abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221454268
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef matthijst het volgende:
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens _O-
Ik vond dit dus vreselijk, ze mogen praten als Fred het wilt, niet invullen voor hem, ook niets zeggen als hij rust wilt, ook niet zeggen dat ze iets gezellig vinden als ze dan niet gezellig kletsen, ik vind het een héél vermoeiende man, het is nooit goed.
pi_221455408
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:53 schreef tvdleur het volgende:
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte

En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.

En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221455465
En over Edwin. Ja hij zegt precies steeds het verkeerde tegen Iris (in de zin van dat hij niet aanvoelt hoe hij alles op zichzelf betrekt en dan weer graag overzichzelf oreert) en dat triggert haar. Snap ik wel dat ze dat heeft bij hem, nu zit hij op de irratieradar met alles wat hij zegt tegen haar.
pi_221455986
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.

Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.

Een gesprek zoals tussen Paul en Josseline heb ik ook wel eens soepeler gezien. Als ik kijk naar mijn huidige relatie (en vorige), dan is elkaar leren kennen inderdaad een weg waar je gaandeweg samen op komt te lopen. Het is geen standaard vragenlijstje. Ik zou ook kriebelig worden als iemand wil weten wat ik allemaal leuk vind en een hypothetische quizvraag gaat stellen wat ik zou doen als ik alles zou kunnen op een dag. Zo werkt dat niet joh.

Nisha Tara lijkt ook haar droomvrouw gevonden te hebben. Als het aan haar ligt, liggen die over 4 dagen te scharen op de zolder.

Hopelijk vandaag weer even naar die witte tandenfee in Spanje.

Veel leuke kandidaten verder trouwens! Allemaal wel interessant als in, er gebeurt genoeg en je kunt er lekker over oordelen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  woensdag 29 juli 2026 @ 10:07:41 #105
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221456109
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221456367
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 10:07 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
Knappe vrouw hoor. Zou ook wel even van slag zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221457565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.

En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.

Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...

[ Bericht 4% gewijzigd door tvdleur op 29-07-2026 12:24:39 ]
pi_221457879
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef tvdleur het volgende:

[..]
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.

Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
  woensdag 29 juli 2026 @ 14:22:41 #109
28167 matthijst
pi_221458343
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan :') " ^O^
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is :r
Klik met Jiry lijkt beter *O*

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.

Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.

Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS :Y
The Cleavage *O*
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd. :{

Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh :+
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
pi_221459337
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
pi_221459352
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
pi_221459513
De woensdagaflevering bekeken en het was een zeer ongemakkelijke aflevering voor sommige. Allereerst is daar nog steeds Edwin bij Iris. Iris wil de knoop door hakken en Edwin naar huis toe sturen. Vol met lood in haar schoenen gaat Iris het gesprek aan met hem maar voor ze haar eerste woordje wil uitspreken, komt Edwin daar gelijk als een spraakwaterval tussen door en trekt zelf al de stekker uit dit avontuur want geen aantrekkingskracht blablabla. Wat een onzin, hij kuste nog net niet niet haar voeten. Zelfs toen hij haar koffie bracht duwde hij zijn mond richting haar wang terwijl Iris wat krampachtig tegen probeerde te stribbelen . En nu zou er dan geen 'klik' zijn? Wat een gelul. Die militair Jiry gaat het ook niet worden. Iris is wel wat enthousiaster over hem maar denk dat als ze hem langer leert kennen denk ik dat het ook niet veel voorstelt behalve uiterlijk vertoon. Hij viel in ieder geval wel voor haar...van zijn stoel...
Nisha Tara heeft afscheid genomen van Celine Dion a.k.a. Suus en die vertrok weer zoals ze gekomen is, met muziek van Celine Dion zelf,onder de beelden gelardeerd. Geestig subtiel bedacht door de editors van dit programma. Denk dat de muziek en dit soort momentjes ook uitgezocht worden door Jeroen Kijk in de Vegte zelf, die de stem is van dit programma. Het zijn net weer die nummers die gekozen worden zoals hij het zou doen.
Dat Suus het niet zou worden stond aan het begin al vast. Nisha Tara ontving 3 deelnemers, en Lieske blijft over. Deze Lieske heeft geen last van het syndroom van 'bodemdrift' in dit seizoen vooralsnog...Misschien wel last van andere driften, maar daar moeten nog achter komen. Het scharen gaat bijna van start...
Eline en Klaas Jan op Aruba gaan verder elkaar beter te leren kennen maar blijven het over de ziekte MS hebben. Eline heeft op ChatGPT gelezen dat er met MS prima te leven valt, dus dan is het waar...Klaas Jan vraagt naar het overlijden van de vriend van Eline maar is daar blijkbaar nog niet overheen. Dus begin ik me af te vragen of ze wel toe is aan een relatie. Wait and see.
Thomas en Mexx daten ook vrolijk door. Mexx is wel een droogklootje, erg leuk om te zien maar best wel simpel. Dat bleek ook wel dat ze gewoon een patatje mayo maar nu ook snert prima vind om te eten tijdens hun dates. Daarna werd er wel weer uit gegeten, dus dat compenseert het 'ik ben zo gewoon gebleven' dan wel weer. Als Mexx een beetje de lijdraad is van er langs komt bij hem, dan heeft hij wat te kiezen. Ik geloof ook dat hij bij de videoboodschappen van de deelnemers veel van die mode poppetjes kreeg voorgesteld dus hij kan zijn lol op.
Timothy heeft zichzelf een Roll Royce cadeau gedaan en die moest blijkbaar even gepoetst worden van de productie terwijl hij er nog piekfijn uitzag. Toevallig kwam daar gelijk Wadie zijn nieuwe date aanrijden, een wat verwijfd personage die totaal niet past bij Timothy zo op het eerste gezicht en wat ik tot nu van hem gezien heb. Ik denk dat Michaël niet zo snel vergeten is, zeker niet als hij voortdurend met Timothy apt vanaf Curacao. Denk dus dat dit een blijvertje gaat worden. Hopelijk krijgen we GEEN real life soap van hun beide als het echt wat gaat worden tussen die 2. Geer en Goor was een momentum in de TV geschiedenis, een kopie zou echt funest zijn.
Morgen weer verder, dan is het Fred en Yvonne time, en een nieuwe aanwinst waar hij wederom weer in extase van is net als toen Yvonne ten tonele verscheen....

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 29-07-2026 18:00:34 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Official ESF Kreviewer woensdag 29 juli 2026 @ 20:54:34 #113
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221460739
Ben weer bijna bij om hier mee te praten. Nog drie afleveringen te gaan.

Beter seizoen dan vorig jaar.
pi_221461335
Ben ik de enige die Lieske wat gemeen en stiekem vind overkomen? Alsof ze een typetje neer zet van een naïef meisje maar ondertussen heel goed weet wat ze doet en hoe ze het voor elkaar moet krijgen.
pi_221461589
Ik heb net aflevering 8 en 9 gezien... Waar Arie de paardenlul voor Carolie had gereserveerd is die titel toch echt voor Fred aka Gargamel op Bonaire. Zo'n intrinsiek onaardig en onsympathiek kom je ze echt zelden tegen, wat een ongelofelijke hork in zijn houding, opmerkingen en gedrag zonder enige vorm van inlevingsvermogen. Zowel bij dat kunstwerk maken als die kip verkopen, misschien moet je je eigen standaard wat minder op de vrouwen projecteren. Walst ook moeiteloos over de mening en gevoelens van Monique heen, wat een narcistische bal gehakt.

Verder ook doodmoe van Timothy en Michaël, die zich te goed voelen voor een veerboot naar Ibiza-stad. En dat opgeluchte gezicht van Michael toen er wel ineens een privejacht aan kwam varen. Zo sneu :') Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221461632
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.

En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.

En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.

[ Bericht 2% gewijzigd door epicbeardman op 29-07-2026 23:11:48 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221461979
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.

En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.

En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.
40 jaar toch?
  donderdag 30 juli 2026 @ 06:28:24 #118
28167 matthijst
pi_221462308
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Hij is een beetje de Temu-versie van Josh Flagg (voor de Million Dollar Listing-kijkers). Met z'n rolls en z'n caviaar. Alleen met veel minder geld (5 ton vs 35 miljoen als Google een beetje klopt).
  donderdag 30 juli 2026 @ 06:34:07 #119
28167 matthijst
pi_221462315
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen .
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam.
Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem.
Irritant ventje. Rare rode huid heeft ie ook. Al die lui zijn zongebruind maar hij heeft zo'n bek alsof ie 'm gepeeld heeft met een halve liter acnecreme.
Over zichzelf zeggen dat ie "heel knap" is ook :')
Met z'n "vroeger in de kroeg had ik alle chickies" blablabla-praat. Het wachten is op een jeugdvriend in de Story die komt vertellen dat ie nooit scoorde en ze dachten dat hij gay was.
pi_221462833
Haha ja. "Ik moet nu een relatie want over paar jaar ben ik niet meer de hele knappe Thomas' over jezelf zeggen.
Mensen vinden zichzelf allemaal zo belangrijk joh.

En nog steeds denk ik dat die in de kast zit. Hoe die alleen al op die bank ging zitten met de soep. Weird.
  donderdag 30 juli 2026 @ 10:00:54 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221463131
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.

Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.

Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
pi_221463668
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen.
Ik vond dit ook heel sneu voor Iris.
Ook toen ze in haar atelier stonden, er zit een hoop verwerking van haar kind in haar vazen/schalen. Het hele huis en b&b staan vol ermee. Hoop verdriet en dan komt die lul aan met “knutselen”. Ik snapte heel goed dat het voor Iris echt even heel pijnlijk was.
  donderdag 30 juli 2026 @ 13:11:12 #123
28167 matthijst
pi_221464087
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
pi_221464270
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 13:11 schreef matthijst het volgende:
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
Gescheiden
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:46:14 #125
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221464733
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.

Ik ben benieuwd wie Lieske bij Nisha precies is. Tot nu toe laat ze niet het achterste van haar tong zien. Ik denk dat Nisha dat ook juist leuk vindt, iets mysterieus. Maar soms valt dat vies tegen.

Fred vindt zichzelf geweldig en walst niet alleen over de gevoelens van andere mensen heen, maar doet er nog een extra kwetsend schepje bovenop.

Thomas vindt zichzelf ook te leuk en tot nu toe vind ik zijn verhaallijn vrij saai.

Timothy mag van mij iets minder piemelgrappen maken en iets minder benadrukken hoe (nieuw) rijk hij is. Toch vind ik hem niet onaardig overkomen en brengt ie wel een beetje lol in de afleveringen. Ik hoop dat Geer en Goor herenigd worden, maar ben ook benieuwd naar de dynamiek met de andere mannen.

Iris vind ik een knappe, lieve vrouw. Sneu dat ze zo'n zelfingenomen kwal langskreeg. Ik hoop dat Jiry wat leuker is voor haar, ze reageert wel leuk op hem.

Bij Caroline en Arie vind ik het wel schattig hoe ze met elkaar rondscharrelen. Ik word wel erg afgeleid door alle toeters en bellen aan Carolines uiterlijk en de toupet (?) van Arie.

Paul lijkt me een aardige man, die wel snel dames wegstuurt. Ik hoop niet dat hij vergelijkt met zijn overleden vrouw.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:06:24 #126
28167 matthijst
pi_221464811
Doete _O-

Mexx lijkt meer te solliciteren naar een baantje, of een tv-programma.

Fred, met dat debiele gieten van 'm. Wat een mongool.

[ Bericht 20% gewijzigd door matthijst op 30-07-2026 15:14:45 ]
pi_221464844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.
3 maanden is qua verliefdheid misschien wel het hoogtepunt van een relatie. Dan kan een overlijden misschien nog wel harder aankomen dan een relatie van 6 jaar. Je zit nog op een wolk en hebt nog geen beeld van allerlei negatieve kanten van je partner. Dat maakt het daten erna ook zo lastig want er is eigenlijk geen eerlijk vergelijkingsmateriaal.
pi_221464923
Lieske heeft 2 kinderen hoorde ik haar in haar voorstelfilmpje vertellen. Vraag me af hoe oud die zijn en hoe ze dat dan voor zich ziet. Stel dat het wat wordt tussen die twee dan wil je (denk ik) op den duur toch samenwonen. Volgens mij ligt dat huis van Nisha Tara nogal afgelegen en dan twee kinderen die naar school moeten enzo. En dan ‘opeens’ twee kinderen erbij voor Nisha. Lijkt me allemaal iig een stuk ingewikkelder dan dat er geen kinderen in het spel zijn.
pi_221465772
Zo, weer helemaal bij en de donderdagaflevering van volgende week er weer op zitten dus het is weer even wachten tot maandag nu.
Eline en Kees Jan gaat hem niet worden in the end krijg ik zo'n beetje het vermoeden. Het is allemaal wel wat beter kloppend dan Eline samen met Boy, dat was weer het andere uiterste. Zag dat volgende week er een nieuwe deelnemer zich meld op Aruba. Eens zien of Klaas Jan die meer geïnteresseerd is in het uiterlijk ven Eline dan in haar als persoon zich een beetje gaat laten gelden en het haantje gaat worden. Het is een beetje zo'n ietwat verlegen pubertje wat zich verlekkerd aan haar lichaam. Zoiets kreeg ik gisteren bij die aflevering waar ze in die sportschool zaten wel een beetje door. Denk dus niet dat het een blijvertje is.
Die Wadie bij Timothy begint inmiddels ook erg in zichzelf te geloven. Op dat house feestje met andere gasten lullen terwijl Timothy op de achtergrond stond. Ook het door willen blijven stappen terwijl hij naar huis wil zag hij niet zo zitten. Nee gaat hem niet worden, allemaal red flags. Wadie is nogal vol van zichzelf en denkt somebody te zijn...
Het hoogtepunt van de aflevering was wel weer Fred met Yvonne. Ik weet niet wat hij nou in die bak aan het rotzooien was. Yvonne vond daar ook wat van maar hield wijselijk haar mond anders kon ze weer een autoritaire uitbrander verwachten. Bij haar zijn sowieso de vlinders morsdood inmiddels dus die begint ook haar roze bril af te zetten. Ook moest er een klieder vervolg komen op het onder spetteren van de stoelen. Fred nam weer plaats op zijn trapje om via de parasol de verf uit de gieter te sproeien op het de stoel maar vooral ook op de stoelen. Dat het op de parasol viel dat deerde hem niet, blijkbaar voor het spetter effect van de sliertjes onder aan dat ding. Wat een aparte gast. Net of ik naar een Jiskefet-scene zit te kijken telkens!
Opeens was daar ook een nieuwe ster aan het firmament voor Fred in de vorm van Doeke. Een vreemde paradijsvogel, net als Fred. Tenminste dat vind ze zelf. Meestal vrouwen die denken hetzelfde te zijn als de man komt uiteindelijk niets van terecht maar we gaan het zien. Ze heeft in ieder geval een 'tekenfilm' uitstraling aldus Fred. Hij begon nog meer van haar te zweten en wilde haar eigenlijk gelijk al bespringen, maar ja, Yvonne is nog in de buurt...
Iris vermaakt zich als een verliefde bakvis bij Jiry. Hij ging Indisch voor haar koken en het smaakte. Niet te pittig want daar hield ze niet van. De kinderen aten ook maar blijkbaar houdt ze Jiry nog even voor zichzelf aangezien hij zijn maaltijd bij de tent op at. Lekker dat camping gevoel. Benieuwd als er een concurrent voor Jiry bij komt. Misschien dat je dan beter kan bepalen wie er het beste bij Iris past.
Volgende week verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221466039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:00 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
40 jaar toch?
Oh zag het in vogelvlucht, maar dat verklaart dan wel wat.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221466075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
Hij zoekt een kopie van zichzelf maar dan met eigen kunst want namaken of zijn schilderijtje als leidraad nemen mag ook niet. :D
Heel vervelend type. Alsof je zijn pupil of werknemer bent :r
pi_221466490
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 28 juli 2026 13:24 schreef matthijst
"van een mooie tafel kun je niet eten."
Uhhhh :?
Ik snap sowieso die uitspraak niet, als het goed wordt gezegd.

'Van een mooi bord kan je niet eten'.

Hoezo kan je van een mooi bord niet eten?
( Ik ga graag en veel uiteten, en dan krijg ik mooie borden, en die smaken heerlijk, althans, wat erop ligt dan, voor de kniesoren :Y) )
pi_221467413
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221469436
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 06:40:49 #135
28167 matthijst
pi_221469773
onhygiënisch?
pi_221470047
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
pi_221470054
Sommige lopen helemaal weg met Timothy maar ik vind hem nogal (ja vind ik gewoon) narcistisch.
pi_221470062
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:

De gelijkenis is treffend. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221470066
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
De gelijkenis is treffend. :+
Treffend, dat haar ook 💩
pi_221470089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
pi_221470139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
Denk het, iig haar moeder was van adel en heeft ze de herberg van geerft. Vader is in India geboren.
pi_221470769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Ha ja dat hele bestaan is net zo diep als een pierebadje. Sporten, kwart eten, massages en repeat.
pi_221471868

Gaat nog even door met gezeik over dat appartement en blijkbaar was hij getrouwd met een Spanjaard.
Verbaasd me allemaal niks. Verschrikkelijk volk, mensen zoals Timothy. En totaal geen klasse of respect, enkel egoïsme. Prikte ook al vanaf de eerste aflevering door zijn zogenaamde “rijkdom” heen. Je ziet aan alles dat hij het niet heeft.

Michael daarentegen zit er zeker goed bij, en hij reageert dan ook nooit op Timothy zijn geldopmerkingen. Zou voor Timothy een gunstige catch zijn in zijn jacht naar een luxe leventje zonder daar een cent moeite voor te willen doen.
blablablabla
pi_221472986
Net als JP vorig seizoen een profiteur, niets is van hemzelf. Dat patatzaakje runt hij ook niet. Voor de show koppelt hij een 'foodtruck' aan de wagen maar verder heeft hij daar niets mee van doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221473009
Hij wordt door Patty Brard als een soort Gerard Joling gezien, maar vind het in doen en laten en intonatie in zijn praten meer Gordon. Patty kent hem ook van Ibiza en hij kan heerlijk Indisch koken, melde ze.
Wel subtiel ook die beelden van de real life soap van Joling op de achtergrond op TV. Maar ik vind hem niets op Joling lijken dus. Zijn tante lijkt dan wel weer op Patty Brard zoals we in het begin konden zien.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 15:23:43 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221473495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan :') " ^O^
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is :r
Klik met Jiry lijkt beter *O*

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.

Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.

Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS :Y
The Cleavage *O*
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd. :{

Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh :+
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
Vreselijk vind ik het als kandidaten doen alsof ze ook niet geïnteresseerd zijn zodra ze de bons krijgen. Zo ontzettend zwak en onsympathiek :r Die Edwin was overduidelijk geïnteresseerd in Iris, en dan zo het gesprek overnemen (zoals altijd!) dat jij de leiding hierin krijgt. Wel mooi dat ze nog even vroeg of hij haar verhaal nog even wilde horen _O-

Iris is veel te lief, tot het irritante toe. Ze mag af en toe wel wat scherper uit de hoek komen, en gewoon tegen Edwin in zijn gezicht zeggen dat hij teveel alle gesprekken overneemt en zichzelf veel te interessant vindt. Ook nog benoemen dat het lief was dat hij meeging naar de dierenarts :? Nee man, zelfs DAAR had hij het alleen over zichzelf. Flikker toch op man, ik had hem meteen de deur uit gezet :W

Een ander met zelfoverschatting (net als Edwin en Fred) is inderdaad Thomas. "Ontzettend knap" :? Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen :O

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
Ik denk dat ook :Y Hij speelt echt een typetje, maar volgens mij is hij best gevoelig. Je moet daar echt even doorheen kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:10 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
Ik vond Paul's antwoord ook wel wat suf. Dat hij gewoon geïnteresseerd is in de hobbies van de vrouwen. Klinkt als iemand die zelf helemaal niets aan interesses heeft, beetje saai...
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:51:21 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477019
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.

Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.

Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
Het valt me op dat veel mensen de namen Monique en Yvonne door elkaar halen. Monique is naar huis, je bedoelt Yvonne. Ik ben er ook benieuwd naar, komt vrij serieus over wel gezien de verontwaardigde reactie van Fred. Ik hoop dat ze hem goed op z’n plek zet, volgens mij zijn haar ogen geopend. Niet gek ook na wat hij ook deze aflevering allemaal tegen haar zegt, zo onaardig :r
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:54:06 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477032
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Indiaas :X
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:55:35 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477034
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat haar ouders uit India komen (klopt niet, alleen haar vader) dus hoezo kom je dan met indiaans aanzetten. Je weet het verschil niet :?
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:59:32 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477045
Ik vind Wadie echt een lieverdje trouwens O+

Iris blijft leuk maar haar gegiechel en zachte gedoe beginnen een beetje te irriteren, daar loop je zo overheen. Wel goed dat ze haar grens aangaf bij dit opmerking van dat knutselen, zo lomp…

Fred ben ik klaar mee, autoritair naar mannetje :X

Lieske bij Nisha Tara is bloedmooi maar ze heeft iets achterbaks, ik vond haar ook onaardig naar Suus.

En Thomas is oersaai, volgens mij zit er ook niet zoveel in :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')