Ik vond dit dus vreselijk, ze mogen praten als Fred het wilt, niet invullen voor hem, ook niets zeggen als hij rust wilt, ook niet zeggen dat ze iets gezellig vinden als ze dan niet gezellig kletsen, ik vind het een héél vermoeiende man, het is nooit goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef matthijst het volgende:
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:53 schreef tvdleur het volgende:
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte
En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
Knappe vrouw hoor. Zou ook wel even van slag zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:07 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.
En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef tvdleur het volgende:
[..]
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.
Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zagquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
40 jaar toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.
En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.
Hij is een beetje de Temu-versie van Josh Flagg (voor de Million Dollar Listing-kijkers). Met z'n rolls en z'n caviaar. Alleen met veel minder geld (5 ton vs 35 miljoen als Google een beetje klopt).quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Irritant ventje. Rare rode huid heeft ie ook. Al die lui zijn zongebruind maar hij heeft zo'n bek alsof ie 'm gepeeld heeft met een halve liter acnecreme.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen .
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam.
Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem.
Ik vond dit ook heel sneu voor Iris.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen.
Gescheidenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:11 schreef matthijst het volgende:
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
3 maanden is qua verliefdheid misschien wel het hoogtepunt van een relatie. Dan kan een overlijden misschien nog wel harder aankomen dan een relatie van 6 jaar. Je zit nog op een wolk en hebt nog geen beeld van allerlei negatieve kanten van je partner. Dat maakt het daten erna ook zo lastig want er is eigenlijk geen eerlijk vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.
Oh zag het in vogelvlucht, maar dat verklaart dan wel wat.quote:
Hij zoekt een kopie van zichzelf maar dan met eigen kunst want namaken of zijn schilderijtje als leidraad nemen mag ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
Ik snap sowieso die uitspraak niet, als het goed wordt gezegd.quote:
Treffend, dat haar ook 💩quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
De gelijkenis is treffend.
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Denk het, iig haar moeder was van adel en heeft ze de herberg van geerft. Vader is in India geboren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
Ha ja dat hele bestaan is net zo diep als een pierebadje. Sporten, kwart eten, massages en repeat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt.Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Vreselijk vind ik het als kandidaten doen alsof ze ook niet geïnteresseerd zijn zodra ze de bons krijgen. Zo ontzettend zwak en onsympathiekquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan"
![]()
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is
Klik met Jiry lijkt beter![]()
Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.
Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.
Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS![]()
The Cleavage![]()
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd.![]()
Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh![]()
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
Ik vond Paul's antwoord ook wel wat suf. Dat hij gewoon geïnteresseerd is in de hobbies van de vrouwen. Klinkt als iemand die zelf helemaal niets aan interesses heeft, beetje saai...quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
Het valt me op dat veel mensen de namen Monique en Yvonne door elkaar halen. Monique is naar huis, je bedoelt Yvonne. Ik ben er ook benieuwd naar, komt vrij serieus over wel gezien de verontwaardigde reactie van Fred. Ik hoop dat ze hem goed op z’n plek zet, volgens mij zijn haar ogen geopend. Niet gek ook na wat hij ook deze aflevering allemaal tegen haar zegt, zo onaardigquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.
Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.
Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
Indiaasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Je zegt zelf dat haar ouders uit India komen (klopt niet, alleen haar vader) dus hoezo kom je dan met indiaans aanzetten. Je weet het verschil nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |