens wegkomen daar 😅
pi_221227559
Dat kan toch niet… die houding waarin AM Saar filmt!
pi_221227568
AM probeert een lieve stem na te doen als Jet thuiskomt.
Maar Jet lijkt er weer doorheen te prikken.
Dat kan weleens de eerste worden die haar ouders de waarheid gaat zeggen als ze ouder is.
pi_221227613
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:53 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Nou ik ben Wieteke niet hoor 🤣, ze kwam in m'n timeline en ik dacht wie ben jij? En waarom praat jij over mijn hangout 😎
pi_221227619
quote:
Gisteren toch ook Madelief ging niet naar schoon want had veel pijn maar moeders ging gewoon werken want haar kantoor was naast de kamer van Madelief. Ik was samen met mijn kind op de bank gaan liggen en samen films gaan kijken, laat ze het meisje alleen in haar bed liggen terwijl ze veel pijn heeft. Zo sneu! Als Madelief op avond in bed lag en sliep had Sofie ook "naar kantoor" kunnen gaan.
pi_221227680
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee, want hij is rond en niet vierkant.
En niemand heeft dat tegen haar verteld.
pi_221227866
Och Dbm
Flapje gaat niet mee met een boottocht want angst, wat zonde dat zo'n jochie nu al zoveel angsten kent.
Het moet haar zelf toch ook opvallen dat zij ze angst aan praat. Als je al angstig bent als je kind op een stoepje naar school gaat , want bijna op vakantie.
Dat voelt zo'n ventje toch ook.
En zei ze nou werkelijk dat ze met z'n viertjes aan het kleuren waren?
Sorry dus haar man ook?
Die zegt dus op zijn werk: fijn weekend allemaal ik ga snel naar huis, lekker kleuren?
pi_221227917
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Haha die updates van Lousje steeds, nog steeds op het vliegveld. Het is wel spannend hoor, zou ze nou nog eens wegkomen daar 😅
Ik denk dat er nog een gofundme actie volgt om haar thuis te krijgen 🙈
pi_221228027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 21:59 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Goed dat je dat even erbij zegt 😅 . (niet boze punt)
Correct puntgebruik is een gave hoor!
pi_221228102
Lief mens, de moeder van Tamara, maar die legging kan ze beter achterwege laten.
pi_221228195
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 22:24 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd of haar bagage aankomt. Ze zegt dat anderen het hadden opgehaald maar dat zij dacht dat het automatisch naar de nieuwe vlucht zou gaan dus dat zij het eigenlijk chiller heeft want nu hoefde ze niet opnieuw in de rij voor de bagage. Alleen dat klinkt alsof alle bagage gewoon op de band is gekomen en dan zou ik me afvragen of alle niet opgehaalde bagage wel automatisch ingeladen wordt op de volgende vlucht of dat haar bagage nu tussen de lost and found in Gambia staat.
pi_221228205
quote:
Moeder van het jaar, die Sofie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')