abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221516269
Mireille was inderdaad ook al te zien in het voorstelrondje in december van vorig jaar. Ik vond haar naast die 2 zussen die er niet in gekomen zijn, wel een smaakmaker. Leuk dat ze er nu bij komt op de valreep. Nisha Tara is uitgespeeld.
Verder vond ik de donderdagaflevering in sommige gevallen weer erg knullig, en dan met name Fred die weer Fred dingen zei en deed. Vreselijk hoe hij 'omaatje' ook al ontmaskerde als echte Oma omdat ze ook Oma dingen doet en een Oma uitstraling heeft. Toen ze het over haar honden had en hij aangaf daar allergies voor te zijn, was dat eigenlijk al een verkapte mededeling van 'ik ga je er weer uitschoppen'.
Iris was weer een verhaal apart met een Jiry die even zo uit het niets mededeelde naar huis te gaan omdat het 'papa week' is en hij zijn kind op bezoek krijgt. Iris kon dat niet echt handelen en uiteindelijk hebben ze samen maar besloten hier ook na 'papa week' geen vervolg te geven aan hun date, dus hij komt niet terug...of Iris moet nog een plottwist uitvoeren en hem opnieuw vragen. Ook kreeg Iris een nieuwe date in de vorm van een wat zweverige dichter, Sjaak geheten. En die was dus ook gelijk 'de Sjaak' want voor Iris was het geen goed moment om de ontmoeting gelijk al van start te laten gaan, ze wilde eerst even gaan dansen om alle prikkels n.a.v. het plotselinge afscheid van Jiry te verwerken op haar manier. Wel een moeilijk vrouwtje hoor onze Iris, tuut tuut tuut.
Bij Paul kwam de volgende date ook aanwaaien. De weduwe en zeer bereisde Marlies. Een goede tegenhanger voor Marjo en ik denk dat die laatste toch een streepje voor houdt bij Paul. Ook omdat dit ook een vrouw is met een rugzakje en ik denk niet dat dit niet goed is voor Paultje, of wel, we gaan het zien.
Met Eline en Menno op Aruba gaat het beter dan bij haar vorige dates, al blijft hij denk ik ietwat te lomp en boers voor haar.

Tot zover voorlopig mijn vooruitkijk reeks. Ben vanaf volgende week even niet in de gelegenheid om vooruit te kijken, dus ik ga over een paar weken juist terug kijken van wat ik heb gemist.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221516325
Ja hoe dan? papa week....duh..... ik kan er met mijn pet niet bij......
pi_221516505
Smoesjes inderdaad.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 01:02:40 #229
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221516542
"Neem jij 'm een weekje extra want ik doe mee aan B&b" was te lastig? :')
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221516718
Jiry mega vaag en Iris die allemaal maar aan het schakelen is. Neem een automaat!
pi_221517316
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
pi_221517325
Dat Jiri gewoon vertrokken is!? _O- :')
Ik snap er geen kut van. Echt heel lullig hoe hij er totaal onverwacht mee kwam dat hij weg moest. :{w
Wat een koekwous.
Ik dacht dat daar wel een echte sprankel zat.
Als Iris zijnde zou ik zwaar teleurgesteld zijn en zelfs even een knauw in vertrouwen hebben wanneer het lijkt alsof een man helemaal into you is. -O-
pi_221517329
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
En hoelang zit hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch? -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 07-08-2026 11:21:40 ]
pi_221517521
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden) :')

Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee :?
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:22:37 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221517530
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221517536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden) :')

Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee :?
Even je agenda vrij plannen en je andere afspraken wijzigen is blijkbaar teveel gevraagd.
Die bruiloft van Temu Geer begrijp ik wel meer en Timothy wist daar al vanaf.
Dit was echt gewoon lullig van Jiri.
pi_221517539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
:o
pi_221517560
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 10:35 schreef vencodark het volgende:

[..]
En hoelang zijn hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch? -O-
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.

Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.

Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221517653
Lieske en Nisha Tara hebben alle elementen van een zoetsappige vakantieromance die bij thuiskomst direct weer uitwuift. Denk niet dat die nog bij elkaar zijn eerlijk gezegd.

Dat Jiri opeens weg gaat is ook maf hoor.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:37:51 #240
499136 nelaeryn
food & music
pi_221517739
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Vertel...
"Common sense is not so common" --Voltaire
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:54:52 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221517949
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:37 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vertel...
[ afbeelding ]
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging

Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 11:57:05 #242
499136 nelaeryn
food & music
pi_221517964
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging

Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Oh, dankje. Ik volg dat showbiz nieuws verder niet zo, dus dat heb even gemist.
"Common sense is not so common" --Voltaire
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 12:57:06 #243
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221518418
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221519081
Het giechelen verging haar wel. :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:51:22 #245
485843 crew  Jippie
pi_221521627
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
  vrijdag 7 augustus 2026 @ 19:55:14 #246
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221521646
Genoeg doorsnee b&b gasten. Maar een geile saturdhara leatherboy is andere koek.
pi_221521791
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 19:51 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 7 augustus 2026 @ 20:20:35 #248
485843 crew  Jippie
pi_221521814
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 20:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
Het was ook vrij abrupt ineens. En inderdaad als beiden elkaar een kans willen geven dan kunnen ze iets afspreken, wie weet komt hij toch weer opdraven.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 7 augustus 2026 @ 21:13:55 #249
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221522247
Zal wel bindingsangst hebben, want dat kwam echt uit de lucht vallen. Eerst een beetje opgeilen op de motor in je tshirt en dan naar huis.

Fred is geestelijk gehandicapt.

Ik vind de outfits van Eline echt verschrikkelijk. Dat petje... Man man man. En dan dat haar zo strak omhoog, dat kan ook niet goed zijn voor je hoofd.

Ik vind die Limburgse vrouw bij die kanonskogel in Spanje wel leuk, maar denk dat ze snel weer thuis is bij der kids. Sowieso dit seizoen wel heel veel mensen die met kinderen zitten. Je weet toch vantevoren wel dat je die gaat missen.

Die halve dooie Nisha T. kent dat wijf al langer, dat kan niet anders. Hier klopt iets niet aan..en wederom kids.

De Gaylord uit Ibiza helaas al drie afleveringen niet gezien.
pi_221522872
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".

Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.

Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')