abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221477074
Nog op vakantie wven niet gecheckt waar we ziten qua aflevering maar ergens tussen tv en videoland dus voorlopend...

Maar wat een tip typerende opmerking van die Gordon van de Aldi.
Ik hou van dominantie maar het moet mij niet overstemmen.
pi_221478599
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 23:54 schreef MaJo het volgende:

[..]
Indiaas :X
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Moderator zaterdag 1 augustus 2026 @ 11:32:45 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221478638
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd :P
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221478647
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:32 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd :P
Ok.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 20:53:18 #155
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482416
Welke product placement denken jullie dit seizoen te zien?

Volgens mij is Quooker dit jaar wel hoofdsponsor.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:59:17 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482820
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.

Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.

Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.

De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.

De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.

Dat was hem weer.

Groetjes,

K.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:05:25 #157
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221482861
Nu even teruglezen.
  zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:52:15 #158
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221483233
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Kreator het volgende:
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.

Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.

Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.

De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.

De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.

Dat was hem weer.

Groetjes,

K.
Je mist er eentje man!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2026 @ 10:04:13 #159
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221484728
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef MaJo het volgende:
Thomas. "Ontzettend knap" :? Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen :O
Denk ik ook, beetje compensenatiedrang wat je bij wel meer reality-deelnemers ziet. Ik vermoed dat het jarenlang gewoon een kneusje was, hij ergens het licht zag en fanatiek is gaan sporten en toen wat tinderdates mee het bed in heeft genomen. En die periode nogal uitvergroot als 'poehhh wat heb ik toch wild geleefd, al die drank en vrouwen'.

Gasten die daar zelf actief hoog over opgeven, overdrijven altijd. En het maakt ze nog oppervlakkig ook want die Volendamse heeft precies even weinig inhoud als hijzelf. Het verklaart ook die fixatie op status/goed lichaam want iets anders hebben ze niet te bieden.

Kees-Jan lijkt dan wel net iets teveel diepgang te hebben voor Eline, wordt waarschijnlijk niks maar hij kan echt wel iets beter krijgen. Eline en Thomas passen wat dat betreft beter bij elkaar, althans totdat Thomas eindelijk uit de kast gaat komen dan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221485914
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.

Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.

Man, man, man. Dat was pijnlijk! Hij snapt er geen drol van. Hoe groot is het bord voor je kop.
Paardenlul!

Die nieuwe date van Iris is wel een stuk hoor. Ik snap wel dat Iris dan even van slag is. O+
pi_221485930
Paul stuurt die vrouwen weg alsof het een afval race is. :D
  Official ESF Kreviewer zondag 2 augustus 2026 @ 15:00:09 #162
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221486608
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Je mist er eentje man!
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
  zondag 2 augustus 2026 @ 15:47:07 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221486900
quote:
14s.gif Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
Zo ken ik je weer. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 augustus 2026 @ 17:50:16 #164
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_221487464
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 00:54 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
Dat is precies wat ik ook dacht.

Echt wel raar om die mannen in een tent te laten slapen. Heel onsympathiek. :{w
No mercy for animal abusers
pi_221488772

afbeelding uploaden voor forum

Mss spuit 11 want verder het topic niet gelezen, maar is dit niet Joris van Sylvia?
pi_221490458
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt. :'( Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
pi_221490906
Fred een tijdje geleden over kunst

Bekijk deze YouTube-video

Grappig om te zien
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221491908
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Gutso het volgende:

[..]
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja. :+
pi_221491988
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred een tijdje geleden over kunst

Bekijk deze YouTube-video

Grappig om te zien
Als je had gezegd dat dit Kees from the Bacon was, dan had ik dit gelooft
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 13:13:57 #170
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221491997
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef vencodark het volgende:

[..]
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja. :+
Hij kijkt niet verder dan uiterlijk, dat is wel duidelijk. Hij stelt nog wat vragen voor de vorm, maar het interesseert hem bv geen hol dat zij geen enkele uitdrukking kent, of humor. Ze lacht eigenlijk nooit, ze heeft een dooie stem, een nietszeggende persoonlijkheid.
Er zit misschien wel iets meer achter dan we tot nu toe zien, maar zij is nou ook op dit moment niet bepaald aantrekkelijk voor een normale man. (en ik vind haar ook totaal niet knap, ik snap niet dat hij zo hoteldebotel is)
pi_221492141
Ze heeft wel een mooi gezicht en mooi haar maar ik vind het tot op heden geen sprankelende persoonlijkheid, nee.
Die vorige was veel spontaner.
pi_221492438
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221492527
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Ik vermoed dat ze een beetje autistisch is.
pi_221492625
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳
pi_221492973
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:

[..]
Edam
  maandag 3 augustus 2026 @ 16:19:08 #176
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221493039
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:

[..]
Klopt , woont in Edam
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221493451
Mexx is een apart'n zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou uitdrukken. Ze komt uit Volendam maar woont in Edam.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221493574
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Mexx is een apart'n zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou uitdrukken. Ze komt uit Volendam maar woont in Edam.
Haha ja idd
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
pi_221493613
De maandagaflevering van volgende week bekeken.
De nieuwe date voor Eline is aangespoeld op Aruba, Menno it is. Een beetje een geinponem en totaal anders dan Klaas Jan die gelijk onraad ruikt in zijn territorium. Dat bleek ook wel tijdens hun Golf date waarin hij wel even ging vertellen hoe het moest aan Menno. Weet niet of blijvertjes worden, Klaas Jan komt ook wat teveel in Eline's aura dus dan weet je al welke kant het op gaat.
Spraakmaker Fred, een eiland verderop op Bonaire vermaakt zich uitstekend met nieuweling Doete. Hij vind haar nog steeds op een stripfiguur lijken en verteld haar dat ook. Ze reageert er wat ongemakkelijk op. Hij vind haar erg onvoorspelbaar en daar houdt meneer wel van. Zo onvoorspelbaar dat ze niet áchter de pick-up truck gaat plassen maar gewoon in de zee zoals Fred ook al deed. Met als gevolg een flinke kniewond...tja lekker onvoorspelbaar dus.
Bij thuiskomt is Yvonne de moraalridder en 'vind het haar plicht om te moeten waarschuwen dat je koraal niet mag mee nemen naar Nederland' Daar heeft Doete hoegenaamd lak aan en is niet van plan om zich hier wat van aan te trekken. Wordt vervolgd ongetwijfeld. Yvonne is een beetje zuur. 'De Vlinders' hebben plaats gemaakt voor zure Kesbeke augurken plant in haar buik. Lieve help!
De date van Timothy op Ibiza met Wadie verloopt toch steeds nog wat stroefjes. Hij probeerde Timothy te zoenen maar daar was meneer niet van gediend. Ik vind die Wadie ook veel te verwijfd voor Timothy en een beetje te cliche. Denk dat hij wacht tot de volgende date zich aankondigt en hem dan huiswaarts zend :Y
Thomas in Denia Spanje ontvangt een nieuw date in de vorm van Paula, een wat zakelijke hittepetit-achtige meid. Weet niet of dit wat gaat worden. Mexx is een 'aparte'n' zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou beschrijven, maar daar zie ik veel meer de click mee.
Dan die andere smaakmaker Caroline. Vermaakt zich nog steeds met 'klusjesman' Arie en ze ziet wel een vriendschap voor zich met hem, zei ze. Dan weet je ook gelijk hoe dit af gaat lopen, niets meer, niets minder dan dat wellicht. Ook Caroline ontvangt een nieuwe date, Kees it is. Maar denk dat het snel 'Kees Closed' is want hij is nogal doof door een gehoorbeschadiging opgelopen bij het duiken. Kees zelf ziet helemaal zitten en gaf gelijk voor hij haar ontmoeten al aan 'verliefd' te zijn op Caroline...oei, dat gaat een lastige worden straks als blijkt dat ze hem totaal niet ziet zitten want 'het is geen verzorgingstehuis' bij haar. Leverde wel leuke beelden op bij het honden uitlaten waarin Kees meters voorop liep en niets kon horen.
Erg leuke aflevering weer, en morgen weer verder. De voorstukjes zijn veelbelovend.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 18:03:13 #180
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221493897
Die Doete die praat alsof ze doof is :? Overduidelijk een stevig Fries accent maar ze praat zo ontzettend apart dat ik bijna denk dat ze een beetje zwakbegaafd is :@
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 20:53:20 #181
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221495053
Timothy vind ik wel een leuke kerel. Die heeft schijt aan alles, zegt alles. Lijkt me niet makkelijk om mee te leven maar je weet waar je aan toe bent.
  maandag 3 augustus 2026 @ 21:08:59 #182
499136 nelaeryn
food & music
pi_221495200
quote:
14s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:53 schreef Kreator het volgende:
Timothy vind ik wel een leuke kerel. Die heeft schijt aan alles, zegt alles. Lijkt me niet makkelijk om mee te leven maar je weet waar je aan toe bent.
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.

* Dat opgewarme lijk draagt ze trouwens ook, die Caroline :')
"Common sense is not so common" --Voltaire
  Official ESF Kreviewer maandag 3 augustus 2026 @ 21:30:08 #183
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221495351
quote:
7s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:08 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.

Ja, maar ik heb er meer verstand van.
pi_221495421
Er is iets in mij dat zegt dat Thomas, die kuttenlikker (hond) heeft genomen, in de veronderstelling dat hij door vrouwen aangesproken zou worden als hij over de boulevard loopt. :')

Neem dan paar katten O+
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221495584
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
Er is iets in mij dat zegt dat Thomas, die kuttenlikker (hond) heeft genomen, in de veronderstelling dat hij door vrouwen aangesproken zou worden als hij over de boulevard loopt. :')

Neem dan paar katten O+
Ohja! Als hij jonge neefjes of nichtjes zou hebben zou hij die voor dezelfde reden meenemen naar de boulevard. :D
pi_221495600
Wat erg... die Mexx wordt helemaal gebombardeerd door Thomas. Die gast heeft echt blauwe ballen.
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 22:10:31 #187
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221495719
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:57 schreef Killerjas het volgende:
Wat erg... die Mexx wordt helemaal gebombardeerd door Thomas. Die gast heeft echt blauwe ballen.
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reet :X
  maandag 3 augustus 2026 @ 22:47:39 #188
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221495913
Kees: "Dat is ferry ek-seiting" :P
Dove kwartel bij Craquelé Caroline.

Timothy, klinkt vaak zo doods. Druk aan het werk: een kar aankoppelen en parkeren. Poepoe. Heftig hoor :')

Arrogant lulletje die Kees-Jan bij Eline. Sterrenrestaurant vs kapsalon. Pfff. Nare trekjes.
Menno is wat luchtiger, maar ja, daar ligt de dood niet op de loer. Of wacht. Wat zei Gemini ook alweer over MS, Eline?

"De ouwe Tommie was meteen all the way gegaan." :')
Alsof hij de stoere verhalen van z'n broer aan het recyclen is. Allemaal van die suffe one linertjes. "We moeten alles eruit halen." Lekker wijnen en autorijden. Fuck the rest.
Paula, 31. "Totaal anders dan Mexx". Niet blond, niet oppervlakkig, geen lang haar. Oh wacht.

Fred met de rape-mobiel: matrasje achterop.
Die vage vragen: wil je over de horizon heen springen?
Dude, wat :?
Bijzonder dat die cameraman niet even zegt dat die mafklappers dat koraal niet moeten meenemen..

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 03-08-2026 23:58:18 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221497997
Zeg me alsjeblieft dat Fred gewoon lekker alleen achterblijft want zijn gedrag is echt onuitstaanbaar. Yvonne moet toch wel in de komende aflevering haar spullen gaan pakken? Bizar hoe verliefd die was en nu alweer van een koude kermis thuiskomt.

De gesprekken tussen Tommie en zn chick gaan nog steeds helemaal nergens over. Bijzonder om te zien hoe hij toch onder de indruk is van haar, vraag me af hoe je een relatie bouwt op puur looks maar goed.

Die nieuwe man bij Eline op Aruba vind ik ook weer beetje simpel. Ik ben het eigenlijk wel eens met Kees Jan, die gast heeft gewoon echt meer te bieden maar als ik zou zien hoe jouw date zo op iemand anders afgaat dan zou ik toch mn conclusies trekken en beseffen dat haar mannensmaak gewoon totaal niet bij jouw past.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:37:17 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221498413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die nieuwe man bij Eline op Aruba vind ik ook weer beetje simpel. Ik ben het eigenlijk wel eens met Kees Jan, die gast heeft gewoon echt meer te bieden maar als ik zou zien hoe jouw date zo op iemand anders afgaat dan zou ik toch mn conclusies trekken en beseffen dat haar mannensmaak gewoon totaal niet bij jouw past.
Kees Jan (ik neem het zijn ouders kwalijk dat ze deze naam hebben gekozen) moet alleen wel wat dimmen in de concurrentiestrijd. Hij moet gewoon uitgaan van zijn eigen kracht en vooral niet teveel nadruk leggen op hoe goed hij is. Met dat golf bijvoorbeeld had hij beter een Pro kunnen inhuren om samen les te krijgen, dan kom je niet over als een betweter die even wil laten zien hoe goed hij is.
Verder denk ik dat hij ondanks dat hij veel meer te bieden heeft, wel net een stukje humor en spontaniteit mist.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:34:42 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221499870
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reet :X
Inderdaad, de 'skills' die je zou verwachten weet ie iig goed te verbergen, zelfs beetje ongemakkelijk om te zien.

Bij Kees-Jan en de andere twee zie je wel duidelijk een verschil in sociale klassen. Kees-Jan verspeelt een beetje de gunfactor door nu alsnog een haantje te worden, maar hij moet gewoon kappen en een normale vrouw zoeken. Eline en deze nieuwe zijn dezelfde klasse, lekker volks en nét boven de woonwagen-klasse (waar die Nando Boy in zat). Allemaal prima mensen maar dat gaat niet matchen met K-J.

Wel zin in de volgende afleveringen met Arie en Kees. KEEHEEEESSSSS! KEES! HE KEES?!??!
pi_221500038
Grappig hoe je als kijker soms verrassend snel een bepaalde dynamiek of klik aanvoelt.
Of zo kunstig geknipt en geregisseerd natuurlijk. Zie wel bij meer figuren dat de bezoekers uit een heel andere klasse komen of zijn dan de B&B houders.
Zoals Timothy en Peter + Wadi?
En Kees-Jan en Eline.

Totaal andere types.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 15:36:34 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221500167
Ja, dat levert natuurlijk ook de leukste tv op. Het is niet bepaald de bedoeling dat iedereen meteen de beste match krijgt.

Die Wadi ook echt, wat was dit voor raar zwamverhaal dat die dude in de club 'in zn space' kwam?! :') Het was toch gewoon een normaal gesprek waar 'ie wel duidelijk werd versierd maar laten we nou niet doen alsof dit in gay-kringen verder niet voorkomt. Timothy lijkt toch wat steviger in z'n schoenen te staan.

Vind Timothy weer wat beter te pruimen dan in het begin. Wadi is veel te gevoelig en onzeker voor hem.
pi_221500792
De dinsdagaflevering ook weer afgevinkt. Caroline is stront verkouden geworden en is zeer goed gemutst maar niet in de goede zin van het woord. Kees moet snel zijn biezen gaan pakken is het motto maar ze laat hem nog even spartelen voor nu. Kees zelf is helemaal in de wolken van Caroline en wil haar nog net niet grijpen. Die glunderende ogen bij grijpgrage Kees vertellen boekdelen, ouwe snoeperd. Ik vind dan zo'n Arie er bij wel een mooi contrast, lekker nuchter Hagenesie die zegt wat ie denkt. Kees die aan Caroline vraagt met wie ze getrouwd is geweest, waar op zijn droog antwoord 'met mijn man' was weer een mooi stukje TV. _O-
Yvonne heeft haar biezen gepakt bij zweterige Fredje op Bonaire. Dat zat er aan te komen want haar mening over Fred is 180 graden gekanteld, de vlinders zo dood als een pier dus heeft ze hem laten weten te willen vertrekken. Die is dus weer terug naar Nederland. Doete ontpopt zich deze aflevering als een ware Salsa queen en sleept Fredje de danstent in. Had ik niet gedacht van wat op het eerste gezicht een nuchtere Friezin leek. Fred komt helemaal los en wil ondertussen wel wat meer fysieke aandacht van haar, laat hij in de aflevering van morgen weten. Nu was zij daar niet zo van, maar gaat dan wel lekker fysiek dansen met hem, dus dat is een beetje tegenstrijdig.
Paul in Spanje heeft een nieuwe date ontvangen. Marjo uit Limburg, maar zou ook zomaar de zus van Martine van Os kunnen zijn. Beetje deftig mevrouwtje met een pakje aan en haartjes goed geföhnd. Niet echt iemand die je in Spanje bij Paul zou verwachten. Denk dat hier meer een klik in gaat zitten dan bij zijn voorgangers.
De dates bij Thomas in Denia kabbelen en kwebbelen er vrolijk op los, beetje saai nog. De nieuwe Paula is dan 31 maar in haar doen en laten doet ze mee veel ouder aan. Weet ondertussen ook niet of Mexx wel een blijvertje gaat zijn. Zie het in beide meiden niet echt zitten voor hem. Erg oppervlakkig gelul telkens.
Eline heeft Kees Jan naar huis gestuurd. Door zijn arrogante houding tegen Menno tijdens de date heeft bij haar de doorslag gegeven om de stekker er maar uit te trekken. Menno vond het al lang best. Alleen is hij ook geen blijvertje vermoed ik zo. Veel te boers voor haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221500894
Ik vind Timothy ook prima. Heel rustig in doen en laten. Laid back. Voor een stress kip als Wadi misschien wel even fijn. Die zit teveel in z’n hoofd en teveel drama queen. Dat heeft Timothy niet zo.
pi_221500921
Dat die Arie niet moe wordt van alleen maar klusjes doen en de hondendrollen van honden met obesitas op te ruimen. Ze doen echt helemaal NIKS daar!

Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...

[ Bericht 0% gewijzigd door Killerjas op 04-08-2026 19:07:40 ]
pi_221500994
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:
Dat die Kees niet moe wordt van alleen maar klusjes doen en de hondendrollen van honden met obesitas op te ruimen. Ze doen echt helemaal NIKS daar!

Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...
Hij heeft niet vertelt wat voor vrouwen dat waren hè. :+
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:11:26 #198
441440 aquawoman
Bitch please
pi_221501090
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:

Dit vind ik ook opmerkelijk. Ik vind Thomas er heel doorsnee uitzien, dus je zou denken dat hij dat dan compenseert met humor, karakter en charme. Maar ik heb dat nog niet ontdekt. Ik vind hem bloedsaai. En dat hij naar zichzelf refereert als Tommie was voor mij ook tenenkrommend.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:37:08 #199
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221503302
Als je bij Caroline vakantie viert, zou je dan ook langs de hondenstront moeten manoeuvreren op weg naar het zwembad? Lekker met je teentjes in zo'n verse drol als je even niet oplet :r
Ik vind honden best leuk, maar die twee kleine bruine mormels vind ik echt niks.
Kees met dat flesje in z'n hand aan die molen te klooien 😂

Eline kan beter eens in de week naar stand up comedy gaan, als ze alleen een grappig persoon zoekt.
Eindverhaalje van Kees-Jan wel ok. Dat mens mist hij ook niks aan.

Yvonne weet Fred wel mooi samen te vatten ^O^
Het blijft een rare lul maar met Doete loopt het beter.

Tommie met z'n weight loss gezwam. :O
Gezellig ook, zo'n chick die met een koptelefoon op naast je zit :s)

Hans en Marjo lijkt aardig te beginnen ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221504532
Carolien, er zit echt helemaal niks in he? Het kabbeltje beetje voor, Arie gedoogt ze nog wel maar enige moeite iemand te leren kennen of leuke dingen doen, het zit er allemaal niet in. Wat een saaie vrouw, ik vind daar wat van.

Dat Yvonne weg is, mooi. Goed exitgesprek ook, Fred snapt er geen reet van en betrekt het maar op de aankomst van Doete. Om dan 5 minuten later bij de wegrijdende taxi te roepen dat hij het wel zag aankomen. Wat een rare kerel, hoop dat zo'n Doete ook hetzelfde inzicht gaat krijgen.

Van Paul hoop ik wel dat hij overblijft met iemand. Wat een warme, aardige man, ingetogen en misschien een beetje saai, maar kan me voorstellen dat veel vrouwen wel kunnen floreren daar in Videres. Of dat deze makelaar is weet ik niet, maar er is wel wat chemie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')