abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221222844
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:12 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.
Nee halloo hoogbegaafde Maen kan dat natuurlijk allemaal al
I can't help it, if I'm lucky
pi_221222862
Bakt AM überhaupt nog brood en crackers? Zie alleen wat cake af en toe..

Ik vind haar ook niet een opvoed goeroe hoor, zoals zij zich voordoet! Kan nog veel leren! Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
pi_221222863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.

Sowieso is ze nu ook weer opgelicht door die Khady natuurlijk die een flinke smak geld heeft gekregen en nu moet ze wegwezen.
Nou het was helemaal niet duidelijk waar ze de kosten vandaan haalden, en toen kon ze ineens ook niet pinnen en moest ze naar de bank om contant geld te halen. Dus handje contantje afrekenen waarbij er ook nog de helft van het bedrag af onderhandeld werd. Nee, dit geld is niet naar Vueling gegaan maar rechtstreeks in de zak van personaal daar.
pi_221222865
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Bakt AM überhaupt nog brood en crackers? Zie alleen wat cake af en toe..

Ik vind haar ook niet een opvoed goeroe hoor, zoals zij zich voordoet! Kan nog veel leren! Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Nee joh gekkie de box is toch afgelopen
pi_221222909
Wat doet Debbie weer gek met dat mondje
pi_221222931
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Nee joh gekkie de box is toch afgelopen

Zoals met al dr samenwerkingen. En niemand van dr volgmoekes vindt dit raar🤔
pi_221222959
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:30 schreef Maremare het volgende:

[..]
In het begin leek die verhuizing haar nog wel goed te doen. Maar dat was een schijnbeweging blijkbaar 🫣
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.
Ze heeft eigenlijk vaak een vreemde omgeving nodig om te shoppen voor dr dopamine shot. Vandaar de weekends weg. Onder het mom van werken aan je relatie. Anders ga je met een weekend weg lekker ergens wandelen of fietsen of een museum bezoeken. Maar daar wordt haar i nerlijk niet mee gestild
  Moderator vrijdag 3 juli 2026 @ 12:54:57 #108
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221222994
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze deelde van de week iets over ‘peuterdansen’ ofzo in haar plaats. Als tip.

Het stomste was, dat daar indd stond iets als 'vanaf eind februari', dus dat Sanne zei: oh leuk vanaf volgend jaar!

Maar de post was van begin februari dus is al begonnen |:)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 3 juli 2026 @ 12:57:05 #109
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223015
Die
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:29 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik gebruik heel soms een GoPro tijdens het fietsen/ mtb-en. Maar echt niet op elke rit, wel op vakanties, andere omgeving, nieuw mtb parcours etc... Zit op mijn stuur, zeker niet op mijn helm, want dat extra gewicht op je hoofd is echt niks. Ik kan hem aan en uitzetten en meer niet. Meestal maken we een kort filmpje ervan, die we dan aan mijn ouders laten zien ofzo, maar eigenlijk doen we er te weinig mee. Daarom zal er ook geen nieuwe komen als deze kapot is.
Het is mij echt een raadsel waarom er hordes bezig zijn onderweg met hun een camera, of nog erger, een drone die achter iemand aangaat en dan weer neerstort enzo, die verwacht ik ook nog wel bij AM :')
Drone is er allang, 2 jaar geleden heeft Maarten die al gekocht en gebruikt.
pi_221223020
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
pi_221223024
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:32 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Lekker gevaarlijk ook om bezig te zijn met je Go Pro afstandsbediening als je al helemaal niet zo goed kunt rijden. (En dan niet willen paardrijden omdat het risico te groot is. Om vervolgens toch wel te gaan paardrijden). Maar wss zien we helemaal niet hoe zij rijdt want ze filmt alleen maar anderen.
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁
pi_221223046
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Ninatje het volgende:
AM deelt dat Lot naar groep 3 gaat en Jet naar groep 5. Ze schelen 3,5 jaar. Jet is 9. Heeft ze ooit gedeeld dat Jet een jaar heeft over gedaan?
Ik wist dat niet.
ik vind dat ook shocking.. nu was mijn kind ook niet de maatstaf want die ging met 10 naar de brugklas, maar met 9 naar groep 5 gaan is ook wel echt laat
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:02:59 #113
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223085
Ik ga een bekentenis doen, ik heb laatst een Nijntje shirt gekocht en vanmorgen een verborgen schatje en ik ben er helemaal blij mee ! 🤣🤣🤣
pi_221223089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Ja, vorig jaar hebben ze dat zoemende ding ook regelmatig op de camping gebruikt bij het water.
pi_221223095
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:02 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik ga een bekentenis doen, ik heb laatst een Nijntje shirt gekocht en vanmorgen een verborgen schatje en ik ben er helemaal blij mee ! 🤣🤣🤣
Toch wel op insta geplaatst hè?!
pi_221223105
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:36 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is eigenlijk net zo kinderachtig als DBM en Debbie met haar Jackass!
Maar ze wil met haar favoriete schoonzoon-met-zijn-dikke-pens.
pi_221223141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:51 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze uitgekeken is in de winkels in haar buurt. Ze weet nu wat ze hebben en dat wat ze nodig had heeft ze nu gekocht. En ze ervaart nu weer de leegte die ze ook op de camping had.
Ze heeft eigenlijk vaak een vreemde omgeving nodig om te shoppen voor dr dopamine shot. Vandaar de weekends weg. Onder het mom van werken aan je relatie. Anders ga je met een weekend weg lekker ergens wandelen of fietsen of een museum bezoeken. Maar daar wordt haar i nerlijk niet mee gestild
Zo zonde dat zij niet de juiste hulp heeft hierbij. Ze doet zichzelf, maar vooral haar gezin hier mee tekort. Ik zou echt helemaal knettergek worden van hele dagen thuis zitten.
pi_221223145
Als je ‘s ochtends je bank reinigt bestaat de kans dat de bank ‘s avonds nog niet helemaal droog is maar als je ‘s avonds, voordat je naar bed gaat, de bank reinigt is het zeer waarschijnlijk dat de bank de volgende ochtend droog is. Aldus Debbie.

Dat zou bij haar natuurlijk kunnen kloppen omdat zij heel vroeg naar bed gaat. Bij mij zou het andersom zijn. Mijn dagen, de tijd dat ik wakker ben en dus een bank kan reinigen en laten drogen, duren ong. 15 uur. Mijn nachten 9. Nou ga ik natuurlijk niet pas rond bedtijd op de bank zitten maar dan nog is de tijd tussen opstaan en ‘s avonds op de bank gaan zitten toch wel een uur of 12/13. Werk enzo, het leven zeg maar.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:11:49 #119
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223150
De brommer van Guus staat op marktplaats.
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:12:24 #120
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221223157
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Toch wel op insta geplaatst hè?!
Daar heb ik een hele reportage geplempt.
pi_221223169
quote:
Ik wist dat niet.
Zal ze niet een tikfout hebben gemaakt?
pi_221223192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:58 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Daarom hoop ik ook dat het bedrijf af en tot filmpjes op insta plaatst van de rit 😁
Ja me too!!
pi_221223202
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.
pi_221223213
Op de rtl site staat een stukje over de eeneiige vierling die van de week is geboren. Ze hebben de fam Adema (een huis vol) geïnterviewd. Die zien hun dochters niet direct als 4ling omdat ze hun eigen persoonlijkheid hebben. Er komt ook een psycholoog aan het woord die benadrukt hoe belangrijk het is om ze niet als geheel naar als individueel persoon te zien. Moet dan toch aan AM denken die de 2ling als 1 ziet.
pi_221223215
quote:
Ik wist dat niet.
Volgens mij had jet extra gekleutert
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
pi_221223227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan gaan volgers weer vragen stellen, en dat is goed voor haar algoritme enzo.
pi_221223232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:18 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nee, want je hoort het J. zelf zeggen in een filmpje. 'Ik ga naar groep 5'. Filmpje van gisteren waarin ze aan het fietsen zijn.
Heeft ze extra gekleuterd? Dat hebben ze bij mij ook gedaan en ik heb dat nooit gezien/ benoemd als blijven zitten
  vrijdag 3 juli 2026 @ 13:24:06 #128
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_221223243
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar echt raar is 9 in 5 toch niet? Mijn zoon is 8 in 6 en meeste van zijn klasgenoten zijn 10 🤷 en groep 7 is gemiddeld 10/11 bij ons 🤷
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.

maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_221223261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat het vroeg is dat L naar groep 3 gaat. Zeker als ze nu nog 5 is en in de eerste week van school pas 6 wordt. Ik weet dat het kan. Maar daar zit dus wel het verschil in; L gaat snel en J iets langzamer.

maar oh my dus komend jaar wordt J 10 .... en dus puber?!!!! volgens de AM logica.
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉
pi_221223272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:11 schreef Rimboequeen het volgende:
De brommer van Guus staat op marktplaats.
Nou daar heeft hij dan vaak op gereden , sneu dat je een brommer moet krijgen , van je ouders, waar je helemaal niet geschikt voor bent, en helemaal niet wil
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221223279
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:26 schreef Earring het volgende:

[..]
Jet is van maart dus ze wordt volgend jaar pas puber 😉
Dan heeft ze wel extra lang gekleuterd. Mijn zoon is ook van maart, maar was 8 toen hij naar groep 5 ging. En zo shocking vind ik dat niet, al lijkt het me ergens logischer na bijna 2,5 (school)jaren dat ze groep 3 of 4 een keer extra heeft gedaan.
pi_221223285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:24 schreef J-net het volgende:

[..]

Kinderen gaan natuurlijk op hun eigen snelheid.. mijn jongste is in de 2e week groep 4 6 geworden... 😱 en word nu in groep 7/8 9...
Puber met 10 🤣👌 tja kijk naar die van debbie he.. die zit ook al ver in de puberteit met 8
pi_221223317
Sanneke moet weer even bewijzen dat ze absoluut niet de slimste is. Mijan heeft een bordje met ei en tomaten. Ze heeft de memo meegekregen dat je tomaatjes (en druiven etc) door midden moet snijden, maar ze heeft het voor elkaar om dat precies fout te doen. Mijan kan zo alsnog stikken.

Snap nu wel dat ze zorgen voor haar kind ziet als “in leven houden”, want dat is op deze manier indd een uitdaging
pi_221223343
J. zal wel een extra jaar gekleuterd hebben of een jaar over gedaan hebben. Is ook prima dat we dat niet weten.

Ik vind het eerder bizar dat L. door veel mensen uit het gezin nog als een 3-jarige gezien en behandeld wordt. Gelukkig zie je dat ze zelf nu wat mondiger wordt.

En ik blijf mij afvragen wat Annemarie bedoelde met de onherstelbare gevolgen omdat S & S in verschillende klassen zaten? Wat kan er nu onherstelbaar zijn aan een schoolkeuze? Of bedoelt Annemarie iets anders?

En de brommer van G. op Marktplaats? Goedzo. Ik blijf de indruk houden dat G. totaal niet past in de Geertsen-mal. Ik hoop dat hem dit niet dwarszit en dat hij de ruimte krijgt om zijn eigen weg te zoeken en blij te zijn met hoe hij is. En ja, ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat zijn beide ouders er niet waren om hem in te halen bij de Nijmeegse vierdaagse. Al sta je maar een keer met eten en drinken langs de route, ik kan mij gewoon echt niet voorstellen dat een van mijn kinderen de vierdaagse zou lopen en dat we er niet bij zouden zijn op enig moment, echt onbegrijpelijk). Het is ook niet dat Nijmegen op 8 uur reizen ligt.
pi_221223353
Jet zou dan 3,5 jaar gekleuterd hebben idd.. tsja het kan.
pi_221223357
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
Eerste klas viezerik
pi_221223367
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 11:15 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik kan me wel 1 of 2 stories herinneren over naar de bios gaan laatst maar inderdaad was een beetje vaag wat ze nou gezien had daar.

Oh jaa en ze wilde met Rens naar de jackass film dit weekend, ze smeekte hem zowat
Ze is aan haar tweede jeugd begonnen, ze denkt echt dat ze cool is ofzo
pi_221223391
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Gelukkig kan MCW zelf wel lachen om hun problematische rijgedrag. Echt, wat een troela.
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.
In haar vlog legt ze uit hoe ze Tim heeft leren kennen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze doet alsof er een hele goede vriendschap is ontstaan terwijl een leeftijdsverschil van 5 jaar op die leeftijd echt groot is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221223537
Straks Sanneke weer jankend op de gram omdat niemand haar verteld had dat het anders gesneden moet.
pi_221223575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:43 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze lijken er allebei wel trots op. Vorig jaar was het poly voor en na. Nu is het 'de avonturen van Mies en Tim'.
In haar vlog legt ze uit hoe ze Tim heeft leren kennen. Ik blijf het bijzonder vinden dat ze doet alsof er een hele goede vriendschap is ontstaan terwijl een leeftijdsverschil van 5 jaar op die leeftijd echt groot is.
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
pi_221223586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:02 schreef Moedervan4kids het volgende:
Straks Sanneke weer jankend op de gram omdat niemand haar verteld had dat het anders gesneden moet.
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.
pi_221223625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
In vieren snijden is zelfs nog veiliger. Maar dat zal haar wel teveel werk zijn.
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.
Ben hem kwijt maar dat ding was ideaal.
Shoptippie voor Sanneke
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221223642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 12:57 schreef Rimboequeen het volgende:
Die
[..]
Dat weet ik, maar je hebt ze ook dat ze je kunnen volgen, bijv. terwijl je aan het fietsen bent. Leuk joh, op een mtb parcours een influencer met zo'n ding wat aan een boom blijft hangen. Daar doel ik op. Dat ze dat nog niet gebruikt.
pi_221223658
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:13 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik heb zo n speciaal schietdingetje gehad die ze in vieren maakte. Druiven en tomaten.
Ben hem kwijt maar dat ding was ideaal.
Shoptippie voor Sanneke
Toen mijn kinderen klein waren had ik een mes. En gezond verstand, misschien nog wel belangrijker.
pi_221223668
Ach, de lieve Tienvanwil ook weer jankend op beeld. Die vindt zichzelf ook heel zielig.
pi_221223694
Am heeft een documentaire gekeken en noemt het een film.

Wat een helder licht is het ook.
pi_221223702
Ik zat ook al te rekenen met J en groep 5. Ik vind haar qua lengte wat klein 😇, maar qua wijsheid groep 5 ontstijgen. Maargoed, die J die redt zich wel.
Wie zich ook wel redt is G. Die ontworstelt zich aan het Geertsen-regime. Hij laat zich mooi niet dwingen tot die typische brommer. Opbokken met dat ding. Ik ben echt teamG.
pi_221223703
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 13:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Onze oudste wordt 8 in groep 5, vind 9 in groep 5 niet per se vreemd.
pi_221223720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 14:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb zijn reactie niet echt gezien en bij het verhaal over dat voetbal ben ik direct afgehaakt. In de vorige vlog zag ik wel dat hij terugkwam van de cursus en er nogal lacherig over deed. Ze hadden het daarin, hi ha ho, ook over de bekeuring van 1000 euro die MCW had gekregen. Ook voor te hard rijden. Ik vind het echt bizar. Zulke mensen mogen van mij hun rijbewijs inleveren. En dit rijdt gewoon rond met kinderen.
Ze vonden het nog steeds hihaho. Tim is weinig aan het woord, dan komt Michelle er wel weer tussen.

Ze pocht alleen maar over geld. Daar zal Tim wel gecharmeerd van zijn.
Samen met hun gezin hebben ze 6 kindjes.

En verder is alles amazing, heel heel heel geweldig en super en fantastisch. En had ze al gedeeld hoe fucking duur alles is wat ze allemaal heeft gekocht enzo.

Noemde Tim de mama van Mies nu ook mama 🫣
pi_221223726
Ik begrijp nog steeds niet waarom AM een afstandbediening voor de dildocam nodig heeft.
Op het paard heeft ze 2 handen vrij, want ze hoeft het paard/de teugels niet vast te houden?
Maar op de motor niet, want gebruikt ze vooral haar rechterhand en zij is zo goed in motorrijden dat ze op dat landschap even met 1 hand rijdt om de afstandbediening te pakken en de dildocam aan te zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')