abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:32:13 #76
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447264
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Anders even spoiler tag aanzetten
Gewoon topic vermijden zolang je de aflevering nog niet hebt gezien. 12 uur online is al hartstikke lang, wat is dan voor jou normaal. 14 uur? 16 uur? 20 uur? Uitgezonden = erover mogen praten, zoals in al soortgelijke topics. Zeker nu ze elke dag erop komen, dan kun je er maar een paar uur per dag over praten ofzo? :? :W
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:33:26 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447270
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:20 schreef Killerjas het volgende:
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt :')
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:34:22 #78
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447274
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Ik zeg het eerder inderdaad ook, ik vind het een naar mannetje. Oogt in eerste instantie sympathiek maar is enorm dominant en achterbaks. Geen fijne man :N
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 20:34:36 #79
388664 crew  Dotteke
pi_221447276
quote:
1s.gif Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...

Anders even spoiler tag aanzetten
Dat is niet te doen. De een komt om 13 uur thuis de ander om 18 uur en een ander pas om 23 uur. Hier gaat het over vooruitkijken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221447683
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221447689
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 20:33 schreef MaJo het volgende:

[..]
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt :')
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 21:42:52 #82
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221447765
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:29 schreef Fascination het volgende:

[..]
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
Absoluut :Y Volgens mij paste ze prima bij hem en ze zag er ook gewoon ok uit :)
  maandag 27 juli 2026 @ 22:28:21 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221447979
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221448385
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221448716
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Fascination het volgende:
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
fred komt over als een nare, vieze vent.
pi_221449086
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 28 juli 2026 @ 09:08:24 #87
28167 matthijst
pi_221449329
Na 10 minuten was hij al verliefd. Toen was ze opeen te druk en leek hij er helemaal klaar mee. Toen maakte ze kunst en was hij weer blij. Toen praatte ze teveel bij dat uitzicht en was hij weer niet blij. Toen gingen ze boodschappen doen en was hij weer blij. En nu in het bootje praatte ze weer door hem heen en was hij niet blij.
Bijzonder ventje.

Vind haar ook wel heel enthousiast, komt wat wanhopig over: lijkt me een normale vrouw, wat moet je met die dude.
Kan niet wachten tot hij vraagt of hij ook 2 vrouwen tegelijk mag.
pi_221449427
Ja, Fred kan er helemaal niet tegen constant iemand bij hem te hebben want hij kan zich niet aanpassen of even chillen.
Precies volgens zijn gebruiksaanwijzing. Je moet maar aanvoelen wat hij prettig vindt. :D
Dan ben je vooral een moeilijke man.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 10:29:41 #89
28167 matthijst
pi_221449633
Hij woont wel mooi daar aan het water.
  dinsdag 28 juli 2026 @ 13:24:18 #90
28167 matthijst
pi_221451088
Josseline, helemaal een vraag bedacht. Al die tijd zitten onthouden. Wat zou je doen als je alles kon doen? "Lekker thuiszitten" |:( :')

"van een mooie tafel kun je niet eten."
Uhhhh :?
pi_221451142
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef matthijst het volgende:
Fred heeft het allemaal prima voor elkaar.
Blijft wel een kunstenaar hè. Die zijn allemaal wat eigenzinnig en moeilijk. :+
pi_221451188
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 10:29 schreef matthijst het volgende:
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221451240
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
Ik googled even en op Bonaire zijn boodschappen 30 á 40% duurder dan in Nederland. :+
pi_221452444
De dinsdagaflevering bekeken. De eerste irritaties zijn zichtbaar bij sommige B&B houders en gasten in deze aflevering. Allereerst bij Paul. Daar hebben Josseline en hij een lunch en komen ze tot de conclusie dat ze eigenlijk totaal niet bij elkaar passen. En daar kon ik me wel in vinden. Josseline echt zo'n representatieve en zakelijk ingestelde vrouw die liever iemand heeft in het hogere segment qua partner. Paul is daar totaal niet een goede match in, is gebleken. Dus Josseline is weer lekker naar dat Eindhoven van haar wellicht op zoek naar iemand die meer in haar straatje past en af en toe eens naar een ijshockey wedstrijd wil van de US tegen Canada en een koffietje wil drinken op Times Square...tja, dat zie ik Paul niet echt doen....
Ook bij Iris in Spanje lopen de ongemakkelijkheden hoog op door met name Edwin die haar wil zoenen als hij haar een kopje koffie brengt. Daarna schiet ze helemaal vol bij het zien van een gedenkkast waar spullen liggen van haar overleden kind. En dan heeft Edwin het ook nog over 'knutselen' waar ze mee bezig was. Maar dat vond Iris oneerbiedig want het is wel jaar job...nou nou. Ik vind het allemaal wel moeilijk bij deze vrouw. Nu heeft ze een nieuwe gast Jiry ontvangen die het mag gaan proberen. Een militair met Indische roots, Edwin staat bij het ontmoeten door Iris van hem al gelijk dik achter in punten. Eens zien of dit wel een match gaat zijn. Morgen zal dat wel tot een ontknoping komen en het verdict worden uitgesproken door Iris aan het voorstukje te zien.
Timothy en Michaël nemen tijdelijk afscheid want hij vertrekt even naar Curacao voor een bruiloft. Eens zien of het gemis van 1 van beide groot genoeg gaat zijn voor een vervolg na die tijd. Voor in de aflevering van morgen staat er een nieuwe gast al weer klaar die gelijk met allerlei dubbelzinnigheden wordt ontvangen was gelijk al te zien.
Elena op Aruba ontvangt honden voor opvang en ook een nieuwe date, Kees Jan. Denk dat hier hier meer een match in kan zitten dan die Boy. Alleen deze deelnemer heeft MS en laat nu net de vorige partner van Eline overleden is, dus ik kan begrijpen dat ze dit niet weer wil mee maken ondanks hij zegt geen klachten meer te hebben dus dat is nog maar te bezien of dat een match gaat worden dus.
Nisha Tara heeft haar laatste date ontvangen Lieske, een leuke krullenbol om te zien en je niet echt zou verwachten bij Nisha, maar toch is ze al helemaal in de zevende hemel dus ik denk dat ik wel weet waar dit gaat eindigen ook omdat het haar laatste date is. Suus vind het allemaal wel goed en blijft gewoon verder klussen. Eens zien hoe dat gaat eindigen. Misschien nog een plottwist incoming wellicht.
Morgen weer verder.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:48:01 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221452538
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 18:00:15 #96
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221452566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst :)

Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken _O- O+
  dinsdag 28 juli 2026 @ 19:22:56 #97
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221452902
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef MaJo het volgende:

[..]
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst :)

Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken _O- O+
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221453405
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 21:10:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Ah op die fiets. Nee dat heeft niet echt overeenkomsten _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
Zoekt en gij zult vinden. Mexx, Volendam. kom je op achternaam Schilder (goh :')) En bingo: https://www.instagram.com/mexxschilder/
pi_221453917
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte

En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')