Ik vroeg me dat dus ook af! Aangezien hij moest lachen om Doete dat zij geen idee heeft wat zo'n ding kost ben ik bang dat het nog veel meer is dan 1000 euroquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Bah nu weet ik nog niet wat zo'n visje van Fred kost.
Je kan FredRos mailen..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Héél saai samen met "Tommie", die stukjes spoel ik inmiddels doorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?
[ afbeelding ]
Is een topper, lekker rustig.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 16:40 schreef Kimberly1987 het volgende:
Die Fred is toch wel echt een vreselijke man. Vind dit seizoen wel leuk, wat vinden jullie van Mexx?
[ afbeelding ]
Bedankt, maar ik wil geen contact met die man.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 18:55 schreef EdVe het volgende:
[..]
Je kan FredRos mailen..
https://www.trippintuna.com/bronzen-tuna-beeldjes
quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:30 schreef pmponer het volgende:
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.quote:
Groningse?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan is 1000 euro echt wel een goede gok van die Groningse vrouw met die nekspieren. Typeert Fred's reactie ook weer.
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.quote:
Ah die dove, nee dat is een Friesquote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Maar toch zou ik me niet zo laten behandelen als potentiele liefde. Een van de acties waaran je kan zien dat ze niet mee doet om de liefde te vinden.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Iris zijn er denk ik duidelijke afspraken gemaakt over of en hoe de kinderen bij het proces betrokken worden en of ze uberhaupt in beeld komen. Daarom komt het denk ik op beeld af en toe raar over als de mannen met een bord rendang voor hun tent zitten.
Denk alleen wel dat die constructie er ook wel voor zorgt dat zij heel moeilijk in connectie komt/blijft met de mannen, want ze trekt zich toch wel regelmatig terug in haar atelier en bij de eetmomenten.
Hij is totaal niet eerlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2026 14:06 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik vind Fred ook meevallen. Hij is tenminste eerlijk en niet dat hypocriete gedoe. Iris vind ik erger . Als Fred kandidaten in een tent had laten slapen en ze alleen liet eten zouden de reacties negatief zijn geweest terwijl het lijkt of zij met alles wegkomt.
Fred is what you is what you get ! Hij laat die kandidaten tenminste niet alleen klusjes doen en heeft geen dieren om zich heen wat erg onhygiënisch is voor gasten . Thimothy vind ik ook oké die behandelt de gasten goed en is gewoon eerlijk. Hij heeft ook niet al dat gedoe als Carolien waarbij je de hele dag rotzooi loopt op te ruimen als een klusjesman . Fred en Thimothy hebben geen dieren bij het eten dat is gewoon smerig voor gasten .
Niet doen, Fred houdt niet van verwijtenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is totaal niet eerlijkLult de hele tijd over die vrouwen achter hun rug om en zegt dan pas na een paar dagen wat hij daadwerkelijk vindt. Bovendien verteld hij vaak ook niet het hele verhaal, zoals bij het vertrek van Yvonne dat hij tegen haar zegt het niet aan te zien komen en dan tegen Doete van wel. Lekker eerlijk inderdaad
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien makenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Niet doen, Fred houdt niet van verwijten
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelden iemand zoveel verwijten naar anderen zien maken
Het zou mooie kunst kunnen zijn 'Het Verwijt'quote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staanquote:Op donderdag 20 augustus 2026 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die man is een wandelend verwijt, het ligt namelijk nooit aan hem.
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bentquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staan
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bent
Okay...quote:
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Ja, ik vind hem niet zo aardigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een done deal bij Timothy en Michaël, maar ik vraag me af voor hoe lang. Krijg ook het idee dat Timothy ook vooral heel erg aan de mening van zijn familie hangt en die vinden Michaël helemaal geweldig, maar ik zou persoonlijk echt knettergek worden van dat jaloerse gedrag
Daarvoor ook al wel. Ik ben superieur geboren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.
Hij zei zelf toch 1x getrouwd te zijn geweest heel lang geleden? Of is hij daar nooit van gescheiden? Op zich vind ik dat niet zo heel boeiend, je kunt op papier getrouwd zijn maar in realiteit al lang uit elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.
Ik zie ook echt niks in Mexx, totale leegtequote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:35 schreef Killerjas het volgende:
Omg de robot en de gast die in de kast zit hebben kusjes aan elkaar gegeven !
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Doete. Hoe kan zij na al die tijd nou nog geïnteresseerd zijn in Fred? Als ze nu nog niet doorheeft dat het een vieze narcist is dan heeft ze wel echt oogkleppen op
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Toch mocht ze zijn vis oppoetsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhaken
Natuurlijk doet hij anders tegen haar. Hoewel het nog steeds het minimale is. Maar hij heeft nog wat te behalen bij haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
"Zullen we zo nog ergens gaan eten?"quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Echt van harte ging dat anders ook niet. "Hij moet niet denken dat dit een gewoonte gaat worden" zei ze, toen ze het ontbijt klaarmaakte. En voor een uitje met haar moet je wel eerst een tijdsvak reserveren, want ja, die honten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |