De donderdagaflevering van vorige week even gekeken. Bij Mireille vertrekt Huib weer net zo snel als hij gekomen is. Wel een beetje vreemd om gelijk je oordeel te geven aan Mireille en dan maar af te zwaaien...met je klarinet...Ondertussen blijft ze zich wel vermaken met vreemde snuiter Kasper, maar ook niet meer dan dat. Die vragen kaartjes uit zijn hoed is een variant op de vragenpot uit LLDL vond dat wel weer geinig bedacht maar ook een beetje cliche bij datingshows.
Devon bij Timothy zingt er een vrolijk moppie op los, maar denk dat die klik er niet gaat komen ben ik bang. Michaël heeft wat dat betreft natuurlijk een grotere voorsprong.
Caroline houdt beide mannen lekker aan het lijntje met Arie als onderdeel van het meubilair ondertussen. Denk dat Gilbert ook niet lang gaat blijven, die is veel te ondernemend voor Caroline. Die wil het liefst bij haar hondjes blijven.
Eline heeft Ajacied terug naar Mokum gestuurd. Hoe dat ging was wel grappig, ze maakte een opmerking over zijn t-shirt met Amsterdam er op. Ik denk ze gaat hem gewoon maken met iets in die trent van 'zo, leuk dat t-shirt met Amsterdam er op, dat is ook weer waar ik je heen ga sturen' als een soort 'bruggetje', maar nee. Wel jammer dat ze hem gewoon niet er bij hield om gewoon eens af te wachten of die Oscar het echt wel was. Beetje overhaast besloten vond ik.
Thomas is nog steeds de mooiboy aan het uithangen met Mexx en Lynn. Het kabbelt lekker door. Hij probeerde ze te testen maar uiteindelijk is daar nog niet echt een oordeel over gekomen dus die blijven gewoon nog even. In de aflevering van maandag komt de laatste deelneemster langs. Een beetje een modelletje zo te zien. Die aflevering ga ik later vandaag maar eens bekijken.
Allemaal cabaretteketet!