Fred wilde geen romantiek, Fred wilde seks. Fred verwachte seks omdat hij 1 romantische avond had georganiseerd met zonsondergang.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.
Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
Die paarden stonden met z'n drieën in het land, een paard achterlaten geeft vaak problemen, een paard is niet graag alleen, dus het paard meenemen is de beste optie. Hoefde ook niet aangelijnd, want hij volgde gewoon zijn maten.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Viel me op dat er nog een 3e paard achter Timothy en Michaël aan liep, waar sloeg dat op? Niet gezadeld ook dus was ook niet voor de cameraman.
Makes sense. Dank.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:27 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Die paarden stonden met z'n drieën in het land, een paard achterlaten geeft vaak problemen, een paard is niet graag alleen, dus het paard meenemen is de beste optie. Hoefde ook niet aangelijnd, want hij volgde gewoon zijn maten.
Dit, behalve Rick. Die voegt weinig extra toe.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:41 schreef exode het volgende:
De columns van Rick Evers, dit topic en alle roddels maken het seizoen leuk.Voor mij iig.
Het was ok.quote:Op maandag 7 september 2026 15:47 schreef Killerjas het volgende:
[..]
Dit, behalve Rick. Die voegt weinig extra toe.
En als de vrouwen wat zeggen dat hem niet aanstaat dan lult hij eroverheen dat niet alles kloptquote:Op woensdag 9 september 2026 22:54 schreef alpeko het volgende:
Je hoopt dan nog ergens dat Fred door montage niet helemaal lekker uit de verf kwam. Maar wel nee, Fred is gewoon echt een enorme lul. Geen enkele compassie naar de vrouwen. Geen enkele zelfreflectie. Deze vrouwen hadden de hoogste eer om voor 200 maanden in zijn bordkartonnen Kip Tukkie koninkrijk te stappen en dat het op niks is uitgelopen lag aan alles behalve aan Fred.
En hoeveel anderen vrouwen buiten het programma heeft hij na uitzemding nog gehad.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:56 schreef alpeko het volgende:
Thomas…. Tja. We wisten het eigenlijk. Ongeschikt. Geen enkele moeite gedaan. Gescoord en op naar de volgende.
“We gaan niet verwijten”quote:Op woensdag 9 september 2026 22:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En als de vrouwen wat zeggen dat hem niet aanstaat dan lult hij eroverheen dat niet alles klopt
Voeg daar ook maar Eline en Iris aan toe.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:43 schreef JJ76 het volgende:
Ai ai ai wat laten Thomas en Fred zich kennen in de reunie. Bah bah.
Absoluut.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar Eline en Iris aan toe.
Helemaal mee eens wat betreft Lieske! Objectief gezien een hartstikke knappe vrouw maar dat onsympathieke gedrag maakt iemand meteen zo onaantrekkelijk vind ik. Weinig warmte volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:36 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat is Lieske onsympathiek zeg. Nare uitstraling heeft ze.
Timothy is in love. Micheal daarentegen is nog héél voorzichtig. Ik hoop dat het stand houdt!
Ja, veel te opgedirkt. Sommige mensen zijn echt mooier met minder opsmuk/naturel.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:33 schreef Killerjas het volgende:
Wat zagen Iris en Eline er slecht uit zeg!
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Nee, hij kwam niet voor vriendschap. Maar doe je zoiets dan alleen in een liefdesrelatie of het streven daarnaar?quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:45 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.
En daarnaast gedraagt die Caroline zich echt als een enorme bitch
Zeker niet op die verschrompelende leeftijd. Die zijn wel aan elkaar gewaagd en ik denk idd ook dat mensen Arie onderschatten.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Helemaal eens met jou. Arie is niet gek en had het prima naar zijn zin. Thuis is hij ook de hele dag bezig met wat maar voor handen komt, zei hij al eerder.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Hij heeft gewoon weer hoop gekregen nu hij weer terugkeert bij haar in Spanje. Maar ik denk dat Caroline daar anders in staat. Ze vind het allemaal wel best dat hij daar weer een reeks aan klussen komt doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.
Dus? Ben je dan gezakt of geëlimineerd?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan maar daar is dit programma hoegenaamd niet voor bedoeld natuurlijk.
Altijd wel een andere gek die voor die rotzooi veel geld over heeft.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:27 schreef tvdleur het volgende:
Wat zou de kleuterkliederstoel van Fred kosten... 1000 euro? 2000 Euro?
Wat!? 'Zoveel wil Fred uit B&B Vol Liefde voor dit kunstwerk hebben' - TVgids.nl https://share.google/VvgIWFJ6gWwyB8tzq
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |