En dan gaan volgers weer vragen stellen, en dat is goed voor haar algoritme enzo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zal ze niet een tikfout hebben gemaakt?
Heeft ze extra gekleuterd? Dat hebben ze bij mij ook gedaan en ik heb dat nooit gezien/ benoemd als blijven zittenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:18 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij had jet extra gekleutert
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.
maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
Nou daar heeft hij dan vaak op gereden , sneu dat je een brommer moet krijgen , van je ouders, waar je helemaal niet geschikt voor bent, en helemaal niet wilquote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:11 schreef Rimboequeen het volgende:
De brommer van Guus staat op marktplaats.
Dan heeft ze wel extra lang gekleuterd. Mijn zoon is ook van maart, maar was 8 toen hij naar groep 5 ging. En zo shocking vind ik dat niet, al lijkt het me ergens logischer na bijna 2,5 (school)jaren dat ze groep 3 of 4 een keer extra heeft gedaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:26 schreef Earring het volgende:
[..]
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉
Kinderen gaan natuurlijk op hun eigen snelheid.. mijn jongste is in de 2e week groep 4 6 geworden... 😱 en word nu in groep 7/8 9...quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.
maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
Eerste klas viezerikquote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
Ze is aan haar tweede jeugd begonnen, ze denkt echt dat ze cool is ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik kan me wel 1 of 2 stories herinneren over naar de bios gaan laatst maar inderdaad was een beetje vaag wat ze nou gezien had daar.
Oh jaa en ze wilde met Rens naar de jackass film dit weekend, ze smeekte hem zowat
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Gelukkig kan MCW zelf wel lachen om hun problematische rijgedrag. Echt, wat een troela.
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:43 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.
In haar vlog legt ze uit hoe ze Tim heeft leren kennen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze doet alsof er een hele goede vriendschap is ontstaan terwijl een leeftijdsverschil van 5 jaar op die leeftijd echt groot is.
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Straks Sanneke weer jankend op de gram omdat niemand haar verteld had dat het anders gesneden moet.
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.
Dat weet ik, maar je hebt ze ook dat ze je kunnen volgen, bijv. terwijl je aan het fietsen bent. Leuk joh, op een mtb parcours een influencer met zo'n ding wat aan een boom blijft hangen. Daar doel ik op. Dat ze dat nog niet gebruikt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Drone is er allang, 2 jaar geleden heeft Maarten die al gekocht en gebruikt.
Toen mijn kinderen klein waren had ik een mes. En gezond verstand, misschien nog wel belangrijker.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:13 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.
Ben hem kwijt maar dat ding was ideaal.
Shoptippie voor Sanneke
Onze oudste wordt 8 in groep 5, vind 9 in groep 5 niet per se vreemd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Volgens mij had jet extra gekleutert
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
Ze vonden het nog steeds hihaho. Tim is weinig aan het woord, dan komt Michelle er wel weer tussen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |