Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?
Het ken verschillen
quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had ook meteen Barbie-vibes. Maar als wij en Doete nog meer bevestiging nodig hadden over wat voor een oppervlakkige zelfingenomen geile paardenpenis onze Fred is, dan was dit wel de laatste bal voor een volle bingokaart.
Alles alleen voor de fans. Uhh volgersquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:57 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vind het heel gek om als vrouw van 45 te schrijven op Thomas die heel duidelijk is in het feit dat hij een kind wil.
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehadquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dus Sabina bij Fred (67) is 47 en die Anna bij Thomas (37) is 45?
Het ken verschillen
Haha mijn vriend zat gister toevallig mee te kijken toen Dick bij Mireille aan kwam, en die dachtquote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk gênant om je dan als ex profvoetballer te etaleren
En Fred is inderdaad gewoon vies
En Fred voelt zich forever 27, dus de ideale match 😂quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 21:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Is toch hartstikke leuk, lekker 25 voor eeuwig
Ah ok, dan heb ik er prof van gemaakt. Maar vreemd om inderdaad zo aan te duiden danquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:23 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij werd Oscar aangeduid als ex-voetballer. Niet ex-prof.
Tis natuurlijk raar om iemand die 3e klasse heeft gespeeld zo aan te duiden. Daar zijn er honderdduizenden van in Nederland.
Zekerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred lijkt me arrogant genoeg om gewoon naar die reünie te komen. Die denkt er wel recht op te hebben al zijn vrouwen nogmaals publiekelijk even te wijzen op hun tekortkomingen.
Vind die zus van Barbie bij hem ook wel een type voor een accountje.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat Anna niet bij Fred op de stoep heeft gestaan, dan hadden we Fred's OnlyFans-pagina gehad
No way dat Fred bij de reünie aanwezig is. Die doet gewoon een Gilbertje uit Winter vol Liefde en blijft thuis wegens 'privé omstandigheden’.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker![]()
Mediageileviespeukpedo![]()
Lijkt me zo heerlijk als hij alleen achter blijft !
Komt die naar de reünie met een 18 jarig verdwaaldkippetje
"Pedoblik"? Ik vind dat een beetje ver gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 13:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]Derde klasse. Klinkt een beetje als Al Bundy met vier touchdowns in één wedstrijd 50 jaar geleden op highschool. Dan is onze Dick van Dijk -bij Mireille- toch nog een treetje hoger toen ie wereldkampioen darten werd. Weliswaar uit de tijd dat alleen alcoholisten van 140 kilo per stuk meededen, maar toch.
Bij Haagse Anita begin ik nu wel heel veel twijfels te hebben bij de authenticiteit van het programma. Dit is toch echt een schertsvertoning, hoe moet iemand dit ooit serieus nemen? En Fred weer met die gore pedo-blik van 'm als zij een grapje maakt over wie waar slaapt in bed. Gedverdemme.
Volgens mij 42 las ik ergens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:02 schreef Elan het volgende:
Hoe oud is Anna? Staat geen leeftijd bij.
En ze is model op F2F doet 18+ werk![]()
Ahhh 42, dacht 45 en ze vertelt uiteraard op tv uitgebreid dat ze f2f/onlyfans doet, ze zit daar alleen maar voor zichtzelf te promoten. Echt niet voor de b&b-houder met kinderwens.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 23:02 schreef Elan het volgende:
Hoe oud is Anna? Staat geen leeftijd bij.
En ze is model op F2F doet 18+ werk![]()
Mex is ook de veilige keuze. Ze zou idd het beste weg kunnen gaan. Die Thomas heeft zoveel op haar aan te merken, dat wordt geen fijne relatiequote:Op donderdag 27 augustus 2026 06:09 schreef Kaatje35 het volgende:
Slechte verliezer die Anna. Die vrouw van 38, 40, 42 jaar is toch te mooi vindt ze. En nog even tegen Mexx zeggen dat Mexx de veilige keuze is.
Overigens had Mexx beter weg kunnen gaan en het hen lekker laten uitzoeken.
En van Doete snap ik werkelijk niets.
Stoffige motten, meer gaat het niet worden 😂
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |