abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:03:42 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221559420

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 08:31:41 #2
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221560042
Waarom denkt Arie dat hij echt een kans maakt.
Drop you like an ill, bad habit
  Official ESF Kreviewer donderdag 13 augustus 2026 @ 08:45:50 #3
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221560090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 08:31 schreef pmponer het volgende:
Waarom denkt Arie dat hij echt een kans maakt.
Sinds zijn vierde tia is zijn beoordelingsvermogen wat minder denk ik.

Ze moeten voor dit programma gewoon een leeftijdsgrens invoeren. Die geriatrische patienten zijn echt doodvermoeiend.
pi_221561022
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 23:03 schreef matthijst het volgende:
De Tony bij Eline, 6 paar schoenen mee :D

Thomas. Hoe gay die d'r zit. Beentjes over elkaar. Hondje op schoot :D
Die kus ook, alsof ie z'n oma zoent. :')

Grappig dat die nieuwe bij Caroline geen zin heeft om bij die andere dude te slapen en gewoon een hotel boekt ^O^
Ook elk jaar weer een kandidaat die niet doorheeft dat er ook andere deelnemers kunnen rondlopen maar iedereen voor klusjesman aan ziet. Schitterend.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 13 augustus 2026 @ 13:37:22 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221561710
Fred heeft wel gelijk. Die Ellen is echt een oma.
Hij is jaloers op huisdieren omdat ze meer aandacht krijgen dan hij _O-
Zit ie naar zo'n stom brandgat te kijken. "Het lijkt wel kunst". Die mongool vindt zichzelf echt veel te interessant.

Zo hey! Thomas drinkt koffie met Mexx IN BED!!! :')

Caroline: "de klusskills van Arie en het lichaam van Gilberto". Wait whut? Die Arie is al niet slank, Gilberto is echt een papzak.
Of bedoelt ze de plaatjes op z'n tanden.

Mireille hadden ze er niet in hoeven doen. Vermoeiend mens.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221561808
Toch vind ik die dynamiek tussen Geraldo (hoe?), Arie en Caroline wel geinig. _O-
Arie blijft echt totaal in de friendzone maar dat is bij Caroline al een hele stap.
  donderdag 13 augustus 2026 @ 17:33:38 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221564130
Je hebt me de hele dag niet verrast, en dan bedoel ik niet dat je knuffelhormoon is afgegaan van een schurftige ezel

David is ook lekker cringe.
pi_221564434
Hoorde jullie het muziekje toen David in z’n auto aan kwam rijden? Iets over Jezus. _O-

Die eerste kerel bij die nieuwe kasteel dame is nogal een naïeve kneus.
Waarom geef je je dan op? Natuurlijk kan je Limburg niet missen. :') Toe aan een weekendje weg ofzo?!
pi_221564864
Holy fuck deze aflevering.

Fred is echt de slechtste versie van zichzelf. Echt zo'n ontzettende hork.

En soul farm Iris die wel klaar is met spirituele bewustzijnsboederij. Ehhhh
pi_221566800
Dacht even dat Fred deze oma ging laten zien wat een kettingzaag allemaal kan, in die prachtige crematorium omgeving. Wat een pyschopaat joh

Die nieuwe bij Iris is een engnek met zijn seksuele retraites.

En ook leuk dat Nederland het nieuwe stopwoordje "enne?" heeft ontdekt, kan niet wachten om het bij de koffieautomaat te horen!
pi_221567103
Vind ik ‘paardenlul’ tot leuker. :P
pi_221567107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:23 schreef kibo het volgende:

[..]
Fred heeft vroeger zelf ook honden gehad.
Dan is het een valse hond, hij zegt dit dan puur om van haar af te komen?
pi_221567267
Ik moest echt hard lachen om die opmerking van Fred en hond uitlaten in de regen _O- PTSS ofzo _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221567271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 01:12 schreef epicbeardman het volgende:
Ik moest echt hard lachen om die opmerking van Fred en hond uitlaten in de regen _O- PTSS ofzo _O-
Jaloers op de hond waarschijnlijk. :D
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 08:16:30 #15
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221567780
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:28 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dan is het een valse hond, hij zegt dit dan puur om van haar af te komen?
Ja. En hij zag ook onmiddellijk dat ze geen sportief figuur had en vertelde dus dat hij een verwoed mountainbiker en zeiler is. Zo had hij dus binnen notime z'n argumenten klaar.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 08:17:17 #16
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221567794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 08:16 schreef kibo het volgende:

[..]

Knip

pi_221569541
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 08:16 schreef kibo het volgende:

[..]
Ja. En hij zag ook onmiddellijk dat ze geen sportief figuur had en vertelde dus dat hij een verwoed mountainbiker en zeiler is. Zo had hij dus binnen notime z'n argumenten klaar.
Ja dat vond ik het erge er aan. Hij ging expres op zoek naar de confrontatie op zaken waarvan die wist dat ze niet overeenkwamen. Dan kan ie volgende week zeggen dat ze niet matchen terwijl hij haar gewoon niet lekker genoeg vond toen ze aan kwam. Haar de boom eerst laten zagen, zo overduidelijk zuchten als ze zegt nooit een kettingzaag te hebben gebruikt, expres doen alsof je haar niet begrijpt man man man.

Wat een figuur.
pi_221571393
Die Fred is gewoon een enorme lul. Hij wil jong en mooi (lees; goed figuur).
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:51:21 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221571980
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ja dat vond ik het erge er aan. Hij ging expres op zoek naar de confrontatie op zaken waarvan die wist dat ze niet overeenkwamen. Dan kan ie volgende week zeggen dat ze niet matchen terwijl hij haar gewoon niet lekker genoeg vond toen ze aan kwam. Haar de boom eerst laten zagen, zo overduidelijk zuchten als ze zegt nooit een kettingzaag te hebben gebruikt, expres doen alsof je haar niet begrijpt man man man.

Wat een figuur.
Nou dat met dat kettingzaagje was ook wel geklungel hoor (Ik vermoed echter dat Fred heeft gezegd dat ze zo moest zagen). Maar wat was daar uberhaupt het doel?
pi_221578714
Nondeju die Fred, hoe kun je zo intrinsiek onaardig en onsympathiek zijn.

Kan en wil zich totaal niet verplaatsen in de leefwereld en interesses van zijn vrouwen of hun beperkingen. Alleen zijn eigen wereld en interesses moeten wel door hen geadoreerd worden. Walgelijk narcistisch egocentrisch figuur. En ze stelde geen vragen volgens hem, nou ze heeft bij die brandput met kool verschillende vragen gesteld maar ook die waren voor halfgod Fred niet goed genoeg.

Als die na afloop de kaart durft te trekken dat de regie een verkeerd beeld heeft geschept dan moeten ze wel verdomd veel materiaal hebben weggeflikkerd.

Oh en als klap op de vuurpijl: "In mijn B&B wordt niet ontbeten, DAAR HEB IK GEEN ZIN IN" knettergek :D

[ Bericht 14% gewijzigd door TheVulture op 15-08-2026 16:24:45 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221579590
Die 'Enne' had bij Donatello moeten komen, hadden jullie dat gebit van hem gezien?

Ik vind het wel een leuk mensch, die Mireille, had de stukjes van OchtendSter graag willen inruilen voor haar stukjes.
pi_221582163
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 16:16 schreef TheVulture het volgende:

Oh en als klap op de vuurpijl: "In mijn B&B wordt niet ontbeten, DAAR HEB IK GEEN ZIN IN" knettergek :D
Dit vond ik ook heel bizar, ik dacht namelijk dat b&b voor bed & breakfast stond, maar niet bij Fred want de gasten slapen tot wel half 9 uit dat verpest zijn dag. Kan toch een ontbijtje maken als je terug bent van je verre fietstochten, is alleen iets meer werk dan smoothies met rauw ei maken
  Official ESF Kreviewer zondag 16 augustus 2026 @ 11:37:20 #23
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221584189
"ik vind dat jij te weinig vragen hebt gesteld", zei hij.
"Je had zelf ook wat meer interesse kunnen tonen ", antwoordde zij.

"Ho ho ho. Nu moet je me geen dingen gaan verwijten, dat is niet eerlijk".

Dit is Fred ten voeten uit. Vieze smerige narcist.
pi_221584655
Wat ik niet snap dat de kandidaten speciaal iemand uit Nederland willen hebben. Op die eilanden en Spanje en Frankrijk lopen toch genoeg leuke charmante mensen rond ? Fred kan toch een leuke vrouw op Bonaire vinden en Eline op Aruba en daar wordt er gewoon Nederlands gesproken dus steeds het excuus over de Nederlandse taal is onzin. Vorig jaar ging iemand zelf uit Suriname op zoek naar een partner in Nederland terwijl de taal daar gewoon Nederlands is en er daar zulke leuke dames rondlopen.
Je zou toch denken dat Nederlanders integeren ?
pi_221584898
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Kreator het volgende:

Valt echt niet mee te praten inderdaad. Altijd de boel verdraaien en naar de ander wijzen.
  zondag 16 augustus 2026 @ 12:53:03 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221584937
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:20 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wat ik niet snap dat de kandidaten speciaal iemand uit Nederland willen hebben. Op die eilanden en Spanje en Frankrijk lopen toch genoeg leuke charmante mensen rond ? Fred kan toch een leuke vrouw op Bonaire vinden en Eline op Aruba en daar wordt er gewoon Nederlands gesproken dus steeds het excuus over de Nederlandse taal is onzin. Vorig jaar ging iemand zelf uit Suriname op zoek naar een partner in Nederland terwijl de taal daar gewoon Nederlands is en er daar zulke leuke dames rondlopen.
Je zou toch denken dat Nederlanders integeren ?
Denk dat het niet zo makkelijk is met die ons-kent-ons-eilandculturen, overigens spreekt het merendeel voornamelijk papiaments en zijn er behoorlijke cultuurverschillen. Vermoed dat je zo door je opties heen bent als je tinder daar aanslingert en al helemaal op latere leeftijd.

En 'Nederlanders die integreren' is denk ik sowieso een broodje aap. Kijk maar naar die proleterige enclaves in Estepona bij Caroline.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221597071
quote:
14s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Kreator het volgende:

Amen, wat een verschrikkelijke narcistisch hufter ben je dan

Sowieso was alles wat ie daarvoor al tegen d'r zei ook walgelijk egocentrisch
  Official ESF Kreviewer maandag 17 augustus 2026 @ 20:09:27 #28
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221597080
Iris die een man rendang laat maken en dan niet even uitnodigt aan de keukentafel. Wat een faalwijf.
  Official ESF Kreviewer maandag 17 augustus 2026 @ 20:13:24 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221597115
Wel jammer dan Menno weg is. Die vond ik echt een match. Ik denk dat dat komt omdat zij geen enkele vorm van affectie toont. Heel koud en afstandelijk, bang om zich open te stellen denk ik.
  maandag 17 augustus 2026 @ 20:20:04 #30
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221597142
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 20:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Amen, wat een verschrikkelijke narcistisch hufter ben je dan

Sowieso was alles wat ie daarvoor al tegen d'r zei ook walgelijk egocentrisch
Ja toch weer met stijgende verbazing naar zitten kijken vandaag.
Ook leuk hoe mijn tiener dochters op Fred reageren. :D
pi_221597363
Hoop wel dat het nog wat wordt tussen Marjo en Paul O+

En Mireille vind ik ook tof, zeker nu met die nieuwe man
pi_221597449
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2026 20:13 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dan Menno weg is. Die vond ik echt een match. Ik denk dat dat komt omdat zij geen enkele vorm van affectie toont. Heel koud en afstandelijk, bang om zich open te stellen denk ik.
Ja hopelijk wordt dat toch nog wat, maar Eline lijkt inderdaad behoorlijk de rem erop te houden.

Moet trouwens zeggen dat ik ook wel aardig ben bijgedraaid over Timothy. Zoals hij met Wadi omging qua gesprekken vond ik m erg netjes,betrokken en zorgzaam.
pi_221597549
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoop wel dat het nog wat wordt tussen Marjo en Paul O+

En Mireille vind ik ook tof, zeker nu met die nieuwe man
Beetje vreemd dat ze meteen wegging na die andere. Je zou verwachten maak dan nog een gezellig avondje/nachtje samen om elkaar beter te leren kennen. Dat ze geen zin had om erbij te zitten met nog meer vrouwen snap ik wel.
pi_221597568
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:24 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Beetje vreemd dat ze meteen wegging na die andere. Je zou verwachten maak dan nog een gezellig avondje/nachtje samen om elkaar beter te leren kennen. Dat ze geen zin had om erbij te zitten met nog meer vrouwen snap ik wel.
Eens, dat ging wat vlot
pi_221597842
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2026 20:13 schreef Kreator het volgende:
Of ze weet dat dit niks gaat worden en hem geen pijn wilt doen. Geen affectie geven is geen excuus, moet je maar eens kijken hoeveel affectie ze gaat geven als ze opeens een hunk voor haar heeft staan
pi_221599131
Jezus, wat een lul is Fred toch. Gunt Ellen nul de ruimte om te antwoorden en is zo onbeschoft.

"Ik wil de prins en de prinses op het witte paard, niet de prins op het witte paard en de prinses in een karretje er achter".

Hij is zo delusional over wat hij zelf te bieden heeft.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221599622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 10:14 schreef aquawoman het volgende:
Jezus, wat een lul is Fred toch. Gunt Ellen nul de ruimte om te antwoorden en is zo onbeschoft.

"Ik wil de prins en de prinses op het witte paard, niet de prins op het witte paard en de prinses in een karretje er achter".

Hij is zo delusional over wat hij zelf te bieden heeft.
Het was echt een verschrikkelijk gesprek waarbij Fred precies zichzelf liet zien zoals hij ook werkelijk is. Die kan proberen te spinnen wat ie wil als eventuele damagecontrol, maar zijn houding en gedrag zijn zo consequent narcistisch en egocentrisch dat daar qua beelden niks aan gemanipuleerd is.
pi_221600065
Maandagaflevering:

Iris moet misschien eens goed met iemand praten. Ik heb niet echt het idee dat ze nu echt weet wat voor man ze wil, of ze al klaar is voor een man en hoe dat allemaal gaat werken in de situatie met de kinderen en ex-man. Ze komt ook erg moeilijk uit haar woorden. Er viel wel wat op zn plek toen ze vertelde dat hij de scheiding heeft aangevraagd. Zal nog wel een litteken zijn vermoed ik. Denk niet dat zij met iemand overblijft.

Menno, daar moet ik toch op terugkomen. Vond hem eerst wat simpel maar is toch wel sympathieke gozer. Ergens ook wel bijzonder dat zulke mannetjes dan toch weer makkelijk opgeven ipv stijdlustig de vrouw voor zich te winnen, maar het kan natuurlijk ook zijn dat hij het echt niet voelde. Die hooligan gaat het ook niet zijn vermoed ik, maar goed, ik kan de smaak van Eline vooralsnog moeilijk inschatten.

Fred, tja, daar is alles al over gezegd. Dat exitgesprek met Ellen, mi gado. De metafoor van het witte prins zegt alles over hoe hij zichzelf ziet en dat hij echt een catch is. Hij was zichtbaar teleurgesteld dat het gevoel wederzijds is, het liefst ziet hij juist dat vrouw het niet sportief oppakt en met tranen het eiland verlaat. Ik hoop dat Doete ook snel tot inkeer komt maar goed. Dat leek wel ergens heen te gaan vreemd genoeg.

Kasteelvrouwtje vind ik ook wel leuk hoor. Heet alle mannen vooralsnog een warm welkom, en wat een heerlijk paradijsje heeft ze. Lekker eten in een bourgondisch kasteel, mooi joh.

Tot slot Paul, lieve kerel. Benieuwd hoe goed hij zich over het vertrek van Margot (?) kan zetten, deed hem wel wat. Maar hij wordt ook vrij snel verliefd dus misschien zit hier weer wat tussen, vanavond maar eens even aanzien.
pi_221601834
Rot op joh met je roos ademcoach
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:24:57 #40
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221602108
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 18:37 schreef RipCity het volgende:
Rot op joh met je roos ademcoach
Zat hij nou zijn therapeut te bellen over de voortgang?

"intimiteits gezelschap" - Fred.
pi_221602399
Carina is wel de meest competitive contestant ooit zeg jeetje. Alles spiegelen aan die andere.
pi_221602522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Carina is wel de meest competitive contestant ooit zeg jeetje. Alles spiegelen aan die andere.
Wat een vervelende vrouw inderdaad.

Al trek ik de lach van Lynn bij Thomas ook niet. :@
Zo nep, alsof ze erop geoefend heeft. Vind haar sowieso nep qua gedrag. Vind Mexx leuker.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:30:55 #43
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221602735
Bah nu weet ik nog niet wat zo'n visje van Fred kost.
pi_221602768
Fred en zijn varende baarmoeder, deze man :')
pi_221602780
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zo die leek me best leuk, maar dat zwaaide snel om :D
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:38:45 #46
263417 Keyos
Like a Boss
pi_221602814
Wel mooi dat ze bij Tony een Paul Elstak draaien als hij op de jetski zit. Zal hij als ras-Amsterdammer vast kunnen waarderen aan de montage ;).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:15:21 #47
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221603181
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:11 schreef Beertjeteddy het volgende:

. Vind Mexx leuker.
Das knap want Mexx is een robot die speciaal gebouwd is om net niet aantrekkelijk te zijn en nooit emotie mag tonen.
Ben benieuwd naar de dinsdag aflevering dan.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:26:30 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221603275
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
Al trek ik de lach van Lynn bij Thomas ook niet. :@
Zo nep, alsof ze erop geoefend heeft. Vind haar sowieso nep qua gedrag. Vind Mexx leuker.
Lynn doet vooral heel erg wulps. Ze is veel meer ‘seks’ dan Mexx, dus daar is-ie wel ff door van slag.
pi_221603595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maandagaflevering:

Iris moet misschien eens goed met iemand praten. Ik heb niet echt het idee dat ze nu echt weet wat voor man ze wil, of ze al klaar is voor een man en hoe dat allemaal gaat werken in de situatie met de kinderen en ex-man. Ze komt ook erg moeilijk uit haar woorden. Er viel wel wat op zn plek toen ze vertelde dat hij de scheiding heeft aangevraagd. Zal nog wel een litteken zijn vermoed ik. Denk niet dat zij met iemand overblijft.
Nou, van wat ik er van begreep is haar man er vandoor gegaan met de therapeute die ze hadden ingehuurd voor een familieopstelling om het verlies van hun zoon te verwerken. Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Dan blijft nog steeds wel staan dat ze wat instabiel overkomt en ook de vraag of ze hier al aan toe is. Maar ik heb daar wel iets meer begrip voor als dit de achtergrond is.
pi_221605270
Tattoo Tony die een tattoo zet en daarna lekker gaat jetskiën, dat lijkt me nou niet echt handig. Zijn accent kan ik ook niet meer aan, ik heb echt het idee dat hij een Jordanees een beetje overdrijft?
  woensdag 19 augustus 2026 @ 10:56:31 #51
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221605528
Het klinkt overdreven omdat je het accent bijna nooit meer hoort, het sterft echt uit (samen met dat type 'echte Amsterdammer' dat niet naar Purmerend en Almere is vertrokken). In de Arena hoor je het zelfs ook alleen nog maar op het tribunedeel waar hij zit.

Grappig dat Eline zegt dat 'ie 'misschien teveel hooligan' is, terwijl haar vriendinnen hem superlief vinden. Ik zie vooral een Eline die wél kinderen wil maar zich niet echt open lijkt te stellen en ook haar eigen leventje wil behouden. Maakt dan niet uit of je Tattoo Tony bent of die Rotterdammer, je komt er dan niet doorheen.
pi_221607856
Die Fred is toch wel echt een vreselijke man. Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?

Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 17:59:50 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221608529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Ik vroeg me dat dus ook af! Aangezien hij moest lachen om Doete dat zij geen idee heeft wat zo'n ding kost ben ik bang dat het nog veel meer is dan 1000 euro :X Ik zou het ook echt niet weten :?

Ik kon wel dit vinden, een tonijn van 4,5 meter groot. Die ziet er wel tof uit: https://www.caribbeanweddingsandevents.com/trippin-tuna/
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator woensdag 19 augustus 2026 @ 18:08:00 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221608590
Ok, ik ben weer helemaal bij dus ik kan weer even losgaan :P

Fred, tsja daar is het meeste wel over gezegd. Vreselijke man, stuitend hoe hij met die vrouwen omgaat. Iemand die terug praat zegt dat ze geen verwijten mag maken terwijl hij dat continu doet. Vermoeiend zo iemand :O

Thomas blijft retesaai net als Mexx, daar zit totaal niks in. Ik vind Lynn wel een leuke meid, goeie energie! Word ik een stuk vrolijker van dan die dooie Mexx.

Mireille leek me leuk maar ze is behoorlijk dominant, een beetje zoals Fred zelfs. Zegt precies hoe je dingen moet doen en heeft kritiek als het niet gaat zoals zij het wil. De 2 heren die ze nu op bezoek heeft zijn wel leuk.

Timothy vind ik, als een van de weinigen, een prima jongen. Ja het is een bepaald type maar hij is gewoon zo. Hij is slim en doorziet anderen wel, bovendien gaat hij wel respectvol met iedereen. Kijk maar naar de exit van Wadie, dat beigeleidde hij toch goed.

Paul blijft een lieve man maar wel een tikkeltje saai...

Eline is niet echt mijn type en heeft niet door dat de mannen die naar haar toekomen wel dezelfde types zijn als zij, wat dat betreft past Tony 100% bij haar :D Ze heeft wat kils over zich.

En Iris, ja, die moet inderdaad zichzelf nog even goed weten te vinden voordat ze op zoek kan gaan naar de liefde.

Vergeet ik nog hondenmishandelaar Caroline met haar obese honden. Arie die er als klusjesman rondloopt en die nieuwe die denkt dat hij ook daadwerkelijk de klusjesman is. Ik snap het wel :')
pi_221608870
quote:
Je kan FredRos mailen..

https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjes
pi_221608891
quote:
17s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?

[ afbeelding ]
Héél saai samen met "Tommie", die stukjes spoel ik inmiddels door
  Official ESF Kreviewer woensdag 19 augustus 2026 @ 21:22:22 #57
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221609910
Ik vind Lynn bij Thomas erg jong overkomen. Precies zijn niveau want hij is nog lang niet volwassen genoeg voor zijn leeftijd. Dus dat zal wel klikken. Denk ook wel dat hij baalt dat hij zat te geilen op die dooie met die permanente puist op de lip, want die blijkt nu ineens toch wat minder interessant.

En heel vervelend dat als hij pluspunten van iemand noemt dat het alleen maar over uiterlijk gaat. "Ja goede klik, echt leuke meid. Mooi haar, dikke tetten, mooie lach". Dat idee.
pi_221610145
quote:
17s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Die Fred is toch wel echt een vreselijke man. Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?

[ afbeelding ]
Is een topper, lekker rustig.
  woensdag 19 augustus 2026 @ 22:22:39 #59
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221610414
quote:
Bedankt, maar ik wil geen contact met die man. :+
pi_221611933
Die Carina trouwens met haar opmerkingen over die andere vrouw en over het gewicht van Paul, die weet zichzelf ook wel in recordtijd onsympathiek te maken voor de kijkers. Ben benieuwd wat Paul er van vindt als ie de beelden terugziet. :P

Ben ook benieuwd hoe het bij Timothy gaat aflopen want die nieuwe jongen maakt volgens mij best kans als die Michaël zo jaloers blijft reageren, ook al vindt hij zelf dat hij totaal niet jaloers is :+

[ Bericht 31% gewijzigd door TheVulture op 20-08-2026 10:22:07 ]
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:03:37 #61
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_221612867
quote:
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 augustus 2026 @ 13:24:08 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221612970
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:03 schreef Pippi het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:31:18 #63
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221613011
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:24 schreef Kreator het volgende:

[..]
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.
Groningse?
  Official ESF Kreviewer donderdag 20 augustus 2026 @ 13:33:51 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221613024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:31 schreef pmponer het volgende:

[..]
Groningse?
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 13:46:18 #65
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221613075
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Ah die dove, nee dat is een Fries
pi_221613087
Misschien ben ik wel de enige, maar ik vind Fred wel meevallen, vooral met Doete vind ik hem heel leuk, hoe hij uit zijn comfordzone stapt. Zijn kunst vooral de tonijnen zijn mooi. En hoe hij haar er bij betrok vond ik prachtig.
Make trouble not war
pi_221613174
Ik vind Fred ook meevallen. Hij is tenminste eerlijk en niet dat hypocriete gedoe. Iris vind ik erger . Als Fred kandidaten in een tent had laten slapen en ze alleen liet eten zouden de reacties negatief zijn geweest terwijl het lijkt of zij met alles wegkomt.
Fred is what you is what you get ! Hij laat die kandidaten tenminste niet alleen klusjes doen en heeft geen dieren om zich heen wat erg onhygiënisch is voor gasten . Thimothy vind ik ook oké die behandelt de gasten goed en is gewoon eerlijk. Hij heeft ook niet al dat gedoe als Carolien waarbij je de hele dag rotzooi loopt op te ruimen als een klusjesman . Fred en Thimothy hebben geen dieren bij het eten dat is gewoon smerig voor gasten .
pi_221613316
Bij Iris zijn er denk ik duidelijke afspraken gemaakt over of en hoe de kinderen bij het proces betrokken worden en of ze uberhaupt in beeld komen. Daarom komt het denk ik op beeld af en toe raar over als de mannen met een bord rendang voor hun tent zitten.

Denk alleen wel dat die constructie er ook wel voor zorgt dat zij heel moeilijk in connectie komt/blijft met de mannen, want ze trekt zich toch wel regelmatig terug in haar atelier en bij de eetmomenten.
  donderdag 20 augustus 2026 @ 14:55:20 #69
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221613417
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Iris zijn er denk ik duidelijke afspraken gemaakt over of en hoe de kinderen bij het proces betrokken worden en of ze uberhaupt in beeld komen. Daarom komt het denk ik op beeld af en toe raar over als de mannen met een bord rendang voor hun tent zitten.

Denk alleen wel dat die constructie er ook wel voor zorgt dat zij heel moeilijk in connectie komt/blijft met de mannen, want ze trekt zich toch wel regelmatig terug in haar atelier en bij de eetmomenten.
Maar toch zou ik me niet zo laten behandelen als potentiele liefde. Een van de acties waaran je kan zien dat ze niet mee doet om de liefde te vinden.
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 15:03:32 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind Fred ook meevallen. Hij is tenminste eerlijk en niet dat hypocriete gedoe. Iris vind ik erger . Als Fred kandidaten in een tent had laten slapen en ze alleen liet eten zouden de reacties negatief zijn geweest terwijl het lijkt of zij met alles wegkomt.
Fred is what you is what you get ! Hij laat die kandidaten tenminste niet alleen klusjes doen en heeft geen dieren om zich heen wat erg onhygiënisch is voor gasten . Thimothy vind ik ook oké die behandelt de gasten goed en is gewoon eerlijk. Hij heeft ook niet al dat gedoe als Carolien waarbij je de hele dag rotzooi loopt op te ruimen als een klusjesman . Fred en Thimothy hebben geen dieren bij het eten dat is gewoon smerig voor gasten .
Hij is totaal niet eerlijk :? Lult de hele tijd over die vrouwen achter hun rug om en zegt dan pas na een paar dagen wat hij daadwerkelijk vindt. Bovendien verteld hij vaak ook niet het hele verhaal, zoals bij het vertrek van Yvonne dat hij tegen haar zegt het niet aan te zien komen en dan tegen Doete van wel. Lekker eerlijk inderdaad :r
  donderdag 20 augustus 2026 @ 15:14:42 #71
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221613511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:03 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hij is totaal niet eerlijk :? Lult de hele tijd over die vrouwen achter hun rug om en zegt dan pas na een paar dagen wat hij daadwerkelijk vindt. Bovendien verteld hij vaak ook niet het hele verhaal, zoals bij het vertrek van Yvonne dat hij tegen haar zegt het niet aan te zien komen en dan tegen Doete van wel. Lekker eerlijk inderdaad :r
Niet doen, Fred houdt niet van verwijten :+
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 15:36:36 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613599
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:14 schreef pmponer het volgende:

[..]
Niet doen, Fred houdt niet van verwijten :+
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien maken _O-
pi_221613652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:36 schreef MaJo het volgende:

[..]
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien maken _O-
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.
pi_221613674
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Het zou mooie kunst kunnen zijn 'Het Verwijt'
  Moderator donderdag 20 augustus 2026 @ 16:08:29 #75
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221613786
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staan _O-
pi_221614716
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 16:08 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staan _O-
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bent
  donderdag 20 augustus 2026 @ 19:42:44 #77
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221615012
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 19:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bent
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.
pi_221615179
Die Michaël is echt een dedaine zak hooi, met z'n kreeft en neerbuigende houding over een schnitzel :')
pi_221616763
Omg de robot en de gast die in de kast zit hebben kusjes aan elkaar gegeven !
pi_221616789
Weet je waarom die robot Mexx heet? Haar moeder stond voorovergebukt haar veters te strikken toen Mexx verwekt werd.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221617063
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind Fred ook meevallen.
Okay...

Ik vind Mexx wel leuker worden nu ze iets meer van zichzelf laat zien. Met name in de quotes wordt ze wat losser (misschien moet ze eens op date met de interviewer :) ) en ze snapt wel de feedback dat ze heel terughoudend is. Al vond ik dat thomas die feedback heel raar gaf.

Ik vond Michael wat kinderachtig: je hoeft je territorium niet af te bakenen. Heb wat meer vertrouwen in jezelf en in Timothy.

Ik gun Arie een vrouw die hem waardeert. Caroline wil geen man. Gilberto is hier ook niet naar op zoek.

Ik vind Eline erg saai, maar ik snap dat ze Tony Tattoo niet heel erg opwindend vindt. Er is vast appetite voor, maar hij is een heel specifiek type. Maar hij reageerde lief en ik gun hem een vrouw die bij hem past.
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 09:28:09 #82
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221618345
quote:
14s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:

[..]
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221618775
Het is wel een done deal bij Timothy en Michaël, maar ik vraag me af voor hoe lang. Krijg ook het idee dat Timothy ook vooral heel erg aan de mening van zijn familie hangt en die vinden Michaël helemaal geweldig, maar ik zou persoonlijk echt knettergek worden van dat jaloerse gedrag :D
pi_221618861
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een done deal bij Timothy en Michaël, maar ik vraag me af voor hoe lang. Krijg ook het idee dat Timothy ook vooral heel erg aan de mening van zijn familie hangt en die vinden Michaël helemaal geweldig, maar ik zou persoonlijk echt knettergek worden van dat jaloerse gedrag :D
Ja, ik vind hem niet zo aardig
Make trouble not war
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 augustus 2026 @ 11:57:01 #85
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221619674
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten. :D
Daarvoor ook al wel. Ik ben superieur geboren.
pi_221619885
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.

Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:00:02 #87
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221621864
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 19:42 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.
Hij zei zelf toch 1x getrouwd te zijn geweest heel lang geleden? Of is hij daar nooit van gescheiden? Op zich vind ik dat niet zo heel boeiend, je kunt op papier getrouwd zijn maar in realiteit al lang uit elkaar natuurlijk.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 22:35 schreef Killerjas het volgende:
Omg de robot en de gast die in de kast zit hebben kusjes aan elkaar gegeven !
Ik zie ook echt niks in Mexx, totale leegte :X
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:02:27 #88
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221621885
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.

Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
Helemaal mee eens :Y Ik had laatst een doodzieke kat die ik om de paar uur sondevoeding moest geven waardoor ik behoorlijk intensieve zorg had, maar daarnaast kon ik gewoon prima werken/huishouden/dingen buiten de deur doen. Het enige wat zij doet is die honden (teveel) eten geven, ze in de tuin laten schijten en anderen die drollen laten rapen. Daar ben je maximaal een uur per dag aan kwijt :D Bovendien kunnen honden echt wel een dagdeel alleen thuisblijven, en al helemaal als ze los in de tuin kunnen. Ik vind het inmiddels echt saai om naar te kijken, er gebeurt daar helemaal niks. Zit je in Spanje en kom je nog de deur niet uit :')
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:18:35 #89
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221622061
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Doete. Hoe kan zij na al die tijd nou nog geïnteresseerd zijn in Fred? Als ze nu nog niet doorheeft dat het een vieze narcist is dan heeft ze wel echt oogkleppen op :X
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:41:56 #90
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221622215
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Doete. Hoe kan zij na al die tijd nou nog geïnteresseerd zijn in Fred? Als ze nu nog niet doorheeft dat het een vieze narcist is dan heeft ze wel echt oogkleppen op :X
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
pi_221622422
pfffff
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:37:32 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221622994
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:

[..]
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhaken :X
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:58:25 #93
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221623118
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:37 schreef MaJo het volgende:

[..]
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhaken :X
Toch mocht ze zijn vis oppoetsen
  Moderator vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:02:15 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221623129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 18:58 schreef pmponer het volgende:

[..]
Toch mocht ze zijn vis oppoetsen
Dat mocht Ceciel ook ;)
  vrijdag 21 augustus 2026 @ 19:26:18 #95
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221623376
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:02 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat mocht Ceciel ook ;)
Ik weet niet eens meer wie dat is :D
Ik haak zo af bij die man :+
pi_221623881
quote:

[..]
Natuurlijk doet hij anders tegen haar. Hoewel het nog steeds het minimale is. Maar hij heeft nog wat te behalen bij haar.

Doete heeft tig dood koraal voor d'r kop dat ze dat niet ziet of denkt een spelletje te spelen en daarmee iets te winnen. Een grote verliezer zal ze uiteindelijk zijn, voor zichzelf, als ze in deze droeftoeter trapt. Hoop dat ze zichzelf dat heeft bespaard en dat ze hem in het programma nog gedag zegt.
pi_221624409
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:

Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 21 augustus 2026 @ 22:18:58 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221624471
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:

[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
"Zullen we zo nog ergens gaan eten?"

En dan zeggen dat je voor je katten en honden aan de slag moet. Dat kost letterlijk tien minuten. En dan een lamme tosti gaan eten.
Er zit niets leuks aan die gesmolten mandarijn.
pi_221627112
quote:
Echt van harte ging dat anders ook niet. "Hij moet niet denken dat dit een gewoonte gaat worden" zei ze, toen ze het ontbijt klaarmaakte. En voor een uitje met haar moet je wel eerst een tijdsvak reserveren, want ja, die honten...
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221628019
quote:
Er zit niets leuks aan die gesmolten mandarijn
_O- _O- _O-
pi_221628456
quote:

[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.

Maar goed, daarna was ze toch weer helemaal gezellig met die eikel.
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:14:45 #102
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221628568
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.

Ze zal het wel een mooie vakantie vinden.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:45:53 #103
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221629126
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2026 19:26 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is :D
Ik haak zo af bij die man :+
Die eerste dame zonder enige gezichtsuitdrukking waardoor ze dronken leek _O-
  Moderator zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:48:11 #104
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221629138
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Dit viel me ook op ja. Ze vond het niet ok hoe Ellen werd ontvangen en ook niet hoe ze werd weggestuurd. Om daarna vervolgens hier precies niets mee te doen :N Ook vond ik haar wat pesterig qua gedrag, in haar communicatie met Fred. Beetje lacherig doen over dat ezel asiel. Nee Doete is ook door de mand gevallen :r
pi_221629385
Begrijp totaal niet wat Doete in Fred ziet. Echt leuk kan ze hem niet vinden, zou ik denken?
Zou ze andere argumenten hebben!? :o

Denk wel dat ze beter met Fred weet om te gaan dan die andere vrouwen. Een beetje meer ontspannen misschien?
Die dans avond onlangs was echt heel erg on-Fred’s. :D
pi_221636200
quote:

[..]
Arme Arie :'(
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_221636206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2026 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Michaël is echt een dedaine zak hooi, met z'n kreeft en neerbuigende houding over een schnitzel :')
Waarom ben ik dan toch Michaël fan ? *;
pi_221646884
Ah Anna Deyla, ik dacht haar al te herkennen in de filmpjes aan het begin van het seizoen. Verbaasd me weer niks dat Thomas voor zo'n persoon kiest.
pi_221647380
Wel heel lullig iemand wegsturen meteen wegsturen omdat er gezamelijke ex met andere kandidaat is. Maar is wel iets meer gebeurd dat we niet mochten zien. Laat de roddelkanelen maar komen.....
pi_221647403
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 19:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah Anna Deyla, ik dacht haar al te herkennen in de filmpjes aan het begin van het seizoen. Verbaasd me weer niks dat Thomas voor zo'n persoon kiest.
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.
pi_221647411
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.
Content maker. En geen leeftijd genoemd. :')
pi_221647502
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:54 schreef JJ76 het volgende:
Wel heel lullig iemand wegsturen meteen wegsturen omdat er gezamelijke ex met andere kandidaat is. Maar is wel iets meer gebeurd dat we niet mochten zien. Laat de roddelkanelen maar komen.....
Ja dat was behoorlijk akward, en ik snap dat Timothy daar geen zin in had trouwens. Vond Michael ook zonder Joost-gate al weer vrij vermoeiend overkomen, die kan het niet aan als hij niet de enige is. Vind Devon echt een leuke gast, maar ben bang dat hij geen kans meer maakt.
pi_221647957
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Thomas geen emoties toont.

[ Bericht 4% gewijzigd door Killerjas op 24-08-2026 22:28:58 ]
pi_221648059
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Timothy geen emoties toont.
Mexx zit niet bij Timothy
pi_221648122
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 22:19 schreef Nick het volgende:

[..]
Mexx zit niet bij Timothy
Je snapt wat ik bedoel, whats in a name
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 08:36:10 #116
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221649056
Ergens moet de redactie bij die onlyfans-snolletjes ook gewoon een grens trekken en deze mensen niet uitnodigen. Zit er uiteindelijk vooral ter eer en meerdere glorie van haarzelf, wat sneu is voor een Mexx die wel serieus iets lijkt te zoeken. Voelt allemaal nu wat meer fake aan iig.

Zul je zien dat Thomas weer alleen met z’n pik gaat denken en voor deze bimbo gaat.

Timothy zag Joost niet eens zitten dus ergens logisch dat ie dit aangrijpt, hij was aan tafel al aan het strugglen. Maar als ie hem te vrouwelijk vindt, is Defón toch helemaal ‘te nichterig’? Vind deze verhaallijn trouwens wel een van de leukere. Als je dit vergelijkt met die dooie Eline en die gozer op dat Tropisch Texel met een paar struiken. Wat een lelijk proleten-eiland is dat trouwens zeg, ik erger me ook dood aan die seksloze Japanse auto van haar. Zelfs zonder enige vorm van smaak of interesse in auto’s trek je daar toch wel een grens? Verkapte fiat-multipla.

Tot slot; wel respect gekregen voor Gilbert/Zjilbertow. Snap dat ie op Caroline reageerde maar het blijkt gewoon de Nel Veerkamp-versie van het home-alone-duivenvrouwtje te zijn. Smoezelig en ‘altijd in de weer’ binnen haar tien vierkante meter, en het ruikt overal naar kak. Op je 69e nog zo oppervlakkig zijn is ook een prestatie van formaat. ‘Je mot elke dag kieze, wil je een kressantje of een bruîn brôôdje, maar maak een keuze’. Ware woorden!

Arie wordt het natuurlijk ook niet, maar die kan na deze show kijken welke oma’s er in z’n dm’s gaan sliden. Al zit zn doelgroep waarschijnlijk nog op Facebook/hyves, maar toch. Krijgt nog een paar mooie laatste jaren.
pi_221649328
Haha Thomas is zò oppervlakkig dat zijn eerste indruk na een dag met iemand spenderen altijd en alleen over het uiterlijk gaat.

"Ja eerste indruk, knappe meid. Ik zou daar in een club ook achteraan gaan". Werkelijk niets over inhoud. Hoop dat Mexx maar snel tot dat inzicht komt.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 10:11:18 #118
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221649373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 08:36 schreef Silenus het volgende:
Ergens moet de redactie bij die onlyfans-snolletjes ook gewoon een grens trekken en deze mensen niet uitnodigen
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefde

Als Arie iets van zelf respect heeft gaat hij ook gewoon weg, kan ze zelf weer drollen rapen.
pi_221650140
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:

[..]
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefde

Als Arie iets van zelf respect heeft gaat hij ook gewoon weg, kan ze zelf weer drollen rapen.
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type. Mexx is een schatje.

Arie heeft het gewoon naar zijn zin daar. Als weg gaat moet hij weer terug naar z,n flatje 3 hoog achter in Den Haag.
Als hij geen plaat voor zijn kop heeft weet hij zelf ook wel dat het niets gaat worden.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 12:49:48 #120
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221650190
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 12:41 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type.
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.

[ Bericht 1% gewijzigd door pmponer op 25-08-2026 13:21:24 ]
pi_221650310
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 12:49 schreef pmponer het volgende:

[..]
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:15:02 #122
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221650319
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.
Na wat onderzoek blijkt ze idd 40 te zijn, u hebt gelijk @vencodark

[ Bericht 13% gewijzigd door pmponer op 25-08-2026 13:20:50 ]
pi_221650362
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:

[..]
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.
Na wat onderzoek blijkt ze idd 40 te zijn, u hebt gelijk @:vencodark
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie. :+
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:25:29 #124
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221650375
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie. :+
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptop :+
Maar haar motivatie zal inderdaad wel zijn om de liefde van haar leven te vinden.
pi_221651554
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptop :+
Maar haar motivatie zal inderdaad wel zijn om de liefde van haar leven te vinden.
Mag ze beginnen met het sluiten van haar OF account, een beetje man met zelfrespect legt daar de lijn.
pi_221652871
Heeeee
De dochter van Caroline is bij Freddie :+
pi_221653101
"Doete heeft meer tijd nodig, maar dat gaat allemaal van MIJN 200 maanden af"

Narcistische Fred 2026
pi_221653456
Haha Sabina wat een figuur. Kan wel de redding van Doete zijn.
pi_221654130
Doete naar huis confirmed, Vieze Freddy denkt met zijn balzak, dat is duidelijk
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:06:38 #130
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221654600
This program is sponsored by Botox.

Echt verschrikkelijk wat mensen zichzelf aandoen.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:09:03 #131
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221654622
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:

Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwig
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:09:51 #132
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221654631
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:32 schreef Killerjas het volgende:
Doete naar huis confirmed, Vieze Freddy denkt met zijn balzak, dat is duidelijk
Doete stond er ook echt zo bij te lachen van "Ja hoor" "De vakantie is zo voorbij"
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:12:44 #133
499136 nelaeryn
food & music
pi_221654683
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:

Echt he?

Lijkt wel de dochter van die andere, Caroline :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:13:55 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 21:16:10 #135
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221654731
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht dat onlyfans een grapje was.

https://onlyfansnederland.nl/anna-delyla-onlyfans/
Dat is eigenlijk altijd wanneer er "content creator" staat, anders staat er namelijk wel "influencer"
pi_221655183
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Echt he?

Lijkt wel de dochter van die andere, Caroline :')
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .
Je zag Doete ook denken "wat is dit voor malle griet" .
pi_221656327
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .
Je zag Doete ook denken "wat is dit voor malle griet" .
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.
pi_221656334
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 18:32 schreef TheVulture het volgende:
"Doete heeft meer tijd nodig, maar dat gaat allemaal van MIJN 200 maanden af"

Narcistische Fred 2026
Je kunt het bijna niet verzinnen, de quotes van deze man.

Het leek of hij iets leuks had opgebouwd met Doete, waar hij echt superblij zou moeten zijn. Want zij is veel te leuk voor hem.

Komt er een jongere vrouw voorbij die even wat vlees laat zien en hem aanraakt, ziet hij Doete niet meer staan. Wat een lul, echt. Doete, run for the hills.
pi_221656811
Fred gaat ook echt niet naar de reünie komen he? Sowieso blijft er niemand over, misschien die botoz Sabina maar die vlucht daarna dan wel weer terug naar NL. Maar de kans dat Fredje dat allemaal gaat bespreken lijkt mij nihil. Die zal wel ziek zijn.
pi_221656936
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 10:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred gaat ook echt niet naar de reünie komen he? Sowieso blijft er niemand over, misschien die botoz Sabina maar die vlucht daarna dan wel weer terug naar NL. Maar de kans dat Fredje dat allemaal gaat bespreken lijkt mij nihil. Die zal wel ziek zijn.
Ik verwacht ook wel zo'n scenario ja... of dat ie even lafjes op een live-verbinding komt zoals die ene kerel in Frankrijk van een paar seizoenen geleden
  woensdag 26 augustus 2026 @ 10:59:22 #141
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221657069
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 augustus 2026 @ 12:05:23 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221657967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen. :D
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."
- lijst met fouten door alle kandidaten opgenoemd.
"Dit is neit eerlijk, ik vraag er niet om dat mensen mij op mijn fouten wijzen."
pi_221658077
quote:
14s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:05 schreef Kreator het volgende:

[..]
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."
- lijst met fouten door alle kandidaten opgenoemd.
"Dit is neit eerlijk, ik vraag er niet om dat mensen mij op mijn fouten wijzen."
"Laten we niet gaan verwijten"
  woensdag 26 augustus 2026 @ 12:28:03 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221658106
Ja, haha ik hoor het hem zeggen, alle twee. _O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 12:34:15 #145
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221658149
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 20:57 schreef vencodark het volgende:

[..]
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.
Content maker. En geen leeftijd genoemd. :')
Oh ik had dat totaal niet door :') Wel zo'n type ja :D

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Thomas geen emoties toont.
Zegt degene die zelf 0 emotie toont :')
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 12:39:08 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221658167
Bij Oscar (die bij Eline) zit staat toch steeds dat hij ex prof-voetballer is? Ik kan daar niks van vinden, alleen dat hij bij een amateurclub in Amstelveen heeft gevoetbald 8)7
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 augustus 2026 @ 13:15:24 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 13:23:42 #148
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221658483
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef MaJo het volgende:
Bij Oscar (die bij Eline) zit staat toch steeds dat hij ex prof-voetballer is? Ik kan daar niks van vinden, alleen dat hij bij een amateurclub in Amstelveen heeft gevoetbald 8)7
quote:
Een fysieke verdediger in Amstelveen
De 47-jarige grafisch ontwerper heeft inderdaad een verleden op het voetbalveld, maar dan wel op het amateurniveau. Een bekende prof is hij niet, al was hij op de velden in de regio Amstelveen zeker geen onbekende. Oscar speelde namelijk jarenlang als fysieke verdediger in het eerste elftal van NFC.

In het seizoen 2012 speelde hij in de Derde Klasse en was hij zelfs dicht bij een belangrijk doelpunt met een kopbal tegen SV Zwanenburg. Een jaar later streed hij met zijn team in de nacompetitie voor promotie. Na zijn tijd bij NFC dook hij op in de lagere zaterdagelftallen van VV Papendrecht.
:') Derde klasse. Klinkt een beetje als Al Bundy met vier touchdowns in één wedstrijd 50 jaar geleden op highschool. Dan is onze Dick van Dijk -bij Mireille- toch nog een treetje hoger toen ie wereldkampioen darten werd. Weliswaar uit de tijd dat alleen alcoholisten van 140 kilo per stuk meededen, maar toch.

Bij Haagse Anita begin ik nu wel heel veel twijfels te hebben bij de authenticiteit van het programma. Dit is toch echt een schertsvertoning, hoe moet iemand dit ooit serieus nemen? En Fred weer met die gore pedo-blik van 'm als zij een grapje maakt over wie waar slaapt in bed. Gedverdemme.
pi_221658683
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?

Het ken verschillen
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 13:53:21 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221658712
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:23 schreef Silenus het volgende:

[..]
[..]
:') Derde klasse. Klinkt een beetje als Al Bundy met vier touchdowns in één wedstrijd 50 jaar geleden op highschool. Dan is onze Dick van Dijk -bij Mireille- toch nog een treetje hoger toen ie wereldkampioen darten werd. Weliswaar uit de tijd dat alleen alcoholisten van 140 kilo per stuk meededen, maar toch.

Bij Haagse Anita begin ik nu wel heel veel twijfels te hebben bij de authenticiteit van het programma. Dit is toch echt een schertsvertoning, hoe moet iemand dit ooit serieus nemen? En Fred weer met die gore pedo-blik van 'm als zij een grapje maakt over wie waar slaapt in bed. Gedverdemme.
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etaleren :X

En Fred is inderdaad gewoon vies :r
pi_221658732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het ken verschillen
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
pi_221658736
quote:

Een stukkie emosie -- boer Aad
pi_221658874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 09:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.
_O-
Ezeltjes penis :')
Oh nee
Hitsige Fieze Freddie houdt niet van diertjes *)

Misschien wel van z’n eigen schaamluis ?
pi_221658954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:57 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
Alles alleen voor de fans. Uhh volgers
pi_221659003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

Het ken verschillen
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad :P
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 14:56:57 #156
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221659487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:53 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etaleren :X

En Fred is inderdaad gewoon vies :r
Haha mijn vriend zat gister toevallig mee te kijken toen Dick bij Mireille aan kwam, en die dacht :? Wereldkampioen darten :?

Maar dat was ook een subsubsubklasse blijkbaar, dus hij vond het ook wel bijzonder om daar zo op te blijven teren. Dit klinkt wel een beetje hetzelfde :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221659798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:

[..]
Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwig
En Fred voelt zich forever 27, dus de ideale match 😂
pi_221659821
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.

Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 15:40:47 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221659927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.

Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
Ah ok, dan heb ik er prof van gemaakt. Maar vreemd om inderdaad zo aan te duiden dan :?
pi_221660612
De aflevering van vanavond op RTL 4 bekeken. Loop wat achter met vooruitkijken dus daarom maar even hier.
De laatste mannen hebben hun intrek genomen in de B&B's. Timothy ontvangt volkszanger Devon eens zien hoe dit gaat matchen en vooral hoe Michaël daar op gaat reageren. Misschien wordt het nog spannonnd...
Mireille ontvangt Huib in haar kasteeltje. Een beetje een dandy en tevens muzikant en past wel een beetje in het plaatje daar. Mireille vind hem wel leuk maar Kasper is er ook nog. Misschien mogen ze allebei wel blijven uiteindelijk. Gekke meid die Mireille...
Ook op Aruba is de laatste man voor Eline aangespoeld die voor concurrentie zorgt bij Tony. Die wordt dan ook gelijk buitenspel gezet want Eline ging niet met beide uit eten maar met Oscar. Ik vond het wel een behoorlijke tegenpool als je kijkt naar de mannen die Eline ondertussen al heeft ontvangen. Volgens mij geen plakplaatje te zien op deze vent dus tja, we gaan het zien.
Mexx blijft een aparte hoor, ik mag haar wel. Ze houdt niet van veel gedoe en is lekker NH nuchter. Denk dat Lynn qua feesten etc. beter bij Thomas past.
Paul is terwijl Annouk en de dochters van hem het eten voorbereiden, op stap geweest met Karina, een wat bazige vrouw die Annouk echt als concurrent ziet en zich al vanaf ze binnen is zich ook zo gedraagt. Wel leuk die spanning zo voor TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221660785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Zeker :')
Mediageileviespeukpedo :r
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaald :) kippetje
pi_221661055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad :P
Vind die zus van Barbie bij hem ook wel een type voor een accountje.
pi_221661181
Geen wonder dat Fred op Sabina valt, die is ook van de kunst. :') Verder best een leuk mens.
Hij zet zichzelf wel ongelooflijk voor schut. Gênant. _O-
  woensdag 26 augustus 2026 @ 21:24:34 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221662463
Het is gewoon echt ongemakkelijk om naar Fred te kijken. Zowel hij als Thomas hadden gewoon ff de hand aan zichzelf moeten slaan voor hun date, dan konden ze tenminste een beetje helder nadenken.

Als ze dit terugzien moeten ze zich met terugwerkende kracht toch ook generen.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 21:30:00 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221662496
Ik neem aan dat Mexx toch ook wel een beetje afknapt

En Doete zegt in de teaser voor morgen dat ze een beetje verliefd is?

Mooi wel die enorm ongemakkelijke situatie bij het meest romantische wat Fred kon bedenken.
pi_221662871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]
Zeker :')
Mediageileviespeukpedo :r
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaald :) kippetje
No way dat Fred bij de reünie aanwezig is. Die doet gewoon een Gilbertje uit Winter vol Liefde en blijft thuis wegens 'privé omstandigheden’.

Voor de vorm krijgen we nog een Zoom-interviewtje van Leonie te zien waarbij zij uiteraard geen enkele kritische vraag zal stellen...
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
pi_221663106
Hoe oud is Anna? Staat geen leeftijd bij.

En ze is model op F2F doet 18+ werk _O-
blablablabla
pi_221663495
De donderdagaflevering van vorige week even gekeken. Bij Mireille vertrekt Huib weer net zo snel als hij gekomen is. Wel een beetje vreemd om gelijk je oordeel te geven aan Mireille en dan maar af te zwaaien...met je klarinet...Ondertussen blijft ze zich wel vermaken met vreemde snuiter Kasper, maar ook niet meer dan dat. Die vragen kaartjes uit zijn hoed is een variant op de vragenpot uit LLDL vond dat wel weer geinig bedacht maar ook een beetje cliche bij datingshows.
Devon bij Timothy zingt er een vrolijk moppie op los, maar denk dat die klik er niet gaat komen ben ik bang. Michaël heeft wat dat betreft natuurlijk een grotere voorsprong.
Caroline houdt beide mannen lekker aan het lijntje met Arie als onderdeel van het meubilair ondertussen. Denk dat Gilbert ook niet lang gaat blijven, die is veel te ondernemend voor Caroline. Die wil het liefst bij haar hondjes blijven.
Eline heeft Ajacied terug naar Mokum gestuurd. Hoe dat ging was wel grappig, ze maakte een opmerking over zijn t-shirt met Amsterdam er op. Ik denk ze gaat hem gewoon maken met iets in die trent van 'zo, leuk dat t-shirt met Amsterdam er op, dat is ook weer waar ik je heen ga sturen' als een soort 'bruggetje', maar nee. Wel jammer dat ze hem gewoon niet er bij hield om gewoon eens af te wachten of die Oscar het echt wel was. Beetje overhaast besloten vond ik.
Thomas is nog steeds de mooiboy aan het uithangen met Mexx en Lynn. Het kabbelt lekker door. Hij probeerde ze te testen maar uiteindelijk is daar nog niet echt een oordeel over gekomen dus die blijven gewoon nog even. In de aflevering van maandag komt de laatste deelneemster langs. Een beetje een modelletje zo te zien. Die aflevering ga ik later vandaag maar eens bekijken.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')