En hoelang zit hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Even je agenda vrij plannen en je andere afspraken wijzigen is blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden)
Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoelang zijn hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?
Vertel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreigingquote:
Oh, dankje. Ik volg dat showbiz nieuws verder niet zo, dus dat heb even gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging
Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
Het was ook vrij abrupt ineens. En inderdaad als beiden elkaar een kans willen geven dan kunnen ze iets afspreken, wie weet komt hij toch weer opdraven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |