abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221223733
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Onze oudste wordt 8 in groep 5, vind 9 in groep 5 niet per se vreemd.
Dat ze 10 wordt in groep 5 plaatst haar wel bij de oudere kinderen van die groep. Voordeel is dat het een boost voor je zelfvertrouwen kan geven.
pi_221223752
Ik begrijp ook niet waarom Maarten hierin mee gaat, we zien natuurlijk niet alles. Maar ik had haar een borstel in de handen geduwd, zo van doe dan zelf. Kinderen hebben daar niet veel te zeggen, ze zijn ook allemaal hetzelfde, moeten allemaal zelfde pad bewandelen, ongelooflijk!
pi_221223806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Onze oudste wordt 8 in groep 5, vind 9 in groep 5 niet per se vreemd.
Maar die is dus nu 7. J. wordt 10 in groep 5. Uiteraard helemaal prima om er een jaartje langer over te doen, maar ik moest ook even rekenen hoe het zat
pi_221223811
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
Als ik Koen was zou ik hier dus wel echt een gesprek over aan gaan
pi_221223827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:25 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ze vonden het nog steeds hihaho. Tim is weinig aan het woord, dan komt Michelle er wel weer tussen.

Ze pocht alleen maar over geld. Daar zal Tim wel gecharmeerd van zijn.
Samen met hun gezin hebben ze 6 kindjes.

En verder is alles amazing, heel heel heel geweldig en super en fantastisch. En had ze al gedeeld hoe fucking duur alles is wat ze allemaal heeft gekocht enzo.

Noemde Tim de mama van Mies nu ook mama 🫣
Het zou mij in die familie niet verbazen. Jouw vrienden zijn mijn vrienden, jouw ouders zijn mijn ouders.
Zou Tim zelf ook iets hebben? Vrienden, familie, geld?
pi_221223831
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:41 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als ik Koen was zou ik hier dus wel echt een gesprek over aan gaan
Ik ook, 100%!
pi_221223836
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:40 schreef Mamavan1meisje het volgende:

[..]
Maar die is dus nu 7. J. wordt 10 in groep 5. Uiteraard helemaal prima om er een jaartje langer over te doen, maar ik moest ook even rekenen hoe het zat
Ja, maar hij is pas jarig als het schooljaar al gestart is.
Onze middelste gaat naar groep 3 en die heeft ook al kinderen in de klas die 7 worden in groep 3, terwijl hij pas 6 wordt in groep 3.
Ik heb overigens geen idee of Jet een jaar over heeft gedaan (vind ik ook niet belangrijk).

Zoontje van een vriendin is 7 en gaat nu naar groep 3. Ieder op zijn eigen tempo (en een beetje afhankelijk van wanneer je jarig bent denk ik😅)
pi_221223839
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het zou mij in die familie niet verbazen. Jouw vrienden zijn mijn vrienden, jouw ouders zijn mijn ouders.
Zou Tim zelf ook iets hebben? Vrienden, familie, geld?
Mijn man noemt ons mam ook 'mam' of 'moeders', nu zijn wij ook wel 100jaar samen haha.
pi_221223909
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 09:43 schreef Lalaland79 het volgende:
Als ik Sanneke in de zwarte jurk vergelijk met het roze setje van vanmorgen dan weet ik wel dat ze in de jurk er 100 keer leuker en vlotter uitziet. Zonde dat ze dat zelf niet ziet.
En misschien een achterlijk, stom en dom idee maar een broek die te lang is kan je naar de kleermaker brengen om hem te verkorten😬. Maar dat zal dr wel nooit zijn verteld.
Heb bij haar kleding zoals die roze outfit altijd gevoel dat ze soort XXL-Luier aanheeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221223947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij had jet extra gekleutert
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
Echt raar is het inderdaad niet maar ze heeft dan wel ergens een jaar over gedaan. Ik wist dat niet.
pi_221223966
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.

maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
Ligt toch idd ook aan wanneer jarig.
Mijn zoon van december gaat ook naar 3, net zoals HB Maen.wordt dus half groep 3 6.

Is hier normaal dat kinderen tot en met december al gaan, vanaf januari jaar langer.
pi_221223975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Mijn man noemt ons mam ook 'mam' of 'moeders', nu zijn wij ook wel 100jaar samen haha.
Vroeger was dat volgens mij heel gebruikelijk. Ik heb het zelf nooit gedaan want ik heb ouders. Op de één of andere manier vind ik mam(s) of moeder(s) nog wel iets beter klinken dan mama. En sowieso vind ik een volwassene die zijn/haar moeder mama noemt tegenover anderen heel raar. Alsof het de moeder van iedereen is.
pi_221223993
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vroeger was dat volgens mij heel gebruikelijk. Ik heb het zelf nooit gedaan want ik heb ouders. Op de één of andere manier vind ik mam(s) of moeder(s) nog wel iets beter klinken dan mama. En sowieso vind ik een volwassene die zijn/haar moeder mama noemt tegenover anderen heel raar. Alsof het de moeder van iedereen is.
In word mama genoemd door mijn jonge kinderen, maar als een volwassene het zegt over zijn eigen moeder vind ik t ook een beetje gekkig idd 😅

Maar goed, ik zeg ook altijd 'ons mam' en dat vinden mensen ook weer gek, want het is mijn moeder en niet die van iedereen 😅
pi_221224080
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
In word mama genoemd door mijn jonge kinderen, maar als een volwassene het zegt over zijn eigen moeder vind ik t ook een beetje gekkig idd 😅

Maar goed, ik zeg ook altijd 'ons mam' en dat vinden mensen ook weer gek, want het is mijn moeder en niet die van iedereen 😅
Is ‘ons mam’ niet gewoon een regio ding? Hier wordt het niet gebruikt maar ik zie het als ‘mijn moeder.’
pi_221224162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Is ‘ons mam’ niet gewoon een regio ding? Hier wordt het niet gebruikt maar ik zie het als ‘mijn moeder.’
Klopt, maar wij zijn uit Brabant verhuisd en soms als ik dan 'ons mam' zeg krijg ik de reactie 'nee, jouw mam' 🙈
pi_221224190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:24 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Ligt toch idd ook aan wanneer jarig.
Mijn zoon van december gaat ook naar 3, net zoals HB Maen.wordt dus half groep 3 6.

Is hier normaal dat kinderen tot en met december al gaan, vanaf januari jaar langer.
Mijn dochter van eind november gaat ook naar groep drie terwijl een van mijn andere kinderen (begin december) ook langer heeft gekleuterd. Dus die werd 9 in groep vijf….

Maar moet ook zeggen dat hij maar 1 dag was wezen “wennen” toen de lockdown begon🥲 dus dat speelde ook wel mee.
pi_221224331
Owjee, DBM heeft nog geen koffers gepakt. Het is vrijdag, ze gaat maandag een midweek weg, hoelang denk je nodig te hebben? Ze neemt vast weer veel te veel mee en moet dan maandag alsnog meteen shoppen. En ze is moe van de B12 injecties. Ik zie haar op dit moment eigenlijk maandag helemaal nog niet naar een camping gaan. Maar we gaan het beleven.
pi_221224430
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:42 schreef papierentas het volgende:
Owjee, DBM heeft nog geen koffers gepakt. Het is vrijdag, ze gaat maandag een midweek weg, hoelang denk je nodig te hebben? Ze neemt vast weer veel te veel mee en moet dan maandag alsnog meteen shoppen. En ze is moe van de B12 injecties. Ik zie haar op dit moment eigenlijk maandag helemaal nog niet naar een camping gaan. Maar we gaan het beleven.
2 zielen 1 gedachte. Ze kon jaren zonder die injectie en nu opeens na 1 keer prikken kan ze niet wachten tot het werkt? Want zonder functioneert ze niet?
pi_221224580
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
2 zielen 1 gedachte. Ze kon jaren zonder die injectie en nu opeens na 1 keer prikken kan ze niet wachten tot het werkt? Want zonder functioneert ze niet?
En die pijn in haar benen kwam toch door de lipoedeem? Of komt het b12 excuus haar nu beter uit?
pi_221224585
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:47 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ze is toch altijd moe? Red Bulletje erin en door. Op karakter naar de camping maandag, zo spannend!
pi_221224735
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 15:42 schreef papierentas het volgende:
Heeft ze vorige keer ook niet iedere dag gewassen?
pi_221224788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:10 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Heeft ze vorige keer ook niet iedere dag gewassen?
Ja en klagen hoe duur dat was geworden.

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
pi_221224797
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 16:21 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ja en klagen hoe duur dat was geworden.

Ze post nu een reel dat ze er enerzijds ook tegenop ziet om de kinderen 6 wrken thuis te hebben. Laatst postte ze dat ze het geweldig vond om ze 6 weken thuis te hebben. Ik snap het niet meer😭
Tja, ik ook niet.
pi_221224823
Ik krijg van die tim zo de kriebels. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. Maar die chronisch slaperige, semigeile blik. 🤮
pi_221224852
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:44 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat doet Debbie weer gek met dat mondje
Nou dat viel mij dus ook op. Ze doet dat niet altijd maar kom er niet achter waarom nu wel weer.
Je zag het vaak als ze alles bij elkaar verzon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')