Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bentquote:Op donderdag 20 augustus 2026 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel heerlijk rustig als je zo in het leven kunt staan
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, en dan jezelf verwonderen waarom je eeuwig vrijgezel bent
Okay...quote:
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 13:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja Moeke. Of hoe heet ze. Die de stem op 23% snelheid heeft staan. Kan ook Fries zijn, dat is hetzelfde.
Ja, ik vind hem niet zo aardigquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 10:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel een done deal bij Timothy en Michaël, maar ik vraag me af voor hoe lang. Krijg ook het idee dat Timothy ook vooral heel erg aan de mening van zijn familie hangt en die vinden Michaël helemaal geweldig, maar ik zou persoonlijk echt knettergek worden van dat jaloerse gedrag
Daarvoor ook al wel. Ik ben superieur geboren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 09:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij voelt je ook wel helemaal het mannetje hè, sinds een vrouw je weg wist te halen uit Almelooo of Enschedeeee of wat was het in het oosten.
Hij zei zelf toch 1x getrouwd te zijn geweest heel lang geleden? Of is hij daar nooit van gescheiden? Op zich vind ik dat niet zo heel boeiend, je kunt op papier getrouwd zijn maar in realiteit al lang uit elkaar natuurlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 19:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Hij is nog getrouwd heb ik begrepen.
Ik zie ook echt niks in Mexx, totale leegtequote:Op donderdag 20 augustus 2026 22:35 schreef Killerjas het volgende:
Omg de robot en de gast die in de kast zit hebben kusjes aan elkaar gegeven !
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben inmiddels ook wel klaar met Doete. Hoe kan zij na al die tijd nou nog geïnteresseerd zijn in Fred? Als ze nu nog niet doorheeft dat het een vieze narcist is dan heeft ze wel echt oogkleppen op
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhakenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Toch mocht ze zijn vis oppoetsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij geeft haar ook sneren, zoals "dit is mijn kunst en daar moet jij je niet mee bemoeien". Alleen al door zo'n opmerking zou ik definitief afhaken
Natuurlijk doet hij anders tegen haar. Hoewel het nog steeds het minimale is. Maar hij heeft nog wat te behalen bij haar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 16:41 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou, hij doet wel anders tegen haar. Plus zij zegt gewoon wat ze denkt.
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ben echt Caroline moe. Druk druk druk met wat? Die honden lijken wel 12 uur per dag in te nemen.
Blijf maar lekker alleen over met je hondjes, ze doet er echt helemaal niks voor om gelukkig met een persoon te zijn. Bah
"Zullen we zo nog ergens gaan eten?"quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
Echt van harte ging dat anders ook niet. "Hij moet niet denken dat dit een gewoonte gaat worden" zei ze, toen ze het ontbijt klaarmaakte. En voor een uitje met haar moet je wel eerst een tijdsvak reserveren, want ja, die honten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:07 schreef Fascination het volgende:
Maar je merkt nu Gilbert er is dat er toch van alles kan. Ze kookt, maakt ontbijt, gaat met hem uiteten, ze gaan varen op de boot. Je ziet al een heel andere Caroline.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |