abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2026 @ 07:14:56 #226
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221703202
Nou die Dick was ook wel een dick hoor, grote praatjes maar een stokkie doorzagen met een stihl notabene is een probleem. Hele bossen had hij al omgezaagd. Maar dat was al zo lang geleden. Wereld kampioen worden bij de amateurs ook, maar dat mag dan wel benoemd.

Ik zag het al helemaal voor me, Dick en Mireille samen kijken naar oude plakboeken naar vergane glorie.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221703772
Volgende week maar drie afleveringen want de reünie is op 10 september.
pi_221704158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 09:50 schreef Hagenesie het volgende:
Volgende week maar drie afleveringen want de reünie is op 10 september.
Klopt morgen de laatste op videoland. Zijn ook niet meer zo veel open eindjes en dan moet ik nog wel 2 afleveringen.
pi_221704431
Ik ben wel helemaal ready om nog 1x naar Bonaire te gaan en daar te zien hoe Doete opeens de liefde aan Fred verklaard en Fred dan maar instemt terwijl hij zich zo zat te verlekkeren op Sabina.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator dinsdag 1 september 2026 @ 11:26:04 #230
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221704532
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 20:04 schreef Fascination het volgende:
Pff, we zitten met z’n allen te klagen over Fred, wel terecht, maar wat gedragen Mireille en Caroline zich ontzettend onbeschoft en kinderachtig. Er is in dit programma het cliché dat mannen geen vragen stellen, maar er is ook het cliché dat vrouwen het zelden voelen (ijskoud zijn), mannen misbruiken als een klusslaaf en compleet affakkelen. Het is not done voor mannen om iets over het uiterlijk van vrouwen te zeggen, maar andersom is het compleet geaccepteerd.

Eline voelt het uiteraard niet voor Oscar. Die moet gewoon voor een foute man gaan. Daar staat ze meteen voor in vuur en vlam.

Wat een deprimerend einde van dit seizoen.
Dit! Beide vrouwen waren zeer onaardig. Caroline meteen weer over "die tanden", ik zag er helemaal niks geks aan. De enige met echt een lelijk gebit dit jaar is Kasper bij Mireille, maar alsnog zeg je dat toch niet zo. Sommige dingen denk je alleen :X En inderdaad super onaardig. Arie stelt zich niet voor (in ieder geval, dat zien wij niet) dus waarom zou hij opeens iemand gaan helpen waarvan hij niet eens weet wat zijn rol is? Als ik ergens op bezoek kom waar de tuinman aan het werk is ga ik ook niet voorstellen om te helpen _O- Die Amerikaan slaat wel echt de spijker op zijn kop door te benoemen dat ze alleen maar met zichzelf bezig is en iemand zoekt die precies in HAAR leven past. Nul flexibiliteit. En waar is ze in vredesnaam zo druk mee? 3 honden is geen fulltime baan hoor :')

En Mireille ben ik ook op afgeknapt. Zo onaardig naar Dick, zeker omdat ze het er zo ontzettend inwrijft allemaal. "Je kunt dit niet, je kunt dat niet, je hebt geen tafelmanieren en ik heb geen tijd om je dat allemaal te leren". Super aanmatigend :r Mooi hoe Dick er nog tegenin bracht dat hij zijn hele huis zelf hebt gebouwd. Dikke vinger naar Mireille :W
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221705658
Vindt dat Mireille de mannen ook wel vrij kinderlijk behandeld. Het is geen personeel. :')
En ze komt, ondanks haar uiterlijk/rommelige kasteel heel decadent over. Alsof ze zichzelf toch wel boven de mannen ziet.
pi_221706549
Dit is toch de laatste week? De donderdagaflevering alleen volgende week donderdag omdat RTL natuurlijk achter loopt en volgende week pas klaar is. Morgen dus nog 1 aflevering en volgende week donderdag de reünie.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221706628
De dinsdagaflevering bekeken. Devon vertrokken bij Thimothy en geeft zijn goedkeuring aan hem en Michaël om het uit te zoeken met elkander. Michaël is nog niet overtuigd genoeg en daar zien we morgen het vervolg van.
Devon was natuurlijk ook een beetje te vrouwelijk voor Timothy dus dat had nooit wat geworden. Wel leuk dat er vriendschappelijk wel een goede klik is.
Caroline heeft eindelijk Arie de klusjesman laten gaan. Hij beloofd wat aan zijn slechte gebitje te laten doen en wie weet dat dan wel de vonk over slaat. Ze houden contact. Verder was Caroline nogal teleurgesteld over de mannen die ze gekregen heeft. 'Ze hebben niet goed geluisterd naar haar oproep', maar goed. Waarom heb je ze dan uitgenodigd uiteindelijk. Als ze dat niet deed had ze ook niet te zien geweest in dit seizoen en hadden andere wellicht meer kans gehad. En de productie zoekt natuurlijk ook naar de meest spraakmakende deelnemers dus wellicht zat er wel wat tussen maar zijn die nooit door de casting gekomen.
Thomas heeft ook Mexx uitgezwaaid nadat hij haar helemaal uit elkaar getrokken heeft in dat smoezelige appartementje van hem in Valencia. Weet hij ook weer even hoe dat voelt. Denk ook niet echt serieus dat dit nog bij elkaar is hoor. Denk als je thuis bent en je weer in je eigen gedoe bent het dan al weer aardig bekoeld en voelt als een soort vakantieliefde, maar we gaan het zien. Ik heb inmiddels niet meer zo'n hoge pet op van deelnemers die nog bij elkaar zijn na de reünie tot op de dag van vandaag. Dat heeft de geschiedenis bewezen van deze show. Wel leuk dat er weer een nieuw seizoen komt waar de oproep inmiddels al voor loopt. Gaan we volgend jaar gewoon weer kijken naar dates die het ook weer niet gaan redden...
Paul heeft ook Karina laten gaan omdat hij nog teveel met Marjo in zijn hoofd zit en die komt zelfs terug. Dat script kennen we inmiddels ook uit andere seizoenen.
Dan de smaakmaker van dit seizoen, Fred. Doete stelt zich meer lichamelijk open maar nog niet genoeg dus ik denk dat hij haar in de volgende aflevering gaat aanranden, dan maar kwaadschiks want Fred heeft huidhonger en last van blauwe ballen dus daar moet een einde aan komen...We gaan het mee maken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221706681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2026 14:37 schreef vencodark het volgende:
Vindt dat Mireille de mannen ook wel vrij kinderlijk behandeld. Het is geen personeel. :')
En ze komt, ondanks haar uiterlijk/rommelige kasteel heel decadent over. Alsof ze zichzelf toch wel boven de mannen ziet.
Ik ben blij dat we niet steeds naar Nisha nog wat hoefden te kijken, maar Mireille was niet echt een beter alternatief.

De enige smaakmaker dit seizoen was Fred. En een klein beetje Timothy mi.
pi_221706692
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:
Dit is toch de laatste week? De donderdagaflevering alleen volgende week donderdag omdat RTL natuurlijk achter loopt en volgende week pas klaar is. Morgen dus nog 1 aflevering en volgende week donderdag de reünie.
Morgen/vannacht de laatste denk ik?
pi_221709437
Jeff, wat een legend! Lapdog is het juiste woord voor wat deze iets te lang gefrituurde kroket wilt hebben in dat smerige hol met obesitas hondjes 🤢.
pi_221709473
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 11:26 schreef MaJo het volgende:

[..]

En Mireille ben ik ook op afgeknapt. Zo onaardig naar Dick, zeker omdat ze het er zo ontzettend inwrijft allemaal. "Je kunt dit niet, je kunt dat niet, je hebt geen tafelmanieren en ik heb geen tijd om je dat allemaal te leren". Super aanmatigend :r Mooi hoe Dick er nog tegenin bracht dat hij zijn hele huis zelf hebt gebouwd. Dikke vinger naar Mireille :W
Helemaal mee eens! Mireille die zelf amper uit haar bank kan opstaan vanwege haar (over)gewicht en mank rondstrompelt heeft op alles wat aan te merken bij de mannen. Verschrikkelijk. "Oh hij staat niet graag op een ladder, nee dan wordt het niks" en Casper als "huisvriend" mag blijven als gratis klusjesman
pi_221710067
Deze ep bewijst wel dat Timothy echt de meest empatische kandidaat is geweest. Die wist zodra Michael binnen liep al dat dat de grootste kanshebber was. Op 1 incidentje met gezamenlijke exen (wat gewoon een goede beslissing was voor de sfeer) heeft hij echt iedereen een kans gegeven, echt iedereen goed leren kenne, altijd zichzelf geweest en zijn best voor de liefde gedaan. Denk dat Devon dat ook mooi samenvatte, het zegt genoeg dat hij nog zoveel warmte ontving. Mooi om te zien, en ik denk dat Tim en Michael wel samen blijven.

Dat is toch wat leuker om te zien dat die verschrikkelijke Caroline die nog even over het gebit van Arie begint. Je hebt 0,0 amoreuze interesse in hem, dit is echt next level aan het lijntje houden. Die arme man denkt daadwerkelijk nu dat als hij z'n gebit laat fixen hij opeens wel een kans maakt. Echt triest maar ook gewoon echt heel gemeen van haar. Met d'r dikke kuthonden, bah.

Fred wil gewoon echt seks, alles wijst er op dat zn ballen echt blauw staan. Die had zich al 40x af zitten trekken voor de opnames bij de gedachten dat er allemaal gewillige vrouwen naar zijn eiland kwamen. Ik vind Doete zo moeilijk in te schatten, maar het lijkt mij niet een al te pientere vrouw waar mannen in het verleden al wat vaker misbruik van hebben gemaakt. Die laat niet echt het achterste van haar tong zien, maar die ziet het denk wel zitten om haar pensioen lekker op Bonaire te gaan vieren. Zou me niks verbazen als die er nog zit.

Thomas, de ongelofelijke player, de womanizer, de semigod die alle vrouwen kan krijgen die hij wil, heeft dan toch raak geschoten. Die hintte er ook wel een beetje teveel op, benieuwd hoe lang die droog stond. Of Mexx daar nog zit, geen idee. Vind ze allebei maar oppervlakkig, maar misschien vinden ze elkaar daar wel in. Al kwam Mexx wel wat meer uit haar schulp in de loop van het programma.

Eline, die zoekt gewoon een badboy. Die probeert zichzelf te overtuigen dat een normale kerel met een normale baan heel goed voor haar is, en dat haar hele familie hem ook wel fijne vent vindt, maar ze weet zelf ook wel dat ze gewoon een foute tattoo boy is. Die gaan nog een beetje saai whatsappen en dan bloedt dat ook dood.

Paultje is geinstrueerd door productie om nog ff Marjo te bellen, dat zag je al aankomen. Leuk dat ze even langs komt. Geef ik nog wel een kans.

Mireille, leuke vrouw wel hoor en leuk kasteeltje. Maar ging een beetje teveel in zichzelf geloven. Wel iemand die kan verdedigen dat ze druk is itt Caroline.

Zin in de reunie zonder Fred!
pi_221712899
De laatste aflevering ook bekeken, nu pas wachten tot 9 september voor de reünie.
Fred heeft afscheid genomen van 'zijn' Doete. Beetje een vreemd afscheid waarin Fred dus ook niet van zijn blauwe ballen is afgeholpen door 1 van de dames en zeker niet door Doete zoals bleek. Die is zich nadat hij in het eindshot zijn trappetje was op gelopen gigantisch zitten af peren met alle foto's voor zich van alle dames die op bezoek zijn geweest...zal een flinke klieder boel geworden zijn. Misschien net zo'n kliederboel als zijn schilderkunsten op de stoelen en parasol. In ieder geval bleek het een open einde te zijn volgens Fred, maar ik denk dat Doete daar een beetje cynisch deed bij haar afscheid. Vond zijn 'draai' die hij gaf aan hun eerdere gesprek nou niet echt heel anders, dus ik snapte Doete hierin totaal niet eigenlijk ze leek wat bozig. Ook het afscheidscadeau niet willen aanpakken en zo, beetje lullig. Zoals gezegd vreemd afscheid waarvan we op de reünie wel het fijne zullen horen.
Timothy en Michaël gaan het verder uit zoeken. Er zijn nog geen vlinders bij laatst genoemde en toen Timothy dat hoorde vond ik hem wat vreemd en bozig reageren. Eens zien hoe dat is afgelopen.
Paul heeft het terugbel script bij een vertrokken kandidaat gekregen van de productie dus kwam Marjo weer aanzetten vanuit Nederland. Moet zeggen zoals ik het zag zie ik hier nog wel een klik in en wellicht dat dit zich verder heeft ontwikkeld na de afleveringen. Maar goed, wait and see. Ben er altijd sceptisch in want we weten hoe dingen ineens anders zijn uitgepakt bij een reünie uiteindelijk, na de draaidagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221714322
O joh ik dacht dat het al klaar was man. Nog 1 keer ongemakkelijk naar Fred z'n onthutsend slechte beeldspraak luisteren! Wat een afscheid met Doete, awkwaaaard
pi_221714669
Geer & Goor themesong bij Timothy. :D _O-
pi_221714736
Fred heeft last van het syndroom van Jerommeke, lullen in 3e persoon enkelfout.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221714743
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Geer & Goor themesong bij Timothy. :D _O-
Als Geer en Goor een zoon zouden hebben samen zou het Timothy zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221715159
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 20:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
O joh ik dacht dat het al klaar was man. Nog 1 keer ongemakkelijk naar Fred z'n onthutsend slechte beeldspraak luisteren! Wat een afscheid met Doete, awkwaaaard
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige teksten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7

Ik had m persoonlijk al een veeg uit de pan gegeven bij z'n "Ik ben Doete-moe", het zal in je gezicht gezegd worden. :D

Ik mag hopen dat Doete nadat ze de uitzendingen heeft gezien helemaal is afgeknapt

Verder ben ik Timothy echt meer en meer gaan waarderen en is Devon een O+ .

Blij voor Paul en Marjo O+ en heel benieuwd hoe het bij Thomas en Mexx afloopt. Dat einde voelde meer als een afsluitend sollicitatiegesprek :')

[ Bericht 4% gewijzigd door TheVulture op 02-09-2026 22:41:49 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221715252
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:25 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat was redelijk bizar ja. Fred die zijn egocentrische, opdringerige hijgerige gedrag maar niet beantwoord ziet worden, haar afwijst met onduidelijke en tegenstrijdige kreten en dan ook nog beledigd is dat Doete afstand houdt bij het afscheid. 8(7

Ik mag hopen dat Doete nadat ze de uitzendingen heeft gezien helemaal is afgeknapt

Verder ben ik Timothy echt meer en meer gaan waarderen, is Devon een O+

Blij voor Paul en Marjo O+ en heel benieuwd hoe het bij Thomas en Mexx afloopt. Dat einde voelde meer als een afsluitend sollicitatiegesprek :')
Vreselijk die Fred. Vliegt op en neer met zijn uitspraken en acties. Wel grappig hoe Doete hem op zijn nummer zet met mixed signals bij het afscheid.

Timothy en Michaël ❤️

Kwam Marjo afgelopen week nog tegen, zal volgende week voor reunie-uitzending eens gluren of ze thuis is en zo ja of Paul er te localiseren is.
  woensdag 2 september 2026 @ 22:52:36 #246
263417 Keyos
Like a Boss
pi_221715299
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.

Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_221715436
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:52 schreef Keyos het volgende:
We kunnen niet bepaald zeggen dat Fred geen geduld heeft gehad met Doete. Als je daar zo lang zit en er gebeurt vanuit romantisch oogpunt helemaal niets, dan zit het er gewoon niet. Maar in plaats van weggaan, blijf je genieten van een soort gratis vakantie en geef je elke keer nét genoeg om niet weggestuurd te worden.

Fred is een lul van een vent, maar Doete is niet heel veel beter (en een stuk dommer). Hoe zij zich gedroeg bij het afscheid was vrij typisch en tenenkrommend.
Weet niet helemaal of Doete nou een spel speelde of niet, maar vergeet niet dat als Sabina had toegehapt Doete al lang naar huis was gestuurd. Fred heeft nadat hij door Sabina was afgewezen net gedaan alsof Doete altijd al zijn eerste keuze was. Dat zal Doete vast ook wel hebben gevoeld.

Fred is echt al die weken zo slinks geweest, met name ook in zijn teksten tussendoor. De dames zullen blij mogen zijn dat ze van m af zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221715450
Viel me op dat er nog een 3e paard achter Timothy en Michaël aan liep, waar sloeg dat op? Niet gezadeld ook dus was ook niet voor de cameraman.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221715939
Die exit van Doete 😂 Grappig dat er ook geen enkel lampje gaat branden bij Fred.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 3 september 2026 @ 09:51:43 #250
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221716434
Mooie van de exit van Doete vond ik dat Fred altijd denkt dat hij in de lead is en dat het gaat zoals hij wil. Doete doet gewoon wat zij wil en daar is Fred dan ondersteboven van , erg grappig.

Doete is gegaan zoals ze gekomen is, op een bijzondere manier.

Ben benieuwd of Fred die strandstoel nog gaat proberen te verkopen.
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')