abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 05:23:47 #1
388664 crew  Dotteke
pi_221191775

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221191980
pi_221389515
Eerste aflevering, ✅
Timothy wordt als eerste voorgesteld, leuke gast en zo Amsterdams als de Westerkerk. Wel een mannetje. Zoekt een vent die het liefst alle schaapjes op het droge heeft, maar toch ook de handen uit de mouwen wil steken. Terwijl hij zelf graag op de bank ligt hoor ik hem dan weer later zeggen. Een hoop tegenstrijdigheden. Zijn eerste date verloopt tot nu toe voorspoedig.
Caroline uit Spanje, maar natuurlijk oorspronkelijk uit Rotteruurrrdammm, en dat is te horen. Ze heeft een onooglijk voorkomen, haar grote hoofd en dito ogen vallen gelijk op. Hoe ze tegen haar hondjes lult doet me dan ook weer gelijk denken aan Monique uit De Hanslers, in het Engels. Dus de voertaal is Engels bij de honden klaarblijkelijk... :{ Ze maakt het liefst geen eten, maar de magnetron en airfryer zijn geduldig. Haar eerste date krijgt daarom dan ook Lasagne uit de magnetron voorgeschoteld. Dat wil zeggen van wat er overbleef want dat leek meer op warme brinta pap....gadverdamme! Caroline is wel weer een heerlijk type die door de imitatoren na gedaan kan worden, dus Max van den Burg en Iris Rulkens kunnen weer los!
De date van Fred op Bonaire is ook zo'n pareltje voor een leuke imitatie, Cecile die te ijdel is om haar leeftijd te geven. Ze ziet er behoorlijk strak getrokken uit en oogt meer midden 30 dan op de leeftijd die Fred heeft. Denk geen lang verblijf want het kan Fred de broek niet laten bollen kreeg ik het idee. Ze houdt ook niet van de zon, dus daarom melden ze zich maar aan voor Fred op het zonnige Bonaire...tja logisch...
Dan is er ook nog een Paul die net als Caroline in Spanje woonachtig is. Tot nu toe nog niet veel over te zeggen maar net als Sjaak uit Een Winter Vol, ook weer iemand die klaarblijkelijk nog niet over de dood van zijn vrouw heen is en wordt gesteund hierin door zijn 2 dochters. Dit gaat dus ook weer een lastig verhaal worden.
De kop zit er op, en vanaf vandaag kunnen we weer flink vooruit bingen tot einde zomer, de eerste 5 afleveringen staan live. Let's rock 'n roll!
Allemaal cabaretteketet!
pi_221393524
Fred die al een polyamore relatie wilt voordat de eerste vrouw er überhaupt is, lekkere red flag gelijk al.

We zijn lossss
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221394281
Nisha Tara _O_
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 21:47:13 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221394512
Net de eerste aflevering gezien, heeft wel potentie dit seizoen. Paar markante figuren.

Die dame die als eerste in Bonaire zit (leeftijd onbekend) is toch stomdronken in die interviewtjes? Of is het echt van de botox dat ze geen gezichtsuitdrukkingen heeft? :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221394678
En dit zijn nog maar de eerste deelnemers. Vaker zijn de dates nog leuker dan de B&B houders. Straks beginnen aan aflevering 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221396630
Ook de tweede aflevering van vanavond gezien. Amersfoortse Ceciel die je eigenlijk niet uit deze stad verwacht maar meer uit Wassenaar of Bloemendaal, heeft het snel bekeken bij Fred, en Fred heeft Ceciel ook voldoende mee gemaakt. Ceciel was voor hem niet actief genoeg en hij maakte dat haar op een nogal vrij onbehouwen manier duidelijk. Ceciel vond het al lang best. Ze is weer vertrokken wat jammer is want dat mens was wel een character met haar slome strakgetrokken bekkie. De eerdere opmerkingen over haar leeftijd, dat ze daar geen uitspraken over doet waren frapant want later maakte ze nog de ironische opmerking 'ik ben geen 18 meer', dus ze is wel ouder dan 18, dat is een feit...✅
Die Timothy is inderdaad een soort brother from another mother van Gordon. Zelfde intonatie, foute grappen en houding, alleen dan wat jonger. Overigens vond ik die tante van hem die samen met zijn moeder alle nieuwe aanwinsten moesten beoordelen in de aflevering van maandag erg veel lijken op Patty Brard, zowat 1 gezicht. Erg hilarisch.
Tot nu toe gaat het dus Michaël het voortvarend, beetje saai zelfs. Benieuwd hoe dat verder zich ontwikkeld als er meerdere dates langs komen.
Caroline irriteert zich nu al aan Haagse Arie met zijn haar in een pittig kleurspoelinkje wat totaal niet bij zijn huidskleur past. En dan die misvormde mond van Caroline die beweegt als een graanmolen bij het eten, het is geen gezicht. Daar zitten zoveel spuiten in niet normaal.
Gisterenavond werd ook Nisha Tara voorgesteld een geaffecteerd pratende wokeness zweef pot gesitueerd in Frankrijk. Zij krijgt soortgelijke dates en het zijn er maar 3! Daar zijn we dus snel klaar mee dit seizoen, of ze blijven allemaal wat langer dus dat de scenes met haar wat opgerekt kunnen worden want het seizoen duurt nog erg lang.
Paul in Spanje krijgt er dan weer 8 en de eerste 2 stonden al gelijk op de stoep, Esther en Helan. Die laatste een wat truttige vrouw en de andere de 57 jarige Esther een wat losbandige vrouw die graag nog eens wil 'comazuipen' met Paul, gaat hem niet worden denk ik zo. Ik krijg zoals ik gisteren beschreef een hoog 'Klaas-WvL' gevoel bij. Die was ook niet over het verlies van zijn vrouw heen.
Vanmiddag aflevering 3 maar eens aanschouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door freaky40 op 21-07-2026 14:01:10 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_221399484
Woensdagaflevering ook weer in de pocket. Timothy en Michaël keuvelen rustig verder en Michaël maakt zich in deze aflevering nuttig met de herinrichting van de keuken en andere ruimtes terwijl Timothy niet veel doet behalve wat kussens draperen rondom het zwembad. Daarna moest er weer geborreld worden op een terrasje op Ibiza. Verder boeiend om te horen dat hij inmiddels al 'bijna een stijve krijgt' van Michaël, wat hij op een manier vertelt of Gordon uit zijn mond praat me een gluiperig gniffeltje.
Nisha Tara ontvangt als eerste Annemiek, een ietwat burgerlijke meid die qua uiterlijk en doen en laten totaal niet pas bij haar. Ik zie in ieder geval geen echt klik als in relatieklik. Vriendschappelijk heeft het wel potentie denk ik tot zover.
Caroline en Haagse Arie vorderen ook, met name omdat Arie even het huis uit moest voor boodschappen en een aantal uurtjes daarna weer kwam aanzetten. In de tussentijd kon Caroline even acclimatiseren, iets wat de omgang met Arie weer wat nieuwe leven in blies. Toch zie ik de twee niet eindigen, daar zijn ze te verschillend door.
Paul met zijn 2 dates kabbelt ook een beetje voort. Nog geen opmerkelijke bevindingen bij hij aan te merken.
De nieuwe B&B houder die voorgesteld werd in deze aflevering was Eline op Aruba, een goed uitziende dertiger. Alle gegadigde werden doorgenomen met een vriend van haar. Wel veel gasten de ze niet liet komen dus bij haar zijn er ook niet veel deelnemers te verwachten zo bleek.
Beetje saaie was het al met al na de eerste 2 die veelbelovend waren vond ik de woensdag aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221399844
Is die Nisha Tara het verloren zusje van Raven van Dorst? Of heeft Raven haar/hen/hun/hullie haar geblondeerd en is dit het alter ego...
pi_221401560
Ik ga slecht op dat geaffecteerde praten van die Nisha.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221401664
Waarom gaat die Helan nou weg? Dacht bijna dat ze misschien het idee dat dat ze zelf gedumpt werd en dan voor wilde zijn?

Weird man.
pi_221403267
Ik vind man 2 bij Caroline helemaal geweldig, wat een markant figuur Morelie :P mooi man.

Nisha Tara een mooi oud Tudor sprookjeshuis, echt leuk.

Alles al gebingewatched wat ik kon kijken en helemaal in de ban van B&B :P

Vind het zwz al een leuker seizoen dan vorig jaar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221403819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Woensdagaflevering ook weer in de pocket. Timothy en Michaël keuvelen rustig verder en Michaël maakt zich in deze aflevering nuttig met de herinrichting van de keuken en andere ruimtes terwijl Timothy niet veel doet behalve wat kussens draperen rondom het zwembad. Daarna moest er weer geborreld worden op een terrasje op Ibiza. Verder boeiend om te horen dat hij inmiddels al 'bijna een stijve krijgt' van Michaël, wat hij op een manier vertelt of Gordon uit zijn mond praat me een gluiperig gniffeltje.
Nisha Tara ontvangt als eerste Annemiek, een ietwat burgerlijke meid die qua uiterlijk en doen en laten totaal niet pas bij haar. Ik zie in ieder geval geen echt klik als in relatieklik. Vriendschappelijk heeft het wel potentie denk ik tot zover.
Caroline en Haagse Arie vorderen ook, met name omdat Arie even het huis uit moest voor boodschappen en een aantal uurtjes daarna weer kwam aanzetten. In de tussentijd kon Caroline even acclimatiseren, iets wat de omgang met Arie weer wat nieuwe leven in blies. Toch zie ik de twee niet eindigen, daar zijn ze te verschillend door.
Paul met zijn 2 dates kabbelt ook een beetje voort. Nog geen opmerkelijke bevindingen bij hij aan te merken.
De nieuwe B&B houder die voorgesteld werd in deze aflevering was Eline op Aruba, een goed uitziende dertiger. Alle gegadigde werden doorgenomen met een vriend van haar. Wel veel gasten de ze niet liet komen dus bij haar zijn er ook niet veel deelnemers te verwachten zo bleek.
Beetje saaie was het al met al na de eerste 2 die veelbelovend waren vond ik de woensdag aflevering.
Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert. :wtf:
pi_221403835
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 18:16 schreef tvdleur het volgende:
Is die Nisha Tara het verloren zusje van Raven van Dorst? Of heeft Raven haar/hen/hun/hullie haar geblondeerd en is dit het alter ego...
Ze is niet geblondeerd en van nature gewoon grijs hoor. Leuk mens, was er meteen erg door gecharmeerd. :* Jammer dat zij maar de keus had uit 3 vrouwen die naar mijn mening niet echt goed bij haar passen. :N
pi_221403839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 21:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom gaat die Helan nou weg? Dacht bijna dat ze misschien het idee dat dat ze zelf gedumpt werd en dan voor wilde zijn?

Weird man.
Niet spoileren s.v.p.! }:|
Zie nu pas dat dit topic voor de vooruitkijkers is, sorry. _O_
pi_221404078
Ik vind die Timothy wel een geinige vent eigenlijk. Beetje lui maar wel lekker recht voor je raap. Volgens mij is er al een beginnende klik met die eerste gast van hem. Het feit dat hij z'n schapen al op t droge heeft is denk voor een Timothy op Ibiza ook wel aantrekkelijk.

Eline krijg ik een beetje bibbers van, die heeft volgens mij een waanzinnige slechte smaak in mannen.

De storyline van Iris wordt denk ook wel interessant. Dat is wel een catch voor velen, maar ik zag nou niet echt een droomkandidaat er tussen zit.

Nisha Tara ga ik skippen, ik kan die aardappel echt niet aan.
pi_221404128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert. :wtf:
Dit is het Videoland topic dus dat mag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221404182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:43 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dit is het Videoland topic dus dat mag.
Zag ik te laat, excuses. 8)7
  woensdag 22 juli 2026 @ 14:13:14 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221405568
Die tattoo-bob bij Eline :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221405602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 14:13 schreef matthijst het volgende:
Die tattoo-bob bij Eline :D
Zou die een alcohol verslaving hebben gehad dat die dat allemaal afslaat? Was mijn eerste gedachte.
pi_221406830
De donderdagaflevering er ook alweer op zetten. Timothy krijgt Peter erbij, toch weer een heel ander type dan Michaël, maar hij kon wel gelijk aan de slag met het ophangen van het immense TV scherm. Ik snap niet dat mensen zo'n groot scherm nemen. De normale TV kanalen zien daar nooit mooi op uit in die beperkte 1080p uitzendnorm, alle pixels en oneffenheden zie je gelijk, alleen 4K en hoger zou daar wel mooi op te zien zijn. Ook Timothy's eigen gezicht in B&B Vol Liefde zal er daar niet beter op uit gaan zien, om maar even in zijn beleef wereld te blijven...Maar goed dat terzijde. Michaël wordt al een waar sloofje voor Timothy en begint al irritaties te krijgen
Paul pakt door en stuurt Esther al weer naar huis, hij voelt het niet bij haar. Ze was op het moment van de mededeling net van plan om wat in haar dagboek te schrijven. Ik had gezegd als ik Paul was; 'ik zal het even dicteren voor je: 'vandaag ga ik weer lekker naar huisje toe want Paul ziet me niet zitten...'
Maar ook Helan heeft zelf maar besloten om te gaan op hetzelfde moment, ook een beetje te tuttig voor Paul. Wat een plottwist al weer gelijk in de eerste week voor Paultje. 2 down, six to go dus! Denk dat mijn gelijkenis met Klaas-WvL nog steeds in stand blijft. Die gaat hier geen partner vinden denk ik...
Eline op Aruba ontvangt haar eerste date Boy Nando een tattoo en blijkbaar ook penis piercings uit de buurt van Den Haag. Ik weet het niet of dit wat is voor Eline, toch een beetje te plat en volks schat ik zo in.
Vandaag ook weer ruimte voor het voorstellen van een nieuwe B&B houder, Iris ook woonachtig in Spanje wat een beetje de boventoon voert bij de B&B houders dit seizoen. Ik vind haar niet veel aan, beetje te druk en een beetje een hittepetit. Denk dat ze snel in mijn irritatie zone gaat zitten deze editie. Eens zien wat de mannelijke dates gaan brengen.
Nisha Tara en Annemieke zijn elkaar nog aan het ontdekken zoals het vrij laten van een vogeltje in een oud kasteel. Verder zijn de spanningen nog ver te zoeken, en dat komt met name door Annemieke. Het is gewoon geen type voor haar. Ze vertelde ook dat ze een gelovige achtergrond heeft en dat is het hem denk ik ook juist. Die Nisha is gewoon een vlinder die overal heen fladdert, brave en ietwat tuttige Annemieke zich ik daar niet in mee bewegen...
In de aflevering van vrijdag zien we Fredje weer eens en die ontvangt een nieuwe date waar hij wel blij van wordt. Benieuwd....

[ Bericht 1% gewijzigd door freaky40 op 22-07-2026 17:28:06 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 22:04:18 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221409041
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind man 2 bij Caroline helemaal geweldig, wat een markant figuur Morelie :P mooi man.

Nisha Tara een mooi oud Tudor sprookjeshuis, echt leuk.

Alles al gebingewatched wat ik kon kijken en helemaal in de ban van B&B :P

Vind het zwz al een leuker seizoen dan vorig jaar.
Er staan toch pas 5 afleveringen op Videoland :? Die Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
pi_221409341
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.

Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij. :o Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221409757
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op Videoland :? Die Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekeken :P ja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien :P
  donderdag 23 juli 2026 @ 07:26:04 #26
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221409890
quote:

[..]
Wat snap je niet?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221409898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 07:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat snap je niet?
Ik denk dat verwarring komt omdat er stond (alles gebingewatched). Daarmee bedoelde ik van deze week :P
pi_221410392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.

Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij. :o Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn om de dag door te komen. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Ze is niet voor niets naar Spanje vertrokken en dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.

[ Bericht 3% gewijzigd door tvdleur op 23-07-2026 10:01:37 ]
  donderdag 23 juli 2026 @ 09:56:50 #29
28167 matthijst
pi_221410439
Leuk seizoen tot nu toe.
Die neger bij Caroline, die de halve dag ligt te snurken _O-
En al die stront :r

Timothy, vervelend ventje. Met zn kaviaargezwam. Zal over paar afleveringen wel skippen worden.

Nisha Tara vind ik wel grappig, praat wat raar, dat wel.

Paul, goedzak, die gun ik een normale nieuwe vrouw. Vaag dat de eerste 2 al zo rap weg waren.

Eline :N
Die groenverzorger met zn hele collectie Turkijeshirtjes :')

Fred, wel een geinig gast. Hoop dat ie 2 vrouwen weet te scoren *O*

Iris, eerste man wel een aardige kerel, maar inderdaad: die luistert nauwelijks en elk antwoord gat over zichzelf. Lijkt mn schoonmoeder wel :{

Thomas, nog niet genoeg van gezien. Wel lachen dat die eerste m liep af te zeiken op z'n porseleinen facings.
"Nee hoor, gewoon goed poetsen". Uhuh :')
pi_221410513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 09:54 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Haal mn verder plezier uit andere dingen zoals een dag weg op de motor. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Het is niet voor niets dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
pi_221410597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:01 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
pi_221410698
quote:

[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.

Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
pi_221410823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
De honden waar ze niet mee wandelt 😂
pi_221414237
De maandagaflevering van komende week gezien. Timothy en Peter is nog niet helemaal een match maar dat komt ook omdat Michaël erbij is waar de interesse meer in zit. Peter denkt dat hij hem na het (tijdelijke) vertrek van Michaël naar Curacao wel even voor zich kan winnen, zou zomaar eens bedrogen uit kunnen komen. Denk dat dit niets wordt, blijft toch een simpele boer uit Lampjes dorp, daar zijn Amsterdammers toch wat allergies voor :Y
Ondertussen op Bonaire is Fred helemaal in zijn knollentuin met Yvonne die aangespoeld is op het eiland. Hij stond er letterlijk en figuurlijk in vuur en vlam van waardoor hij bijna Bonaire in de fik stak...Het overdreven enthousiasme toen ze aan kwam was wat overmoedig en wanhopig. Ze mocht gelijk kippetjes verkopen in zijn 'food truck', of wat er voor door moest gaan.
Eline op Aruba met Boy kabbelt ook lekker voor, ondertussen mag hij de plantenbakken van boomschors voorzien en wordt er wat gezwommen in de zee. Nog geen dijenkletser deze gast, eens zien wat er gaat gebeuren als de concurrentie op Aruba aanspoelt...
Bij Iris is Edwin aan beland, vind ik eerlijk gezegd niet zo passen bij haar. Hij heeft meer een soort vader/vriendelijke oom uitstraling maar niet als partner voor Iris in ieder geval. Verder is hij totaal niet vol van zichzelf, dus dat scheelt ook... :N Hij probeert op een onaangename manier indruk te maken met wijze verhalen. Nee, gaat hem niet worden.
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 17:42:44 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221414322
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 06:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekeken :P ja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien :P
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voor ;) Er staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 07:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat snap je niet?
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was :D

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.

Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
Dit dus :Y Dat had ik niet door, my bad :)
pi_221417352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:42 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voor ;) Er staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!
[..]
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was :D
[..]
Dit dus :Y Dat had ik niet door, my bad :)
Sorry ook mijn fout! Naam verkeerd geschreven het was Carolie :P en idd had tot aflevering 6 gekeken (wist ik ook niet dat er per dag afleveringen bijkwamen) :P
  vrijdag 24 juli 2026 @ 12:27:17 #37
28167 matthijst
pi_221418861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Idd, dacht bij voorstel video: oh nog zo'n gay. En toen ie begon over vroeger in de kroeg met al z'n vriendinnen, dacht ik: ok, en nu is ie uit de kast voor deze show.
Maar nee, nog niet.
pi_221419371
Ik vond die opa die met hem de video's bekeek ook weinig inbreng hebben. Zat er echt voor piet snot bij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221419867
Esther (die van Paul) is ongeneeslijk ziek. Uitgezaaide slokdarmkanker. :{
pi_221421402
De dinsdagaflevering bekeken. Carollne ontvangt Carolie in Estepona Spanje. Een stereotype Antilliaan maar voor de rest wel gezellig zolang hij wakker blijft tenminste...Hij kan goed koken en dansen o.a. geeft ie zelf aan en vindt Caroline helemaal geweldig. En dat maakte hij goed duidelijk aan haar waardoor zij in de paniek schoot. Het momentje dat hij wel even ging koken maar voor de rest dacht er niet bij te hoeven blijven staan en zodoende maar even een dutje te doen was het hoogtepuntje van de aflevering. Gekke Arie die er ook nog gewoon bij is vond daar wel wat van alsook Caroline die daar haar bedenkingen bij had. Gelukkig was het eten te nassen. In de aflevering van woensdag wordt de concurrentie zichtbaar tussen Arie en Carolie. Dat zijn altijd de leukste momenten uit deze serie, als er meerdere tegelijk strijden. Voer voor TV momentjes.
Ook Fredje op Bonaire begint wat irritaties te krijgen van Yvonne. Hij mist de stiltes want ze kakelt maar door. En verder kan hij nogal bot uit de hoek komen naar haar als hij bezig is 'met zijn kunstwerk' Het besproeien van verf op wat stoelen en een parasol. Weet niet of dat laatste de bedoeling was, maar goed 't is kunst blijkbaar...
Eline even verderop op Aruba heeft Boy haar huis uit gezet. Ze was hem in gedachten al aan het koppelen aan een van haar vriendinnen maar kwam er achter dat dit niet zo lukken, en bij haar zelf vind ze hem ook niet passen, dus dikke doei met je penis piercings en tattoo's...Valt wel op dat veel B&B houders wel snel de deur dicht gooien en deelnemers weer naar huis sturen. Eens zien wie het volgende slachtoffer gaat zijn.
Thomas krijgt bezoek van zijn eerste date. Naomi uit Leiden. Best een leuke meid maar of het wat wordt, denk het niet. Het hondje vind haar wel leuk, dus dat is een +.
Iris in Edwin blijven het vooralsnog gewoon nog even proberen, al zie ik er totaal geen match in. Blijft een soort vader/vriendelijke oom type. Niet echt relatie materiaal. En over kakelen gesproken, daar heeft Edwin ook wel verstand van. Hij heeft overigens van veel dingen verstand krijg ik het idee, maar weet niet of Iris hier nu op zit te wachten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221422606
Ik ben ook helemaal bij. Die Arie is gewoon niet te verstaan joh. Lekkere beef met Corolie ook. Paardenlullen
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 21:34:06 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221423511
Ik ben ook helemaal bij. Ik begin Fred zat te worden met zijn dominante gedrag. En continu achter hun rug om lullen over dingen die hem niet aanstaan maar dat niet rechtstreeks zeggen. Misselijk mannetje :r
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 21:41:52 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221423590
En die Coralie die totaal de signalen van Caroline niet kan lezen. Zo gênant dit soort mannen die zichzelf overschatten :')
  zaterdag 25 juli 2026 @ 10:51:03 #44
28167 matthijst
pi_221425743
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
pi_221425747
Ja met dat foute kleurspoelinkje door zijn haar. Waarschijnlijk ook niet zijn echte haar maar een toupetje.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 16:25:44 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221429545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 10:51 schreef matthijst het volgende:
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
Dat was al eerder gezegd maar ik kan het ook niet meer anders zien _O- Hij heeft ook wat weg van René Mioch :D
pi_221432180
De woensdagaflevering bekeken. Fred kreeg Monique erbij, een 60 jarige die 13 jaar in Miami heeft gewoond dus het weertype van Bonaire kwam haar bekend voor. Best een kittig vrouwtje en dat beloofd wat voor de nabije toekomst met spraakwaterval Yvonne die gelijk haar territorium begon af te bakenen toen Monique ten tonele kwam in deze aflevering. Top TV, en in de donderdag aflevering komt dat tot een escalatie.
Paul krijgt er ook gelijk weer 2 nieuwe vrouwen bij, niet te gelijkertijd maar wel vlak achter elkaar; Mandy en de ietwat representative Josseline. Weet nog niet wat ik er van moet zeggen. Het keuvelt aardig door onder het genot van 'een glaasje roze'. Beetje hittepetitten tot nu toe.
Thomas zijn date Naomi kabbelt ook voort, lekker naar de sportschool, etentje. Vind het een aparte meid en ik denk niet dat hij haar fysiek aantrekkelijk vind.
Nysa Tara heeft de gelovige Annemieke huiswaarts gestuurd, maar nog wel even een flesje wijn in ontvangst genomen. Pikt ze toch nog even mee. Op naar de volgende date die komen gaat. Annemieke was totaal haar bloedgroep niet en veel te braaf.
Caroline en haar twee mannen Carolie en Arie zijn de smaakmakers. In Arie ziet Caroline haar favoriete klusjesman, maar liefde nee, dat zie ik niet gebeuren. Carolie wordt al bijna de laan uit gestuurd. Die doet niet veel alleen de stereotype Antilliaan uit hangen. Net als Eline op Aruba heeft Caroline iets met zwerfhonden en het bezoekje aan de opvang was voor Arie wat makkelijker dan Carolie die er wat gemaakt en ongemakkelijk bij stond. Ondertussen komt de jaloezie op Arie bij hem steeds vaker boven drijven. Hij lacht ook steeds om Arie die continu Caroline te hulp schiet bij het afzagen van een tak die voor de zoveelste keer tegen het grote hoofd van haar is terecht gekomen en weet ik wat niet meer. Ook in de aflevering van donderdag komt het tot een aanvaring waarbij het platte Haags van Arie weer erg geestig naar voren gaat komen. Can't wait.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221441790
Zo, ben helemaal bij met de Videoland afleveringen. De donderdagaflevering van komende week was wel boeiend moet ik zeggen. Met een Arie die Carolie een 'paardenlul' noemt op zijn Haags, geweldig. Hij gaat echter wel met Caroline op date en is daar heel tevreden over met zichzelf hoe dat is gegaan en dat laat hij maar wat blijken.

Zou wat zijn dat Caroline een plottwist doet en Arie eerder buiten de deur zet dan Carolie. Dan wil ik het nog wel eens zien, maar goed dan heeft ze geen klusjesman meer dus die kans lijkt me zo goed als uitgesloten.
Thomas en Naomi loopt nog niet echt soepel en met de komst van Volendamse Mexx maar woonachtig in Edam, was het snel duidelijk;d Naomi moest vertrekken want eerlijk gezegd is het wel een mooie verschijnen die er nu binnen is gekomen. Gelukkig is ze niet te moeilijk en laat zich opsluiten in het bezemhok van de B&B en eet ze gewoon lekker patat met mayonaise....ze is zo gewoon gebleven.

Dan zweterige Fred op Bonaire met zijn smoezelige en natte haardot op dat schedeldak van hem. Het is wel een autoritair mannetje die echt zo over kan komen naar zijn dates. Erg kritisch, vooral als er een groot stickervel opgeplakt moet worden. Monique doet dat niet goed in zijn ogen maar Yvonne doet dat veel beter. Monique zal dus haar biezen ook snel weer moeten pakken in de volgende aflevering.

Paul en zijn 2 vrouwen ontpoppen ook nog niet echt als smaakmakers, het kabbelt nog steeds voort. Ik vind Mandy wat aardiger dan Josseline. Blijft een hittepetit en komt soms wat formeel over. Mandy is wat relaxter.
Nisha Tara heeft ook een nieuwe date binnen. Suus is aangekomen rechtstreeks uit Curacao maar is echt een Francofiel zoals ze zelf zegt. Wel moei hoe haar komst in de auto wordt gelardeerd, met een track van Celine Dion op achtergrond want daar lijkt deze Suus wel een beetje op. Erg grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 27-07-2026 07:33:39 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 07:35:45 #49
388664 crew  Dotteke
pi_221442973
@freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 09:09:38 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221443405
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuws :)
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 09:15:21 #51
388664 crew  Dotteke
pi_221443431
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 09:09 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuws :)
Ik mis nogal eens wat als ik kijk dan is het wel fijn een samenvatting, maar het moet wel leesbaar zijn.
pi_221444355
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444363
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesproken :D
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:08:05 #54
388664 crew  Dotteke
pi_221444371
quote:

[..]
Rustig maar hoor, het is geen regel. Het was alleen een tip zodat het voor de users makkelijker lezen was. Maar als jij achter elkaar wil schrijven doe je best ^O^
pi_221444384
Ik heb niet veel tijd om me ook aan schrijfregels te moeten houden. Ik schrijf het zoals ik het zou zeggen en dan houdt ik niet bewust rekening met alinea's.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444391
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesproken :D
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221444603
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 11:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....
Als een paar spaties en enters teveel gevraagd is prima hoor verder. Heeft vrij weinig met tijd te maken. :)
pi_221444615
Ik snap het probleem niet zo, in mijn stukjes staan gewoon alinea's. Bij elke B&B houder start ik een nieuwe alinea, er zit alleen geen spatie tussen. Nou en. In boeken staan ook geen witregels na elke alinea.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 11:57:16 #59
388664 crew  Dotteke
pi_221444637
Laten we het er maar bij laten, het was alleen een tip om het beter leesbaar te maken
Freak wil dat niet dan ook goed

Nu maar weer verder over B&B
  maandag 27 juli 2026 @ 12:53:01 #60
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221444961
quote:

[..]
Freaky, schrijfregels zijn er niet om te tutten of je terecht te wijzen. Ze zijn er juist om je te helpen je boodschap over te brengen, dus doe er juist je voordeel mee! Door ze te gebruiken, help je je lezer jouw tekst beter te begrijpen zoals jij die bedoelt! En je zorgt dat mensen er goed doorheen komen er dat zij er überhaupt aan beginnen. Handig dus.

Grammatica en spelling zijn niet je vijanden, maar helpen je juist. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221445131
Goed verhaal lekker kort, maar nee dank je....
Allemaal cabaretteketet!
pi_221445189
@freaky40 ik vind je stukjes erg leuk en heb er geen moeite mee om ze te lezen. Hoop dat je er gewoon mee door gaat want vind het erg vermakelijk!

Vandaag de laatste aflevering gezien en omg die Fred wat een nare onsympathieke knakker is dat zeg. Die Yvonne mag blij zijn dat hij haar laat vertrekken, je zou er maar mee moeten samenleven. Tegen Monique doet hij vaak ook denigrerend, zelfs als hij wat ‘leuks/aardigs’ zeg. Run Monique, run! Fred is niet voor niks alleen.
pi_221445555
Bedankt, ga ik zeker doen.👍
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 16:36:52 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221445932
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef proud_mami het volgende:
@:freaky40 ik vind je stukjes erg leuk en heb er geen moeite mee om ze te lezen. Hoop dat je er gewoon mee door gaat want vind het erg vermakelijk!

Vandaag de laatste aflevering gezien en omg die Fred wat een nare onsympathieke knakker is dat zeg. Die Yvonne mag blij zijn dat hij haar laat vertrekken, je zou er maar mee moeten samenleven. Tegen Monique doet hij vaak ook denigrerend, zelfs als hij wat ‘leuks/aardigs’ zeg. Run Monique, run! Fred is niet voor niks alleen.
Hij heeft toch juist Monique weggestuurd? Yvonne zit er nog.

Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast :)
pi_221446002
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast :)
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!
pi_221446036
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446086
De maandag aflevering van volgende week gezien. Het is een groot uitwuif-festijn want bij alle B&B houders in deze aflevering gingen er mensen weg.
Caroline heeft afscheid genomen van Carolie, die het jammer genoeg voor ons als kijker met een beetje gevoel van leedvermaak, goed oppakte. Die is dus weer terug naar dat Rotterdam van hem. Arie voelde zich de koning te rijk en begon gelijk weer helemaal in zichzelf te geloven en nam Caroline gelijk mee op date naar een Thais restaurant. Nu lijken me Thaise restaurants in Spanje nou niet echt uitnodigend, dus dat was wel opmerkelijk voor als je in Spanje bent. Hij heeft daar in ieder geval Caroline verteld wat hij van haar vond om alvast op voorsprong te blijven voor als de nieuwe date zich aanmeld bij 'Casa Caro'.
Timothy begint steeds meer de proleet uit te hangen. Vind het allemaal een beetje te protserig, met een jacht en een kapitein. Lijkt een beetje in scene gezet te zijn dit ook. Net als JP in het vorig seizoen. Kan me niet voorstellen dat die boot van hem zelf is. Peter is in ieder geval ook weer terug naar dat Eindhoven van hem. Het was ook een beetje een boer dus paste totaal niet het plaatje. Michaël heeft het rijk weer alleen met Timothy.
Nisha Tara date nog steeds verder met Suus. Het scharen is nog net niet begonnen bij hun, maar het zit er dik tegenaan. Ze zijn aan het eind van de aflevering wel in de Sauna beland, dat dan weer wel...Verder maakte Nisha wel duidelijk dat er nog meer komen en dat ze die ook de kans wil geven...jaja..
Zweterige Fred heeft zoals verwacht Monique weer naar huis gestuurd. Vond het wel jammer, maar Fred is nogal kritisch en autoritair dus dat zat in de lijn der verwachtingen. Yvonne, zit na het afscheid ook gelijk weer in haar knollentuin maar lult nog steeds te veel op momenten dat Fred vind dat het stil moet zijn. Die gaat dus binnenkort flink op eieren lopen maar zit nu nog op haar roze wolk. Ze spreekt in ieder geval vloeiend Spaans kwamen we achter.
Dan Paul, die heeft Mandy de laan uit gestuurd en dat is jammer. Vond haar veel leuker dan Josseline. Maar goed, die krijgt waarschijnlijk morgen een vertrek aankondiging van Paul. Ik vind het geen match.
Op naar de aflevering van morgen dus.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 17:56:10 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221446212
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 16:53 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!
Geen probleem, ik dacht alleen eerst even dat je spoilerde dat Yvonne weg was terwijl dat nog niet te zien was geweest :D

quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.
Oh dat is wel jammer, ik zit er juist zo lekker in. Maar steeds geduld hebben dan!
pi_221446215
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Anders even spoiler tag aanzetten
pi_221446247
Dat schiet niet op toch?

Je kan wel je post beginnen met aflevering Nr. :)
pi_221446324
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Of gewoon t topic vermijden tot je hebt gekeken?
pi_221446718
Het kan zo simpel zijn inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446781
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
pi_221446791
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221446843
Fred is een mansplainer. Hoe die daarnaast keek naar Yvonne bij de supermarkt, enorm bezitterig. Ik vind dit de grootste engnek sinds die tantra gozer, bleh.

Wel echt hilarisch hoe Paul iemand per ongeluk naar huis stuurt en Fred iemand nog niet vrijwillig kon laten vertrekken met de grootste beledigingen. Je zit in de weg hahah. En dan nog tegenspreken. Mooie tv weer.

Die Nisha Tara valt me toch ook wel mee. En ik ben ook nog een van de weinigen die Timothy een geinige gast vindt. Toch mooi dat die een superjacht regelt? Beter dan zo'n Caroline waar echt niks uitkomt, niks interessants aan is en echt nul komma nul doet om iemand te keren kennen.
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:32:13 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447264
quote:

Gewoon topic vermijden zolang je de aflevering nog niet hebt gezien. 12 uur online is al hartstikke lang, wat is dan voor jou normaal. 14 uur? 16 uur? 20 uur? Uitgezonden = erover mogen praten, zoals in al soortgelijke topics. Zeker nu ze elke dag erop komen, dan kun je er maar een paar uur per dag over praten ofzo? :? :W
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:33:26 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447270
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:20 schreef Killerjas het volgende:
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt :')
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:34:22 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447274
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Ik zeg het eerder inderdaad ook, ik vind het een naar mannetje. Oogt in eerste instantie sympathiek maar is enorm dominant en achterbaks. Geen fijne man :N
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:34:36 #79
388664 crew  Dotteke
pi_221447276
quote:

Dat is niet te doen. De een komt om 13 uur thuis de ander om 18 uur en een ander pas om 23 uur. Hier gaat het over vooruitkijken.
pi_221447683
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
pi_221447689
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 20:33 schreef MaJo het volgende:

[..]
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt :')
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 21:42:52 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447765
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:29 schreef Fascination het volgende:

[..]
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
Absoluut :Y Volgens mij paste ze prima bij hem en ze zag er ook gewoon ok uit :)
  maandag 27 juli 2026 @ 22:28:21 #83
28167 matthijst
pi_221447979
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens _O-
pi_221448385
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221448716
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Fascination het volgende:
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
fred komt over als een nare, vieze vent.
pi_221449086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 28 juli 2026 @ 09:08:24 #87
28167 matthijst
pi_221449329
Na 10 minuten was hij al verliefd. Toen was ze opeen te druk en leek hij er helemaal klaar mee. Toen maakte ze kunst en was hij weer blij. Toen praatte ze teveel bij dat uitzicht en was hij weer niet blij. Toen gingen ze boodschappen doen en was hij weer blij. En nu in het bootje praatte ze weer door hem heen en was hij niet blij.
Bijzonder ventje.

Vind haar ook wel heel enthousiast, komt wat wanhopig over: lijkt me een normale vrouw, wat moet je met die dude.
Kan niet wachten tot hij vraagt of hij ook 2 vrouwen tegelijk mag.
pi_221449427
Ja, Fred kan er helemaal niet tegen constant iemand bij hem te hebben want hij kan zich niet aanpassen of even chillen.
Precies volgens zijn gebruiksaanwijzing. Je moet maar aanvoelen wat hij prettig vindt. :D
Dan ben je vooral een moeilijke man.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 10:29:41 #89
28167 matthijst
pi_221449633
Hij woont wel mooi daar aan het water.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 13:24:18 #90
28167 matthijst
pi_221451088
Josseline, helemaal een vraag bedacht. Al die tijd zitten onthouden. Wat zou je doen als je alles kon doen? "Lekker thuiszitten" |:( :')

"van een mooie tafel kun je niet eten."
Uhhhh :?
pi_221451142
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef matthijst het volgende:
Fred heeft het allemaal prima voor elkaar.
Blijft wel een kunstenaar hè. Die zijn allemaal wat eigenzinnig en moeilijk. :+
pi_221451188
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
pi_221451240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
Ik googled even en op Bonaire zijn boodschappen 30 á 40% duurder dan in Nederland. :+
pi_221452444
De dinsdagaflevering bekeken. De eerste irritaties zijn zichtbaar bij sommige B&B houders en gasten in deze aflevering. Allereerst bij Paul. Daar hebben Josseline en hij een lunch en komen ze tot de conclusie dat ze eigenlijk totaal niet bij elkaar passen. En daar kon ik me wel in vinden. Josseline echt zo'n representatieve en zakelijk ingestelde vrouw die liever iemand heeft in het hogere segment qua partner. Paul is daar totaal niet een goede match in, is gebleken. Dus Josseline is weer lekker naar dat Eindhoven van haar wellicht op zoek naar iemand die meer in haar straatje past en af en toe eens naar een ijshockey wedstrijd wil van de US tegen Canada en een koffietje wil drinken op Times Square...tja, dat zie ik Paul niet echt doen....
Ook bij Iris in Spanje lopen de ongemakkelijkheden hoog op door met name Edwin die haar wil zoenen als hij haar een kopje koffie brengt. Daarna schiet ze helemaal vol bij het zien van een gedenkkast waar spullen liggen van haar overleden kind. En dan heeft Edwin het ook nog over 'knutselen' waar ze mee bezig was. Maar dat vond Iris oneerbiedig want het is wel jaar job...nou nou. Ik vind het allemaal wel moeilijk bij deze vrouw. Nu heeft ze een nieuwe gast Jiry ontvangen die het mag gaan proberen. Een militair met Indische roots, Edwin staat bij het ontmoeten door Iris van hem al gelijk dik achter in punten. Eens zien of dit wel een match gaat zijn. Morgen zal dat wel tot een ontknoping komen en het verdict worden uitgesproken door Iris aan het voorstukje te zien.
Timothy en Michaël nemen tijdelijk afscheid want hij vertrekt even naar Curacao voor een bruiloft. Eens zien of het gemis van 1 van beide groot genoeg gaat zijn voor een vervolg na die tijd. Voor in de aflevering van morgen staat er een nieuwe gast al weer klaar die gelijk met allerlei dubbelzinnigheden wordt ontvangen was gelijk al te zien.
Elena op Aruba ontvangt honden voor opvang en ook een nieuwe date, Kees Jan. Denk dat hier hier meer een match in kan zitten dan die Boy. Alleen deze deelnemer heeft MS en laat nu net de vorige partner van Eline overleden is, dus ik kan begrijpen dat ze dit niet weer wil mee maken ondanks hij zegt geen klachten meer te hebben dus dat is nog maar te bezien of dat een match gaat worden dus.
Nisha Tara heeft haar laatste date ontvangen Lieske, een leuke krullenbol om te zien en je niet echt zou verwachten bij Nisha, maar toch is ze al helemaal in de zevende hemel dus ik denk dat ik wel weet waar dit gaat eindigen ook omdat het haar laatste date is. Suus vind het allemaal wel goed en blijft gewoon verder klussen. Eens zien hoe dat gaat eindigen. Misschien nog een plottwist incoming wellicht.
Morgen weer verder.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:48:01 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221452538
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 18:00:15 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221452566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst :)

Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken _O- O+
  dinsdag 28 juli 2026 @ 19:22:56 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221452902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef MaJo het volgende:

[..]
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst :)

Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken _O- O+
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221453405
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 21:10:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Ah op die fiets. Nee dat heeft niet echt overeenkomsten _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
Zoekt en gij zult vinden. Mexx, Volendam. kom je op achternaam Schilder (goh :')) En bingo: https://www.instagram.com/mexxschilder/
pi_221453917
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte

En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
pi_221454268
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef matthijst het volgende:
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens _O-
Ik vond dit dus vreselijk, ze mogen praten als Fred het wilt, niet invullen voor hem, ook niets zeggen als hij rust wilt, ook niet zeggen dat ze iets gezellig vinden als ze dan niet gezellig kletsen, ik vind het een héél vermoeiende man, het is nooit goed.
pi_221455408
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:53 schreef tvdleur het volgende:
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte

En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.

En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
pi_221455465
En over Edwin. Ja hij zegt precies steeds het verkeerde tegen Iris (in de zin van dat hij niet aanvoelt hoe hij alles op zichzelf betrekt en dan weer graag overzichzelf oreert) en dat triggert haar. Snap ik wel dat ze dat heeft bij hem, nu zit hij op de irratieradar met alles wat hij zegt tegen haar.
pi_221455986
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.

Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.

Een gesprek zoals tussen Paul en Josseline heb ik ook wel eens soepeler gezien. Als ik kijk naar mijn huidige relatie (en vorige), dan is elkaar leren kennen inderdaad een weg waar je gaandeweg samen op komt te lopen. Het is geen standaard vragenlijstje. Ik zou ook kriebelig worden als iemand wil weten wat ik allemaal leuk vind en een hypothetische quizvraag gaat stellen wat ik zou doen als ik alles zou kunnen op een dag. Zo werkt dat niet joh.

Nisha Tara lijkt ook haar droomvrouw gevonden te hebben. Als het aan haar ligt, liggen die over 4 dagen te scharen op de zolder.

Hopelijk vandaag weer even naar die witte tandenfee in Spanje.

Veel leuke kandidaten verder trouwens! Allemaal wel interessant als in, er gebeurt genoeg en je kunt er lekker over oordelen.
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:07:41 #105
28167 matthijst
pi_221456109
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
pi_221456367
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:07 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
Knappe vrouw hoor. Zou ook wel even van slag zijn.
pi_221457565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.

En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.

Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...

[ Bericht 4% gewijzigd door tvdleur op 29-07-2026 12:24:39 ]
pi_221457879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef tvdleur het volgende:

[..]
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.

Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:22:41 #109
28167 matthijst
pi_221458343
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan :') " ^O^
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is :r
Klik met Jiry lijkt beter *O*

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.

Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.

Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS :Y
The Cleavage *O*
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd. :{

Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh :+
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
pi_221459337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
pi_221459352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
pi_221459513
De woensdagaflevering bekeken en het was een zeer ongemakkelijke aflevering voor sommige. Allereerst is daar nog steeds Edwin bij Iris. Iris wil de knoop door hakken en Edwin naar huis toe sturen. Vol met lood in haar schoenen gaat Iris het gesprek aan met hem maar voor ze haar eerste woordje wil uitspreken, komt Edwin daar gelijk als een spraakwaterval tussen door en trekt zelf al de stekker uit dit avontuur want geen aantrekkingskracht blablabla. Wat een onzin, hij kuste nog net niet niet haar voeten. Zelfs toen hij haar koffie bracht duwde hij zijn mond richting haar wang terwijl Iris wat krampachtig tegen probeerde te stribbelen . En nu zou er dan geen 'klik' zijn? Wat een gelul. Die militair Jiry gaat het ook niet worden. Iris is wel wat enthousiaster over hem maar denk dat als ze hem langer leert kennen denk ik dat het ook niet veel voorstelt behalve uiterlijk vertoon. Hij viel in ieder geval wel voor haar...van zijn stoel...
Nisha Tara heeft afscheid genomen van Celine Dion a.k.a. Suus en die vertrok weer zoals ze gekomen is, met muziek van Celine Dion zelf,onder de beelden gelardeerd. Geestig subtiel bedacht door de editors van dit programma. Denk dat de muziek en dit soort momentjes ook uitgezocht worden door Jeroen Kijk in de Vegte zelf, die de stem is van dit programma. Het zijn net weer die nummers die gekozen worden zoals hij het zou doen.
Dat Suus het niet zou worden stond aan het begin al vast. Nisha Tara ontving 3 deelnemers, en Lieske blijft over. Deze Lieske heeft geen last van het syndroom van 'bodemdrift' in dit seizoen vooralsnog...Misschien wel last van andere driften, maar daar moeten nog achter komen. Het scharen gaat bijna van start...
Eline en Klaas Jan op Aruba gaan verder elkaar beter te leren kennen maar blijven het over de ziekte MS hebben. Eline heeft op ChatGPT gelezen dat er met MS prima te leven valt, dus dan is het waar...Klaas Jan vraagt naar het overlijden van de vriend van Eline maar is daar blijkbaar nog niet overheen. Dus begin ik me af te vragen of ze wel toe is aan een relatie. Wait and see.
Thomas en Mexx daten ook vrolijk door. Mexx is wel een droogklootje, erg leuk om te zien maar best wel simpel. Dat bleek ook wel dat ze gewoon een patatje mayo maar nu ook snert prima vind om te eten tijdens hun dates. Daarna werd er wel weer uit gegeten, dus dat compenseert het 'ik ben zo gewoon gebleven' dan wel weer. Als Mexx een beetje de lijdraad is van er langs komt bij hem, dan heeft hij wat te kiezen. Ik geloof ook dat hij bij de videoboodschappen van de deelnemers veel van die mode poppetjes kreeg voorgesteld dus hij kan zijn lol op.
Timothy heeft zichzelf een Roll Royce cadeau gedaan en die moest blijkbaar even gepoetst worden van de productie terwijl hij er nog piekfijn uitzag. Toevallig kwam daar gelijk Wadie zijn nieuwe date aanrijden, een wat verwijfd personage die totaal niet past bij Timothy zo op het eerste gezicht en wat ik tot nu van hem gezien heb. Ik denk dat Michaël niet zo snel vergeten is, zeker niet als hij voortdurend met Timothy apt vanaf Curacao. Denk dus dat dit een blijvertje gaat worden. Hopelijk krijgen we GEEN real life soap van hun beide als het echt wat gaat worden tussen die 2. Geer en Goor was een momentum in de TV geschiedenis, een kopie zou echt funest zijn.
Morgen weer verder, dan is het Fred en Yvonne time, en een nieuwe aanwinst waar hij wederom weer in extase van is net als toen Yvonne ten tonele verscheen....

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 29-07-2026 18:00:34 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 juli 2026 @ 20:54:34 #113
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221460739
Ben weer bijna bij om hier mee te praten. Nog drie afleveringen te gaan.

Beter seizoen dan vorig jaar.
pi_221461335
Ben ik de enige die Lieske wat gemeen en stiekem vind overkomen? Alsof ze een typetje neer zet van een naïef meisje maar ondertussen heel goed weet wat ze doet en hoe ze het voor elkaar moet krijgen.
pi_221461589
Ik heb net aflevering 8 en 9 gezien... Waar Arie de paardenlul voor Carolie had gereserveerd is die titel toch echt voor Fred aka Gargamel op Bonaire. Zo'n intrinsiek onaardig en onsympathiek kom je ze echt zelden tegen, wat een ongelofelijke hork in zijn houding, opmerkingen en gedrag zonder enige vorm van inlevingsvermogen. Zowel bij dat kunstwerk maken als die kip verkopen, misschien moet je je eigen standaard wat minder op de vrouwen projecteren. Walst ook moeiteloos over de mening en gevoelens van Monique heen, wat een narcistische bal gehakt.

Verder ook doodmoe van Timothy en Michaël, die zich te goed voelen voor een veerboot naar Ibiza-stad. En dat opgeluchte gezicht van Michael toen er wel ineens een privejacht aan kwam varen. Zo sneu :') Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221461632
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.

En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.

En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 29-07-2026 23:11:48 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221461979
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.

En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.

En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.
40 jaar toch?
  donderdag 30 juli 2026 @ 06:28:24 #118
28167 matthijst
pi_221462308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Hij is een beetje de Temu-versie van Josh Flagg (voor de Million Dollar Listing-kijkers). Met z'n rolls en z'n caviaar. Alleen met veel minder geld (5 ton vs 35 miljoen als Google een beetje klopt).
  donderdag 30 juli 2026 @ 06:34:07 #119
28167 matthijst
pi_221462315
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen .
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam.
Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem.
Irritant ventje. Rare rode huid heeft ie ook. Al die lui zijn zongebruind maar hij heeft zo'n bek alsof ie 'm gepeeld heeft met een halve liter acnecreme.
Over zichzelf zeggen dat ie "heel knap" is ook :')
Met z'n "vroeger in de kroeg had ik alle chickies" blablabla-praat. Het wachten is op een jeugdvriend in de Story die komt vertellen dat ie nooit scoorde en ze dachten dat hij gay was.
pi_221462833
Haha ja. "Ik moet nu een relatie want over paar jaar ben ik niet meer de hele knappe Thomas' over jezelf zeggen.
Mensen vinden zichzelf allemaal zo belangrijk joh.

En nog steeds denk ik dat die in de kast zit. Hoe die alleen al op die bank ging zitten met de soep. Weird.
  donderdag 30 juli 2026 @ 10:00:54 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221463131
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.

Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.

Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
pi_221463668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen.
Ik vond dit ook heel sneu voor Iris.
Ook toen ze in haar atelier stonden, er zit een hoop verwerking van haar kind in haar vazen/schalen. Het hele huis en b&b staan vol ermee. Hoop verdriet en dan komt die lul aan met “knutselen”. Ik snapte heel goed dat het voor Iris echt even heel pijnlijk was.
  donderdag 30 juli 2026 @ 13:11:12 #123
28167 matthijst
pi_221464087
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
pi_221464270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:11 schreef matthijst het volgende:
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
Gescheiden
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:46:14 #125
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221464733
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.

Ik ben benieuwd wie Lieske bij Nisha precies is. Tot nu toe laat ze niet het achterste van haar tong zien. Ik denk dat Nisha dat ook juist leuk vindt, iets mysterieus. Maar soms valt dat vies tegen.

Fred vindt zichzelf geweldig en walst niet alleen over de gevoelens van andere mensen heen, maar doet er nog een extra kwetsend schepje bovenop.

Thomas vindt zichzelf ook te leuk en tot nu toe vind ik zijn verhaallijn vrij saai.

Timothy mag van mij iets minder piemelgrappen maken en iets minder benadrukken hoe (nieuw) rijk hij is. Toch vind ik hem niet onaardig overkomen en brengt ie wel een beetje lol in de afleveringen. Ik hoop dat Geer en Goor herenigd worden, maar ben ook benieuwd naar de dynamiek met de andere mannen.

Iris vind ik een knappe, lieve vrouw. Sneu dat ze zo'n zelfingenomen kwal langskreeg. Ik hoop dat Jiry wat leuker is voor haar, ze reageert wel leuk op hem.

Bij Caroline en Arie vind ik het wel schattig hoe ze met elkaar rondscharrelen. Ik word wel erg afgeleid door alle toeters en bellen aan Carolines uiterlijk en de toupet (?) van Arie.

Paul lijkt me een aardige man, die wel snel dames wegstuurt. Ik hoop niet dat hij vergelijkt met zijn overleden vrouw.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:06:24 #126
28167 matthijst
pi_221464811
Doete _O-

Mexx lijkt meer te solliciteren naar een baantje, of een tv-programma.

Fred, met dat debiele gieten van 'm. Wat een mongool.

[ Bericht 20% gewijzigd door matthijst op 30-07-2026 15:14:45 ]
pi_221464844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.
3 maanden is qua verliefdheid misschien wel het hoogtepunt van een relatie. Dan kan een overlijden misschien nog wel harder aankomen dan een relatie van 6 jaar. Je zit nog op een wolk en hebt nog geen beeld van allerlei negatieve kanten van je partner. Dat maakt het daten erna ook zo lastig want er is eigenlijk geen eerlijk vergelijkingsmateriaal.
pi_221464923
Lieske heeft 2 kinderen hoorde ik haar in haar voorstelfilmpje vertellen. Vraag me af hoe oud die zijn en hoe ze dat dan voor zich ziet. Stel dat het wat wordt tussen die twee dan wil je (denk ik) op den duur toch samenwonen. Volgens mij ligt dat huis van Nisha Tara nogal afgelegen en dan twee kinderen die naar school moeten enzo. En dan ‘opeens’ twee kinderen erbij voor Nisha. Lijkt me allemaal iig een stuk ingewikkelder dan dat er geen kinderen in het spel zijn.
pi_221465772
Zo, weer helemaal bij en de donderdagaflevering van volgende week er weer op zitten dus het is weer even wachten tot maandag nu.
Eline en Kees Jan gaat hem niet worden in the end krijg ik zo'n beetje het vermoeden. Het is allemaal wel wat beter kloppend dan Eline samen met Boy, dat was weer het andere uiterste. Zag dat volgende week er een nieuwe deelnemer zich meld op Aruba. Eens zien of Klaas Jan die meer geïnteresseerd is in het uiterlijk ven Eline dan in haar als persoon zich een beetje gaat laten gelden en het haantje gaat worden. Het is een beetje zo'n ietwat verlegen pubertje wat zich verlekkerd aan haar lichaam. Zoiets kreeg ik gisteren bij die aflevering waar ze in die sportschool zaten wel een beetje door. Denk dus niet dat het een blijvertje is.
Die Wadie bij Timothy begint inmiddels ook erg in zichzelf te geloven. Op dat house feestje met andere gasten lullen terwijl Timothy op de achtergrond stond. Ook het door willen blijven stappen terwijl hij naar huis wil zag hij niet zo zitten. Nee gaat hem niet worden, allemaal red flags. Wadie is nogal vol van zichzelf en denkt somebody te zijn...
Het hoogtepunt van de aflevering was wel weer Fred met Yvonne. Ik weet niet wat hij nou in die bak aan het rotzooien was. Yvonne vond daar ook wat van maar hield wijselijk haar mond anders kon ze weer een autoritaire uitbrander verwachten. Bij haar zijn sowieso de vlinders morsdood inmiddels dus die begint ook haar roze bril af te zetten. Ook moest er een klieder vervolg komen op het onder spetteren van de stoelen. Fred nam weer plaats op zijn trapje om via de parasol de verf uit de gieter te sproeien op het de stoel maar vooral ook op de stoelen. Dat het op de parasol viel dat deerde hem niet, blijkbaar voor het spetter effect van de sliertjes onder aan dat ding. Wat een aparte gast. Net of ik naar een Jiskefet-scene zit te kijken telkens!
Opeens was daar ook een nieuwe ster aan het firmament voor Fred in de vorm van Doeke. Een vreemde paradijsvogel, net als Fred. Tenminste dat vind ze zelf. Meestal vrouwen die denken hetzelfde te zijn als de man komt uiteindelijk niets van terecht maar we gaan het zien. Ze heeft in ieder geval een 'tekenfilm' uitstraling aldus Fred. Hij begon nog meer van haar te zweten en wilde haar eigenlijk gelijk al bespringen, maar ja, Yvonne is nog in de buurt...
Iris vermaakt zich als een verliefde bakvis bij Jiry. Hij ging Indisch voor haar koken en het smaakte. Niet te pittig want daar hield ze niet van. De kinderen aten ook maar blijkbaar houdt ze Jiry nog even voor zichzelf aangezien hij zijn maaltijd bij de tent op at. Lekker dat camping gevoel. Benieuwd als er een concurrent voor Jiry bij komt. Misschien dat je dan beter kan bepalen wie er het beste bij Iris past.
Volgende week verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221466039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:00 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
40 jaar toch?
Oh zag het in vogelvlucht, maar dat verklaart dan wel wat.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221466075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
Hij zoekt een kopie van zichzelf maar dan met eigen kunst want namaken of zijn schilderijtje als leidraad nemen mag ook niet. :D
Heel vervelend type. Alsof je zijn pupil of werknemer bent :r
pi_221466490
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 28 juli 2026 13:24 schreef matthijst
"van een mooie tafel kun je niet eten."
Uhhhh :?
Ik snap sowieso die uitspraak niet, als het goed wordt gezegd.

'Van een mooi bord kan je niet eten'.

Hoezo kan je van een mooi bord niet eten?
( Ik ga graag en veel uiteten, en dan krijg ik mooie borden, en die smaken heerlijk, althans, wat erop ligt dan, voor de kniesoren :Y) )
pi_221467413
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
pi_221469436
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 06:40:49 #135
28167 matthijst
pi_221469773
onhygiënisch?
pi_221470047
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
pi_221470054
Sommige lopen helemaal weg met Timothy maar ik vind hem nogal (ja vind ik gewoon) narcistisch.
pi_221470062
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:

De gelijkenis is treffend. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221470066
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
De gelijkenis is treffend. :+
Treffend, dat haar ook 💩
pi_221470089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
pi_221470139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
Denk het, iig haar moeder was van adel en heeft ze de herberg van geerft. Vader is in India geboren.
pi_221470769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Ha ja dat hele bestaan is net zo diep als een pierebadje. Sporten, kwart eten, massages en repeat.
pi_221471868

Gaat nog even door met gezeik over dat appartement en blijkbaar was hij getrouwd met een Spanjaard.
Verbaasd me allemaal niks. Verschrikkelijk volk, mensen zoals Timothy. En totaal geen klasse of respect, enkel egoïsme. Prikte ook al vanaf de eerste aflevering door zijn zogenaamde “rijkdom” heen. Je ziet aan alles dat hij het niet heeft.

Michael daarentegen zit er zeker goed bij, en hij reageert dan ook nooit op Timothy zijn geldopmerkingen. Zou voor Timothy een gunstige catch zijn in zijn jacht naar een luxe leventje zonder daar een cent moeite voor te willen doen.
blablablabla
pi_221472986
Net als JP vorig seizoen een profiteur, niets is van hemzelf. Dat patatzaakje runt hij ook niet. Voor de show koppelt hij een 'foodtruck' aan de wagen maar verder heeft hij daar niets mee van doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221473009
Hij wordt door Patty Brard als een soort Gerard Joling gezien, maar vind het in doen en laten en intonatie in zijn praten meer Gordon. Patty kent hem ook van Ibiza en hij kan heerlijk Indisch koken, melde ze.
Wel subtiel ook die beelden van de real life soap van Joling op de achtergrond op TV. Maar ik vind hem niets op Joling lijken dus. Zijn tante lijkt dan wel weer op Patty Brard zoals we in het begin konden zien.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 15:23:43 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221473495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan :') " ^O^
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is :r
Klik met Jiry lijkt beter *O*

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.

Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.

Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS :Y
The Cleavage *O*
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd. :{

Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh :+
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
Vreselijk vind ik het als kandidaten doen alsof ze ook niet geïnteresseerd zijn zodra ze de bons krijgen. Zo ontzettend zwak en onsympathiek :r Die Edwin was overduidelijk geïnteresseerd in Iris, en dan zo het gesprek overnemen (zoals altijd!) dat jij de leiding hierin krijgt. Wel mooi dat ze nog even vroeg of hij haar verhaal nog even wilde horen _O-

Iris is veel te lief, tot het irritante toe. Ze mag af en toe wel wat scherper uit de hoek komen, en gewoon tegen Edwin in zijn gezicht zeggen dat hij teveel alle gesprekken overneemt en zichzelf veel te interessant vindt. Ook nog benoemen dat het lief was dat hij meeging naar de dierenarts :? Nee man, zelfs DAAR had hij het alleen over zichzelf. Flikker toch op man, ik had hem meteen de deur uit gezet :W

Een ander met zelfoverschatting (net als Edwin en Fred) is inderdaad Thomas. "Ontzettend knap" :? Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen :O

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
Ik denk dat ook :Y Hij speelt echt een typetje, maar volgens mij is hij best gevoelig. Je moet daar echt even doorheen kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:10 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
Ik vond Paul's antwoord ook wel wat suf. Dat hij gewoon geïnteresseerd is in de hobbies van de vrouwen. Klinkt als iemand die zelf helemaal niets aan interesses heeft, beetje saai...
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:51:21 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477019
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.

Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.

Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
Het valt me op dat veel mensen de namen Monique en Yvonne door elkaar halen. Monique is naar huis, je bedoelt Yvonne. Ik ben er ook benieuwd naar, komt vrij serieus over wel gezien de verontwaardigde reactie van Fred. Ik hoop dat ze hem goed op z’n plek zet, volgens mij zijn haar ogen geopend. Niet gek ook na wat hij ook deze aflevering allemaal tegen haar zegt, zo onaardig :r
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:54:06 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477032
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Indiaas :X
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:55:35 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477034
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat haar ouders uit India komen (klopt niet, alleen haar vader) dus hoezo kom je dan met indiaans aanzetten. Je weet het verschil niet :?
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:59:32 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477045
Ik vind Wadie echt een lieverdje trouwens O+

Iris blijft leuk maar haar gegiechel en zachte gedoe beginnen een beetje te irriteren, daar loop je zo overheen. Wel goed dat ze haar grens aangaf bij dit opmerking van dat knutselen, zo lomp…

Fred ben ik klaar mee, autoritair naar mannetje :X

Lieske bij Nisha Tara is bloedmooi maar ze heeft iets achterbaks, ik vond haar ook onaardig naar Suus.

En Thomas is oersaai, volgens mij zit er ook niet zoveel in :X
pi_221477074
Nog op vakantie wven niet gecheckt waar we ziten qua aflevering maar ergens tussen tv en videoland dus voorlopend...

Maar wat een tip typerende opmerking van die Gordon van de Aldi.
Ik hou van dominantie maar het moet mij niet overstemmen.
pi_221478599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:54 schreef MaJo het volgende:

[..]
Indiaas :X
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
  Moderator zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:32:45 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221478638
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd :P
pi_221478647
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd :P
Ok.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:53:18 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482416
Welke product placement denken jullie dit seizoen te zien?

Volgens mij is Quooker dit jaar wel hoofdsponsor.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:59:17 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482820
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.

Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.

Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.

De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.

De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.

Dat was hem weer.

Groetjes,

K.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:05:25 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482861
Nu even teruglezen.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:52:15 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221483233
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Kreator het volgende:
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.

Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.

Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.

De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.

De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.

Dat was hem weer.

Groetjes,

K.
Je mist er eentje man!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2026 @ 10:04:13 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221484728
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef MaJo het volgende:
Thomas. "Ontzettend knap" :? Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen :O
Denk ik ook, beetje compensenatiedrang wat je bij wel meer reality-deelnemers ziet. Ik vermoed dat het jarenlang gewoon een kneusje was, hij ergens het licht zag en fanatiek is gaan sporten en toen wat tinderdates mee het bed in heeft genomen. En die periode nogal uitvergroot als 'poehhh wat heb ik toch wild geleefd, al die drank en vrouwen'.

Gasten die daar zelf actief hoog over opgeven, overdrijven altijd. En het maakt ze nog oppervlakkig ook want die Volendamse heeft precies even weinig inhoud als hijzelf. Het verklaart ook die fixatie op status/goed lichaam want iets anders hebben ze niet te bieden.

Kees-Jan lijkt dan wel net iets teveel diepgang te hebben voor Eline, wordt waarschijnlijk niks maar hij kan echt wel iets beter krijgen. Eline en Thomas passen wat dat betreft beter bij elkaar, althans totdat Thomas eindelijk uit de kast gaat komen dan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221485914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.

Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.

Man, man, man. Dat was pijnlijk! Hij snapt er geen drol van. Hoe groot is het bord voor je kop.
Paardenlul!

Die nieuwe date van Iris is wel een stuk hoor. Ik snap wel dat Iris dan even van slag is. O+
pi_221485930
Paul stuurt die vrouwen weg alsof het een afval race is. :D
  Official ESF Kreviewer zondag 2 augustus 2026 @ 15:00:09 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221486608
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Je mist er eentje man!
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
  zondag 2 augustus 2026 @ 15:47:07 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221486900
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
Zo ken ik je weer. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:50:16 #164
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_221487464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 00:54 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
Dat is precies wat ik ook dacht.

Echt wel raar om die mannen in een tent te laten slapen. Heel onsympathiek. :{w
No mercy for animal abusers
pi_221488772

afbeelding uploaden voor forum

Mss spuit 11 want verder het topic niet gelezen, maar is dit niet Joris van Sylvia?
pi_221490458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
pi_221490906
Fred een tijdje geleden over kunst

Bekijk deze YouTube-video

Grappig om te zien
pi_221491908
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Gutso het volgende:

[..]
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja. :+
pi_221491988
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred een tijdje geleden over kunst

Bekijk deze YouTube-video

Grappig om te zien
Als je had gezegd dat dit Kees from the Bacon was, dan had ik dit gelooft
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 13:13:57 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221491997
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef vencodark het volgende:

[..]
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja. :+
Hij kijkt niet verder dan uiterlijk, dat is wel duidelijk. Hij stelt nog wat vragen voor de vorm, maar het interesseert hem bv geen hol dat zij geen enkele uitdrukking kent, of humor. Ze lacht eigenlijk nooit, ze heeft een dooie stem, een nietszeggende persoonlijkheid.
Er zit misschien wel iets meer achter dan we tot nu toe zien, maar zij is nou ook op dit moment niet bepaald aantrekkelijk voor een normale man. (en ik vind haar ook totaal niet knap, ik snap niet dat hij zo hoteldebotel is)
pi_221492141
Ze heeft wel een mooi gezicht en mooi haar maar ik vind het tot op heden geen sprankelende persoonlijkheid, nee.
Die vorige was veel spontaner.
pi_221492438
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221492527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Ik vermoed dat ze een beetje autistisch is.
pi_221492625
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳
pi_221492973
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:

[..]
Edam
  maandag 3 augustus 2026 @ 16:19:08 #176
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221493039
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:

[..]
Klopt , woont in Edam
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221493451
Mexx is een apart'n zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou uitdrukken. Ze komt uit Volendam maar woont in Edam.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221493574
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Mexx is een apart'n zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou uitdrukken. Ze komt uit Volendam maar woont in Edam.
Haha ja idd
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_221493613
De maandagaflevering van volgende week bekeken.
De nieuwe date voor Eline is aangespoeld op Aruba, Menno it is. Een beetje een geinponem en totaal anders dan Klaas Jan die gelijk onraad ruikt in zijn territorium. Dat bleek ook wel tijdens hun Golf date waarin hij wel even ging vertellen hoe het moest aan Menno. Weet niet of blijvertjes worden, Klaas Jan komt ook wat teveel in Eline's aura dus dan weet je al welke kant het op gaat.
Spraakmaker Fred, een eiland verderop op Bonaire vermaakt zich uitstekend met nieuweling Doete. Hij vind haar nog steeds op een stripfiguur lijken en verteld haar dat ook. Ze reageert er wat ongemakkelijk op. Hij vind haar erg onvoorspelbaar en daar houdt meneer wel van. Zo onvoorspelbaar dat ze niet áchter de pick-up truck gaat plassen maar gewoon in de zee zoals Fred ook al deed. Met als gevolg een flinke kniewond...tja lekker onvoorspelbaar dus.
Bij thuiskomt is Yvonne de moraalridder en 'vind het haar plicht om te moeten waarschuwen dat je koraal niet mag mee nemen naar Nederland' Daar heeft Doete hoegenaamd lak aan en is niet van plan om zich hier wat van aan te trekken. Wordt vervolgd ongetwijfeld. Yvonne is een beetje zuur. 'De Vlinders' hebben plaats gemaakt voor zure Kesbeke augurken plant in haar buik. Lieve help!
De date van Timothy op Ibiza met Wadie verloopt toch steeds nog wat stroefjes. Hij probeerde Timothy te zoenen maar daar was meneer niet van gediend. Ik vind die Wadie ook veel te verwijfd voor Timothy en een beetje te cliche. Denk dat hij wacht tot de volgende date zich aankondigt en hem dan huiswaarts zend :Y
Thomas in Denia Spanje ontvangt een nieuw date in de vorm van Paula, een wat zakelijke hittepetit-achtige meid. Weet niet of dit wat gaat worden. Mexx is een 'aparte'n' zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou beschrijven, maar daar zie ik veel meer de click mee.
Dan die andere smaakmaker Caroline. Vermaakt zich nog steeds met 'klusjesman' Arie en ze ziet wel een vriendschap voor zich met hem, zei ze. Dan weet je ook gelijk hoe dit af gaat lopen, niets meer, niets minder dan dat wellicht. Ook Caroline ontvangt een nieuwe date, Kees it is. Maar denk dat het snel 'Kees Closed' is want hij is nogal doof door een gehoorbeschadiging opgelopen bij het duiken. Kees zelf ziet helemaal zitten en gaf gelijk voor hij haar ontmoeten al aan 'verliefd' te zijn op Caroline...oei, dat gaat een lastige worden straks als blijkt dat ze hem totaal niet ziet zitten want 'het is geen verzorgingstehuis' bij haar. Leverde wel leuke beelden op bij het honden uitlaten waarin Kees meters voorop liep en niets kon horen.
Erg leuke aflevering weer, en morgen weer verder. De voorstukjes zijn veelbelovend.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 18:03:13 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221493897
Die Doete die praat alsof ze doof is :? Overduidelijk een stevig Fries accent maar ze praat zo ontzettend apart dat ik bijna denk dat ze een beetje zwakbegaafd is :@
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 20:53:20 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221495053
Timothy vind ik wel een leuke kerel. Die heeft schijt aan alles, zegt alles. Lijkt me niet makkelijk om mee te leven maar je weet waar je aan toe bent.
  maandag 3 augustus 2026 @ 21:08:59 #182
499136 nelaeryn
food & music
pi_221495200
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:53 schreef Kreator het volgende:
Timothy vind ik wel een leuke kerel. Die heeft schijt aan alles, zegt alles. Lijkt me niet makkelijk om mee te leven maar je weet waar je aan toe bent.
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.

* Dat opgewarme lijk draagt ze trouwens ook, die Caroline :')
"Common sense is not so common" --Voltaire
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 21:30:08 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221495351
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:08 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.

Ja, maar ik heb er meer verstand van.
pi_221495421
Er is iets in mij dat zegt dat Thomas, die kuttenlikker (hond) heeft genomen, in de veronderstelling dat hij door vrouwen aangesproken zou worden als hij over de boulevard loopt. :')

Neem dan paar katten O+
pi_221495584
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
Er is iets in mij dat zegt dat Thomas, die kuttenlikker (hond) heeft genomen, in de veronderstelling dat hij door vrouwen aangesproken zou worden als hij over de boulevard loopt. :')

Neem dan paar katten O+
Ohja! Als hij jonge neefjes of nichtjes zou hebben zou hij die voor dezelfde reden meenemen naar de boulevard. :D
pi_221495600
Wat erg... die Mexx wordt helemaal gebombardeerd door Thomas. Die gast heeft echt blauwe ballen.
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 22:10:31 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221495719
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:57 schreef Killerjas het volgende:
Wat erg... die Mexx wordt helemaal gebombardeerd door Thomas. Die gast heeft echt blauwe ballen.
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reet :X
  maandag 3 augustus 2026 @ 22:47:39 #188
28167 matthijst
pi_221495913
Kees: "Dat is ferry ek-seiting" :P
Dove kwartel bij Craquelé Caroline.

Timothy, klinkt vaak zo doods. Druk aan het werk: een kar aankoppelen en parkeren. Poepoe. Heftig hoor :')

Arrogant lulletje die Kees-Jan bij Eline. Sterrenrestaurant vs kapsalon. Pfff. Nare trekjes.
Menno is wat luchtiger, maar ja, daar ligt de dood niet op de loer. Of wacht. Wat zei Gemini ook alweer over MS, Eline?

"De ouwe Tommie was meteen all the way gegaan." :')
Alsof hij de stoere verhalen van z'n broer aan het recyclen is. Allemaal van die suffe one linertjes. "We moeten alles eruit halen." Lekker wijnen en autorijden. Fuck the rest.
Paula, 31. "Totaal anders dan Mexx". Niet blond, niet oppervlakkig, geen lang haar. Oh wacht.

Fred met de rape-mobiel: matrasje achterop.
Die vage vragen: wil je over de horizon heen springen?
Dude, wat :?
Bijzonder dat die cameraman niet even zegt dat die mafklappers dat koraal niet moeten meenemen..

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 03-08-2026 23:58:18 ]
pi_221497997
Zeg me alsjeblieft dat Fred gewoon lekker alleen achterblijft want zijn gedrag is echt onuitstaanbaar. Yvonne moet toch wel in de komende aflevering haar spullen gaan pakken? Bizar hoe verliefd die was en nu alweer van een koude kermis thuiskomt.

De gesprekken tussen Tommie en zn chick gaan nog steeds helemaal nergens over. Bijzonder om te zien hoe hij toch onder de indruk is van haar, vraag me af hoe je een relatie bouwt op puur looks maar goed.

Die nieuwe man bij Eline op Aruba vind ik ook weer beetje simpel. Ik ben het eigenlijk wel eens met Kees Jan, die gast heeft gewoon echt meer te bieden maar als ik zou zien hoe jouw date zo op iemand anders afgaat dan zou ik toch mn conclusies trekken en beseffen dat haar mannensmaak gewoon totaal niet bij jouw past.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:37:17 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221498413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die nieuwe man bij Eline op Aruba vind ik ook weer beetje simpel. Ik ben het eigenlijk wel eens met Kees Jan, die gast heeft gewoon echt meer te bieden maar als ik zou zien hoe jouw date zo op iemand anders afgaat dan zou ik toch mn conclusies trekken en beseffen dat haar mannensmaak gewoon totaal niet bij jouw past.
Kees Jan (ik neem het zijn ouders kwalijk dat ze deze naam hebben gekozen) moet alleen wel wat dimmen in de concurrentiestrijd. Hij moet gewoon uitgaan van zijn eigen kracht en vooral niet teveel nadruk leggen op hoe goed hij is. Met dat golf bijvoorbeeld had hij beter een Pro kunnen inhuren om samen les te krijgen, dan kom je niet over als een betweter die even wil laten zien hoe goed hij is.
Verder denk ik dat hij ondanks dat hij veel meer te bieden heeft, wel net een stukje humor en spontaniteit mist.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:34:42 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221499870
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reet :X
Inderdaad, de 'skills' die je zou verwachten weet ie iig goed te verbergen, zelfs beetje ongemakkelijk om te zien.

Bij Kees-Jan en de andere twee zie je wel duidelijk een verschil in sociale klassen. Kees-Jan verspeelt een beetje de gunfactor door nu alsnog een haantje te worden, maar hij moet gewoon kappen en een normale vrouw zoeken. Eline en deze nieuwe zijn dezelfde klasse, lekker volks en nét boven de woonwagen-klasse (waar die Nando Boy in zat). Allemaal prima mensen maar dat gaat niet matchen met K-J.

Wel zin in de volgende afleveringen met Arie en Kees. KEEHEEEESSSSS! KEES! HE KEES?!??!
pi_221500038
Grappig hoe je als kijker soms verrassend snel een bepaalde dynamiek of klik aanvoelt.
Of zo kunstig geknipt en geregisseerd natuurlijk. Zie wel bij meer figuren dat de bezoekers uit een heel andere klasse komen of zijn dan de B&B houders.
Zoals Timothy en Peter + Wadi?
En Kees-Jan en Eline.

Totaal andere types.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:36:34 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221500167
Ja, dat levert natuurlijk ook de leukste tv op. Het is niet bepaald de bedoeling dat iedereen meteen de beste match krijgt.

Die Wadi ook echt, wat was dit voor raar zwamverhaal dat die dude in de club 'in zn space' kwam?! :') Het was toch gewoon een normaal gesprek waar 'ie wel duidelijk werd versierd maar laten we nou niet doen alsof dit in gay-kringen verder niet voorkomt. Timothy lijkt toch wat steviger in z'n schoenen te staan.

Vind Timothy weer wat beter te pruimen dan in het begin. Wadi is veel te gevoelig en onzeker voor hem.
pi_221500792
De dinsdagaflevering ook weer afgevinkt. Caroline is stront verkouden geworden en is zeer goed gemutst maar niet in de goede zin van het woord. Kees moet snel zijn biezen gaan pakken is het motto maar ze laat hem nog even spartelen voor nu. Kees zelf is helemaal in de wolken van Caroline en wil haar nog net niet grijpen. Die glunderende ogen bij grijpgrage Kees vertellen boekdelen, ouwe snoeperd. Ik vind dan zo'n Arie er bij wel een mooi contrast, lekker nuchter Hagenesie die zegt wat ie denkt. Kees die aan Caroline vraagt met wie ze getrouwd is geweest, waar op zijn droog antwoord 'met mijn man' was weer een mooi stukje TV. _O-
Yvonne heeft haar biezen gepakt bij zweterige Fredje op Bonaire. Dat zat er aan te komen want haar mening over Fred is 180 graden gekanteld, de vlinders zo dood als een pier dus heeft ze hem laten weten te willen vertrekken. Die is dus weer terug naar Nederland. Doete ontpopt zich deze aflevering als een ware Salsa queen en sleept Fredje de danstent in. Had ik niet gedacht van wat op het eerste gezicht een nuchtere Friezin leek. Fred komt helemaal los en wil ondertussen wel wat meer fysieke aandacht van haar, laat hij in de aflevering van morgen weten. Nu was zij daar niet zo van, maar gaat dan wel lekker fysiek dansen met hem, dus dat is een beetje tegenstrijdig.
Paul in Spanje heeft een nieuwe date ontvangen. Marjo uit Limburg, maar zou ook zomaar de zus van Martine van Os kunnen zijn. Beetje deftig mevrouwtje met een pakje aan en haartjes goed geföhnd. Niet echt iemand die je in Spanje bij Paul zou verwachten. Denk dat hier meer een klik in gaat zitten dan bij zijn voorgangers.
De dates bij Thomas in Denia kabbelen en kwebbelen er vrolijk op los, beetje saai nog. De nieuwe Paula is dan 31 maar in haar doen en laten doet ze mee veel ouder aan. Weet ondertussen ook niet of Mexx wel een blijvertje gaat zijn. Zie het in beide meiden niet echt zitten voor hem. Erg oppervlakkig gelul telkens.
Eline heeft Kees Jan naar huis gestuurd. Door zijn arrogante houding tegen Menno tijdens de date heeft bij haar de doorslag gegeven om de stekker er maar uit te trekken. Menno vond het al lang best. Alleen is hij ook geen blijvertje vermoed ik zo. Veel te boers voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221500894
Ik vind Timothy ook prima. Heel rustig in doen en laten. Laid back. Voor een stress kip als Wadi misschien wel even fijn. Die zit teveel in z’n hoofd en teveel drama queen. Dat heeft Timothy niet zo.
pi_221500921
Dat die Arie niet moe wordt van alleen maar klusjes doen en de hondendrollen van honden met obesitas op te ruimen. Ze doen echt helemaal NIKS daar!

Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...

[ Bericht 0% gewijzigd door Killerjas op 04-08-2026 19:07:40 ]
pi_221500994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:
Dat die Kees niet moe wordt van alleen maar klusjes doen en de hondendrollen van honden met obesitas op te ruimen. Ze doen echt helemaal NIKS daar!

Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...
Hij heeft niet vertelt wat voor vrouwen dat waren hè. :+
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:11:26 #198
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221501090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:

Dit vind ik ook opmerkelijk. Ik vind Thomas er heel doorsnee uitzien, dus je zou denken dat hij dat dan compenseert met humor, karakter en charme. Maar ik heb dat nog niet ontdekt. Ik vind hem bloedsaai. En dat hij naar zichzelf refereert als Tommie was voor mij ook tenenkrommend.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:37:08 #199
28167 matthijst
pi_221503302
Als je bij Caroline vakantie viert, zou je dan ook langs de hondenstront moeten manoeuvreren op weg naar het zwembad? Lekker met je teentjes in zo'n verse drol als je even niet oplet :r
Ik vind honden best leuk, maar die twee kleine bruine mormels vind ik echt niks.
Kees met dat flesje in z'n hand aan die molen te klooien 😂

Eline kan beter eens in de week naar stand up comedy gaan, als ze alleen een grappig persoon zoekt.
Eindverhaalje van Kees-Jan wel ok. Dat mens mist hij ook niks aan.

Yvonne weet Fred wel mooi samen te vatten ^O^
Het blijft een rare lul maar met Doete loopt het beter.

Tommie met z'n weight loss gezwam. :O
Gezellig ook, zo'n chick die met een koptelefoon op naast je zit :s)

Hans en Marjo lijkt aardig te beginnen ^O^
pi_221504532
Carolien, er zit echt helemaal niks in he? Het kabbeltje beetje voor, Arie gedoogt ze nog wel maar enige moeite iemand te leren kennen of leuke dingen doen, het zit er allemaal niet in. Wat een saaie vrouw, ik vind daar wat van.

Dat Yvonne weg is, mooi. Goed exitgesprek ook, Fred snapt er geen reet van en betrekt het maar op de aankomst van Doete. Om dan 5 minuten later bij de wegrijdende taxi te roepen dat hij het wel zag aankomen. Wat een rare kerel, hoop dat zo'n Doete ook hetzelfde inzicht gaat krijgen.

Van Paul hoop ik wel dat hij overblijft met iemand. Wat een warme, aardige man, ingetogen en misschien een beetje saai, maar kan me voorstellen dat veel vrouwen wel kunnen floreren daar in Videres. Of dat deze makelaar is weet ik niet, maar er is wel wat chemie.
  Moderator woensdag 5 augustus 2026 @ 11:10:24 #201
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221505354
Ik ben wel benieuwd of we NT nog gaan zien, of dat dit het nu was. Ergens verwacht ik nog wel een twist omdat dit zo vroeg voelt voor een afscheid of een happy end :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  woensdag 5 augustus 2026 @ 12:59:10 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221506090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Yvonne weg is, mooi. Goed exitgesprek ook, Fred snapt er geen reet van en betrekt het maar op de aankomst van Doete. Om dan 5 minuten later bij de wegrijdende taxi te roepen dat hij het wel zag aankomen. Wat een rare kerel, hoop dat zo'n Doete ook hetzelfde inzicht gaat krijgen.
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.

Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
pi_221506675
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:

[..]
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.

Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
Ha ja Doete komt letterlijk achter die horizon vandaan Fred, wat lul je met je horizon verbreden.
Oja en dat fysieke van Fred: ze wilde met je opstappen en kon aardig goed dansen maar daar had je geen zin in. Ik vraag me dan toch af wat je met fysiek contact bedoelt, al kan ik het misschien al invullen. Goor.
pi_221507310
Ik heb een Poolse collega gehad die precies zoals Doete deed. Zelfs het uiterlijk en manier van praten komt overeen. Echt heel gek om te zien. :Y

Grappig hoe we Fred toch heel ongemakkelijk en onzeker zagen. Zowaar een echt mens! :D
pi_221508127
Woensdagaflevering bekeken. Nisha Tara gaat al weer afscheid nemen van Lieske en daarmee verlaat haar laatste deelnemer al weer. Er zal vast een follow up komen en 'hoe is het nu met' gedurende dit seizoen maar nieuwe deelnemers bieden zich niet meer aan. Of Lieske moet gedurende de draaidagen nog langs geweest zijn. We kunnen wel concluderen dat het al die tijd al de bedoeling was dat Lieske het zou worden. Ze schijnen elkaar al een keer eerder ontmoet te hebben, is het gerucht. In ieder geval is het 'scharen begonnen en ik denk helemaal na die oester maaltijd die ze nuttigde aan het strand bij Lieske's afscheidsdiner.
Paul en Marjo zie ik wel een match in, het beweegt en het doet gemakkelijk. En ook met de dochters klikt het goed. Nu eens zien hoe een andere date gaat bevallen en hoe de dynamiek dan gaat zijn.
Iris is helemaal in de wolken van Jiry na een motortocht naar Barcelona. Als een giechelende bakvis drapeert ze haar gewillige ass op het zadel achter Jiry's gespierde en getatoeëerde lichaam. Ook bij haar zal het afwachten worden hoe nieuwe dates de dynamiek gaan laten zijn. Het is altijd leuk als er strijd komt.
De strijd om Caroline's hart moet Kees staken want ze heeft hem de deur gewezen. Wanhopige Kees had er alle vertrouwen in maar Caroline was er klaar mee. Arie lacht in zijn vuistje want die blijft voorlopig nog even plakken. Meer dan vriendschap en klusjesman zit er niet in bij Caroline, dat kunnen we nu wel concluderen. Ze houdt de deur wat dat betreft nog wel even op een kier maar je weet wat er komen gaat.
Fred wil veel te snel volgens Doete die ook uit een relatie komt. Fred is hier zichtbaar niet van gediend en stelt een ultimatum. Als het 'morgen' (voor hem) niet beter wordt trekt hij zijn conclusies, daar kwam het op neer bij het 1 op 1 gesprekje met de camera. Het liefst zou hij haar helemaal uit elkaar trekken, maar ja, dat vind Doete te snel gaan...Morgen dient zich er een nieuwe date aan en die noemt hij een 'omaatje'. Van 'stripfiguur' naar 'omaatje', al die benamingen ook. 8)7
Allemaal cabaretteketet!
pi_221508140
Ik denk eigenlijk dat Doete niet een van de intelligentste is en Fred daar snel achterkomt en haar daarmee gaat confronteren op z’n Freds. Ik houd m’n hart vast.
pi_221509060
Gaan we Nisha Tara nu 3 weken niet meer zien ofzo? Rare situatie joh. Zullen toch ook wel regels zijn om dit niet zonder cameras te bespreken. Of regels dat je niet vantevoren al intensief app contact mag hebben?
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:33:47 #208
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221509540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ook zij krijgt indirect regelmatig te horen dat ze niet genoeg is. Vraag me af of zij dat elke keer zo ervaart.
  woensdag 5 augustus 2026 @ 21:35:16 #209
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221509552
Ik vind Paul zo onzeker naast Marjo. Jammer, maakt hem niet aantrekkelijker. Vind haar ook wat neerbuigend doen af en toe.
pi_221509744
Voordeel is dat we nu wel minder hoeven te luisteren naar dat gewauwel van NT.
pi_221510809
https://www.ad.nl/show/ve(...)~ac023b71/?slug_rd=1

Er komt dus een nieuwe in de plaats van Nisha Tara.
pi_221510872
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 08:53 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)~ac023b71/?slug_rd=1

Er komt dus een nieuwe in de plaats van Nisha Tara.
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?

Of doen we helemaal niet meer alsof het allemaal echt is?
  donderdag 6 augustus 2026 @ 10:21:02 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221511226
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:

[..]

Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221511282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.
Klopt, er waren 12 oproepen waarvan er 4 afvielen in eerste instantie waaronder Mireille.
pi_221511746
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:

[..]

Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.

Je hoeft dus niet full conspiracy te gaan.
pi_221511823
Vind het leuk dat die kasteelvrouw een kans krijgt, met de voorstel filmpjes was zij een favoriet van mij met haar teckel. Leuke vervanging.

Even kijken of ze die stoere mannen bij haar krijgt :P
pi_221512198
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.

Je hoeft dus niet full conspiracy te gaan.
Dat was de vraag inderdaad.
Kreeg een uur voor deze reactie mn antwoord.
Maar toch bedankt Hans.
pi_221512710
Hoeveel vrouwen komen er nog naar Fred? ik haal veel voldoening uit de afwijzingen so far.
pi_221512804
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2026 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Doete niet een van de intelligentste is en Fred daar snel achterkomt en haar daarmee gaat confronteren op z’n Freds. Ik houd m’n hart vast.
Hij zei in de camera al een keer dat zij hem niet begreep en hij het nóg eens moest uitleggen.
Tja, Fred wil vooral interessant doen en bijzondere zinnen formuleren.
Daar heeft Doete geen boodschap aan.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 15:03:39 #220
28167 matthijst
pi_221512865
Fred, 3 dagen was lang genoeg. Trouwen :')

Jiri ook een vage gast :D
Beetje twijfel: doei :W

Die nieuwe Sjaak, bijzonder figuur.

Die nieuwe bij Paul lijkt wel een goeie match.
pi_221513297
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 15:03 schreef matthijst het volgende:
Fred, 3 dagen was lang genoeg. Trouwen :')

Jiri ook een vage gast :D
Beetje twijfel: doei :W

Die nieuwe Sjaak, bijzonder figuur.

Die nieuwe bij Paul lijkt wel een goeie match.
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 17:58:33 #222
28167 matthijst
pi_221513959
Ja raar stukje inderdaad!
Ik dacht eerst dat hij het een mooie manier vond om erachter te komen wat ze van hem vond: ik ga weg, mag ik wel terugkomen.
En opeens pats-boem klaar.
pi_221515617
Ik vind de klefheid tussen Nisha Tara en Lieske toch wel heel prominent aanwezig. Ze doen alsof Lieske daar al tijden zit en ze elkaar grondig hebben leren kennen, maar voor m’n gevoel zit ze daar net. Kan zijn dat ze anders teveel klefheid moesten filmen en het daarom hebben ingekort. ;(

Wel benieuwd of dit standhoudt.
  donderdag 6 augustus 2026 @ 21:31:46 #224
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221515692
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 16:21 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.
Ik vond het wel duidelijk. Zij zat er goed bovenop door te vragen waarom hij dat niet eerder heeft aangegeven. Toen zei hij mja nou uh eigenlijk kwam dat idee voort uit twijfels over de aantrekkingskracht. Ja, toen was het snel gedaan.
pi_221516097
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef matthijst het volgende:
Ja raar stukje inderdaad!
Ik dacht eerst dat hij het een mooie manier vond om erachter te komen wat ze van hem vond: ik ga weg, mag ik wel terugkomen.
En opeens pats-boem klaar.
Hij bracht het ook wel heel apart. Had dat toch best(zoals zij ook aangaf) eerder kunnen melden dat hij na paar dagen al naar huis moest voor zijn kind. Leek alsof hij beetje smoes ervan maakte.
pi_221516269
Mireille was inderdaad ook al te zien in het voorstelrondje in december van vorig jaar. Ik vond haar naast die 2 zussen die er niet in gekomen zijn, wel een smaakmaker. Leuk dat ze er nu bij komt op de valreep. Nisha Tara is uitgespeeld.
Verder vond ik de donderdagaflevering in sommige gevallen weer erg knullig, en dan met name Fred die weer Fred dingen zei en deed. Vreselijk hoe hij 'omaatje' ook al ontmaskerde als echte Oma omdat ze ook Oma dingen doet en een Oma uitstraling heeft. Toen ze het over haar honden had en hij aangaf daar allergies voor te zijn, was dat eigenlijk al een verkapte mededeling van 'ik ga je er weer uitschoppen'.
Iris was weer een verhaal apart met een Jiry die even zo uit het niets mededeelde naar huis te gaan omdat het 'papa week' is en hij zijn kind op bezoek krijgt. Iris kon dat niet echt handelen en uiteindelijk hebben ze samen maar besloten hier ook na 'papa week' geen vervolg te geven aan hun date, dus hij komt niet terug...of Iris moet nog een plottwist uitvoeren en hem opnieuw vragen. Ook kreeg Iris een nieuwe date in de vorm van een wat zweverige dichter, Sjaak geheten. En die was dus ook gelijk 'de Sjaak' want voor Iris was het geen goed moment om de ontmoeting gelijk al van start te laten gaan, ze wilde eerst even gaan dansen om alle prikkels n.a.v. het plotselinge afscheid van Jiry te verwerken op haar manier. Wel een moeilijk vrouwtje hoor onze Iris, tuut tuut tuut.
Bij Paul kwam de volgende date ook aanwaaien. De weduwe en zeer bereisde Marlies. Een goede tegenhanger voor Marjo en ik denk dat die laatste toch een streepje voor houdt bij Paul. Ook omdat dit ook een vrouw is met een rugzakje en ik denk niet dat dit niet goed is voor Paultje, of wel, we gaan het zien.
Met Eline en Menno op Aruba gaat het beter dan bij haar vorige dates, al blijft hij denk ik ietwat te lomp en boers voor haar.

Tot zover voorlopig mijn vooruitkijk reeks. Ben vanaf volgende week even niet in de gelegenheid om vooruit te kijken, dus ik ga over een paar weken juist terug kijken van wat ik heb gemist.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221516325
Ja hoe dan? papa week....duh..... ik kan er met mijn pet niet bij......
pi_221516505
Smoesjes inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 01:02:40 #229
28167 matthijst
pi_221516542
"Neem jij 'm een weekje extra want ik doe mee aan B&b" was te lastig? :')
pi_221516718
Jiry mega vaag en Iris die allemaal maar aan het schakelen is. Neem een automaat!
pi_221517316
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
pi_221517325
Dat Jiri gewoon vertrokken is!? _O- :')
Ik snap er geen kut van. Echt heel lullig hoe hij er totaal onverwacht mee kwam dat hij weg moest. :{w
Wat een koekwous.
Ik dacht dat daar wel een echte sprankel zat.
Als Iris zijnde zou ik zwaar teleurgesteld zijn en zelfs even een knauw in vertrouwen hebben wanneer het lijkt alsof een man helemaal into you is. -O-
pi_221517329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
En hoelang zit hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 07-08-2026 11:21:40 ]
pi_221517521
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden) :')

Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee :?
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:22:37 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221517530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221517536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden) :')

Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee :?
Even je agenda vrij plannen en je andere afspraken wijzigen is blijkbaar teveel gevraagd.
Die bruiloft van Temu Geer begrijp ik wel meer en Timothy wist daar al vanaf.
Dit was echt gewoon lullig van Jiri.
pi_221517539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
:o
pi_221517560
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
En hoelang zijn hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch? -O-
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.

Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.

Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
pi_221517653
Lieske en Nisha Tara hebben alle elementen van een zoetsappige vakantieromance die bij thuiskomst direct weer uitwuift. Denk niet dat die nog bij elkaar zijn eerlijk gezegd.

Dat Jiri opeens weg gaat is ook maf hoor.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:37:51 #240
499136 nelaeryn
food & music
pi_221517739
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel...
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:54:52 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221517949
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:37 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vertel...
[ afbeelding ]
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging

Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:57:05 #242
499136 nelaeryn
food & music
pi_221517964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging

Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Oh, dankje. Ik volg dat showbiz nieuws verder niet zo, dus dat heb even gemist.
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:57:06 #243
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221518418
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221519081
Het giechelen verging haar wel. :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:51:22 #245
485843 crew  Jippie
pi_221521627
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:55:14 #246
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221521646
Genoeg doorsnee b&b gasten. Maar een geile saturdhara leatherboy is andere koek.
pi_221521791
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:20:35 #248
485843 crew  Jippie
pi_221521814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
Het was ook vrij abrupt ineens. En inderdaad als beiden elkaar een kans willen geven dan kunnen ze iets afspreken, wie weet komt hij toch weer opdraven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:13:55 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221522247
Zal wel bindingsangst hebben, want dat kwam echt uit de lucht vallen. Eerst een beetje opgeilen op de motor in je tshirt en dan naar huis.

Fred is geestelijk gehandicapt.

Ik vind de outfits van Eline echt verschrikkelijk. Dat petje... Man man man. En dan dat haar zo strak omhoog, dat kan ook niet goed zijn voor je hoofd.

Ik vind die Limburgse vrouw bij die kanonskogel in Spanje wel leuk, maar denk dat ze snel weer thuis is bij der kids. Sowieso dit seizoen wel heel veel mensen die met kinderen zitten. Je weet toch vantevoren wel dat je die gaat missen.

Die halve dooie Nisha T. kent dat wijf al langer, dat kan niet anders. Hier klopt iets niet aan..en wederom kids.

De Gaylord uit Ibiza helaas al drie afleveringen niet gezien.
pi_221522872
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".

Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.

Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
pi_221522889
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
pi_221523029
Die Jiry heeft het nog lang volgehouden. Een week in een tent slapen en wordt er doodleuk verteld dat er in de buurt ook everzwijnen zijn. Ik was binnen een minuut vertrokken .
pi_221523279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Iris was duidelijk helemaal weg van hem na dat motorritje en dat was voor hem niet geheel wederzijds. Dus dat hij naar zijn kind moest was een mooie escape.
Als hij haar helemaal leuk vond was hij echt wel gebleven.
pi_221523301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".

Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.

Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
😂

Fred denkt dat spelende oma's niet kunnen mountainbiken.
Droeftoeter zeg. Hoop dat Doete flink de straat met hem afveegt en als afsluiter het dode koraal op zijn tenen smijt. Kan hij de eerste week met zijn gekneusde tenen omhoog zitten in zijn kunstzinnige stoel.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 08:32:02 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221523320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
We hebben ook nog nooit eerder een scene gezien waarbij een deelnemer duidelijk in beeld op de socials zit van een kandidaat en zegt: ik kijk heel vaak op haar profiel.

Ik vond dat zo’n vreemd intermezzo. Waarom laat de productie dit weten? En waarom opeens dit gegeven in de uitzending?

Ik vermoed omdat inderdaad bleek dat de twee al contact hadden en de productie er geen gedoe over wilde als dat achteraf in de pers ‘onthuld’ zou worden. Het gedoe vóór zijn dus. Het programma had al een paar van dergelijke akkefietjes achter de rug natuurlijk, met vermeende één-tweetjes en andere onwaarheden. Denk dat dit de noodgreep was om de schade te beperken. En vervolgens inderdaad snel afhandelen en een extra kandidaat erbij.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221523403
En Suus die vervolgens, zoals Fred zou zeggen, “een beetje in de weg zit”. -O-
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:45:14 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221526281
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.

Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
pi_221526298
Never forget die keer dat bij BZV een boer al contact had gehad met één van de dames (afgesproken zelfs?) voor de logeerweek.
pi_221529990
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant :')
pi_221530374
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 15:45 schreef Silenus het volgende:
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.

Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
heeft in boulevard al uitgebreid op gereageerd: Pet zit een gat in, soms koopt ze die zo en soms knipt ze er een gat in. Waarom ze zoiets geks überhaupt draagt, had ze geen antwoord op gegeven :P
  zondag 9 augustus 2026 @ 07:50:48 #261
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221530884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:27 schreef Ace1 het volgende:
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant :')
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221534352
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.

Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.

Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
Hij heeft zelf natuurlijk ook een behoorlijke rugzak PTSS (gehad).
Make trouble not war
pi_221537558
Lieske leek me een verborgen narcist, zou ook verklaren waarom ze meteen zo perfect was voor Nisha Tara.
pi_221542304
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind de klefheid tussen Nisha Tara en Lieske toch wel heel prominent aanwezig. Ze doen alsof Lieske daar al tijden zit en ze elkaar grondig hebben leren kennen, maar voor m’n gevoel zit ze daar net. Kan zijn dat ze anders teveel klefheid moesten filmen en het daarom hebben ingekort. ;(

Wel benieuwd of dit standhoudt.
Er lijkt ook helemaal geen opbouw in te zitten. Suus was er, er leek wat aantrekking tussen hen, vond ik heel aandoenlijk om te zien, vooral die scène op de trampoline.
Lieske kwam, en ze vlogen elkaar al innig om de hals en het was direct klaar. Bye Suus.
Ik geloof Lieske niet trouwens, dat zij op NT valt. Krijg er heel erg ‘moment of fame ‘ vibes bij.
pi_221542326
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2026 @ 21:08:16 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221544798
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
Drama queen. Nodigt een man uit waarvan ze op het filmpje ook wel kon zien dat het een rare onaantrekkelijke incel is.
Volgens mij huilt zij al als het gaat regenen op een dag waarvan de weerman zei dat het droog zou zijn.

Valt enorm door de mand. Mag blij zijn dat er nog iemand reageert op deze moeder van 3 die mannen in een tent stopt.
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2026 @ 21:09:09 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221544811
Ik hoop overigens dat Timothy die poedel weer snel naar huis stuurt.
pi_221544835
Krijg jeuk van Iris. Is duidelijk nog niet over het verlies heen. Een leuke klik dat spaak loopt en haar wereld stort gelijk in, even uithuilen bij een vriendin.

Die dichter ook naar huis. Zal me niks verbazen als ze nu alle volgonde mannen gaat vergelijken met Jiry, want dat is zo'n geile vent met die geile spijkerjas en mooie bike!
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:55:54 #269
28167 matthijst
pi_221545152
Sjaak heeft een raar hoofd.
pi_221545186
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is. :')
  maandag 10 augustus 2026 @ 23:02:25 #271
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221545596
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Er moet sowieso een steekje bij je los zitten wil je hieraan meedoen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 augustus 2026 @ 07:44:57 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221546036
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef vencodark het volgende:
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is. :')
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
pi_221546545
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 07:44 schreef Kreator het volgende:

[..]
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad. _O- Keiharde NEE!
Michelin vrouw. :') Rude!
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:55 schreef matthijst het volgende:
Sjaak heeft een raar hoofd.
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd. :?
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:55:38 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221549746
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad. _O- Keiharde NEE!
[..]
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd. :?
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.
pi_221550545

Thomas zit in de kast. En nee, dit is niet alleen omdat hij zo zit met zijn schoothondje als support omdat hij iets heftigs wil mededelen. Nee, dit blijkt uit zijn algehele mimiek.Ten eerste ziet hij eruit alsof hij graag latex pakjes aantrekt en is hij te verzorgd voor een beetje alpha man. Ik snap dat hij er tip-top uit wil zien op tv, maar uiteindelijk kun je ook overdrijven.

Deze vibes geeft hij bij mij af, beetje incel achtig type is het zelf. Hij is duidelijk nog gewoon op looks aan het swypen.

Je kunt ook duidelijk zien dat hij heel weinig ervaring heeft met daten. Helaas zien we natuurlijk niet alles, maar het komt erop neer dat als hij nu twee meiden wegstuurt en dan nog geen advances maakt naar Mexx toe… wat doe je dan? Dan waardeer ik daarin Iris meer, die zich wel openstelde maar gekwetst werd.

Is het dan zo chemieloos of heb ik een sketched beeld van daten, ik kan letterlijk na anderhalf uur met iemand verder zijn dan dit soort lui. Snap dat de B&B eigenaren zelf wat terughoudender zijn i.v.m. kandidaten die allemaal moeten langskomen, maar als man zijnde zoals bij Eline, dan maak je toch een move voordat de nieuwe mannen komen? eigenlijk zegt ze feitelijk door niets fysiek met de huidige man aan te gaan dat hij niets is.

Zelfde geldt voor als Thommieboy dus Mexx aan het lijntje houdt totdat iedereen is langs geweest, kies dan gelijk voor Mexx.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:38:28 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221551002
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]

Ik ben slecht met namen. Dit helpt.
pi_221552076
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 20:38 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik ben slecht met namen. Dit helpt.
Ohja, ik snap het wel hoor. Mireille ofzo.
Of niet. :')
pi_221552481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:55 schreef Silenus het volgende:

[..]
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.
Ik zou zo nog een paar andere types erbij kunnen verzinnen maar dat is een beetje lullig. :')
pi_221552495
Overigens is die muurschildering bij Eline wel echt heel tof bedacht en gedaan. Menno is cool. ^O^
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 23:07:20 #281
28167 matthijst
pi_221552736
Die "Enne" dude :D

Die nieuwe Tineke de Nooij vind ik geen reet aan.

Thomas altijd met die zonnebril op. Ook al zit ie in de schaduw. Kneusje. Zit te wachten op de onthulling dat hij Mexx al jaren kent maar een cover voor z'n gayheid nodig had tot z'n ouders dood zijn.

Eline en Menno. Elk gesprek gaat over dat hij zo druk is. Pfffff vermoeiend. Je bent zo druk. Ja ik ben zo druk. Oh wat ben ik druk. Lookylookylookylook at me.

Wadie vindt Timothy steeds leuker en z'n energie fijn. Hoe dan. Die klein pisnicht loopt te hele tijd te zeiken op je :?
Hoe kan die dude communicatie adviseur zijn. Communiceert nauwelijks.

Michael de afgekeurde Transaviapiloot is d'r ook weer.

Afscheidsgedicht van Sjaak:
Ik flirtte als een malle
Met mijn rode Rudolfneus
Jij bleef maar naar me lachen
Maar je vond me dus een kneus
De afwijzing doet pijn
Een traantje langs m'n baard
Nu terug naar Nederland
Het was het allemaal waard.
pi_221552819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:07 schreef matthijst het volgende:
Die "Enne" dude :D

Die nieuwe Tineke de Nooij vind ik geen reet aan.

Thomas altijd met die zonnebril op. Ook al zit ie in de schaduw. Kneusje. Zit te wachten op de onthulling dat hij Mexx al jaren kent maar een cover voor z'n gayheid nodig had tot z'n ouders dood zijn.

Eline en Menno. Elk gesprek gaat over dat hij zo druk is. Pfffff vermoeiend. Je bent zo druk. Ja ik ben zo druk. Oh wat ben ik druk. Lookylookylookylook at me.

Wadie vindt Timothy steeds leuker en z'n energie fijn. Hoe dan. Die klein pisnicht loopt te hele tijd te zeiken op je :?
Hoe kan die dude communicatie adviseur zijn. Communiceert nauwelijks.

Michael de afgekeurde Transaviapiloot is d'r ook weer.

Afscheidsgedicht van Sjaak:
Ik flirtte als een malle
Met mijn rode Rudolfneus
Jij bleef maar naar me lachen
Maar je vond me dus een kneus
De afwijzing doet pijn
Een traantje langs m'n baard
Nu terug naar Nederland
Het was het allemaal waard.
Ahahahaha, hier geen Videolandabbo meer, even over getwijfeld om het weer aan te schaffen om vooruit te kijken maar toen de Videolandreclame zo nadrukkelijk op beeld kwam dacht ik, dah groetuh. Wel lees ik graag spoilers.. :D
pi_221553608
Goot Caroline nou de spaghetti af via de rand van de wasbak???? Gadverdamme
pi_221554029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Goot Caroline nou de spaghetti af via de rand van de wasbak???? Gadverdamme
We weten toch allemaal dat ze vies is? Niks nieuws 😂
pi_221554296
Hoop mensen vinden Timothy een irritante nicht, maar het is werkelijk de enige kandidaat die al z'n dates goed leert kennen door even lekker 1 op 1 wat te doen, zichzelf precies zo voordoet als zichzelf, even de diepte ingaat, ze niet na een middag wegstuurt en echt onderzoekt of er iets in zit.

En dat terwijl hij eigenlijk al bij Michael wist dat dat hem ging worden. Nogmaals, vind het wel een intelligente vent.

Zo'n Iris die iemand na 2 uur wegstuurt en niet eens het fatsoen heeft met hem samen te eten (!!) of een Caroline die iemand alleen maar huisvest vanwege klusjes en 0.0 moeite doet om uberhaupt een connectie te krijgen, die mogen ze van mij ook het programma uittrappen.

Oja en ik vond Thomas al van het begin redelijk biseksueel at least overkomen.
pi_221554728
Thomas deed me denken aan een jongetje van de basisschool toen hij gisteren met zijn rugzakje naar de sportschool liep.
pi_221554847
Bij Iris vond ik het ook raar dat ze niet 1 maar 2 avonden Sjaak alleen liet (en de tweede avond zelfs alleen eten Sjaak in een restaurant dat vond ik ook wel tekenend). De eerste avond was al snel to much voor Iris en dan 5 min gesproken te hebben ging ze ff bijkomen (tot de volgende dag). Hoe leer je dan iemand echt goed kennen als je het maar zo kort de tijd geeft. Dat wou ze ook niet dat was al duidelijk. En eigenljk vond ik het onbeschoft gedrag van haar (en dan ook vooral dat vele alleen laten).
pi_221555243
Ja, Sjaak kwam natuurlijk al met 0-3 achter bij haar.
Ik vond het ook raar dat Iris hem die 1e avond al alleen liet en de volgende dag, toch?, nog eens. :')
Weinig moeite voor gedaan en dat is toch behoorlijk lullig. Weinig gastvrij ook.
pi_221555256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:55 schreef vencodark het volgende:
Ja, Sjaak kwam natuurlijk al met 0-3 achter bij haar.
Ik vond het ook raar dat Iris hem die 1e avond al alleen liet en de volgende dag, toch?, nog eens. :')
Weinig moeite voor gedaan en dat is toch behoorlijk lullig. Weinig gastvrij ook.
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.
pi_221555279
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.

En dan zegt ze in haar voorstelfilmpje vrolijk 'ik zoek een man die ook stevig in zijn schoenen naast mij kan staan'.
Girl je bent zelf zo instabiel als een Jenga toren na een paar biertjes.
pi_221555294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.

En dan zegt ze in haar voorstelfilmpje vrolijk 'ik zoek een man die ook stevig in zijn schoenen naast mij kan staan'.
Girl je bent zelf zo instabiel als een Jenga toren na een paar biertjes.
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:25:37 #292
28167 matthijst
pi_221555388
Naja misschien had Sjaak een beter filmpje dan ie eruit zag? Dat ze meteen schrok. Ik vond d'r nog best aardig doen. Beetje slijmen terwijl ze op dat bankje zaten. Was er allang klaar mee.
pi_221555443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.
Zoiets ja. Het lijkt nu alsof ze hem niets vertelt heeft over waarom ze (even) van slag is. Als ze daar een beetje open over was geweest, had je best kans dat het wat relaxter met Sjaak was verlopen.
Om hem alsnog de laan uit te sturen maar alé. :')
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:10:37 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221556335
Ja, we moeten Sjaak Na1dagAfhaak wel nageven dat ie eigenlijk steeds goed reageerde. Voor Iris kwam het te snel, zij had eigenlijk een avondje voor zichzelf moeten hebben. Maar Sjaak had dat speelse en stoere ook niet echt, daardoor kwam ze niet echt los.

Niet. Zomaar Sjaak.
Ik ben weldra: Dé Sjaak.
Neem een kijkje, in mijn ziel
Ook jij Iris, ietwat labiel
Jouw reactie, na het vertrek van Yiri
Deed me denken aan Harakiri
Ik val nu eenmaal op oudere wijve
Al was dat meer gelukt, als ik me had toegelegd op het stagedijve
Naast yiri ben ik ook een klasse lichter
Dat is wie ik ben. Sjaak. Dichter.

~the end~

Zie je, iedereen kan het.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:38:17 #295
28167 matthijst
pi_221556972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ja, we moeten Sjaak Na1dagAfhaak wel nageven dat ie eigenlijk steeds goed reageerde. Voor Iris kwam het te snel, zij had eigenlijk een avondje voor zichzelf moeten hebben. Maar Sjaak had dat speelse en stoere ook niet echt, daardoor kwam ze niet echt los.

Niet. Zomaar Sjaak.
Ik ben weldra: Dé Sjaak.
Neem een kijkje, in mijn ziel
Ook jij Iris, ietwat labiel
Jouw reactie, na het vertrek van Yiri
Deed me denken aan Harakiri
Ik val nu eenmaal op oudere wijve
Al was dat meer gelukt, als ik me had toegelegd op het stagedijve
Naast yiri ben ik ook een klasse lichter
Dat is wie ik ben. Sjaak. Dichter.

~the end~

Zie je, iedereen kan het.
Ik zou Iris even contacten :P
pi_221557132
Ik vind Eline een beetje asociale meid.
Make trouble not war
pi_221557562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind Eline een beetje asociale meid.
Joh en dat zie je nu pas? 😂
Ze is een beetje tokkie maar is niet erg
pi_221558091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:32 schreef Killerjas het volgende:
Joh en dat zie je nu pas? 😂
Ze is een beetje tokkie maar is niet erg
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidaten ;)
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 augustus 2026 @ 22:31:03 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221559246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop mensen vinden Timothy een irritante nicht, maar het is werkelijk de enige kandidaat die al z'n dates goed leert kennen door even lekker 1 op 1 wat te doen, zichzelf precies zo voordoet als zichzelf, even de diepte ingaat, ze niet na een middag wegstuurt en echt onderzoekt of er iets in zit.

En dat terwijl hij eigenlijk al bij Michael wist dat dat hem ging worden. Nogmaals, vind het wel een intelligente vent.

Eens. Ik vond hem de eerste aflevering wel wat zenuwachtig en vervelend met opmerkingen en kaviaar. Maar hij doet het nu ontzettend goed, veel beter dan gedacht.
Ik vond hem met de dramaqueen poedel ook heel relaxed. "Doe je armen omlaag en ga lekker naar huis om te slapen". Zonder oordeel, zonder mee te doen aan het drama.

Hij had hooguit iets eerder afscheid moeten nemen, want het is overduidelijk geen match.

Is Iris die met dat haarpetje? Die jongen valt me echt 1000% mee. Mooie muur tekening ook. Ik denk dat zij zo iemand is die pas na een jaar iets gaat voelen bij zo'n gozer, maar wel na 2 uur verliefd kan zijn op iemand die haar slecht behandelt.
pi_221559358
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidaten ;)
Die F Side hooligan is me er wel eentje ja _O-
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:03:30 #301
28167 matthijst
pi_221559418
De Tony bij Eline, 6 paar schoenen mee :D

Thomas. Hoe gay die d'r zit. Beentjes over elkaar. Hondje op schoot :D
Die kus ook, alsof ie z'n oma zoent. :')

Grappig dat die nieuwe bij Caroline geen zin heeft om bij die andere dude te slapen en gewoon een hotel boekt ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')