Op threads. Iemand reageert ‘ik denk dat het probleem is dat ze eigenlijk op 2 plekken tegelijk moeten zij aangezien ze zelf meestal geen 6 weken achter elkaar vrij kunnen nemen van hun werk’quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:08 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Waar staat die story(?) van Sanneke? Ik zie die helemaal niet, of heeft ze die verwijderd?
Ik ging er positief vanuit dat ze Mijan bedoelt.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 Sanneke die in een fase is beland maar ik als kijker niet weet of ze nu Dion of mijan bedoelt 🤣😂 misschien ook wel beide 🤷
Ik dacht eerst dus dat het over Dion ging🤣. Het volgende drama is wat er door mijn hoofd schoot.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
😂🤣 Sanneke die in een fase is beland maar ik als kijker niet weet of ze nu Dion of mijan bedoelt 🤣😂 misschien ook wel beide 🤷
Misschien vergoeding voor een vertraagde vlucht?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef proud_mami het volgende:
Jeetje die Lousje, gaat daar wel eens gewoon wel goed? Bijbetalen voor inchecken, bijbetalen voor de bagage en vervolgens een vogel in motor waardoor de start werd afgebroken en ze niet naar Amsterdam kan vliegen. Dan iets met 700 euro (wat is niet duidelijk) en nu zit ze in een hotel en kan ze morgen om 16.00 uur pas weer vliegen maar dan naar Brussel ipv Amsterdam.
Ik dus ook 😂🤣 dacht wow das weer snel na standje zeester... maar twijfel door dat ze het over woordjes heeft..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dus dat het over Dion ging🤣. Het volgende drama is wat er door mijn hoofd schoot.
Duurt nooit lang hoor... zeker sinds ze verhuisd zijn is het wekelijks jankenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:23 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik ging er positief vanuit dat ze Mijan bedoelt.
Ze heeft net date night gehad dus met Dion is dan alles toch weer koek en ei?
Misschien komt Dion inmiddels ook niet meer uit z’n woorden. Monddood gemaakt door de moeder van z’n kind.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik dus ook 😂🤣 dacht wow das weer snel na standje zeester... maar twijfel door dat ze het over woordjes heeft..
Daarvoor ook al.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Duurt nooit lang hoor... zeker sinds ze verhuisd zijn is het wekelijks janken
Ramptoerist bij haar eigen kind.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:46 schreef Lalaland79 het volgende:
Waarom post sofie Nagelkerke een foto van madelief dat ze nog ligt te slapen van de narcose. Tot zo ver weer we overleggen alles met ze voordat het online komt🤬.
Hopelijk heeft ze niet te veel last van de narcose en napijn.
Ik weet niet wanneer ze naar Spanje gaan maar hopelijk kan ze nog even rustig thuis bijkomen
En een wildvreemde kerel daar bij de bussen aan het lijntje houden door eerst in te gaan op zijn avances 'ja je kan naast me zitten' 'ja laten we samen naar een reggae feest gaan' lachen leuk leuk om dan uiteindelijk te zeggen tegen de kijker: nee tuurlijk ben ik niet mee gegaan.. maar wat als die vent boos was geworden ofzoquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef proud_mami het volgende:
Jeetje die Lousje, gaat daar wel eens iets gewoon wel goed? Bijbetalen voor inchecken, bijbetalen voor de bagage en vervolgens een vogel in motor waardoor de start werd afgebroken en ze niet naar Amsterdam kan vliegen. Dan iets met 700 euro (wat is niet duidelijk) en nu zit ze in een hotel en kan ze morgen om 16.00 uur pas weer vliegen maar dan naar Brussel ipv Amsterdam.
Welkom!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef Sophine het volgende:
MCW heeft weer een nieuwe vlog geplaatst en die is echt ADHD on steroids. Wat schreeuwt zij de hele dag.
Ze ligt met Tim in bed haar nieuwe verslaving te promoten: water met cafeïne. Er staat letterlijk 'awake' op het flesje. En dan zo klagen over slaaptekort. Ik zou echt zo klaar met haar zijn als ze mijn vriendin was.
(Meelezer hier die ook gaat proberen aan te haken)
Ja dat kan maar ik kreeg gezien haar reactie meer het idee dat ze dat moest betalen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Misschien vergoeding voor een vertraagde vlucht?
Jawel maar heb echt gevoel dat het nu net iets erger is... alsof hij in die keet dacht "straks in de bewoonde wereld word het beter" en hij zich nu realiseert dat dat niet zo isquote:
Dat is in sommige landen niet zo heel vreemd hoor. Extra inkomsten voor de betreffende persoon.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:37 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Edit; en bij dat bijbetalen werd ze ook zwaar opgelicht, ineens kon er onderhandeld worden over het bedrag en was het de helft minder ja tuurlijk joh
misschien was het meer een opmerking omdat de stories daar wel vaker niet kloppen?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:50 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Waarom ga je als volger AM een bericht sturen met :" huh, welke film"?
Mensen sporen ook echt niet hoor. Waarom zou je dat vragen/ willen weten?
Welkom, leuk dat je mee schrijft!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:20 schreef Sophine het volgende:
MCW heeft weer een nieuwe vlog geplaatst en die is echt ADHD on steroids. Wat schreeuwt zij de hele dag.
Ze ligt met Tim in bed haar nieuwe verslaving te promoten: water met cafeïne. Er staat letterlijk 'awake' op het flesje. En dan zo klagen over slaaptekort. Ik zou echt zo klaar met haar zijn als ze mijn vriendin was.
(Meelezer hier die ook gaat proberen aan te haken)
Hij had op z’n klompen aan kunnen voelen dat dat nooit zou gebeuren. Maar goed, ik heb geen medelijden met Dion.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jawel maar heb echt gevoel dat het nu net iets erger is... alsof hij in die keet dacht "straks in de bewoonde wereld word het beter" en hij zich nu realiseert dat dat niet zo is
Ik ook niet.... ik ken het type en ergens medelijden dat je zo bent.. triest dat er niemand is die opstaat en doordringt..quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:03 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij had op z’n klompen aan kunnen voelen dat dat nooit zou gebeuren. Maar goed, ik heb geen medelijden met Dion.
Klopt alleen dat zij dan met haar reiservaring daar zo intrapt, het was de geldwisselaar (die haar ook veel te weinig gaf trouwens) die haar zei dat ze wel kon onderhandelen over de kosten van de bagage. Ze ging terug en ja hoor get kon ook voor de helft (ze had ook niet genoeg)quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat is in sommige landen niet zo heel vreemd hoor. Extra inkomsten voor de betreffende persoon.
Sanneke heeft geen dag nodig voor haar hobby, op de bank zit ze ook gewoon als Mijan er is 🙈quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:16 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ik zit door ziekte ook al lang thuis, en het is ook echt niet altijd leuk.
Maar goed ze moet wat gaan ondernemen of ze had niet aan een kind moeten beginnen.
Hoe had zij het dan voor zich gezien? Je weet toch dat je de eerste jaren veel bij je kind bent?
Ze hadden gewoon een dag kinderopvang kunnen regelen, dan had Sanneke een dag voor haarzelf, voor hobby , werk of vrijwilligers werk.
Het is steeds zulk mooi weer, ga lekker fietsen , kind voorop de fiets, kinderboerderij, speeltuintje. Bezoekje aan je moeder of vriendin.
Zij maakt zelf dat het zwaar is omdat ze de godganse dag op die bank ligt.
Klopt als ze die nacht nog naar Brussel had willen vliegen was het 700 euro.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:43 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik kreeg gezien haar reactie meer het idee dat ze dat moest betalen?
Mensen sturen dat denk ik, omdat AM altijd alles deelt en dan nu 2 stories met iets over die film, maar niet welke film. Mij interesseert t verder niet zo, zij zou ook zo kunnen reagen op Ratatouille ofzo 🙈quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:50 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Aha, thanx voor de uitleg!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt als ze die nacht nog naar Brussel had willen vliegen was het 700 euro.
Maar de oorspronkelijke vlucht die ze had die gaat vanavond weer als het goed is en dat is kosteloos.
Ik kan me wel 1 of 2 stories herinneren over naar de bios gaan laatst maar inderdaad was een beetje vaag wat ze nou gezien had daar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Mensen sturen dat denk ik, omdat AM altijd alles deelt en dan nu 2 stories met iets over die film, maar niet welke film. Mij interesseert t verder niet zo, zij zou ook zo kunnen reagen op Ratatouille ofzo 🙈
Haar ding is dat ze mensen meeneemt in haar leven, maar nu vergeet ze dat zomaar. Zou het de overgang zijn? 😉
Spon zeker. Dezelfde dweil als MCW?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
Zelfde als "waar is dat shirt van" 🤷 ik snap dat nooit... ik snap dan eerder dat iemand vraagt "welke film?" Als iemand het ineens over een film heeft maar daar verder niets over zegtquote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:50 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Ik was eigenlijk al onder de indruk dat ze in een lange zomerse splitjurk zit te poetsen... why???quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:14 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie heeft zomaar energie voor het poetsen van de bank. En doet ff een AM'tje en giet het gore water in de wasbak met de afwasborstel er nog lekker in.
Ze zei letterlijk: “dit is bij onze dansschool”quote:Op vrijdag 3 juli 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze deelde van de week iets over ‘peuterdansen’ ofzo in haar plaats. Als tip.
Waarvan ik dacht ‘ga je dan zelf ook heen?’ Andere moeders ontmoeten met kinderen in dezelfde leeftijd. Misschien wordt er een keer afgesproken met 1 of wat moeders en kinderen in de speeltuin, kinderboerderij.
Leuk voor M want die vindt andere kinderen zo leuk (en dan niet dat ‘andere’ kind via de camera van zijn moeder) en Sanneke komt dan ook van de bank, buiten, in contact met andere mensen en voor M is het ook leuk.
Maar ik vrees met grote vrezen.
Alsof een vijfjarige dat niet met een T zou schrijven. En al beter in spelling is dan haar moeder.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 09:48 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan de laatste zin: het stomste vind ik dat je me hebt gekild. Ga er maar vanuit dat het een spelletje was en dat Maen dus heeft verloren
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 11:12 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Klopt als ze die nacht nog naar Brussel had willen vliegen was het 700 euro.
Maar de oorspronkelijke vlucht die ze had die gaat vanavond weer als het goed is en dat is kosteloos.
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:02 schreef SophiaLoren het volgende:
Dat,
[..]
Alsof een vijfjarige dat niet met een T zou schrijven. En al beter in spelling is dan haar moeder.
Die hebben vaak ook nog een houterige schrijf techniek. Vloeiend begint vaak in 3 of 4 omdat ze daar dan op oefenenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:12 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Denk dat een van de zussen dit geschreven heeft. Kinderen van 5 schrijven tot aan elkaar? Tenminste die van mij wel totdat ze naar de middelbare school gingen.
Ja en dat geld was met behulp van crowdfunding opgehaald toch? Dus in feite zijn de donateurs een soort van opgelicht. Ik zeg een soort van opgelicht omdat ik niet weet of alle werkzaamheden zijn afgerond van dat project.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:03 schreef Moondance het volgende:
[..]
Ja ik snapte niet zo goed dat ze daar zo verontwaardigd over was? Super kut natuurlijk dat je een afgebroken start hebt en dan de volgende dag pas kan vliegen maar als jij dan vervolgens ter plekke een hele andere vlucht wil boeken dan is het toch logisch dat dat veel geld kost? En daarna stond ze blijkbaar per ongeluk in de rij voor dat vliegtuig en twijfelde ze zogenaamd om in te stappen maar als dat al gelukt was (ik bedoel op welke stoel wil je dan gaan zitten? Hopen dat er ergens een vrij is en dat niemand vraagt naar je stoelnummer en boarding pass?) dan had ze haar bagage toch ook nooit meer teruggezien? Die werd neem ik aan uitgeladen uit dat kapotte vliegtuig en was dan nooit meer een ander vliegtuig in gegaan. Ze was ook al zo verontwaardigd over dat ze flink moest betalen voor haar bagage maar dat is toch ook altijd zo als je op de luchthaven nog bagage bijboekt? Vind haar vaak zo wereldvreemd terwijl ze volgens mij best veel gereisd heeft.
Sowieso is ze nu ook weer opgelicht door die Khady natuurlijk die een flinke smak geld heeft gekregen en nu moet ze wegwezen.
Ik gebruik heel soms een GoPro tijdens het fietsen/ mtb-en. Maar echt niet op elke rit, wel op vakanties, andere omgeving, nieuw mtb parcours etc... Zit op mijn stuur, zeker niet op mijn helm, want dat extra gewicht op je hoofd is echt niks. Ik kan hem aan en uitzetten en meer niet. Meestal maken we een kort filmpje ervan, die we dan aan mijn ouders laten zien ofzo, maar eigenlijk doen we er te weinig mee. Daarom zal er ook geen nieuwe komen als deze kapot is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een valse opmerking van Annemarie over het haar van L. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet zou pikken als Maarten zo'n opmerking naar haar zou maken. En dan ook nog voor een podium van tienduizenden mensen.
Die camera ook op IJslandreis: waarom zou je willen filmen. Die GoPro-achtige zijn toch zelden interessant om te zien voor een ander? Geniet gewoon van het moment en maak een foto tijdens het rusten ofzo. Zo zonde om je tijdens het rijden druk te maken om een camera. En dan ook nog een afstandsbediening. Op je stuur ofzo? En hoe ga je zoiets bedienen met motorhandschoenen?
In het begin leek die verhuizing haar nog wel goed te doen. Maar dat was een schijnbeweging blijkbaar 🫣quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:33 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Duurt nooit lang hoor... zeker sinds ze verhuisd zijn is het wekelijks janken
Lekker gevaarlijk ook om bezig te zijn met je Go Pro afstandsbediening als je al helemaal niet zo goed kunt rijden. (En dan niet willen paardrijden omdat het risico te groot is. Om vervolgens toch wel te gaan paardrijden). Maar wss zien we helemaal niet hoe zij rijdt want ze filmt alleen maar anderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 12:22 schreef Tarantelle het volgende:
Wat een valse opmerking van Annemarie over het haar van L. Ik heb zomaar het idee dat ze dat niet zou pikken als Maarten zo'n opmerking naar haar zou maken. En dan ook nog voor een podium van tienduizenden mensen.
Die camera ook op IJslandreis: waarom zou je willen filmen. Die GoPro-achtige zijn toch zelden interessant om te zien voor een ander? Geniet gewoon van het moment en maak een foto tijdens het rusten ofzo. Zo zonde om je tijdens het rijden druk te maken om een camera. En dan ook nog een afstandsbediening. Op je stuur ofzo? En hoe ga je zoiets bedienen met motorhandschoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |