abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221225464
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221225491
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅
pi_221225497
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zit te wachten op een update van Celinecharlotte😬😅
Heb ik gemist wat is er aan de hand?
pi_221225512
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
pi_221225515
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
Ah we hebben er weer eentje. Nu is het een Wieteke. *O*
pi_221225520
quote:
Wat voor update?
pi_221225533
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:33 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅
😅
pi_221225538
quote:
Ja, hier ook! Benieuwd of ze volhoudt op die (groeps)reis
pi_221225545
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komen
pi_221225547
Ah, ze bedoelt geen samenwerkingen. Ok dan, dus de zooi die ze niet zelf gekocht heeft maar gekregen voor de reizen laat ze dan ook niet zien?
pi_221225553
Ik vraag me oprecht af hoe een AM en MCW dagelijks door het leven gaan. Zij moeten toch vergroeid zijn met de telefoon? Die moeten toch gewoon de wereld door een schermpje zien?
pi_221225559
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
pi_221225564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:42 schreef Roosjemeroosje het volgende:

[..]
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komen
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.
pi_221225628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:26 schreef miep123456 het volgende:
AM zie je gewoon sneeky vriendin van Jim filmen, wat een vrouw is het toch
Heel sluw. Meisje zit er al zo ongemakkelijk bij.
pi_221225634
MCW ingestort? Geen stories gister. Zat vandaag de laatste vlog te kijken. Ze heeft een nieuwe auto besteld die alleen in Amerika is ofzo? Rond kerst komt ie, maximaal janken
pi_221225661
quote:
Dat heb ik hier nog nooit voorbij zien komen
pi_221225668
quote:
Miss bedoelt ze dan een ander topic
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 19:10:20 #218
184769 crew  Deisyy
pi_221225678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:08 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Miss bedoelt ze dan een ander topic
Niet hier in ieder geval :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221225680
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:46 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.
Ik las hier laatst ook voor het eerst over een Wieteke. Niet gekeken ook, weet niets van haar.

Als deze Wieteke hier meeleest dan leest ze toch zelf ook wel dat ze hier nauwelijks tot niet besproken wordt. En dan ga je een post maken op LinkedIn 🤣
pi_221225683
Sanneke 🤦‍♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??

En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
pi_221225690
AM doet ook aan swifferen? Het enkele commentaar op de fiets van de jongste is verdwenen zag ik.

Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
pi_221225697
Wieteke wie?
Voelt die zich niet belangrijker dan ze is?
pi_221225725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:13 schreef AnnArt het volgende:
Wieteke wie?
Voelt die zich niet belangrijker dan ze is?
Ja. Laten we er over ophouden 😁
pi_221225727
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
AM doet ook aan swifferen? Het enkele commentaar op de fiets van de jongste is verdwenen zag ik.

Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
Jaa zeker swiffert zij!
pi_221225734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦‍♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??

En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
Waarvan akte 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')