Gewoon topic vermijden zolang je de aflevering nog niet hebt gezien. 12 uur online is al hartstikke lang, wat is dan voor jou normaal. 14 uur? 16 uur? 20 uur? Uitgezonden = erover mogen praten, zoals in al soortgelijke topics. Zeker nu ze elke dag erop komen, dan kun je er maar een paar uur per dag over praten ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...
Anders even spoiler tag aanzetten
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemtquote:Op maandag 27 juli 2026 19:20 schreef Killerjas het volgende:
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
Ik zeg het eerder inderdaad ook, ik vind het een naar mannetje. Oogt in eerste instantie sympathiek maar is enorm dominant en achterbaks. Geen fijne manquote:Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Dat is niet te doen. De een komt om 13 uur thuis de ander om 18 uur en een ander pas om 23 uur. Hier gaat het over vooruitkijken.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...
Anders even spoiler tag aanzetten
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt
Absoluutquote:Op maandag 27 juli 2026 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
fred komt over als een nare, vieze vent.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Fascination het volgende:
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Fred heeft het allemaal prima voor elkaar.quote:
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?quote:
Ik googled even en op Bonaire zijn boodschappen 30 á 40% duurder dan in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatstquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst
Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken![]()
Ah op die fiets. Nee dat heeft niet echt overeenkomstenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Zoekt en gij zult vinden. Mexx, Volendam. kom je op achternaam Schilder (gohquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |