abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221664564
Fred moet op 1 staan. Niet iemand zelf, de kinderen of wat dan ook. Fred is 1, klaar.

Hij helemaal hoteldebotel door haar neplijf em overdreven flirterig gedrag, was verliefd, gelukkig, zag de toekomst stralen blablabla.
Maar voelt ineens dat Barbie hem toch zo ziet zitten als andersom. Dus draait heel snel terug naar 2de keus Doete. Engnek.
pi_221664580
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:50 schreef JJ76 het volgende:
Fred moet op 1 staan. Niet iemand zelf, de kinderen of wat dan ook. Fred is 1, klaar.

Hij helemaal hoteldebotel door haar neplijf em overdreven flirterig gedrag, was verliefd, gelukkig, zag de toekomst stralen blablabla.
Maar voelt ineens dat Barbie hem toch zo ziet zitten als andersom. Dus draait heel snel terug naar 2de keus Doete. Engnek.
Ja het is echt ongelooflijk hoe oppervlakkig sommige mensen zijn. Zeker op die leeftijd van Fred vind ik het verbazingwekkend :P
pi_221664630
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:51 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja het is echt ongelooflijk hoe oppervlakkig sommige mensen zijn. Zeker op die leeftijd van Fred vind ik het verbazingwekkend :P
Hij moet natuurlijk wel zijn 200 maanden goed invullen. Dus het moet snel snel snel. Bevalt het Fred niet dan next.
pi_221664657
Oh, en vervolgens ook nog eens insinueren dat Doete wel lichamelijk moet gaan leveren. Het voelde fijn a als een aanranding. Wat een vent.

Ik ben wel benieuwd hoe de vrouwen van Fred dit terugzien, want zij hebben niet de quotes meegekregen die wij wel hebben gezien en waar hij nog erger in is dan in de reality.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 10:54:53 #180
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221665454
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:57 schreef aquawoman het volgende:
Oh, en vervolgens ook nog eens insinueren dat Doete wel lichamelijk moet gaan leveren. Het voelde fijn a als een aanranding. Wat een vent.

Ik ben wel benieuwd hoe de vrouwen van Fred dit terugzien, want zij hebben niet de quotes meegekregen die wij wel hebben gezien en waar hij nog erger in is dan in de reality.
Dat moeten de dames toch wel mee krijgen? Ik bedoel als je je voor de camera al zo gedraagd dan zal het niet veel beter worden wanneer de camera uit staat kan ik me indenken.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221667538
De oh zo zelfstandige Iris zoekt een man die haar begeleider wordt in het leven. Zij is in mijn optiek nog niet toe aan een nieuwe relatie en lijkt erg instabiel.

Fred heeft gewoon echt geen diepgang en vindt zijn gedrag echt net van een maagdelijke puberjongetje dat geilheid met verliefdheid verwart.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221668350
De maandag aflevering bekeken. Aardig bommetje bij Timothy dat de ex van de ex van Michaël ineens op de stoep stond. Beetje vreemd ook van Timothy om hem dan maar gelijk op straat te zetten.
Tot nu toe is dit seizoen wel een 1 van de vreemde beslissingen en anders dan voorgaande seizoenen moet ik zeggen. Moeten ze wel mee oppassen want daar wordt het programma misschien spraakmakender mee maar niet op de goede manier.
Caroline heeft Gilberto terug naar Kakkerlak City gestuurd. En Arie hoeft zich ook geen illusies te maken. Ze zei nog net niet tegen hem, 'je mag wel blijven maar wel als klusjesman, maar de liefde zit er niet in'...Die blijft dus ook gewoon alleen in the end.
Thomas dumpt Lynn wat te verwachten was want hij heeft meer met Mexx. Aan de andere kant is Mexx misschien wel wat te saai voor hem want ze is niet zo van het feesten. Benieuwd wat nieuweling en mooigirl Anna gaat brengen. Echt zo'n social media chicky met dito cliche woordjes en trekjes. Wel erg knap en een behoorlijke tegenpool voor Mexx die hierdoor gelijk weer onzeker wordt. Worden boeiende afleveringen nog.
Eline heeft beet. Oscar is een blijvertje voor de rest van dit seizoen in ieder geval. Het is ook haar laatste date. Tot nu toe gaan de dates voorspoedig en het verloopt bij hun ook een beetje saai. Geen onvertogen woorden en TV momentjes.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 27 augustus 2026 @ 17:29:08 #183
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221668431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De maandag aflevering bekeken. Aardig bommetje bij Timothy dat de ex van de ex van Michaël ineens op de stoep stond. Beetje vreemd ook van Timothy om hem dan maar gelijk op straat te zetten.
Tot nu toe is dit seizoen wel een 1 van de vreemde beslissingen en anders dan voorgaande seizoenen moet ik zeggen.
Ach ja, als hij en Micahel gewoon de klik hebben, vind ik het alleen maar begrijpelijk. Jammer voor die andere gozer, maar je zag dat Michael ontdaan was van die confrontatie (en dat zag Timothy ook heel goed), hoe kan je dan beter je liefde laten blijken door de stoorzender meteen weer op het vliegtuig te zetten.Misshien wat lomp voor die ander, maar ze zijn er niet om vrienden te maken maar om De liefde te vinden.
pi_221668569
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:57 schreef aquawoman het volgende:

En ik vraag me af: snapt Doete nu niet wat hij in feite zegt?
pi_221668650
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 06:09 schreef Kaatje35 het volgende:
Slechte verliezer die Anna. Die vrouw van 38, 40, 42 jaar is toch te mooi vindt ze. En nog even tegen Mexx zeggen dat Mexx de veilige keuze is.
Overigens had Mexx beter weg kunnen gaan en het hen lekker laten uitzoeken.

En van Doete snap ik werkelijk niets.

Stoffige motten, meer gaat het niet worden 😂
Echt een arrogant, vervelend mens. “Veel te mooi voor Thomas”. :') Wat dat betreft hebben ze het even hoog in hun bol.
Mexx lijkt me echt heel lief. Ja, rustig maar denk echt dat ze heel zachtaardig is. :)
Die heeft al die poeha niet nodig.
pi_221668672
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:35 schreef Gutso het volgende:

[..]
Mex is ook de veilige keuze. Ze zou idd het beste weg kunnen gaan. Die Thomas heeft zoveel op haar aan te merken, dat wordt geen fijne relatie
Inderdaad. Hij vindt haar nu al niet leuk zoals ze is. Rustig en afwachtend. Ze hebben trouwens de chemie van broer-zusje.
pi_221669290
Hahahaha dat afscheid bij Anna, hoe Thomas en Mexx daar staan. Mega awkward
pi_221669565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef Killerjas het volgende:
Zoals iemand al suggereerde: die meid kwam alleen om haar OF account te promoten.
Ze voelde zich de main character. :')
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:41:59 #189
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221669627
Maar die verklaringen van hem over Mexx, daar spatte de liefde toch ook wel van af.

Stoer zeggen dat je weet hoe een kettingzaag werkt en er dan niks van bakken met die baby Stihl :D
Wat een clown.
pi_221669866
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:41 schreef pmponer het volgende:
Maar die verklaringen van hem over Mexx, daar spatte de liefde toch ook wel van af.

Stoer zeggen dat je weet hoe een kettingzaag werkt en er dan niks van bakken met die baby Stihl :D
Wat een clown.
Ze doen ook allemaal alsof het MAFS is ipv daten. :')
“Ga ik met haar door of niet? Hmmm!?”
  donderdag 27 augustus 2026 @ 20:49:48 #191
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221670505
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 20:00 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze doen ook allemaal alsof het MAFS is ipv daten. :')
“Ga ik met haar door of niet? Hmmm!?”
Ja dat, ik zou denken voor mij hoeft het niet op deze manier.
Ik ben benieuwd of Marjo nog terug komt
pi_221671336
Kasper. Ik vind hem echt een type boswachter met die kleding. Sneu dat hij blijft voor de klusjes maar zover ik begrepen heb heeft hij verder geen onderkomen.
Doete. Wat een schatje maar ik heb het idee dat ze niet erg slim is. Soms denk ik wel even, lbv? Maar ik vind haar echt heel leuk en puur.
Mexx. Volgens mij komt zij wel los als ze weet waar ze aan toe is en Thomas bevestigd dat hij echt voor haar gaat.
Mireille. Ik vind haar een beetje viezig. Een vrouw met een randje zeg maar.
Fred is zo gek als een deur maar wel de smaakmaker dit seizoen. Ik bedoel, dit willen we toch zien?
Iris. Wat een vreselijke vermoeiende vrouw.
Timothy. Ook een smaakmaker. Ook een groot ego. Maar hij kan wel heel respectvol zijn. Hoe hij afscheid nam van Wadi. _O_

Dat was mijn spreekbeurt :W
pi_221671460
Iris zoekt bij die nieuwe man gelijk de minpunten op om het daten te saboteren en hem naar huis te sturen.
pi_221671700
Iris geeft mannen echt amper een kans en hakt het al snel af

Fred, tja wat moet je met deze man. Ik hoop dat Doete ook alle tussenstukjes heeft gekeken mochten ze nu samen zijn. Dat je meteen je lul achterna loopt, het deksel op je neus krijgt en niet wil snappen dat iemand altijd haar kinderen op 1 zet ipv jou. En dan als klap op vuurpijl maar weer doet alsof je Doete toch wel echt leuk vond nu ze nog de enige overgeblevene is. Ren weg Doete, ren heel hard weg...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221671855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef Killerjas het volgende:
Die Anna liet zich wel echt kennen die laatste minuten.

Ik hoop dat Mexx nu echt kan ontdooien O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 10:55:18 #196
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221673799
Camping van Iris is gesloten, kan ze mooi haar klei verkopen.
pi_221673888
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die Anna liet zich wel echt kennen die laatste minuten.

Ik hoop dat Mexx nu echt kan ontdooien O+
Vond de opmerking van die roze koffers staan je goed wel 10/10, ze zag ook dat ie gay is
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221677470
De dinsdagaflevering van komende week even bekeken.
Nou nou, die Sabina uit Den Haag daar gaat de broek wel van bollen bij Fredje op Bonaire, zover is al duidelijk. Die blauwe ballen van hem staan op knappen dus meneer wil er óp en wel gelijk, hij heeft immers niet lang meer zoals hij zelf zegt. Ik vind het met name een grote 'flirt' Sabina en krijg het idee dat ze hem een beetje uit test maar dat er in the end niets serieus gaat ontstaan.
De nieuwe deelnemer Perry bij Iris zit het allemaal wel zitten met haar maar zoals Iris is vind zij ook weer wat van hem dat hij verzorgd worden nogal lekker vind en dat hij niet zelfstandig zou kunnen zijn. Een hoop aannames maar dat zijn we gewend van tante Iris. Beetje vermoeiend mens aan het worden.
Karina bij Paul is ook een beetje te dominant en kon het gewoon niet hebben dat Paul nu met Annouk op stap was en zij achterbleef. Ze zat flink te mokken in ieder geval. En dan dwingende toontje om Paul te laten vertellen hoe hun dag was aan de eettafel bleek ook maar weer, dat die Jantine het niet gaat worden voor Paul. Eigenlijk vind ik Annouk ook niet bij hem passen dus ik denk dat Marjo nog wel eens terug gaat keren daar. We hebben immers nog wel even tot 10 september dus er kan nog van alles gebeuren.
Timothy, Michaël en Devon vermaken zich wel als 3 nichten op Ibiza. Het is eigenlijk natuurlijk al zo klaar als een klontje dat Michaël het gewoon gaat worden voor Timothy. Devon is wat te zacht denk ik voor hem.
Op naar de woensdagaflevering, ik kom langzaam bij met alle afleveringen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221685864
Anna reageerde precies zoals ik dacht dat ze zou reageren. Naar mens.

Wat een leuke vent die Perry, Iris vind ik vermoeiend.

Ik zou als ik Mexx was zelf mijn koffers pakken, als iemand zegt; ja ja je brengt mij toch weer aan twijfelen… nou laat dan maar
pi_221686601
Wat was nu precies het idee van dat kunstwerk van Fred in de zee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')