Klopt morgen de laatste op videoland. Zijn ook niet meer zo veel open eindjes en dan moet ik nog wel 2 afleveringen.quote:Op dinsdag 1 september 2026 09:50 schreef Hagenesie het volgende:
Volgende week maar drie afleveringen want de reünie is op 10 september.
Dit! Beide vrouwen waren zeer onaardig. Caroline meteen weer over "die tanden", ik zag er helemaal niks geks aan. De enige met echt een lelijk gebit dit jaar is Kasper bij Mireille, maar alsnog zeg je dat toch niet zo. Sommige dingen denk je alleenquote:Op maandag 31 augustus 2026 20:04 schreef Fascination het volgende:
Pff, we zitten met z’n allen te klagen over Fred, wel terecht, maar wat gedragen Mireille en Caroline zich ontzettend onbeschoft en kinderachtig. Er is in dit programma het cliché dat mannen geen vragen stellen, maar er is ook het cliché dat vrouwen het zelden voelen (ijskoud zijn), mannen misbruiken als een klusslaaf en compleet affakkelen. Het is not done voor mannen om iets over het uiterlijk van vrouwen te zeggen, maar andersom is het compleet geaccepteerd.
Eline voelt het uiteraard niet voor Oscar. Die moet gewoon voor een foute man gaan. Daar staat ze meteen voor in vuur en vlam.
Wat een deprimerend einde van dit seizoen.
Ik ben blij dat we niet steeds naar Nisha nog wat hoefden te kijken, maar Mireille was niet echt een beter alternatief.quote:Op dinsdag 1 september 2026 14:37 schreef vencodark het volgende:
Vindt dat Mireille de mannen ook wel vrij kinderlijk behandeld. Het is geen personeel.![]()
En ze komt, ondanks haar uiterlijk/rommelige kasteel heel decadent over. Alsof ze zichzelf toch wel boven de mannen ziet.
Morgen/vannacht de laatste denk ik?quote:Op dinsdag 1 september 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch de laatste week? De donderdagaflevering alleen volgende week donderdag omdat RTL natuurlijk achter loopt en volgende week pas klaar is. Morgen dus nog 1 aflevering en volgende week donderdag de reünie.
Helemaal mee eens! Mireille die zelf amper uit haar bank kan opstaan vanwege haar (over)gewicht en mank rondstrompelt heeft op alles wat aan te merken bij de mannen. Verschrikkelijk. "Oh hij staat niet graag op een ladder, nee dan wordt het niks" en Casper als "huisvriend" mag blijven als gratis klusjesmanquote:Op dinsdag 1 september 2026 11:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
En Mireille ben ik ook op afgeknapt. Zo onaardig naar Dick, zeker omdat ze het er zo ontzettend inwrijft allemaal. "Je kunt dit niet, je kunt dat niet, je hebt geen tafelmanieren en ik heb geen tijd om je dat allemaal te leren". Super aanmatigendMooi hoe Dick er nog tegenin bracht dat hij zijn hele huis zelf hebt gebouwd. Dikke vinger naar Mireille
Als Geer en Goor een zoon zouden hebben samen zou het Timothy zijn.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geer & Goor themesong bij Timothy.![]()
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige teksten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7quote:Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
O joh ik dacht dat het al klaar was man. Nog 1 keer ongemakkelijk naar Fred z'n onthutsend slechte beeldspraak luisteren! Wat een afscheid met Doete, awkwaaaard
Vreselijk die Fred. Vliegt op en neer met zijn uitspraken en acties. Wel grappig hoe Doete hem op zijn nummer zet met mixed signals bij het afscheid.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige kreten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7
Ik mag hopen dat Doete nadat ze de uitzendingen heeft gezien helemaal is afgeknapt
Verder ben ik Timothy echt meer en meer gaan waarderen, is Devon een
Blij voor Paul en Marjoen heel benieuwd hoe het bij Thomas en Mexx afloopt. Dat einde voelde meer als een afsluitend sollicitatiegesprek
Weet niet helemaal of Doete nou een spel speelde of niet, maar vergeet niet dat als Sabina had toegehapt Doete al lang naar huis was gestuurd. Fred heeft nadat hij door Sabina was afgewezen net gedaan alsof Doete altijd al zijn eerste keuze was. Dat zal Doete vast ook wel hebben gevoeld.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.
Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |