abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221658732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?

Het ken verschillen
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221658736
quote:

Een stukkie emosie -- boer Aad
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221658874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 09:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.
_O-
Ezeltjes penis :')
Oh nee
Hitsige Fieze Freddie houdt niet van diertjes *)

Misschien wel van z’n eigen schaamluis ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_221658954
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:57 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
Alles alleen voor de fans. Uhh volgers
pi_221659003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?

Het ken verschillen
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 14:56:57 #156
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221659487
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 13:53 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etaleren :X

En Fred is inderdaad gewoon vies :r
Haha mijn vriend zat gister toevallig mee te kijken toen Dick bij Mireille aan kwam, en die dacht :? Wereldkampioen darten :?

Maar dat was ook een subsubsubklasse blijkbaar, dus hij vond het ook wel bijzonder om daar zo op te blijven teren. Dit klinkt wel een beetje hetzelfde :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221659798
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:

[..]
Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwig
En Fred voelt zich forever 27, dus de ideale match 😂
pi_221659821
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.

Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
  Moderator woensdag 26 augustus 2026 @ 15:40:47 #159
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221659927
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.

Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
Ah ok, dan heb ik er prof van gemaakt. Maar vreemd om inderdaad zo aan te duiden dan :?
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221660612
De aflevering van vanavond op RTL 4 bekeken. Loop wat achter met vooruitkijken dus daarom maar even hier.
De laatste mannen hebben hun intrek genomen in de B&B's. Timothy ontvangt volkszanger Devon eens zien hoe dit gaat matchen en vooral hoe Michaël daar op gaat reageren. Misschien wordt het nog spannonnd...
Mireille ontvangt Huib in haar kasteeltje. Een beetje een dandy en tevens muzikant en past wel een beetje in het plaatje daar. Mireille vind hem wel leuk maar Kasper is er ook nog. Misschien mogen ze allebei wel blijven uiteindelijk. Gekke meid die Mireille...
Ook op Aruba is de laatste man voor Eline aangespoeld die voor concurrentie zorgt bij Tony. Die wordt dan ook gelijk buitenspel gezet want Eline ging niet met beide uit eten maar met Oscar. Ik vond het wel een behoorlijke tegenpool als je kijkt naar de mannen die Eline ondertussen al heeft ontvangen. Volgens mij geen plakplaatje te zien op deze vent dus tja, we gaan het zien.
Mexx blijft een aparte hoor, ik mag haar wel. Ze houdt niet van veel gedoe en is lekker NH nuchter. Denk dat Lynn qua feesten etc. beter bij Thomas past.
Paul is terwijl Annouk en de dochters van hem het eten voorbereiden, op stap geweest met Karina, een wat bazige vrouw die Annouk echt als concurrent ziet en zich al vanaf ze binnen is zich ook zo gedraagt. Wel leuk die spanning zo voor TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221660785
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen. :D
Zeker :')
Mediageileviespeukpedo :r
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaald :) kippetje
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_221661055
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad :P
Vind die zus van Barbie bij hem ook wel een type voor een accountje.
pi_221661181
Geen wonder dat Fred op Sabina valt, die is ook van de kunst. :') Verder best een leuk mens.
Hij zet zichzelf wel ongelooflijk voor schut. Gênant. _O-
  woensdag 26 augustus 2026 @ 21:24:34 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221662463
Het is gewoon echt ongemakkelijk om naar Fred te kijken. Zowel hij als Thomas hadden gewoon ff de hand aan zichzelf moeten slaan voor hun date, dan konden ze tenminste een beetje helder nadenken.

Als ze dit terugzien moeten ze zich met terugwerkende kracht toch ook generen.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 26 augustus 2026 @ 21:30:00 #165
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221662496
Ik neem aan dat Mexx toch ook wel een beetje afknapt

En Doete zegt in de teaser voor morgen dat ze een beetje verliefd is?

Mooi wel die enorm ongemakkelijke situatie bij het meest romantische wat Fred kon bedenken.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221662871
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef kleinzusje het volgende:

[..]
Zeker :')
Mediageileviespeukpedo :r
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaald :) kippetje
No way dat Fred bij de reünie aanwezig is. Die doet gewoon een Gilbertje uit Winter vol Liefde en blijft thuis wegens 'privé omstandigheden’.

Voor de vorm krijgen we nog een Zoom-interviewtje van Leonie te zien waarbij zij uiteraard geen enkele kritische vraag zal stellen...
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
pi_221663106
Hoe oud is Anna? Staat geen leeftijd bij.

En ze is model op F2F doet 18+ werk _O-
blablablabla
pi_221663495
De donderdagaflevering van vorige week even gekeken. Bij Mireille vertrekt Huib weer net zo snel als hij gekomen is. Wel een beetje vreemd om gelijk je oordeel te geven aan Mireille en dan maar af te zwaaien...met je klarinet...Ondertussen blijft ze zich wel vermaken met vreemde snuiter Kasper, maar ook niet meer dan dat. Die vragen kaartjes uit zijn hoed is een variant op de vragenpot uit LLDL vond dat wel weer geinig bedacht maar ook een beetje cliche bij datingshows.
Devon bij Timothy zingt er een vrolijk moppie op los, maar denk dat die klik er niet gaat komen ben ik bang. Michaël heeft wat dat betreft natuurlijk een grotere voorsprong.
Caroline houdt beide mannen lekker aan het lijntje met Arie als onderdeel van het meubilair ondertussen. Denk dat Gilbert ook niet lang gaat blijven, die is veel te ondernemend voor Caroline. Die wil het liefst bij haar hondjes blijven.
Eline heeft Ajacied terug naar Mokum gestuurd. Hoe dat ging was wel grappig, ze maakte een opmerking over zijn t-shirt met Amsterdam er op. Ik denk ze gaat hem gewoon maken met iets in die trent van 'zo, leuk dat t-shirt met Amsterdam er op, dat is ook weer waar ik je heen ga sturen' als een soort 'bruggetje', maar nee. Wel jammer dat ze hem gewoon niet er bij hield om gewoon eens af te wachten of die Oscar het echt wel was. Beetje overhaast besloten vond ik.
Thomas is nog steeds de mooiboy aan het uithangen met Mexx en Lynn. Het kabbelt lekker door. Hij probeerde ze te testen maar uiteindelijk is daar nog niet echt een oordeel over gekomen dus die blijven gewoon nog even. In de aflevering van maandag komt de laatste deelneemster langs. Een beetje een modelletje zo te zien. Die aflevering ga ik later vandaag maar eens bekijken.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')