Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:
This program is sponsored by Botox.
Echt verschrikkelijk wat mensen zichzelf aandoen.
Doete stond er ook echt zo bij te lachen van "Ja hoor" "De vakantie is zo voorbij"quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:32 schreef Killerjas het volgende:
Doete naar huis confirmed, Vieze Freddy denkt met zijn balzak, dat is duidelijk
Echt he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:
This program is sponsored by Botox.
Echt verschrikkelijk wat mensen zichzelf aandoen.
Dat is eigenlijk altijd wanneer er "content creator" staat, anders staat er namelijk wel "influencer"quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht dat onlyfans een grapje was.
https://onlyfansnederland.nl/anna-delyla-onlyfans/
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Echt he?
Lijkt wel de dochter van die andere, Caroline
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .
Je zag Doete ook denken "wat is dit voor malle griet" .
Je kunt het bijna niet verzinnen, de quotes van deze man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:32 schreef TheVulture het volgende:
"Doete heeft meer tijd nodig, maar dat gaat allemaal van MIJN 200 maanden af"
Narcistische Fred 2026
Ik verwacht ook wel zo'n scenario ja... of dat ie even lafjes op een live-verbinding komt zoals die ene kerel in Frankrijk van een paar seizoenen geledenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred gaat ook echt niet naar de reünie komen he? Sowieso blijft er niemand over, misschien die botoz Sabina maar die vlucht daarna dan wel weer terug naar NL. Maar de kans dat Fredje dat allemaal gaat bespreken lijkt mij nihil. Die zal wel ziek zijn.
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen.
"Laten we niet gaan verwijten"quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."
- lijst met fouten door alle kandidaten opgenoemd.
"Dit is neit eerlijk, ik vraag er niet om dat mensen mij op mijn fouten wijzen."
Oh ik had dat totaal niet doorquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.
Content maker. En geen leeftijd genoemd.
Zegt degene die zelf 0 emotie toontquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Thomas geen emoties toont.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef MaJo het volgende:
Bij Oscar (die bij Eline) zit staat toch steeds dat hij ex prof-voetballer is? Ik kan daar niks van vinden, alleen dat hij bij een amateurclub in Amstelveen heeft gevoetbald
quote:Een fysieke verdediger in Amstelveen
De 47-jarige grafisch ontwerper heeft inderdaad een verleden op het voetbalveld, maar dan wel op het amateurniveau. Een bekende prof is hij niet, al was hij op de velden in de regio Amstelveen zeker geen onbekende. Oscar speelde namelijk jarenlang als fysieke verdediger in het eerste elftal van NFC.
In het seizoen 2012 speelde hij in de Derde Klasse en was hij zelfs dicht bij een belangrijk doelpunt met een kopbal tegen SV Zwanenburg. Een jaar later streed hij met zijn team in de nacompetitie voor promotie. Na zijn tijd bij NFC dook hij op in de lagere zaterdagelftallen van VV Papendrecht.
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etalerenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]Derde klasse. Klinkt een beetje als Al Bundy met vier touchdowns in één wedstrijd 50 jaar geleden op highschool. Dan is onze Dick van Dijk -bij Mireille- toch nog een treetje hoger toen ie wereldkampioen darten werd. Weliswaar uit de tijd dat alleen alcoholisten van 140 kilo per stuk meededen, maar toch.
Bij Haagse Anita begin ik nu wel heel veel twijfels te hebben bij de authenticiteit van het programma. Dit is toch echt een schertsvertoning, hoe moet iemand dit ooit serieus nemen? En Fred weer met die gore pedo-blik van 'm als zij een grapje maakt over wie waar slaapt in bed. Gedverdemme.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |