De Tonijn is op reis en heeft al heel wat van de wereld gezien, hij laat hem her en der over de wereld te water en dan maken ze volgens mij een fotoshoot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:41 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat was nu precies het idee van dat kunstwerk van Fred in de zee?
Het is natuurlijk al geweest, maar het is niet logisch dat hij zich zou binden aan een vrouw van 40+ met een kind op zak. Hij wil namelijk een gezin (zelf) stichten. Dan is Mexx de veel betere keuze.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 22:14 schreef freaky40 het volgende:
Thomas komt handen te kort met 2 mooie meiden in zijn B&B. Ik denk toch dat hij voor Anna gaat zover de stand nu is. Mexx is toch wat te rustig voor hem.
Hij kiest ze toch zelf op basis van de sollicitatie video's ?quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:46 schreef Killerjas het volgende:
Die Anna is hier neergezet door regie, kan niet anders. Thomas wil kinderen en dan zetten ze deze 40+er neer. Right.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij kiest ze toch zelf op basis van de sollicitatie video's ?
Hij zei op een gegeven moment vlak na de kennismaking iets over dat hij zich graag liet verzorgen door zijn moeder enzo. Daar knapte zij volledig op af, dat zag je aan alles. Ik vond het persoonlijk ook zeer onverstandig om dat als introductie over jezelf te vertellen dus ik snap wel dat ze daar moeite mee had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:09 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Wat een leuke vent die Perry, Iris vind ik vermoeiend.
Ik vond dat nog wel meevallen, ik vond het vooral typisch Iris dat ze 'echt niet op de bus ging wachten' en meteen weg wilde.quote:Op zondag 30 augustus 2026 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Veel vertrekkers in de aflevering waaronder bij ijskonijn Iris die Perry heeft moeten laten gaan op een stoffig landweggetje in een stoffig autootje en bij een stoffige bushalte. Onder het mom 'taxi?! Nee hoor, je gaat maar met de dorpsbus...als je geluk hebt rijd die vandaag!. Typisch Iris dit.
Volgens mij ging dat om vroeger, dat hij als jongste van het gezin goed verzorgd werd. Hij is 55 jaar, grote kans dat hij geen moeder meer heeft of dat die te oud is om nog te zorgen. Iris knapt inderdaad echt af op 1 opmerking (dat zie je ook gebeuren, ze kan dat niet verbergen). Vervolgens zend ze bizar dubbele signalen uit. Bij dat dansen ziet het er heel gezellig uit, ze raken elkaar aan, kletsen en dansen, ze geeft hem complimenten. In het commentaar zegt ze vervolgens dat ze het helemaal niets vond en als Perry tegen haar zegt dat hij het echt leuk vond en dit best wel vaker zou willen doen (waarschijnlijk omdat zij hem zo aanmoedigde!!) zie je haar gezicht weer helemaal vertrekken. Ik vind het echt een vervelende vrouw, super nepquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij zei op een gegeven moment vlak na de kennismaking iets over dat hij zich graag liet verzorgen door zijn moeder enzo. Daar knapte zij volledig op af, dat zag je aan alles. Ik vond het persoonlijk ook zeer onverstandig om dat als introductie over jezelf te vertellen dus ik snap wel dat ze daar moeite mee had.
Aan de andere kant is zij ook wel iemand die na zo'n detail nergens anders meer aan kan denken en haar besluit heeft genomen. Zo krijg je nooit een leuke date. Ze heeft er ook totaal geen moeite voor gedaan met die kutcamping en mannen alleen laten eten. Ze faalde hard.
En dit! "Nou ik ga echt niet op de bus wachten hoor". Hoe onsympathiek is datquote:Op maandag 31 augustus 2026 08:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond dat nog wel meevallen, ik vond het vooral typisch Iris dat ze 'echt niet op de bus ging wachten' en meteen weg wilde.
Ik snap sowieso niet waarom zij niet voor Kasper gaat, die past toch veel beter bij haar?quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha dat gedoe over dat gezaag man. Mireille laat zich wel ontzettend kennen.
Ik zou bij kasper wel afknappen op zijn gebit, zijn persoonlijkheid, zijn uiterlijk, zijn kledingkeuze, zijn intellect, zijn gebrek aan woning, zijn gebrek aan humor en alle andere dingen waardoor je kunt afknappen.quote:Op maandag 31 augustus 2026 13:39 schreef MaJo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom zij niet voor Kasper gaat, die past toch veel beter bij haar?
Gebit snap ik maar de rest zit toch wel goed? Volgens mij is het een slimme vent met humor, heeft veel van de wereld gezien en is handig. Wat heb je nog meer nodig op zo'n kasteel? Ik zou juist afknappen op die andere dude die van alles een grapje maakt, zo kun je nooit een serieus gesprek hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2026 14:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou bij kasper wel afknappen op zijn gebit, zijn persoonlijkheid, zijn uiterlijk, zijn kledingkeuze, zijn intellect, zijn gebrek aan woning, zijn gebrek aan humor en alle andere dingen waardoor je kunt afknappen.
Persoonlijk snap ik ook niet zo goed dat je voor een vrouw gaat die de dikkere variant is van Tineke de Nooij. Na 2 meter lopen hijgt ze, ze heeft weinig humor, veel eisen en ik vermoed dat ze haar eigen mimi niet kan wassen.
Maar ze zit intellectueel wel op een ander niveau dan Kasper.
Eens over Mireille en Caroline ja, die scoren geen puntenquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:04 schreef Fascination het volgende:
Pff, we zitten met z’n allen te klagen over Fred, wel terecht, maar wat gedragen Mireille en Caroline zich ontzettend onbeschoft en kinderachtig. Er is in dit programma het cliché dat mannen geen vragen stellen, maar er is ook het cliché dat vrouwen het zelden voelen (ijskoud zijn), mannen misbruiken als een klusslaaf en compleet affakkelen. Het is not done voor mannen om iets over het uiterlijk van vrouwen te zeggen, maar andersom is het compleet geaccepteerd.
Eline voelt het uiteraard niet voor Oscar. Die moet gewoon voor een foute man gaan. Daar staat ze meteen voor in vuur en vlam.
Wat een deprimerend einde van dit seizoen.
Hoezo half?!quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd naar Fred morgen, want op basis van dat voorstukje zou ik bijna denken dat onze narcistische halfgod vindt dat ie nog steeds niet genoeg aanbeden wordt.
Klopt morgen de laatste op videoland. Zijn ook niet meer zo veel open eindjes en dan moet ik nog wel 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:50 schreef Hagenesie het volgende:
Volgende week maar drie afleveringen want de reünie is op 10 september.
Dit! Beide vrouwen waren zeer onaardig. Caroline meteen weer over "die tanden", ik zag er helemaal niks geks aan. De enige met echt een lelijk gebit dit jaar is Kasper bij Mireille, maar alsnog zeg je dat toch niet zo. Sommige dingen denk je alleenquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:04 schreef Fascination het volgende:
Pff, we zitten met z’n allen te klagen over Fred, wel terecht, maar wat gedragen Mireille en Caroline zich ontzettend onbeschoft en kinderachtig. Er is in dit programma het cliché dat mannen geen vragen stellen, maar er is ook het cliché dat vrouwen het zelden voelen (ijskoud zijn), mannen misbruiken als een klusslaaf en compleet affakkelen. Het is not done voor mannen om iets over het uiterlijk van vrouwen te zeggen, maar andersom is het compleet geaccepteerd.
Eline voelt het uiteraard niet voor Oscar. Die moet gewoon voor een foute man gaan. Daar staat ze meteen voor in vuur en vlam.
Wat een deprimerend einde van dit seizoen.
Ik ben blij dat we niet steeds naar Nisha nog wat hoefden te kijken, maar Mireille was niet echt een beter alternatief.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:37 schreef vencodark het volgende:
Vindt dat Mireille de mannen ook wel vrij kinderlijk behandeld. Het is geen personeel.![]()
En ze komt, ondanks haar uiterlijk/rommelige kasteel heel decadent over. Alsof ze zichzelf toch wel boven de mannen ziet.
Morgen/vannacht de laatste denk ik?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch de laatste week? De donderdagaflevering alleen volgende week donderdag omdat RTL natuurlijk achter loopt en volgende week pas klaar is. Morgen dus nog 1 aflevering en volgende week donderdag de reünie.
Helemaal mee eens! Mireille die zelf amper uit haar bank kan opstaan vanwege haar (over)gewicht en mank rondstrompelt heeft op alles wat aan te merken bij de mannen. Verschrikkelijk. "Oh hij staat niet graag op een ladder, nee dan wordt het niks" en Casper als "huisvriend" mag blijven als gratis klusjesmanquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Mireille ben ik ook op afgeknapt. Zo onaardig naar Dick, zeker omdat ze het er zo ontzettend inwrijft allemaal. "Je kunt dit niet, je kunt dat niet, je hebt geen tafelmanieren en ik heb geen tijd om je dat allemaal te leren". Super aanmatigendMooi hoe Dick er nog tegenin bracht dat hij zijn hele huis zelf hebt gebouwd. Dikke vinger naar Mireille
Als Geer en Goor een zoon zouden hebben samen zou het Timothy zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geer & Goor themesong bij Timothy.![]()
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige teksten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7quote:Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
O joh ik dacht dat het al klaar was man. Nog 1 keer ongemakkelijk naar Fred z'n onthutsend slechte beeldspraak luisteren! Wat een afscheid met Doete, awkwaaaard
Vreselijk die Fred. Vliegt op en neer met zijn uitspraken en acties. Wel grappig hoe Doete hem op zijn nummer zet met mixed signals bij het afscheid.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige kreten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7
Ik mag hopen dat Doete nadat ze de uitzendingen heeft gezien helemaal is afgeknapt
Verder ben ik Timothy echt meer en meer gaan waarderen, is Devon een
Blij voor Paul en Marjoen heel benieuwd hoe het bij Thomas en Mexx afloopt. Dat einde voelde meer als een afsluitend sollicitatiegesprek
Weet niet helemaal of Doete nou een spel speelde of niet, maar vergeet niet dat als Sabina had toegehapt Doete al lang naar huis was gestuurd. Fred heeft nadat hij door Sabina was afgewezen net gedaan alsof Doete altijd al zijn eerste keuze was. Dat zal Doete vast ook wel hebben gevoeld.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.
Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
Fred wilde geen romantiek, Fred wilde seks. Fred verwachte seks omdat hij 1 romantische avond had georganiseerd met zonsondergang.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.
Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
Die paarden stonden met z'n drieën in het land, een paard achterlaten geeft vaak problemen, een paard is niet graag alleen, dus het paard meenemen is de beste optie. Hoefde ook niet aangelijnd, want hij volgde gewoon zijn maten.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:46 schreef freaky40 het volgende:
Viel me op dat er nog een 3e paard achter Timothy en Michaël aan liep, waar sloeg dat op? Niet gezadeld ook dus was ook niet voor de cameraman.
Makes sense. Dank.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:27 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Die paarden stonden met z'n drieën in het land, een paard achterlaten geeft vaak problemen, een paard is niet graag alleen, dus het paard meenemen is de beste optie. Hoefde ook niet aangelijnd, want hij volgde gewoon zijn maten.
Dit, behalve Rick. Die voegt weinig extra toe.quote:Op zaterdag 5 september 2026 10:41 schreef exode het volgende:
De columns van Rick Evers, dit topic en alle roddels maken het seizoen leuk.Voor mij iig.
Het was ok.quote:Op maandag 7 september 2026 15:47 schreef Killerjas het volgende:
[..]
Dit, behalve Rick. Die voegt weinig extra toe.
En als de vrouwen wat zeggen dat hem niet aanstaat dan lult hij eroverheen dat niet alles kloptquote:Op woensdag 9 september 2026 22:54 schreef alpeko het volgende:
Je hoopt dan nog ergens dat Fred door montage niet helemaal lekker uit de verf kwam. Maar wel nee, Fred is gewoon echt een enorme lul. Geen enkele compassie naar de vrouwen. Geen enkele zelfreflectie. Deze vrouwen hadden de hoogste eer om voor 200 maanden in zijn bordkartonnen Kip Tukkie koninkrijk te stappen en dat het op niks is uitgelopen lag aan alles behalve aan Fred.
En hoeveel anderen vrouwen buiten het programma heeft hij na uitzemding nog gehad.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:56 schreef alpeko het volgende:
Thomas…. Tja. We wisten het eigenlijk. Ongeschikt. Geen enkele moeite gedaan. Gescoord en op naar de volgende.
“We gaan niet verwijten”quote:Op woensdag 9 september 2026 22:57 schreef JJ76 het volgende:
[..]
En als de vrouwen wat zeggen dat hem niet aanstaat dan lult hij eroverheen dat niet alles klopt
Voeg daar ook maar Eline en Iris aan toe.quote:Op woensdag 9 september 2026 22:43 schreef JJ76 het volgende:
Ai ai ai wat laten Thomas en Fred zich kennen in de reunie. Bah bah.
Absoluut.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Voeg daar ook maar Eline en Iris aan toe.
Helemaal mee eens wat betreft Lieske! Objectief gezien een hartstikke knappe vrouw maar dat onsympathieke gedrag maakt iemand meteen zo onaantrekkelijk vind ik. Weinig warmte volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2026 23:36 schreef Kaatjepuk het volgende:
Wat is Lieske onsympathiek zeg. Nare uitstraling heeft ze.
Timothy is in love. Micheal daarentegen is nog héél voorzichtig. Ik hoop dat het stand houdt!
Ja, veel te opgedirkt. Sommige mensen zijn echt mooier met minder opsmuk/naturel.quote:Op donderdag 10 september 2026 11:33 schreef Killerjas het volgende:
Wat zagen Iris en Eline er slecht uit zeg!
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Nee, hij kwam niet voor vriendschap. Maar doe je zoiets dan alleen in een liefdesrelatie of het streven daarnaar?quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:45 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Nee joh die man zit duidelijk in de friendzone. En maar stront oprapen van de honden. Doet hij echt niet omdat hij een vriendschap zocht.
En daarnaast gedraagt die Caroline zich echt als een enorme bitch
Zeker niet op die verschrompelende leeftijd. Die zijn wel aan elkaar gewaagd en ik denk idd ook dat mensen Arie onderschatten.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Overigens denk ik dat sommigen hier Arie echt onderschatten en denken dat hij zich aan het lijntje laat houden als klusjesman ofzo.
Zo’n sukkel is het niet.
Volgens mij hebben die 2 een ware, oprechte vriendschap. Het zal misschien nooit een liefdesrelatie worden maar dat is niet het einddoel in het leven hè.
Helemaal eens met jou. Arie is niet gek en had het prima naar zijn zin. Thuis is hij ook de hele dag bezig met wat maar voor handen komt, zei hij al eerder.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.quote:Op vrijdag 11 september 2026 09:13 schreef vencodark het volgende:
Zo’n sukkel is het niet.
Hij heeft gewoon weer hoop gekregen nu hij weer terugkeert bij haar in Spanje. Maar ik denk dat Caroline daar anders in staat. Ze vind het allemaal wel best dat hij daar weer een reeks aan klussen komt doen.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is niet wat hij er zelf over zei op verschillende momenten in het programma, hij wilde wel degelijk een liefdesrelatie.
Dus? Ben je dan gezakt of geëlimineerd?quote:Op woensdag 16 september 2026 16:00 schreef freaky40 het volgende:
Dat kan maar daar is dit programma hoegenaamd niet voor bedoeld natuurlijk.
Altijd wel een andere gek die voor die rotzooi veel geld over heeft.quote:Op donderdag 17 september 2026 18:27 schreef tvdleur het volgende:
Wat zou de kleuterkliederstoel van Fred kosten... 1000 euro? 2000 Euro?
Wat!? 'Zoveel wil Fred uit B&B Vol Liefde voor dit kunstwerk hebben' - TVgids.nl https://share.google/VvgIWFJ6gWwyB8tzq
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |