Haha ja ik zag het ook. Dit is wel een dikke faal m.i.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk met haar wk reclame, zou ze weten dat Nederland eruit ligt?
Haar ouders waren ook nog in the picture en andere familie, die hebben AM heus niet laten verrekken met een tweeling in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:26 schreef sunny_8953 het volgende:
Ik dacht dat AM altijd beweerde dat ze na het krijgen van de tweeling moederziel alleen in het ziekenhuis achterbleef na de bevalling. Maarten moest voor de kinderen zorgen dus die kon ook niet komen. Volgens mij staat het zelfs in haar boek? Altijd al ongeloofwaardig verhaal gevonden maar de foto van Jim en Guus met de tweeling op schoot bewijst dus dat zo is. Liegbeest.
Haha ja wat suf, maar: 'je kan dit kleurtje de hele zomer dragen' 🙃quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:20 schreef Loveischocolala het volgende:
Hvk met haar wk reclame, zou ze weten dat Nederland eruit ligt?
Punt is dat die 314 op haar horloge stonden eind van de middagquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:17 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft vandaag ook maar 500 stappen gemeten, ik ben toch echt 2x heen en terug naar school gelopen (=totaal 4km) en in huis redelijk wat gelopen. Maar mn telefoon lag in de kinderwagen en daarna op tafel. Die stappen zeggen me dus weinig eigenlijk.
Hoe dan??? Dat is het enige wat ik me afvraag.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:36 schreef Jennyy01 het volgende:
Iemand die laatste post van Eline Leonie Audrey gezien? Ik volg haar niet maar het trok mijn aandacht. Een varkensstal ziet er beter uit. Wel lef dat je dit laat zien. Of schaamteloos.
Snap ik ook helemaal niks van.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:42 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Hoe dan??? Dat is het enige wat ik me afvraag.
Nee hoor maar als je een beetje verstand hebt ga je er iets hygiënischer mee om.quote:
Dit is niet de enige plek waar fluflus besproken worden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
😂quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:26 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Die had ik naar Sanneke op moeten sturen 🤣
Ze verwijst specifiek naar het fok forum en zegt vervolgens dat dit soort dingen hier gezegd worden waarop al haar LinkedIn kennissen in verontwaardiging vallen en haar volkomen gelijk geven en ons kansloze mensen vinden. Prima verder alleen het slaat nergens op 🙃quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dit is niet de enige plek waar fluflus besproken worden.
Het lijkt me sterk dat meeschrijvers hier dergelijke taal gebruiken.
Veel flu’s hebben een dikke duim waar ze aandacht uit zuigen.
Grote fantasie. Heb dat soort teksten hier niet voorbij zien komen. Te weinig aandacht ofzo. Sneu.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze verwijst specifiek naar het fok forum en zegt vervolgens dat dit soort dingen hier gezegd worden waarop al haar LinkedIn kennissen in verontwaardiging vallen en haar volkomen gelijk geven en ons kansloze mensen vinden. Prima verder alleen het slaat nergens op 🙃
Precies. Dit soort taal wordt hier toch niet getolereerd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:02 schreef Maremare het volgende:
[..]
Grote fantasie. Heb dat soort teksten hier niet voorbij zien komen. Te weinig aandacht ofzo. Sneu.
Zielig als je zo zieltjes moet winnen voor je account ook. Ze liegen er allemaal maar wat op los voor de aandacht.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:07 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Precies. Dit soort taal wordt hier toch niet getolereerd.
Misschien moet ze net als AM preventief een wormenkuur geven. Of in ieder geval advies vragen aan het orakel dat alle taboes doorbreekt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:32 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Bah wat onsmakelijk.. hoe kunnen die kinderen überhaupt zo vaak wormen hebben? En waarom deel je dit. Opnieuw een groot vraagteken boven mn hoofd.
Kleine aanpassing 😉quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:45 schreef Lodelie het volgende:
Leuk dat Sam en Jim lekker aan het dollen zijn.
Treurig dat Am staat te filmen en ook nog eens met die hoge, gemaakte stem gilt dat Jim nog naar IJsland moet. Nog treuriger dat ze stiekem de camera draait zodat de vriendin van Jim te zien is.
En nog treuriger dan ze achteraf nog oude foto's gaat delen van Jim.
Het was Sam die beide S'sen de lucht in tilde, maar Am geeft alle aandacht aan Jim. Her favorite mislukte pancake.
Mosterdquote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dit is niet de enige plek waar fluflus besproken worden.
Het lijkt me sterk dat meeschrijvers hier dergelijke taal gebruiken.
Veel flu’s hebben een dikke duim waar ze aandacht uit zuigen.
🤣😂 mij word verweten dat ik zelden punten gebruik waar ze horen en overmatig waar ze niet horen 😂🤣😂 ik ben helemaal hysterisch met mijn anger issuesquote:Op vrijdag 3 juli 2026 21:36 schreef Jenn1806 het volgende:
Oh die Sanneke met haar ronde tomaten. Werkelijk alles moet voorgekauwd worden want iets zelf bedenken kan ze niet. En als het voorgekauwd wordt snapt ze het blijkbaar nog niet.. Ze heeft trouwens wel een punt met het in leven houden van Mijan, daar slaagt ze iedere dag weer ternauwernood in.
En sinds wanneer is iemand boos omdat diegene een punt gebruikt? 😂
Nou zulke dingen heb ik hier ook nog nooit gezien hier (gelukkig). Wel kritische reacties en soms iets te negatief.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 20:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ze verwijst specifiek naar het fok forum en zegt vervolgens dat dit soort dingen hier gezegd worden waarop al haar LinkedIn kennissen in verontwaardiging vallen en haar volkomen gelijk geven en ons kansloze mensen vinden. Prima verder alleen het slaat nergens op 🙃
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |