Ja, veel te opgedirkt. Sommige mensen zijn echt mooier met minder opsmuk/naturel.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:33 schreef Killerjas het volgende:
Wat zagen Iris en Eline er slecht uit zeg!
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Nee, hij kwam niet voor vriendschap. Maar doe je zoiets dan alleen in een liefdesrelatie of het streven daarnaar?quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:45 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.
En daarnaast gedraagt die Caroline zich echt als een enorme bitch
Zeker niet op die verschrompelende leeftijd. Die zijn wel aan elkaar gewaagd en ik denk idd ook dat mensen Arie onderschatten.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Helemaal eens met jou. Arie is niet gek en had het prima naar zijn zin. Thuis is hij ook de hele dag bezig met wat maar voor handen komt, zei hij al eerder.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Hij heeft gewoon weer hoop gekregen nu hij weer terugkeert bij haar in Spanje. Maar ik denk dat Caroline daar anders in staat. Ze vind het allemaal wel best dat hij daar weer een reeks aan klussen komt doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.
Dus? Ben je dan gezakt of geëlimineerd?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan maar daar is dit programma hoegenaamd niet voor bedoeld natuurlijk.
Altijd wel een andere gek die voor die rotzooi veel geld over heeft.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:27 schreef tvdleur het volgende:
Wat zou de kleuterkliederstoel van Fred kosten... 1000 euro? 2000 Euro?
Wat!? 'Zoveel wil Fred uit B&B Vol Liefde voor dit kunstwerk hebben' - TVgids.nl https://share.google/VvgIWFJ6gWwyB8tzq
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |