Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Ze zal het wel een mooie vakantie vinden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.
Maar goed, daarna was ze toch weer helemaal gezellig met die eikel.
Die eerste dame zonder enige gezichtsuitdrukking waardoor ze dronken leekquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 19:26 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wie dat is![]()
Ik haak zo af bij die man
Dit viel me ook op ja. Ze vond het niet ok hoe Ellen werd ontvangen en ook niet hoe ze werd weggestuurd. Om daarna vervolgens hier precies niets mee te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 14:04 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Het leek ook wel alsof ze het zich aantrok hoe Fred tegen Ellen deed. Dat hij haar niet eens echt gedag wilde zeggen. En n de quotes daarna had ze het ook over dat ze het ook belangrijk vond hoe een man met andere mensen omging.
Maar goed, daarna was ze toch weer helemaal gezellig met die eikel.
Arme Ariequote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Waarom ben ik dan toch Michaël fan ?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 20:02 schreef TheVulture het volgende:
Die Michaël is echt een dedaine zak hooi, met z'n kreeft en neerbuigende houding over een schnitzel
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2026 19:49 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah Anna Deyla, ik dacht haar al te herkennen in de filmpjes aan het begin van het seizoen. Verbaasd me weer niks dat Thomas voor zo'n persoon kiest.
You don’t say. Dat vond ik echt super duidelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:56 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar blijkt dus zi'n onlyfans figuur te zijn.
Ja dat was behoorlijk akward, en ik snap dat Timothy daar geen zin in had trouwens. Vond Michael ook zonder Joost-gate al weer vrij vermoeiend overkomen, die kan het niet aan als hij niet de enige is. Vind Devon echt een leuke gast, maar ben bang dat hij geen kans meer maakt.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:54 schreef JJ76 het volgende:
Wel heel lullig iemand wegsturen meteen wegsturen omdat er gezamelijke ex met andere kandidaat is. Maar is wel iets meer gebeurd dat we niet mochten zien. Laat de roddelkanelen maar komen.....
Mexx zit niet bij Timothyquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:06 schreef Killerjas het volgende:
Ik zie Mexx nog wel uit haarzelf weggaan. Vooral dat stukje over dat Timothy geen emoties toont.
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefdequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 08:36 schreef Silenus het volgende:
Ergens moet de redactie bij die onlyfans-snolletjes ook gewoon een grens trekken en deze mensen niet uitnodigen
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type. Mexx is een schatje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 10:11 schreef pmponer het volgende:
[..]
Onlyfans snolletjes verdienen ook liefde
Als Arie iets van zelf respect heeft gaat hij ook gewoon weg, kan ze zelf weer drollen rapen.
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:41 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die nieuwe madam de pompadour bij Thomas lijkt me wel een bitchy type.
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Tienermoedertje die alles al weet en heeft meegemaakt, lijkt me een bijzonder vermoeiend type iig.
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tienermoeder? Haar kind is 14 en zelf lijkt ze opgespoten 40 nog wat? Dus reken maar uit.
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:15 schreef pmponer het volgende:
[..]
Kind is 15 en ze is 33 of 34 volgens de graphics.
Na wat onderzoek blijkt ze idd 40 te zijn, u hebt gelijk @:vencodark
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptopquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Graphics? Haar leeftijd stond ik elk geval niet bij haar introductie.
Mag ze beginnen met het sluiten van haar OF account, een beetje man met zelfrespect legt daar de lijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 13:25 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik op een verkeerd moment op keek van de laptop
Maar haar motivatie zal inderdaad wel zijn om de liefde van haar leven te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |