abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221225748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sanneke 🤦‍♂️ 314 stappen.... hoe????? Echt.... hoe????? Doet ze dat ding enkel om voor de filmpjes??

En wij zijn allemaal dom! Ze zit letterlijk naast hem dus hij kan niet stikken en ze heeft ronde tomaten geen langwerpige!! Dus wij zijn dom hoor!! Dat wij dit gewoon niet snappen... het is dat ik het mijan echt niet gun anders zou je toch kunnen denken dat het een keer mis gaat en ze haar achterlijke betweterige knor geluiden bij zich gaat houden...
Die stappen inderdaad, dacht eerst dat die story van vanmorgen vroeg was🥲 triest!!
pi_221225763
Heeft Sanneke stories verwijderd?
pi_221225768
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:28 schreef JaNeeDan het volgende:
denk het ik zie niks over tomaatjes
pi_221225782
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:28 schreef Missinglink24 het volgende:
Hoi Wieteke. Don't get your knickers in a twist. Als je wat langer zou meelezen, zou je zien dat de kritiek die we hebben op de momfluencers echt wel gefundeerd is en dat we het hier spuien omdat je op hun kanalen geblokkeerd wordt.
Wat de reden was dat jij voorbij kwam weet ik niet meer, waarschijnlijk een kleine ergernis.
Maar er zijn een aantal flu's heel schadelijk bezig voor hun kinderen en ja daar gaat het over.
En soms wat onschuldigere opvallende dingen die grappig zijn om te bespreken.
Meit er gaat een wereld voor je open, schrijf gezellig mee want je bent er nu ook al super druk mee.
Wieteke, Wat leuk! Welkom welkom. Wellicht overdonderd het je wat dat wij wel gewoon het gesprek aangaan ipv alles en iedereen direct haat te noemen en aan de schandpaal te nagelen.
pi_221225787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.
pi_221225792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
Bah wat onsmakelijk.. hoe kunnen die kinderen überhaupt zo vaak wormen hebben? En waarom deel je dit. Opnieuw een groot vraagteken boven mn hoofd.
pi_221225794
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:29 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.
En dat was geen klagen hoor, ze keek juist erg uit naar iets!

Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
pi_221225795
quote:
Ja inderdaad, die staan er nu niet meer
Was ook belachelijk commentaar van haar met dat lachje omdat mensen zeiden dat tomaat in lengte gesneden moest. Maar tomaten zijn rond aldus onze betweter dus proest proest
Ze begrijpt gewoon echt niet hoe dat bedoelt wordt, dat is lachwekkender
pi_221225800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Vroeg me al af wat ze allemaal aan het doen was omdat ze vorige week zo uit keek naar deze week omdat ze haar vrijheid zo miste door de warmte.

Ik dacht die is lekker fietsen, wandelen, de speeltuin in, aan het poetsen en luchten, brood bakken, tuin snoeien, op visite, vrijwilligerswerk aan het doen 🤪
pi_221225803
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die had ik al gezien en die is inderdaad weg. Maar ik zie niks van haar stappen of dat zegt dat ze naast haar kind zit en hij dus niet kan stikken.
Raar ik zie hem nog steeds

Edit hij is idd weg! Nu een dat ze niet boos is bericht... en klaar met social media....
pi_221225836
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Earring het volgende:

[..]
Ja inderdaad, die staan er nu niet meer
Was ook belachelijk commentaar van haar met dat lachje omdat mensen zeiden dat tomaat in lengte gesneden moest. Maar tomaten zijn rond aldus onze betweter dus proest proest
Ze begrijpt gewoon echt niet hoe dat bedoelt wordt, dat is lachwekkender
Eerder megatriest dat zoiets een kind op moeten voeden. ;(
pi_221225858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:12 schreef Kaatje35 het volgende:

Wanneer is de paardhobbelles weer? Ik kijk er naar uit!
Niet meer, vrees ik. Volgens mij zei ze dat die rit met de dode meneer voorlopig de laatste was.
pi_221225859
Over het cb; als het goed is is Sanneke met Mijan geweest toen hij 14 mnd was. Daarna hoef je pas weer als je kindje 2 of bijna 2 is. Als een kindje onder de 2 nog niet loopt wordt dat als normaal gezien. Daarna wordt toch echt wel fysio aangeraden en voor die tijd kun je fysio krijgen als je het zelf als ouder graag wil.

@Iris2.0 je hebt pb
pi_221225863
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
pi_221225872
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Heb ik gemist wat is er aan de hand?
Ze is op groepsreis in Italië. Vond ze best spannend omdat het niet echt haar ding is.
pi_221225880
Leuk dat Sam en Jim lekker aan het dollen zijn.

Treurig dat Am staat te filmen en ook nog eens met die hoge, gemaakte stem gilt dat Jim nog naar IJsland moet. Nog treuriger dat ze stiekem de camera draait zodat de vriendin van Jim te zien is.
En nog treuriger dan ze achteraf nog oude foto's gaat delen van Jim.

Het was Sam die beide S'sen de lucht in tilde, maar Am geeft alle aandacht aan Jim. Her favorite pancake.
pi_221225886
Gefeliciteerd allemaal met Night de therapie kat en Twix de gestolen kat! ❤
pi_221225891
Debbie die van fantasy zegt te houden en naar een fantasy event gaat maar geen idee heeft wat een furrie is 🤦‍♂️ ten minste... dat hoop ik... anders is het nog gekker dan ik dacht
pi_221225913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat met andere horloges werkt.. maar als ik hem in de oplader heb zitten maar wel met mijn telefoon loop zet hij die stappen ook bij mijn horloge erop... zo heb ik soms al 400 stappen van alleen opstaan en ontbijt klaar zetten voor ik horloge om heb gedaan... 314 stappen is echt bizar...
Bij mij net zo.
pi_221225941
quote:
Ik zie ook geen story over tomaatjes en een horloge in beeld?
pi_221225950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 18:45 schreef Lipisu het volgende:
Dus hvk post in de ochtend dat haar kinderen weer wormen hebben. Aansluitend gaan ze naar de bibliotheek lekker knutselen en overal aanzitten, dan naar een speeltuin lekker van de glijbaan in je onderbroek( die ze iedere 19 seconden uit hun bilnaad plukken) en dan vervolgens nog even in een vies watertje poedelen.... ben ik dom of wat?
Moet ze dan in isolatie?
pi_221225952
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:33 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik ook niet.

Heb jij je lolbroek aan 😆😂
pi_221225980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:45 schreef Moedervan4kids het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met Night de therapie kat en Twix de gestolen kat! ❤
🥳
pi_221226089
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:56 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Moet ze dan in isolatie?
Nee maar naar zoveel openbare plekken gaan is het andere uiterste
pi_221226180
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2026 19:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mijn telefoon heeft vandaag ook maar 500 stappen gemeten, ik ben toch echt 2x heen en terug naar school gelopen (=totaal 4km) en in huis redelijk wat gelopen. Maar mn telefoon lag in de kinderwagen en daarna op tafel. Die stappen zeggen me dus weinig eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')