abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juli 2026 @ 15:06:24 #126
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221464811
Doete _O-

Mexx lijkt meer te solliciteren naar een baantje, of een tv-programma.

Fred, met dat debiele gieten van 'm. Wat een mongool.

[ Bericht 20% gewijzigd door matthijst op 30-07-2026 15:14:45 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221464844
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.
3 maanden is qua verliefdheid misschien wel het hoogtepunt van een relatie. Dan kan een overlijden misschien nog wel harder aankomen dan een relatie van 6 jaar. Je zit nog op een wolk en hebt nog geen beeld van allerlei negatieve kanten van je partner. Dat maakt het daten erna ook zo lastig want er is eigenlijk geen eerlijk vergelijkingsmateriaal.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221464923
Lieske heeft 2 kinderen hoorde ik haar in haar voorstelfilmpje vertellen. Vraag me af hoe oud die zijn en hoe ze dat dan voor zich ziet. Stel dat het wat wordt tussen die twee dan wil je (denk ik) op den duur toch samenwonen. Volgens mij ligt dat huis van Nisha Tara nogal afgelegen en dan twee kinderen die naar school moeten enzo. En dan ‘opeens’ twee kinderen erbij voor Nisha. Lijkt me allemaal iig een stuk ingewikkelder dan dat er geen kinderen in het spel zijn.
pi_221465772
Zo, weer helemaal bij en de donderdagaflevering van volgende week er weer op zitten dus het is weer even wachten tot maandag nu.
Eline en Kees Jan gaat hem niet worden in the end krijg ik zo'n beetje het vermoeden. Het is allemaal wel wat beter kloppend dan Eline samen met Boy, dat was weer het andere uiterste. Zag dat volgende week er een nieuwe deelnemer zich meld op Aruba. Eens zien of Klaas Jan die meer geïnteresseerd is in het uiterlijk ven Eline dan in haar als persoon zich een beetje gaat laten gelden en het haantje gaat worden. Het is een beetje zo'n ietwat verlegen pubertje wat zich verlekkerd aan haar lichaam. Zoiets kreeg ik gisteren bij die aflevering waar ze in die sportschool zaten wel een beetje door. Denk dus niet dat het een blijvertje is.
Die Wadie bij Timothy begint inmiddels ook erg in zichzelf te geloven. Op dat house feestje met andere gasten lullen terwijl Timothy op de achtergrond stond. Ook het door willen blijven stappen terwijl hij naar huis wil zag hij niet zo zitten. Nee gaat hem niet worden, allemaal red flags. Wadie is nogal vol van zichzelf en denkt somebody te zijn...
Het hoogtepunt van de aflevering was wel weer Fred met Yvonne. Ik weet niet wat hij nou in die bak aan het rotzooien was. Yvonne vond daar ook wat van maar hield wijselijk haar mond anders kon ze weer een autoritaire uitbrander verwachten. Bij haar zijn sowieso de vlinders morsdood inmiddels dus die begint ook haar roze bril af te zetten. Ook moest er een klieder vervolg komen op het onder spetteren van de stoelen. Fred nam weer plaats op zijn trapje om via de parasol de verf uit de gieter te sproeien op het de stoel maar vooral ook op de stoelen. Dat het op de parasol viel dat deerde hem niet, blijkbaar voor het spetter effect van de sliertjes onder aan dat ding. Wat een aparte gast. Net of ik naar een Jiskefet-scene zit te kijken telkens!
Opeens was daar ook een nieuwe ster aan het firmament voor Fred in de vorm van Doeke. Een vreemde paradijsvogel, net als Fred. Tenminste dat vind ze zelf. Meestal vrouwen die denken hetzelfde te zijn als de man komt uiteindelijk niets van terecht maar we gaan het zien. Ze heeft in ieder geval een 'tekenfilm' uitstraling aldus Fred. Hij begon nog meer van haar te zweten en wilde haar eigenlijk gelijk al bespringen, maar ja, Yvonne is nog in de buurt...
Iris vermaakt zich als een verliefde bakvis bij Jiry. Hij ging Indisch voor haar koken en het smaakte. Niet te pittig want daar hield ze niet van. De kinderen aten ook maar blijkbaar houdt ze Jiry nog even voor zichzelf aangezien hij zijn maaltijd bij de tent op at. Lekker dat camping gevoel. Benieuwd als er een concurrent voor Jiry bij komt. Misschien dat je dan beter kan bepalen wie er het beste bij Iris past.
Volgende week verder.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221466039
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:00 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
40 jaar toch?
Oh zag het in vogelvlucht, maar dat verklaart dan wel wat.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221466075
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
Hij zoekt een kopie van zichzelf maar dan met eigen kunst want namaken of zijn schilderijtje als leidraad nemen mag ook niet. :D
Heel vervelend type. Alsof je zijn pupil of werknemer bent :r
pi_221466490
quote:
1s.gif [b]Op dinsdag 28 juli 2026 13:24 schreef matthijst
"van een mooie tafel kun je niet eten."
Uhhhh :?
Ik snap sowieso die uitspraak niet, als het goed wordt gezegd.

'Van een mooi bord kan je niet eten'.

Hoezo kan je van een mooi bord niet eten?
( Ik ga graag en veel uiteten, en dan krijg ik mooie borden, en die smaken heerlijk, althans, wat erop ligt dan, voor de kniesoren :Y) )
pi_221467413
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221469436
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 06:40:49 #135
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221469773
onhygiënisch?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221470047
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221470054
Sommige lopen helemaal weg met Timothy maar ik vind hem nogal (ja vind ik gewoon) narcistisch.
pi_221470062
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:

De gelijkenis is treffend. :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221470066
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
De gelijkenis is treffend. :+
Treffend, dat haar ook 💩
pi_221470089
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
pi_221470139
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
Denk het, iig haar moeder was van adel en heeft ze de herberg van geerft. Vader is in India geboren.
pi_221470769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Ha ja dat hele bestaan is net zo diep als een pierebadje. Sporten, kwart eten, massages en repeat.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221471868

Gaat nog even door met gezeik over dat appartement en blijkbaar was hij getrouwd met een Spanjaard.
Verbaasd me allemaal niks. Verschrikkelijk volk, mensen zoals Timothy. En totaal geen klasse of respect, enkel egoïsme. Prikte ook al vanaf de eerste aflevering door zijn zogenaamde “rijkdom” heen. Je ziet aan alles dat hij het niet heeft.

Michael daarentegen zit er zeker goed bij, en hij reageert dan ook nooit op Timothy zijn geldopmerkingen. Zou voor Timothy een gunstige catch zijn in zijn jacht naar een luxe leventje zonder daar een cent moeite voor te willen doen.
blablablabla
pi_221472986
Net als JP vorig seizoen een profiteur, niets is van hemzelf. Dat patatzaakje runt hij ook niet. Voor de show koppelt hij een 'foodtruck' aan de wagen maar verder heeft hij daar niets mee van doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221473009
Hij wordt door Patty Brard als een soort Gerard Joling gezien, maar vind het in doen en laten en intonatie in zijn praten meer Gordon. Patty kent hem ook van Ibiza en hij kan heerlijk Indisch koken, melde ze.
Wel subtiel ook die beelden van de real life soap van Joling op de achtergrond op TV. Maar ik vind hem niets op Joling lijken dus. Zijn tante lijkt dan wel weer op Patty Brard zoals we in het begin konden zien.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 15:23:43 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221473495
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan :') " ^O^
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is :r
Klik met Jiry lijkt beter *O*

Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.

Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.

Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS :Y
The Cleavage *O*
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd. :{

Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh :+
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
Vreselijk vind ik het als kandidaten doen alsof ze ook niet geïnteresseerd zijn zodra ze de bons krijgen. Zo ontzettend zwak en onsympathiek :r Die Edwin was overduidelijk geïnteresseerd in Iris, en dan zo het gesprek overnemen (zoals altijd!) dat jij de leiding hierin krijgt. Wel mooi dat ze nog even vroeg of hij haar verhaal nog even wilde horen _O-

Iris is veel te lief, tot het irritante toe. Ze mag af en toe wel wat scherper uit de hoek komen, en gewoon tegen Edwin in zijn gezicht zeggen dat hij teveel alle gesprekken overneemt en zichzelf veel te interessant vindt. Ook nog benoemen dat het lief was dat hij meeging naar de dierenarts :? Nee man, zelfs DAAR had hij het alleen over zichzelf. Flikker toch op man, ik had hem meteen de deur uit gezet :W

Een ander met zelfoverschatting (net als Edwin en Fred) is inderdaad Thomas. "Ontzettend knap" :? Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen :O

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
Ik denk dat ook :Y Hij speelt echt een typetje, maar volgens mij is hij best gevoelig. Je moet daar echt even doorheen kijken.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:10 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
Ik vond Paul's antwoord ook wel wat suf. Dat hij gewoon geïnteresseerd is in de hobbies van de vrouwen. Klinkt als iemand die zelf helemaal niets aan interesses heeft, beetje saai...
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:51:21 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477019
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.

Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.

Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
Het valt me op dat veel mensen de namen Monique en Yvonne door elkaar halen. Monique is naar huis, je bedoelt Yvonne. Ik ben er ook benieuwd naar, komt vrij serieus over wel gezien de verontwaardigde reactie van Fred. Ik hoop dat ze hem goed op z’n plek zet, volgens mij zijn haar ogen geopend. Niet gek ook na wat hij ook deze aflevering allemaal tegen haar zegt, zo onaardig :r
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:54:06 #148
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477032
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Indiaas :X
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:55:35 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477034
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Je zegt zelf dat haar ouders uit India komen (klopt niet, alleen haar vader) dus hoezo kom je dan met indiaans aanzetten. Je weet het verschil niet :?
  Moderator vrijdag 31 juli 2026 @ 23:59:32 #150
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221477045
Ik vind Wadie echt een lieverdje trouwens O+

Iris blijft leuk maar haar gegiechel en zachte gedoe beginnen een beetje te irriteren, daar loop je zo overheen. Wel goed dat ze haar grens aangaf bij dit opmerking van dat knutselen, zo lomp…

Fred ben ik klaar mee, autoritair naar mannetje :X

Lieske bij Nisha Tara is bloedmooi maar ze heeft iets achterbaks, ik vond haar ook onaardig naar Suus.

En Thomas is oersaai, volgens mij zit er ook niet zoveel in :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')