Sinds zijn vierde tia is zijn beoordelingsvermogen wat minder denk ik.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 08:31 schreef pmponer het volgende:
Waarom denkt Arie dat hij echt een kans maakt.
Ook elk jaar weer een kandidaat die niet doorheeft dat er ook andere deelnemers kunnen rondlopen maar iedereen voor klusjesman aan ziet. Schitterend.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 23:03 schreef matthijst het volgende:
De Tony bij Eline, 6 paar schoenen mee![]()
Thomas. Hoe gay die d'r zit. Beentjes over elkaar. Hondje op schoot![]()
Die kus ook, alsof ie z'n oma zoent.![]()
Grappig dat die nieuwe bij Caroline geen zin heeft om bij die andere dude te slapen en gewoon een hotel boekt
Dan is het een valse hond, hij zegt dit dan puur om van haar af te komen?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:23 schreef kibo het volgende:
[..]
Fred heeft vroeger zelf ook honden gehad.
Jaloers op de hond waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 01:12 schreef epicbeardman het volgende:
Ik moest echt hard lachen om die opmerking van Fred en hond uitlaten in de regenPTSS ofzo
Ja. En hij zag ook onmiddellijk dat ze geen sportief figuur had en vertelde dus dat hij een verwoed mountainbiker en zeiler is. Zo had hij dus binnen notime z'n argumenten klaar.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan is het een valse hond, hij zegt dit dan puur om van haar af te komen?
Ja dat vond ik het erge er aan. Hij ging expres op zoek naar de confrontatie op zaken waarvan die wist dat ze niet overeenkwamen. Dan kan ie volgende week zeggen dat ze niet matchen terwijl hij haar gewoon niet lekker genoeg vond toen ze aan kwam. Haar de boom eerst laten zagen, zo overduidelijk zuchten als ze zegt nooit een kettingzaag te hebben gebruikt, expres doen alsof je haar niet begrijpt man man man.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:16 schreef kibo het volgende:
[..]
Ja. En hij zag ook onmiddellijk dat ze geen sportief figuur had en vertelde dus dat hij een verwoed mountainbiker en zeiler is. Zo had hij dus binnen notime z'n argumenten klaar.
Nou dat met dat kettingzaagje was ook wel geklungel hoor (Ik vermoed echter dat Fred heeft gezegd dat ze zo moest zagen). Maar wat was daar uberhaupt het doel?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja dat vond ik het erge er aan. Hij ging expres op zoek naar de confrontatie op zaken waarvan die wist dat ze niet overeenkwamen. Dan kan ie volgende week zeggen dat ze niet matchen terwijl hij haar gewoon niet lekker genoeg vond toen ze aan kwam. Haar de boom eerst laten zagen, zo overduidelijk zuchten als ze zegt nooit een kettingzaag te hebben gebruikt, expres doen alsof je haar niet begrijpt man man man.
Wat een figuur.
Dit vond ik ook heel bizar, ik dacht namelijk dat b&b voor bed & breakfast stond, maar niet bij Fred want de gasten slapen tot wel half 9 uit dat verpest zijn dag. Kan toch een ontbijtje maken als je terug bent van je verre fietstochten, is alleen iets meer werk dan smoothies met rauw ei makenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:16 schreef TheVulture het volgende:
Oh en als klap op de vuurpijl: "In mijn B&B wordt niet ontbeten, DAAR HEB IK GEEN ZIN IN" knettergek
Valt echt niet mee te praten inderdaad. Altijd de boel verdraaien en naar de ander wijzen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Kreator het volgende:
"ik vind dat jij te weinig vragen hebt gesteld", zei hij.
"Je had zelf ook wat meer interesse kunnen tonen ", antwoordde zij.
"Ho ho ho. Nu moet je me geen dingen gaan verwijten, dat is niet eerlijk".
Dit is Fred ten voeten uit. Vieze smerige narcist.
Denk dat het niet zo makkelijk is met die ons-kent-ons-eilandculturen, overigens spreekt het merendeel voornamelijk papiaments en zijn er behoorlijke cultuurverschillen. Vermoed dat je zo door je opties heen bent als je tinder daar aanslingert en al helemaal op latere leeftijd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:20 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Wat ik niet snap dat de kandidaten speciaal iemand uit Nederland willen hebben. Op die eilanden en Spanje en Frankrijk lopen toch genoeg leuke charmante mensen rond ? Fred kan toch een leuke vrouw op Bonaire vinden en Eline op Aruba en daar wordt er gewoon Nederlands gesproken dus steeds het excuus over de Nederlandse taal is onzin. Vorig jaar ging iemand zelf uit Suriname op zoek naar een partner in Nederland terwijl de taal daar gewoon Nederlands is en er daar zulke leuke dames rondlopen.
Je zou toch denken dat Nederlanders integeren ?
Amen, wat een verschrikkelijke narcistisch hufter ben je danquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:37 schreef Kreator het volgende:
"ik vind dat jij te weinig vragen hebt gesteld", zei hij.
"Je had zelf ook wat meer interesse kunnen tonen ", antwoordde zij.
"Ho ho ho. Nu moet je me geen dingen gaan verwijten, dat is niet eerlijk".
Dit is Fred ten voeten uit. Vieze smerige narcist.
Ja toch weer met stijgende verbazing naar zitten kijken vandaag.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen, wat een verschrikkelijke narcistisch hufter ben je dan
Sowieso was alles wat ie daarvoor al tegen d'r zei ook walgelijk egocentrisch
Ja hopelijk wordt dat toch nog wat, maar Eline lijkt inderdaad behoorlijk de rem erop te houden.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:13 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dan Menno weg is. Die vond ik echt een match. Ik denk dat dat komt omdat zij geen enkele vorm van affectie toont. Heel koud en afstandelijk, bang om zich open te stellen denk ik.
Beetje vreemd dat ze meteen wegging na die andere. Je zou verwachten maak dan nog een gezellig avondje/nachtje samen om elkaar beter te leren kennen. Dat ze geen zin had om erbij te zitten met nog meer vrouwen snap ik wel.quote:Op maandag 17 augustus 2026 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Hoop wel dat het nog wat wordt tussen Marjo en Paul
En Mireille vind ik ook tof, zeker nu met die nieuwe man
Eens, dat ging wat vlotquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:24 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat ze meteen wegging na die andere. Je zou verwachten maak dan nog een gezellig avondje/nachtje samen om elkaar beter te leren kennen. Dat ze geen zin had om erbij te zitten met nog meer vrouwen snap ik wel.
Of ze weet dat dit niks gaat worden en hem geen pijn wilt doen. Geen affectie geven is geen excuus, moet je maar eens kijken hoeveel affectie ze gaat geven als ze opeens een hunk voor haar heeft staanquote:Op maandag 17 augustus 2026 20:13 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dan Menno weg is. Die vond ik echt een match. Ik denk dat dat komt omdat zij geen enkele vorm van affectie toont. Heel koud en afstandelijk, bang om zich open te stellen denk ik.
Het was echt een verschrikkelijk gesprek waarbij Fred precies zichzelf liet zien zoals hij ook werkelijk is. Die kan proberen te spinnen wat ie wil als eventuele damagecontrol, maar zijn houding en gedrag zijn zo consequent narcistisch en egocentrisch dat daar qua beelden niks aan gemanipuleerd is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 10:14 schreef aquawoman het volgende:
Jezus, wat een lul is Fred toch. Gunt Ellen nul de ruimte om te antwoorden en is zo onbeschoft.
"Ik wil de prins en de prinses op het witte paard, niet de prins op het witte paard en de prinses in een karretje er achter".
Hij is zo delusional over wat hij zelf te bieden heeft.
Zat hij nou zijn therapeut te bellen over de voortgang?quote:
Wat een vervelende vrouw inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Carina is wel de meest competitive contestant ooit zeg jeetje. Alles spiegelen aan die andere.
Zo die leek me best leuk, maar dat zwaaide snel omquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
Carina is wel de meest competitive contestant ooit zeg jeetje. Alles spiegelen aan die andere.
Das knap want Mexx is een robot die speciaal gebouwd is om net niet aantrekkelijk te zijn en nooit emotie mag tonen.quote:
Lynn doet vooral heel erg wulps. Ze is veel meer ‘seks’ dan Mexx, dus daar is-ie wel ff door van slag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:11 schreef Beertjeteddy het volgende:
Al trek ik de lach van Lynn bij Thomas ook niet.
Zo nep, alsof ze erop geoefend heeft. Vind haar sowieso nep qua gedrag. Vind Mexx leuker.
Nou, van wat ik er van begreep is haar man er vandoor gegaan met de therapeute die ze hadden ingehuurd voor een familieopstelling om het verlies van hun zoon te verwerken. Of heb ik dat verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maandagaflevering:
Iris moet misschien eens goed met iemand praten. Ik heb niet echt het idee dat ze nu echt weet wat voor man ze wil, of ze al klaar is voor een man en hoe dat allemaal gaat werken in de situatie met de kinderen en ex-man. Ze komt ook erg moeilijk uit haar woorden. Er viel wel wat op zn plek toen ze vertelde dat hij de scheiding heeft aangevraagd. Zal nog wel een litteken zijn vermoed ik. Denk niet dat zij met iemand overblijft.
Ik vroeg me dat dus ook af! Aangezien hij moest lachen om Doete dat zij geen idee heeft wat zo'n ding kost ben ik bang dat het nog veel meer is dan 1000 euroquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Bah nu weet ik nog niet wat zo'n visje van Fred kost.
Je kan FredRos mailen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Héél saai samen met "Tommie", die stukjes spoel ik inmiddels doorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?
[ afbeelding ]
Is een topper, lekker rustig.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Die Fred is toch wel echt een vreselijke man. Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?
[ afbeelding ]
Bedankt, maar ik wil geen contact met die man.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:55 schreef EdVe het volgende:
[..]
Je kan FredRos mailen..
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjes
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.quote:
Groningse?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.quote:
Ah die dove, nee dat is een Friesquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Maar toch zou ik me niet zo laten behandelen als potentiele liefde. Een van de acties waaran je kan zien dat ze niet mee doet om de liefde te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Iris zijn er denk ik duidelijke afspraken gemaakt over of en hoe de kinderen bij het proces betrokken worden en of ze uberhaupt in beeld komen. Daarom komt het denk ik op beeld af en toe raar over als de mannen met een bord rendang voor hun tent zitten.
Denk alleen wel dat die constructie er ook wel voor zorgt dat zij heel moeilijk in connectie komt/blijft met de mannen, want ze trekt zich toch wel regelmatig terug in haar atelier en bij de eetmomenten.
Hij is totaal niet eerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind Fred ook meevallen. Hij is tenminste eerlijk en niet dat hypocriete gedoe. Iris vind ik erger . Als Fred kandidaten in een tent had laten slapen en ze alleen liet eten zouden de reacties negatief zijn geweest terwijl het lijkt of zij met alles wegkomt.
Fred is what you is what you get ! Hij laat die kandidaten tenminste niet alleen klusjes doen en heeft geen dieren om zich heen wat erg onhygiënisch is voor gasten . Thimothy vind ik ook oké die behandelt de gasten goed en is gewoon eerlijk. Hij heeft ook niet al dat gedoe als Carolien waarbij je de hele dag rotzooi loopt op te ruimen als een klusjesman . Fred en Thimothy hebben geen dieren bij het eten dat is gewoon smerig voor gasten .
Niet doen, Fred houdt niet van verwijtenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is totaal niet eerlijkLult de hele tijd over die vrouwen achter hun rug om en zegt dan pas na een paar dagen wat hij daadwerkelijk vindt. Bovendien verteld hij vaak ook niet het hele verhaal, zoals bij het vertrek van Yvonne dat hij tegen haar zegt het niet aan te zien komen en dan tegen Doete van wel. Lekker eerlijk inderdaad
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien makenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niet doen, Fred houdt niet van verwijten
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien maken
Het zou mooie kunst kunnen zijn 'Het Verwijt'quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bentquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staan
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bent
Okay...quote:
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Ja, ik vind hem niet zo aardigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een done deal bij Timothy en Michaël, maar ik vraag me af voor hoe lang. Krijg ook het idee dat Timothy ook vooral heel erg aan de mening van zijn familie hangt en die vinden Michaël helemaal geweldig, maar ik zou persoonlijk echt knettergek worden van dat jaloerse gedrag
Daarvoor ook al wel. Ik ben superieur geboren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.
Hij zei zelf toch 1x getrouwd te zijn geweest heel lang geleden? Of is hij daar nooit van gescheiden? Op zich vind ik dat niet zo heel boeiend, je kunt op papier getrouwd zijn maar in realiteit al lang uit elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.
Ik zie ook echt niks in Mexx, totale leegtequote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:35 schreef Killerjas het volgende:
Omg de robot en de gast die in de kast zit hebben kusjes aan elkaar gegeven !
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Doete. Hoe kan zij na al die tijd nou nog geïnteresseerd zijn in Fred? Als ze nu nog niet doorheeft dat het een vieze narcist is dan heeft ze wel echt oogkleppen op
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Toch mocht ze zijn vis oppoetsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhaken
Natuurlijk doet hij anders tegen haar. Hoewel het nog steeds het minimale is. Maar hij heeft nog wat te behalen bij haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
"Zullen we zo nog ergens gaan eten?"quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Echt van harte ging dat anders ook niet. "Hij moet niet denken dat dit een gewoonte gaat worden" zei ze, toen ze het ontbijt klaarmaakte. En voor een uitje met haar moet je wel eerst een tijdsvak reserveren, want ja, die honten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ze zal het wel een mooie vakantie vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.
Maar goed, daarna was ze toch weer helemaal gezellig met die eikel.
Die eerste dame zonder enige gezichtsuitdrukking waardoor ze dronken leekquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is![]()
Ik haak zo af bij die man
Dit viel me ook op ja. Ze vond het niet ok hoe Ellen werd ontvangen en ook niet hoe ze werd weggestuurd. Om daarna vervolgens hier precies niets mee te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.
Maar goed, daarna was ze toch weer helemaal gezellig met die eikel.
Arme Ariequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom ben ik dan toch Michaël fan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Michaël is echt een dedaine zak hooi, met z'n kreeft en neerbuigende houding over een schnitzel
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah Anna Deyla, ik dacht haar al te herkennen in de filmpjes aan het begin van het seizoen. Verbaasd me weer niks dat Thomas voor zo'n persoon kiest.
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.
Ja dat was behoorlijk akward, en ik snap dat Timothy daar geen zin in had trouwens. Vond Michael ook zonder Joost-gate al weer vrij vermoeiend overkomen, die kan het niet aan als hij niet de enige is. Vind Devon echt een leuke gast, maar ben bang dat hij geen kans meer maakt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:54 schreef JJ76 het volgende:
Wel heel lullig iemand wegsturen meteen wegsturen omdat er gezamelijke ex met andere kandidaat is. Maar is wel iets meer gebeurd dat we niet mochten zien. Laat de roddelkanelen maar komen.....
Mexx zit niet bij Timothyquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Timothy geen emoties toont.
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefdequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:36 schreef Silenus het volgende:
Ergens moet de redactie bij die onlyfans-snolletjes ook gewoon een grens trekken en deze mensen niet uitnodigen
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type. Mexx is een schatje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefde
Als Arie iets van zelf respect heeft gaat hij ook gewoon weg, kan ze zelf weer drollen rapen.
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type.
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.
Na wat onderzoek blijkt ze idd 40 te zijn, u hebt gelijk @:vencodark
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptopquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie.
Mag ze beginnen met het sluiten van haar OF account, een beetje man met zelfrespect legt daar de lijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptop
Maar haar motivatie zal inderdaad wel zijn om de liefde van haar leven te vinden.
Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwigquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:
This program is sponsored by Botox.
Echt verschrikkelijk wat mensen zichzelf aandoen.
Doete stond er ook echt zo bij te lachen van "Ja hoor" "De vakantie is zo voorbij"quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:32 schreef Killerjas het volgende:
Doete naar huis confirmed, Vieze Freddy denkt met zijn balzak, dat is duidelijk
Echt he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:06 schreef Kreator het volgende:
This program is sponsored by Botox.
Echt verschrikkelijk wat mensen zichzelf aandoen.
Dat is eigenlijk altijd wanneer er "content creator" staat, anders staat er namelijk wel "influencer"quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:13 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht dat onlyfans een grapje was.
https://onlyfansnederland.nl/anna-delyla-onlyfans/
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:12 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Echt he?
Lijkt wel de dochter van die andere, Caroline
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 22:06 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ze komt uit Den Haag dus ik dacht meer aan de zus van Barbie .
Je zag Doete ook denken "wat is dit voor malle griet" .
Je kunt het bijna niet verzinnen, de quotes van deze man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:32 schreef TheVulture het volgende:
"Doete heeft meer tijd nodig, maar dat gaat allemaal van MIJN 200 maanden af"
Narcistische Fred 2026
Ik verwacht ook wel zo'n scenario ja... of dat ie even lafjes op een live-verbinding komt zoals die ene kerel in Frankrijk van een paar seizoenen geledenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred gaat ook echt niet naar de reünie komen he? Sowieso blijft er niemand over, misschien die botoz Sabina maar die vlucht daarna dan wel weer terug naar NL. Maar de kans dat Fredje dat allemaal gaat bespreken lijkt mij nihil. Die zal wel ziek zijn.
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."quote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen.
"Laten we niet gaan verwijten"quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
"Nou ik heb niks fout gedaan. Dan moeten jullie me maar eens vertellen wat ik fout heb gedaan. Echt niet waar."
- lijst met fouten door alle kandidaten opgenoemd.
"Dit is neit eerlijk, ik vraag er niet om dat mensen mij op mijn fouten wijzen."
Oh ik had dat totaal niet doorquote:Op maandag 24 augustus 2026 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.
Content maker. En geen leeftijd genoemd.
Zegt degene die zelf 0 emotie toontquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Thomas geen emoties toont.
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 12:39 schreef MaJo het volgende:
Bij Oscar (die bij Eline) zit staat toch steeds dat hij ex prof-voetballer is? Ik kan daar niks van vinden, alleen dat hij bij een amateurclub in Amstelveen heeft gevoetbald
quote:Een fysieke verdediger in Amstelveen
De 47-jarige grafisch ontwerper heeft inderdaad een verleden op het voetbalveld, maar dan wel op het amateurniveau. Een bekende prof is hij niet, al was hij op de velden in de regio Amstelveen zeker geen onbekende. Oscar speelde namelijk jarenlang als fysieke verdediger in het eerste elftal van NFC.
In het seizoen 2012 speelde hij in de Derde Klasse en was hij zelfs dicht bij een belangrijk doelpunt met een kopbal tegen SV Zwanenburg. Een jaar later streed hij met zijn team in de nacompetitie voor promotie. Na zijn tijd bij NFC dook hij op in de lagere zaterdagelftallen van VV Papendrecht.
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etalerenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]Derde klasse. Klinkt een beetje als Al Bundy met vier touchdowns in één wedstrijd 50 jaar geleden op highschool. Dan is onze Dick van Dijk -bij Mireille- toch nog een treetje hoger toen ie wereldkampioen darten werd. Weliswaar uit de tijd dat alleen alcoholisten van 140 kilo per stuk meededen, maar toch.
Bij Haagse Anita begin ik nu wel heel veel twijfels te hebben bij de authenticiteit van het programma. Dit is toch echt een schertsvertoning, hoe moet iemand dit ooit serieus nemen? En Fred weer met die gore pedo-blik van 'm als zij een grapje maakt over wie waar slaapt in bed. Gedverdemme.
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?
Het ken verschillen
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.
Alles alleen voor de fans. Uhh volgersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:57 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?
Het ken verschillen
Haha mijn vriend zat gister toevallig mee te kijken toen Dick bij Mireille aan kwam, en die dachtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etaleren
En Fred is inderdaad gewoon vies
En Fred voelt zich forever 27, dus de ideale match 😂quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwig
Ah ok, dan heb ik er prof van gemaakt. Maar vreemd om inderdaad zo aan te duiden danquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.
Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
Zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen.
Vind die zus van Barbie bij hem ook wel een type voor een accountje.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad
No way dat Fred bij de reünie aanwezig is. Die doet gewoon een Gilbertje uit Winter vol Liefde en blijft thuis wegens 'privé omstandigheden’.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mediageileviespeukpedo![]()
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaaldkippetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |