abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221762331
Nou de reünie er even doorheen gejast net. Toch wat meer open einde bij sommige zoals Caroline en Arie en Eline en Oscar. Wanstaltige vertoningen van Iris die nooit iemand zal gaan vinden want de vrieskist in hoogst eigen persoon en Fred op zijn manier ook en narcistisch bovendien. Thomas nog zo’n portret. Beetje de mooiboy uithangen en lijntjes uitgooien bij de al vertrokken meiden nadat het niet lukte met Mexx. Blij dat het niets is geworden met die idioot. Eigenlijk geen haar beter dan Fred maar op zijn manier dan. Ook de ziekte van Blauwe Bal, met het verschil dat hij er zichzelf wel weer van afgeholpen heeft bij Mexx..
Timothy en Michael nog steeds tezamen als ook Nisha Tara en Lieske maar of dat allemaal stand gaat houden valt te bezien..En ik blijf er bij; die Nisha en Lieske kende elkaar al veel langer ondanks dat ze bleven ontkennen…yeah right..
Verder ziet Paul het nog helemaal zitten met Marjo maar deed de deur definitief op slot voor hem bij de reünie zo leek het. Zeer pijnlijk. Denk dat hij er zoals al vaker geschreven nog niet klaar voor is omdat hij te graag wil.
Het was al met al een leuk seizoen en op naar volgende zomer naar meer faal projectjes in de liefde. Nu eerst straks weer even zoveel faal projecten in Winter Vol Liefde. Tot dan👍
Allemaal cabaretteketet!
pi_221762618
Goed seizoen, compleet gestoorde mensen gezien, maar ook ware liefde (Timothy).
pi_221762671
Thomas met de NICE GUY act maar ondertussen van meerdere walletjes proberen te eten maakt hem nog nepper. .

Als hij open en transparant was geweest tegen die dames kwam die iig niet zo simpel over. Hij is dus gewoon een fuckboy in gedrag en karakter blijkbaar :P (dat kon je wel observeren maar had niet gedacht dat hij zowat met elke dame nog appcontact zou hebben zonder dat ze het van elkaar wisten, gewoon met hagel schieten dus :P )

Vrij leeg.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221763400
Wat zagen Iris en Eline er slecht uit zeg!
pi_221763957
Lol, wat een toneelstuk van Caroline. Alles voor een privéklusjesman. Natuurlijk gaat dat nooit echte liefde worden. Beetje kwalijk dat ze Arie aan het lijntje houdt.

Zagen jullie de mannen van Iris toekijken met een uitgestreken gezicht toen Iris een grapje maakte? Ik bespeurde weinig sympathie naar Iris toe.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221764169
Keihard gelachen om Fred - je moet er geen relatie mee willen, maar wel leuke televisie.

Thomas is een wannabe slettenbak.

Nisha Tara en Lieske - interresseert me totaal niet en ik vind ze samen een irritant stel.

Mireille - er leek wel een beetje chemistry toch tussen haar en Dick. Hij was er ook best eerlijk over dat hij haar leuk vindt.

Eline en Oscar - who are you kidding. Hij mag maanden wachten op wat aandacht, ik zou er voor passen als ik em was.

Caroline en Arie - aw, Arie! Met zijn gebleekte tandjes :D Leuk dat Caroline hem waardeert en dat de deur openstaat.

Iris - Gaap.

Timothy en Michael: superleuk samen. Ik vermoed dat Michael nogal voorzichtig is door vorige relaties, maar Timothy gaat er echt voor :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 10 september 2026 @ 21:09:46 #282
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221767683
Verrassend, Thomas alleen. Volgend seizoen op zoek naar een man.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221769217
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 11:33 schreef Killerjas het volgende:
Wat zagen Iris en Eline er slecht uit zeg!
Ja, veel te opgedirkt. Sommige mensen zijn echt mooier met minder opsmuk/naturel.
pi_221769223
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
pi_221769343
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.

En daarnaast gedraagt die Caroline zich echt als een enorme bitch
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_221769369
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 09:45 schreef Nagelslak het volgende:

[..]
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.

En daarnaast gedraagt die Caroline zich echt als een enorme bitch
Nee, hij kwam niet voor vriendschap. Maar doe je zoiets dan alleen in een liefdesrelatie of het streven daarnaar?
Blijkbaar is hij nog op z’n gemak.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 11 september 2026 @ 11:55:34 #287
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221770339
quote:
Zo’n sukkel is het niet.
Zeker niet op die verschrompelende leeftijd. Die zijn wel aan elkaar gewaagd en ik denk idd ook dat mensen Arie onderschatten.

Verder prima seizoen. Fred blijkt geen rol te hebben gespeeld en heeft de zelfreflectie van een betonpaal. Hij denkt zelf dat het gewoon een sterke zelfverzekerde persoonlijkheid is.

Het jochie uit Denia viel wel door de mand met zn falende player gedrag.
  vrijdag 11 september 2026 @ 12:09:55 #288
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221770436
quote:
Zo’n sukkel is het niet.
Helemaal eens met jou. Arie is niet gek en had het prima naar zijn zin. Thuis is hij ook de hele dag bezig met wat maar voor handen komt, zei hij al eerder.

Wat ze er verder samen van maken is aan hen. Ze zaten er in elk geval allebei tevreden bij en helemaal op hun gemak met elkaar.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 11 september 2026 @ 14:17:33 #289
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221771267
Fred was al best lelijk maar in de studio met die spotlight erop leek 't helemaal een monster uit een horrorfilm :r
En dan heb ik 't nog niet eens over z'n uiterlijk :6
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221771356
Fred oogde als een ware psychopaat
Allemaal cabaretteketet!
pi_221801839
quote:
Zo’n sukkel is het niet.
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.
blablablabla
pi_221802172
Ja, dat was duidelijk. Maar het is dus geen kwestie van: alles of niets voor Arie. Na het programma hebben ze er blijkbaar een goeie vriendschap aan overgehouden. Dat mag ook gewaardeerd worden.
pi_221802205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.
Hij heeft gewoon weer hoop gekregen nu hij weer terugkeert bij haar in Spanje. Maar ik denk dat Caroline daar anders in staat. Ze vind het allemaal wel best dat hij daar weer een reeks aan klussen komt doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221802565
Dat ze elke dag bellen is dus geen vriendschap? :?
pi_221802858
Dat kan maar daar is dit programma hoegenaamd niet voor bedoeld natuurlijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221803559
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan maar daar is dit programma hoegenaamd niet voor bedoeld natuurlijk.
Dus? Ben je dan gezakt of geëlimineerd?
pi_221803598
Dus niets.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221808579
Wat zou de kleuterkliederstoel van Fred kosten... 1000 euro? 2000 Euro?

Wat!? 'Zoveel wil Fred uit B&B Vol Liefde voor dit kunstwerk hebben' - TVgids.nl https://share.google/VvgIWFJ6gWwyB8tzq
pi_221813835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2026 18:27 schreef tvdleur het volgende:
Wat zou de kleuterkliederstoel van Fred kosten... 1000 euro? 2000 Euro?

Wat!? 'Zoveel wil Fred uit B&B Vol Liefde voor dit kunstwerk hebben' - TVgids.nl https://share.google/VvgIWFJ6gWwyB8tzq
Altijd wel een andere gek die voor die rotzooi veel geld over heeft.
Ik geloof ook niet dat Fred een nieuwe liefde heeft gevonden, in zijn hoofd misschien want Fred doet niet aan realiteit. 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')