Ja het is echt ongelooflijk hoe oppervlakkig sommige mensen zijn. Zeker op die leeftijd van Fred vind ik het verbazingwekkendquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:50 schreef JJ76 het volgende:
Fred moet op 1 staan. Niet iemand zelf, de kinderen of wat dan ook. Fred is 1, klaar.
Hij helemaal hoteldebotel door haar neplijf em overdreven flirterig gedrag, was verliefd, gelukkig, zag de toekomst stralen blablabla.
Maar voelt ineens dat Barbie hem toch zo ziet zitten als andersom. Dus draait heel snel terug naar 2de keus Doete. Engnek.
Hij moet natuurlijk wel zijn 200 maanden goed invullen. Dus het moet snel snel snel. Bevalt het Fred niet dan next.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:51 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ja het is echt ongelooflijk hoe oppervlakkig sommige mensen zijn. Zeker op die leeftijd van Fred vind ik het verbazingwekkend
Dat moeten de dames toch wel mee krijgen? Ik bedoel als je je voor de camera al zo gedraagd dan zal het niet veel beter worden wanneer de camera uit staat kan ik me indenken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:57 schreef aquawoman het volgende:
Oh, en vervolgens ook nog eens insinueren dat Doete wel lichamelijk moet gaan leveren. Het voelde fijn a als een aanranding. Wat een vent.
Ik ben wel benieuwd hoe de vrouwen van Fred dit terugzien, want zij hebben niet de quotes meegekregen die wij wel hebben gezien en waar hij nog erger in is dan in de reality.
Ach ja, als hij en Micahel gewoon de klik hebben, vind ik het alleen maar begrijpelijk. Jammer voor die andere gozer, maar je zag dat Michael ontdaan was van die confrontatie (en dat zag Timothy ook heel goed), hoe kan je dan beter je liefde laten blijken door de stoorzender meteen weer op het vliegtuig te zetten.Misshien wat lomp voor die ander, maar ze zijn er niet om vrienden te maken maar om De liefde te vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:18 schreef freaky40 het volgende:
De maandag aflevering bekeken. Aardig bommetje bij Timothy dat de ex van de ex van Michaël ineens op de stoep stond. Beetje vreemd ook van Timothy om hem dan maar gelijk op straat te zetten.
Tot nu toe is dit seizoen wel een 1 van de vreemde beslissingen en anders dan voorgaande seizoenen moet ik zeggen.
En ik vraag me af: snapt Doete nu niet wat hij in feite zegt?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:57 schreef aquawoman het volgende:
Oh, en vervolgens ook nog eens insinueren dat Doete wel lichamelijk moet gaan leveren. Het voelde fijn a als een aanranding. Wat een vent.
Ik ben wel benieuwd hoe de vrouwen van Fred dit terugzien, want zij hebben niet de quotes meegekregen die wij wel hebben gezien en waar hij nog erger in is dan in de reality.
Echt een arrogant, vervelend mens. “Veel te mooi voor Thomas”.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 06:09 schreef Kaatje35 het volgende:
Slechte verliezer die Anna. Die vrouw van 38, 40, 42 jaar is toch te mooi vindt ze. En nog even tegen Mexx zeggen dat Mexx de veilige keuze is.
Overigens had Mexx beter weg kunnen gaan en het hen lekker laten uitzoeken.
En van Doete snap ik werkelijk niets.
Stoffige motten, meer gaat het niet worden 😂
Inderdaad. Hij vindt haar nu al niet leuk zoals ze is. Rustig en afwachtend. Ze hebben trouwens de chemie van broer-zusje.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:35 schreef Gutso het volgende:
[..]
Mex is ook de veilige keuze. Ze zou idd het beste weg kunnen gaan. Die Thomas heeft zoveel op haar aan te merken, dat wordt geen fijne relatie
Zoals iemand al suggereerde: die meid kwam alleen om haar OF account te promoten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef Killerjas het volgende:
Hahahaha dat afscheid bij Anna, hoe Thomas en Mexx daar staan. Mega awkward
Ze doen ook allemaal alsof het MAFS is ipv daten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:41 schreef pmponer het volgende:
Maar die verklaringen van hem over Mexx, daar spatte de liefde toch ook wel van af.
Stoer zeggen dat je weet hoe een kettingzaag werkt en er dan niks van bakken met die baby Stihl
Wat een clown.
Ja dat, ik zou denken voor mij hoeft het niet op deze manier.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze doen ook allemaal alsof het MAFS is ipv daten.![]()
“Ga ik met haar door of niet? Hmmm!?”
Die Anna liet zich wel echt kennen die laatste minuten.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef Killerjas het volgende:
Hahahaha dat afscheid bij Anna, hoe Thomas en Mexx daar staan. Mega awkward
Vond de opmerking van die roze koffers staan je goed wel 10/10, ze zag ook dat ie gay isquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Anna liet zich wel echt kennen die laatste minuten.
Ik hoop dat Mexx nu echt kan ontdooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |