Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:14 schreef brilduiker1973 het volgende:
AM zegt komende week werk ik nog dan stop ik tot 1 sept? Wat bedoelt ze? Geen stories of posts meer tot 1 sept dus ook van IJsland en Frankrijk niet?
Heb ik gemist wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik zit te wachten op een update van Celinecharlotte😬😅
Ah we hebben er weer eentje. Nu is het een Wieteke.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
Wat voor update?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Lalaland79 het volgende:
😅quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:33 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Gut ik hoop het toch niet ik moet wanneer zij in IJsland is een hele lange vliegreis maken en ik heb echt Fok nodig en al het IJsland commentaar om me daar doorheen te slepen 😅
Ja, hier ook! Benieuwd of ze volhoudt op die (groeps)reisquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:09 schreef Lalaland79 het volgende:
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:42 schreef Roosjemeroosje het volgende:
[..]
Misschien in dm? Hier heb ik dat nooit voorbij zien komen
Heel sluw. Meisje zit er al zo ongemakkelijk bij.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:26 schreef miep123456 het volgende:
AM zie je gewoon sneeky vriendin van Jim filmen, wat een vrouw is het toch
Dat heb ik hier nog nooit voorbij zien komenquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Wieteke zegt op LinkedIn dat mensen dood wensen en hun een kkerhoer noemen pestgedrag is. Euhh ja?? Dat doen we dus ook helemaal niet?
Miss bedoelt ze dan een ander topicquote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:36 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik las hier laatst ook voor het eerst over een Wieteke. Niet gekeken ook, weet niets van haar.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:46 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja misschien DM op insta maar niet via Fok, zij is helemaal niet relevant hier toevallig ffkes besproken van de week, maar ik vreet mn schoen op als iemand van hier haar een kkhoer heeft genoemd. Echt niet.
Ja. Laten we er over ophouden 😁quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:13 schreef AnnArt het volgende:
Wieteke wie?
Voelt die zich niet belangrijker dan ze is?
Jaa zeker swiffert zij!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
AM doet ook aan swifferen? Het enkele commentaar op de fiets van de jongste is verdwenen zag ik.
Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
Waarvan akte 😂quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??
En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
Die stappen inderdaad, dacht eerst dat die story van vanmorgen vroeg was🥲 triest!!quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??
En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
Wieteke, Wat leuk! Welkom welkom. Wellicht overdonderd het je wat dat wij wel gewoon het gesprek aangaan ipv alles en iedereen direct haat te noemen en aan de schandpaal te nagelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
denk het ik zie niks over tomaatjes
Bah wat onsmakelijk.. hoe kunnen die kinderen überhaupt zo vaak wormen hebben? En waarom deel je dit. Opnieuw een groot vraagteken boven mn hoofd.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:
[..]
denk het ik zie niks over tomaatjes
Ja inderdaad, die staan er nu niet meerquote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.
En dat was geen klagen hoor, ze keek juist erg uit naar iets!
Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
Raar ik zie hem nog steedsquote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.
Eerder megatriest dat zoiets een kind op moeten voeden.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Earring het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die staan er nu niet meer
Was ook belachelijk commentaar van haar met dat lachje omdat mensen zeiden dat tomaat in lengte gesneden moest. Maar tomaten zijn rond aldus onze betweter dus proest proest
Ze begrijpt gewoon echt niet hoe dat bedoelt wordt, dat is lachwekkender
Niet meer, vrees ik. Volgens mij zei ze dat die rit met de dode meneer voorlopig de laatste was.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:
Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
Ze is op groepsreis in Italië. Vond ze best spannend omdat het niet echt haar ding is.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:34 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heb ik gemist wat is er aan de hand?
Bij mij net zo.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
Moet ze dan in isolatie?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
Heb jij je lolbroek aan 😆😂quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.
En dat was geen klagen hoor, ze keek juist erg uit naar iets!
Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
🥳quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met Night de therapie kat en Twix de gestolen kat! ❤
Mijn telefoon heeft vandaag ook maar 500 stappen gemeten, ik ben toch echt 2x heen en terug naar school gelopen (=totaal 4km) en in huis redelijk wat gelopen. Maar mn telefoon lag in de kinderwagen en daarna op tafel. Die stappen zeggen me dus weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |