De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Yvonne weg is, mooi. Goed exitgesprek ook, Fred snapt er geen reet van en betrekt het maar op de aankomst van Doete. Om dan 5 minuten later bij de wegrijdende taxi te roepen dat hij het wel zag aankomen. Wat een rare kerel, hoop dat zo'n Doete ook hetzelfde inzicht gaat krijgen.
Ha ja Doete komt letterlijk achter die horizon vandaan Fred, wat lul je met je horizon verbreden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.
Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
Ook zij krijgt indirect regelmatig te horen dat ze niet genoeg is. Vraag me af of zij dat elke keer zo ervaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.
Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:53 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)~ac023b71/?slug_rd=1
Er komt dus een nieuwe in de plaats van Nisha Tara.
Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?
Of doen we helemaal niet meer alsof het allemaal echt is?
Klopt, er waren 12 oproepen waarvan er 4 afvielen in eerste instantie waaronder Mireille.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.
Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?
Of doen we helemaal niet meer alsof het allemaal echt is?
Dat was de vraag inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.
Je hoeft dus niet full conspiracy te gaan.
Hij zei in de camera al een keer dat zij hem niet begreep en hij het nóg eens moest uitleggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Doete niet een van de intelligentste is en Fred daar snel achterkomt en haar daarmee gaat confronteren op z’n Freds. Ik houd m’n hart vast.
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:03 schreef matthijst het volgende:
Fred, 3 dagen was lang genoeg. Trouwen![]()
Jiri ook een vage gast![]()
Beetje twijfel: doei![]()
Die nieuwe Sjaak, bijzonder figuur.
Die nieuwe bij Paul lijkt wel een goeie match.
Ik vond het wel duidelijk. Zij zat er goed bovenop door te vragen waarom hij dat niet eerder heeft aangegeven. Toen zei hij mja nou uh eigenlijk kwam dat idee voort uit twijfels over de aantrekkingskracht. Ja, toen was het snel gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.
Hij bracht het ook wel heel apart. Had dat toch best(zoals zij ook aangaf) eerder kunnen melden dat hij na paar dagen al naar huis moest voor zijn kind. Leek alsof hij beetje smoes ervan maakte.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef matthijst het volgende:
Ja raar stukje inderdaad!
Ik dacht eerst dat hij het een mooie manier vond om erachter te komen wat ze van hem vond: ik ga weg, mag ik wel terugkomen.
En opeens pats-boem klaar.
En hoelang zit hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Even je agenda vrij plannen en je andere afspraken wijzigen is blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden)
Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoelang zijn hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?
Vertel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreigingquote:
Oh, dankje. Ik volg dat showbiz nieuws verder niet zo, dus dat heb even gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging
Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
Het was ook vrij abrupt ineens. En inderdaad als beiden elkaar een kans willen geven dan kunnen ze iets afspreken, wie weet komt hij toch weer opdraven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |