Nee halloo hoogbegaafde Maen kan dat natuurlijk allemaal alquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:12 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.
Nou het was helemaal niet duidelijk waar ze de kosten vandaan haalden, en toen kon ze ineens ook niet pinnen en moest ze naar de bank om contant geld te halen. Dus handje contantje afrekenen waarbij er ook nog de helft van het bedrag af onderhandeld werd. Nee, dit geld is niet naar Vueling gegaan maar rechtstreeks in de zak van personaal daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.
Sowieso is ze nu ook weer opgelicht door die Khady natuurlijk die een flinke smak geld heeft gekregen en nu moet ze wegwezen.
Nee joh gekkie de box is toch afgelopenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Bakt AM überhaupt nog brood en crackers? Zie alleen wat cake af en toe..
Ik vind haar ook niet een opvoed goeroe hoor, zoals zij zich voordoet! Kan nog veel leren! Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Zoals met al dr samenwerkingen. En niemand van dr volgmoekes vindt dit raar🤔quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Nee joh gekkie de box is toch afgelopen
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:30 schreef Maremare het volgende:
[..]
In het begin leek die verhuizing haar nog wel goed te doen. Maar dat was een schijnbeweging blijkbaar 🫣
Het stomste was, dat daar indd stond iets als 'vanaf eind februari', dus dat Sanne zei: oh leuk vanaf volgend jaar!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze deelde van de week iets over ‘peuterdansen’ ofzo in haar plaats. Als tip.
Drone is er allang, 2 jaar geleden heeft Maarten die al gekocht en gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik gebruik heel soms een GoPro tijdens het fietsen/ mtb-en. Maar echt niet op elke rit, wel op vakanties, andere omgeving, nieuw mtb parcours etc... Zit op mijn stuur, zeker niet op mijn helm, want dat extra gewicht op je hoofd is echt niks. Ik kan hem aan en uitzetten en meer niet. Meestal maken we een kort filmpje ervan, die we dan aan mijn ouders laten zien ofzo, maar eigenlijk doen we er te weinig mee. Daarom zal er ook geen nieuwe komen als deze kapot is.
Het is mij echt een raadsel waarom er hordes bezig zijn onderweg met hun een camera, of nog erger, een drone die achter iemand aangaat en dan weer neerstort enzo, die verwacht ik ook nog wel bij AM
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:32 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Lekker gevaarlijk ook om bezig te zijn met je Go Pro afstandsbediening als je al helemaal niet zo goed kunt rijden. (En dan niet willen paardrijden omdat het risico te groot is. Om vervolgens toch wel te gaan paardrijden). Maar wss zien we helemaal niet hoe zij rijdt want ze filmt alleen maar anderen.
ik vind dat ook shocking.. nu was mijn kind ook niet de maatstaf want die ging met 10 naar de brugklas, maar met 9 naar groep 5 gaan is ook wel echt laatquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Ninatje het volgende:
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
Ja, vorig jaar hebben ze dat zoemende ding ook regelmatig op de camping gebruikt bij het water.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Drone is er allang, 2 jaar geleden heeft Maarten die al gekocht en gebruikt.
Toch wel op insta geplaatst hè?!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:02 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ga een bekentenis doen, ik heb laatst een Nijntje shirt gekocht en vanmorgen een verborgen schatje en ik ben er helemaal blij mee ! 🤣🤣🤣
Maar ze wil met haar favoriete schoonzoon-met-zijn-dikke-pens.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Zo zonde dat zij niet de juiste hulp heeft hierbij. Ze doet zichzelf, maar vooral haar gezin hier mee tekort. Ik zou echt helemaal knettergek worden van hele dagen thuis zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.
Ze heeft eigenlijk vaak een vreemde omgeving nodig om te shoppen voor dr dopamine shot. Vandaar de weekends weg. Onder het mom van werken aan je relatie. Anders ga je met een weekend weg lekker ergens wandelen of fietsen of een museum bezoeken. Maar daar wordt haar i nerlijk niet mee gestild
Zal ze niet een tikfout hebben gemaakt?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Ninatje het volgende:
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
Ja me too!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze niet een tikfout hebben gemaakt?
Volgens mij had jet extra gekleutertquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Ninatje het volgende:
Ik wist dat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |