abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221224880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:45 schreef Stillemeelezer het volgende:
Sanneke heeft uitdaging genoeg, ze doet er alleen niks mee. Huis is nog een puinzooi, de opslagbox ongetwijfeld ook. kind kruipt over de grond maar dweilen doet ze niet. M. Is trouwens ruim 1,5 jaar dus overleg met CJG of wat fysiotherapie om te leren lopen had ook fijn geweest voor hem etc.

Daarentegen. Uiteten gaan, nieuwste snacks proberen, tikkie app voor nog meer ongezonde meuk, hotelletjes bezoeken, dagelijks rondje winkels. Veel belangrijker allemaal.
Ja is M laat met lopen? Heb zelf 2 kinderen maar daar ging het vanzelf, weet het echt niet meer.
pi_221224906
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
2 zielen 1 gedachte. Ze kon jaren zonder die injectie en nu opeens na 1 keer prikken kan ze niet wachten tot het werkt? Want zonder functioneert ze niet?
Lijkt Debbie wel
pi_221224953
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:37 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja is M laat met lopen? Heb zelf 2 kinderen maar daar ging het vanzelf, weet het echt niet meer.
Volgens mij is 1,5 jaar niet per se laat.
Maar wel zo'n leeftijd dat ze het in de gaten houden. Maar gaat Sanneke niet naar het consultatiebureau dan?
pi_221224958
Elke dag wassen op de camping? Dat moet dan wel je hobby zijn. Toch?
pi_221224964
Ik zit op linkedin. En daar heeft ene Wieteke van Diggelen het blijkbaar over ons? Denk ik? Het afzeiken van content creators. Haar post van 2 dagen geleden. Wie is dit en waarom post ze hierover. Of ben ik mosterd?
pi_221224972
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Maar wel zo'n leeftijd dat ze het in de gaten houden. Maar gaat Sanneke niet naar het consultatiebureau dan?
Volgens mij heeft ze het daar nog nooit over gehad. Lijkt me wel iets wat ze zou delen in 6 story’s. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand niet naar het consultatiebureau gaat. Dat zou, in mijn ogen, echt next level dom zijn.
pi_221225036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik zit op linkedin. En daar heeft ene Wieteke van Diggelen het blijkbaar over ons? Denk ik? Het afzeiken van content creators. Haar post van 2 dagen geleden. Wie is dit en waarom post ze hierover. Of ben ik mosterd?
Net even gekeken. Maar waar ik het bij Wieteke over had was het feit dat zij haar dochter alle geluk van de wereld wenst, maar vervolgens schaamteloos bij Shein besteld. Mij vervolgens oproept zich bij haar te melden (ik ben je hond niet!) en de uitnodiging om hier open de discussie hierover aan te gaan voor het gemak maar negeert. En ja, het kinderachtige stemmetje en taalgebruik is voor mij irritainment. Snap niet dat je als vrouw van half veertig (schat ik, weet haar leeftijd niet) je zo presenteert. Maar voor hetzelfde geld is het een hele aardige vrouw in het echt.
pi_221225039
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja en klagen hoe duur dat was geworden.

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
Haha ja, en toen nog eerder naar huis ook.
pi_221225040
Nee dat gaat niet over hier want ze benoemd dat zij ook voorbij kwam. En wij hebben het hier nog nooit over haar gehad toch?
pi_221225051
Daarnaast deel ik haar mening niet dat ze haar dochter meegeeft dat ze zonder concessie haarzelf mag zijn. Zo werkt het leven in mijn optiek niet. Er zijn momenten en situaties dat je je wel moet aanpassen. Dat heb ik mijn inmiddels volwassen kinderen al jong geleerd.
pi_221225107
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:02 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Net even gekeken. Maar waar ik het bij Wieteke over had was het feit dat zij haar dochter alle geluk van de wereld wenst, maar vervolgens schaamteloos bij Shein besteld. Mij vervolgens oproept zich bij haar te melden (ik ben je hond niet!) en de uitnodiging om hier open de discussie hierover aan te gaan voor het gemak maar negeert. En ja, het kinderachtige stemmetje en taalgebruik is voor mij irritainment. Snap niet dat je als vrouw van half veertig (schat ik, weet haar leeftijd niet) je zo presenteert. Maar voor hetzelfde geld is het een hele aardige vrouw in het echt.
Gelukkig is haar instagramaccount een *veilige plek* , lieve bestie.
Ik zit er nu even te kijken, madam de discobal, wat een gezweef en gezanik.
pi_221225122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:47 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Als het consultatiebureau verder lopen is dan het winkelcentrum denk ik dat ze niet gaat. Ik zou het wel verstandig vinden om te gaan. Niet alleen vanwege het nog niet lopen. Maar wie weet gaat ze wel. Ze heeft ooit wel gezegd dat ze weinig tot niets wil delen over zijn ontwikkeling.
pi_221225140
quote:
Wat een triestigheid dat je zoiets op LinkedIn gaat plaatsen. Als hysterische luide vrouw die denkt grappig te zijn.
pi_221225142
Volgens mij werd zij hier de afgelopen week genoemd.
pi_221225220
AM die zegt dat ze op het paard haar handen vrij heeft om die dildo op dr kop te bedienen. Ja hoor, op letterlijk alle filmpjes die ik van haar heb gezien dat ze te paard zit hangt ze vol aan de teugels en kan ze amper recht zitten. En nu kan ze opeens zonder handen haar paard besturen. Onzin verhaal weer.
Wat ziet er trouwens achterlijk uit op de filmpjes en foto's van Ijsland met die stengel op haar cap. Gênant gewoon.
pi_221225232
quote:
Ik heb hier een paar dagen geleden voor het eerst over haar gelezen, dit is ook weer zo’n gekke mijt
pi_221225236
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
Iedere week 2 dagen thuis van school is dan weer geen probleem.
pi_221225258
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als het consultatiebureau verder lopen is dan het winkelcentrum denk ik dat ze niet gaat. Ik zou het wel verstandig vinden om te gaan. Niet alleen vanwege het nog niet lopen. Maar wie weet gaat ze wel. Ze heeft ooit wel gezegd dat ze weinig tot niets wil delen over zijn ontwikkeling.
...maar wel over alle andere dingen in zijn leven?
pi_221225262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:49 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze het daar nog nooit over gehad. Lijkt me wel iets wat ze zou delen in 6 story’s. Kan me alleen niet voorstellen dat iemand niet naar het consultatiebureau gaat. Dat zou, in mijn ogen, echt next level dom zijn.
Ze deelt regelmatig iets van sjamaandriaan en volgens mij is ze pro vaccinatie, dus ik denk dat ze wel gaat maar dit dan niet deelt?
pi_221225291
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:53 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
...maar wel over alle andere dingen in zijn leven?
Ja. Ik snap die logica ook niet.
pi_221225344
Ik zit te wachten op een update van Celinecharlotte😬😅
pi_221225356
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 17:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Iedere week 2 dagen thuis van school is dan weer geen probleem.
Ze zitten nu wel heerlijk met zn 4en te kleuren🥰. Ze heeft voor allemaal een nieuw kleurboek gekocht à ¤6. Het geld klotst daar ook tegen de plinten op.
Als ze al dat geld van onzin aankopen nu opspaart kan ze misschien wel elk jaar naar disney
pi_221225364
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
pi_221225444
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
Ik zou het toe juichen, maar ik ben bang dat ze bedoelt dat ze geen samenwerkingen meer doet tot die tijd.

Die knoestige knuisten en klompvoeten van dr, zullen nog wel in beeld blijven.
pi_221225446
AM zie je gewoon sneeky vriendin van Jim filmen, wat een vrouw is het toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')