Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Woensdagaflevering ook weer in de pocket. Timothy en Michaël keuvelen rustig verder en Michaël maakt zich in deze aflevering nuttig met de herinrichting van de keuken en andere ruimtes terwijl Timothy niet veel doet behalve wat kussens draperen rondom het zwembad. Daarna moest er weer geborreld worden op een terrasje op Ibiza. Verder boeiend om te horen dat hij inmiddels al 'bijna een stijve krijgt' van Michaël, wat hij op een manier vertelt of Gordon uit zijn mond praat me een gluiperig gniffeltje.
Nisha Tara ontvangt als eerste Annemiek, een ietwat burgerlijke meid die qua uiterlijk en doen en laten totaal niet pas bij haar. Ik zie in ieder geval geen echt klik als in relatieklik. Vriendschappelijk heeft het wel potentie denk ik tot zover.
Caroline en Haagse Arie vorderen ook, met name omdat Arie even het huis uit moest voor boodschappen en een aantal uurtjes daarna weer kwam aanzetten. In de tussentijd kon Caroline even acclimatiseren, iets wat de omgang met Arie weer wat nieuwe leven in blies. Toch zie ik de twee niet eindigen, daar zijn ze te verschillend door.
Paul met zijn 2 dates kabbelt ook een beetje voort. Nog geen opmerkelijke bevindingen bij hij aan te merken.
De nieuwe B&B houder die voorgesteld werd in deze aflevering was Eline op Aruba, een goed uitziende dertiger. Alle gegadigde werden doorgenomen met een vriend van haar. Wel veel gasten de ze niet liet komen dus bij haar zijn er ook niet veel deelnemers te verwachten zo bleek.
Beetje saaie was het al met al na de eerste 2 die veelbelovend waren vond ik de woensdag aflevering.
Ze is niet geblondeerd en van nature gewoon grijs hoor. Leuk mens, was er meteen erg door gecharmeerd.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 18:16 schreef tvdleur het volgende:
Is die Nisha Tara het verloren zusje van Raven van Dorst? Of heeft Raven haar/hen/hun/hullie haar geblondeerd en is dit het alter ego...
Niet spoileren s.v.p.!quote:Op dinsdag 21 juli 2026 21:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom gaat die Helan nou weg? Dacht bijna dat ze misschien het idee dat dat ze zelf gedumpt werd en dan voor wilde zijn?
Weird man.
Dit is het Videoland topic dus dat mag.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert.
Zag ik te laat, excuses.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is het Videoland topic dus dat mag.
Zou die een alcohol verslaving hebben gehad dat die dat allemaal afslaat? Was mijn eerste gedachte.quote:
Er staan toch pas 5 afleveringen op Videolandquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind man 2 bij Caroline helemaal geweldig, wat een markant figuur Moreliemooi man.
Nisha Tara een mooi oud Tudor sprookjeshuis, echt leuk.
Alles al gebingewatched wat ik kon kijken en helemaal in de ban van B&B
Vind het zwz al een leuker seizoen dan vorig jaar.
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekekenquote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op VideolandDie Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
Wat snap je niet?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op VideolandDie Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
Ik denk dat verwarring komt omdat er stond (alles gebingewatched). Daarmee bedoelde ik van deze weekquote:
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn om de dag door te komen. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Ze is niet voor niets naar Spanje vertrokken en dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.
Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij.Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:54 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Haal mn verder plezier uit andere dingen zoals een dag weg op de motor. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Het is niet voor niets dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaidquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
De honden waar ze niet mee wandelt 😂quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voorquote:Op donderdag 23 juli 2026 06:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekekenja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij wasquote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.
Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
Sorry ook mijn fout! Naam verkeerd geschreven het was Caroliequote:Op donderdag 23 juli 2026 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voorEr staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!
[..]
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was
[..]
Dit dusDat had ik niet door, my bad
Idd, dacht bij voorstel video: oh nog zo'n gay. En toen ie begon over vroeger in de kroeg met al z'n vriendinnen, dacht ik: ok, en nu is ie uit de kast voor deze show.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Dat was al eerder gezegd maar ik kan het ook niet meer anders zienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:51 schreef matthijst het volgende:
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuwsquote:Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
Ik mis nogal eens wat als ik kijk dan is het wel fijn een samenvatting, maar het moet wel leesbaar zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuws
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.quote:Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesprokenquote:Op maandag 27 juli 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
Rustig maar hoor, het is geen regel. Het was alleen een tip zodat het voor de users makkelijker lezen was. Maar als jij achter elkaar wil schrijven doe je bestquote:Op maandag 27 juli 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga me niet aan schrijfregels houden. We zitten niet op school toch. Als je ze niet wil lezen, dan lees je ze niet. Simpel.
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....quote:Op maandag 27 juli 2026 11:06 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het maakt je niks uit dat het voor anderen niet lekker leest? Over simpel gesproken
Als een paar spaties en enters teveel gevraagd is prima hoor verder. Heeft vrij weinig met tijd te maken.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
ik vind het simpel dat mensen zinnen vaak niet meer met een hoofdletter starten, maar hoor jij mij daar over? Nee toch....
Freaky, schrijfregels zijn er niet om te tutten of je terecht te wijzen. Ze zijn er juist om je te helpen je boodschap over te brengen, dus doe er juist je voordeel mee! Door ze te gebruiken, help je je lezer jouw tekst beter te begrijpen zoals jij die bedoelt! En je zorgt dat mensen er goed doorheen komen er dat zij er überhaupt aan beginnen. Handig dus.quote:Op maandag 27 juli 2026 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist Monique weggestuurd? Yvonne zit er nog.quote:Op maandag 27 juli 2026 13:30 schreef proud_mami het volgende:
@:freaky40 ik vind je stukjes erg leuk en heb er geen moeite mee om ze te lezen. Hoop dat je er gewoon mee door gaat want vind het erg vermakelijk!
Vandaag de laatste aflevering gezien en omg die Fred wat een nare onsympathieke knakker is dat zeg. Die Yvonne mag blij zijn dat hij haar laat vertrekken, je zou er maar mee moeten samenleven. Tegen Monique doet hij vaak ook denigrerend, zelfs als hij wat ‘leuks/aardigs’ zeg. Run Monique, run! Fred is niet voor niks alleen.
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!quote:Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist Monique weggestuurd? Yvonne zit er nog.
Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast
Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heeft toch juist Monique weggestuurd? Yvonne zit er nog.
Ik zag net dat er weer 1 aflevering op Videoland staat, aflevering 9. Komt er nu elke dag eentje bij? Ik dacht dat ze steeds de hele volgende week vrijgaven maar misschien zit ik ernaast
Geen probleem, ik dacht alleen eerst even dat je spoilerde dat Yvonne weg was terwijl dat nog niet te zien was geweestquote:Op maandag 27 juli 2026 16:53 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Oh dan heb ik ze door elkaar gehaald scusi!
Oh dat is wel jammer, ik zit er juist zo lekker in. Maar steeds geduld hebben dan!quote:Op maandag 27 juli 2026 17:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ik ben nu ook bij, maar dan is er vanaf maandag t/m donderdag elke dag 1 aflevering. Alleen de eerste 2 weken staan er op, vanaf nu dagelijk ma t/m donderdag.
Of gewoon t topic vermijden tot je hebt gekeken?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...
Anders even spoiler tag aanzetten
Gewoon topic vermijden zolang je de aflevering nog niet hebt gezien. 12 uur online is al hartstikke lang, wat is dan voor jou normaal. 14 uur? 16 uur? 20 uur? Uitgezonden = erover mogen praten, zoals in al soortgelijke topics. Zeker nu ze elke dag erop komen, dan kun je er maar een paar uur per dag over praten ofzo?quote:Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Ik snap dat dit het Videoland topic is en we vooruit lopen, maar kunnen we niet even wachten met spoilers totdat mensen uit werk zijn, op de dag zelf svp? Staat letterlijk nog geen 12 uur online...
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemtquote:Op maandag 27 juli 2026 19:20 schreef Killerjas het volgende:
Die Mexx is wel een leukerd. Verder doet Fred uit de hoogte, niet sympathiek.
Ik zeg het eerder inderdaad ook, ik vind het een naar mannetje. Oogt in eerste instantie sympathiek maar is enorm dominant en achterbaks. Geen fijne manquote:Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat die Fred een beetje zo'n simpele goedzak was maar hij heeft een heel naar trekje, aanmatigend en zeer autoritair.
Dat is niet te doen. De een komt om 13 uur thuis de ander om 18 uur en een ander pas om 23 uur. Hier gaat het over vooruitkijken.quote:Op maandag 27 juli 2026 17:56 schreef Killerjas het volgende:
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mexx is inderdaad een leuke meid om te zien maar ik vind het echt weer standaard mannengedrag om een andere leuke meid weg te sturen zodra er een knapper exemplaar binnenkomt. Dat is hoogstwaarschijnlijk ook de reden dat hij nog single is, als je uiterlijk als leidraad neemt
Absoluutquote:Op maandag 27 juli 2026 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was echt zo duidelijk dat het om uiterlijk ging hè. Als die eerste vrouw een ander uiterlijk had, was er wel een “klik” geweest.
fred komt over als een nare, vieze vent.quote:Op maandag 27 juli 2026 21:27 schreef Fascination het volgende:
Fred gaat even uitleggen hoe Monique zich moet gedragen en uitdrukken en trapt haar daarbij nog even de grond in. Hij verwijt haar bijna dat het niet klikt tussen hen. Geen volwassen gedrag en totaal onnodig. Geldt des te meer nu hij het met Yvonne wel leuk heeft (al heeft hij ook over haar wat op te merken lol).
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Ik weet het niet. Ik vind Yvonne wel spontaan. Maar ze gaf ook aan dat ze in haar werk altijd dingen moest vertellen wat ze deed. Dus een beetje beroepsdeformatie zit er ook een beetje bij in deze. Zal lastig zijn voor haar omdat ineens af te leren dus Fredje heeft er maar mee te dealen anders moet ze op eieren gaan lopen voortdurend.
Fred heeft het allemaal prima voor elkaar.quote:
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?quote:
Ik googled even en op Bonaire zijn boodschappen 30 á 40% duurder dan in Nederland.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 13:41 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe de portomonnee van Fred er uit ziet. Zou die nou echt veel kippen voor 24 dollar (!) verkopen?
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatstquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Elena verloor haar ex, een crimineeltje met wie ze koud drie maanden verkering had, aan een afrekening. Dus het zal wel wat meevallen met de mate waarin ze herbelevingen krijgt bij een MS-patiënt.
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Juist als je pas 3 maanden verkering hebt heb je nog niet goed de mindere kanten aan iemand kunnen ontdekken. Niet zo heel gek dus dat ze die ex helemaal op een voetstuk plaatst
Luisteren hier ook mensen naar de podcast Reality Check? Heerlijk hoe ze daar de afleveringen nabespreken![]()
Ah op die fiets. Nee dat heeft niet echt overeenkomstenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de manier van iemand verliezen en het proces dat daar al dan niet aan voorafgaat, nogal verschilt.
Zoekt en gij zult vinden. Mexx, Volendam. kom je op achternaam Schilder (gohquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een eikel die Fred...
En iemand een Instagram van Mexx?!
Ik vond dit dus vreselijk, ze mogen praten als Fred het wilt, niet invullen voor hem, ook niets zeggen als hij rust wilt, ook niet zeggen dat ze iets gezellig vinden als ze dan niet gezellig kletsen, ik vind het een héél vermoeiende man, het is nooit goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 22:28 schreef matthijst het volgende:
Mooi hoe Yvonne een beetje beledigd was toen Fred zei dat ze ff dr kop moest houden en niet alles moet invullen.
En terwijl hij het aan het uitleggen is maakt ze het weer voor hem af, vermoeiend mens
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:53 schreef tvdleur het volgende:
Echt, die timothy en michael moeten een serie krijgen als geer en goor 2.0 😂 die droge venijnige opmerkingen de hele tijd over en weer, heerlijk. En dan ticket to the tropics erachter als ie ff vertrekt voor een trouwerij, kudos voor de montage 👌🏻
Wil ze wel zien als de facilitaire dienst op de huttekuttefrutte heugte
En wat was dat voor iets met die josseline en paul? Ik zag een recruiter die bezig was met een assesment en de antwoorden die hij gaf waren niet die zij zocht in de vacature, alleen vergat ze ff dat zij de kandidaat is...
Knappe vrouw hoor. Zou ook wel even van slag zijn.quote:Op woensdag 29 juli 2026 10:07 schreef matthijst het volgende:
Die nieuwe bij Nisha is wel leuk. Lekker fris, leuke krullen.
Ook grappig om te zien dat Nisha ff van slag is als ze d'r ontmoet.
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vond Paul wel simpel reageren op haar makkelijke vragen. Deed er zelf ook moeilijk over. Haar instelling was meer over elkaars interesses te weten te komen maar ook vanuit hem naar haar.
En dan zo verbouwereerd reageren op wat ze vraagt, dat vond ik zelf wat apart.
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2026 12:11 schreef tvdleur het volgende:
[..]
De manier hoe ze begon was al ongemakkelijk geprovoceerd. Zulke gesprekken kan je niet afdwingen. Snap pauls weerstand wel en hij werd opeens geconfronteerd met een idee waar zij al langer mee bezig was. Dan moet je ff schakelen en nadenken. Daarnaast, bij een open vraag zijn alle antwoorden goed. Die man wilde alleen aangeven met zn antwoord dat hij zo al gelukkig is en materiele dingen of verre plekken voor hem niet zo belangrijk zijn. Zijn geluk zit in een kop koffie in de achtertuin bij zn b&b en met de mensen van wie hij houdt dichtbij, niet op een terras op times square. Maar dat begreep zij niet, en kon volgens mij heel veel mensen met haar, er niet uit halen. Als je prio en focus zit in het materiele en niet in innerlijk geluk dan pas je niet bij elkaar. Dus wat dat betreft goed dat dat gesprek zo liep.
Btw, van een recruiter verwacht ik dat ze dat eruit kan halen en niet zo sturend het gesprek probeert te leiden hoe zij t graag hoort. Dat heeft weinig met oprechte interesse en echt luisteren te maken. Maar misschien is t beroepsdeformatie...
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zagquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...quote:Op woensdag 29 juli 2026 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Recruiters zijn gewoon salespeesonen, daar zou ik niet een al te hog hoge per van hebben.
40 jaar toch?quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen met die meid gelijk beste kamer geven en zo pleasend, erwtensoep halen, dan even aankondiging doen van dat hij massage gaat nemen, maar dan even tussen neus en lippen in brengt dat het duo massage is. Ze kon gewoon geen nee meer zeggen. Heeft volgens mij heel wat pandapunten, weinig game.
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam. Beetje weird flex, kan je net zo goed naar strand gaan daar wandeling maken. Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem. Meid heeft het ook wel beetje door hoe hij is. Met de vraag van wat is er mis met je.
En wat ziet die nieuwe vrouw bij Nisha er goed uit voor 49 zeg.
Hij is een beetje de Temu-versie van Josh Flagg (voor de Million Dollar Listing-kijkers). Met z'n rolls en z'n caviaar. Alleen met veel minder geld (5 ton vs 35 miljoen als Google een beetje klopt).quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe decadent dat leven van Timothy daadwerkelijk is, want het lijkt me allemaal alleen maar voor de film. Peter mag blij zijn dat hij weg kan....
Irritant ventje. Rare rode huid heeft ie ook. Al die lui zijn zongebruind maar hij heeft zo'n bek alsof ie 'm gepeeld heeft met een halve liter acnecreme.quote:Op woensdag 29 juli 2026 23:05 schreef epicbeardman het volgende:
Thomas is zich echt als een loser aan het gedragen .
En als je nadenkt waarom hij dat doet, dan heb je toch ook weinig te bieden als man behalve je lichaam.
Mijn gaydar gaat om wel beetje af bij hem.
Ik vond dit ook heel sneu voor Iris.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen.
Gescheidenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:11 schreef matthijst het volgende:
Is de ex-man van Iris overleden, of zijn ze gescheiden?
3 maanden is qua verliefdheid misschien wel het hoogtepunt van een relatie. Dan kan een overlijden misschien nog wel harder aankomen dan een relatie van 6 jaar. Je zit nog op een wolk en hebt nog geen beeld van allerlei negatieve kanten van je partner. Dat maakt het daten erna ook zo lastig want er is eigenlijk geen eerlijk vergelijkingsmateriaal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:46 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind het wel opmerkelijk dat de moeder van de geliquideerde partner van Eline heeft gezegd dat ze pas 3 maanden bij elkaar waren. Ik kan me heel goed voorstellen dat het heel traumatisch is geweest wat ze heeft meegemaakt, maar door hoe ze erover praat had ik het gevoel dat ze jaren samen zijn geweest.
Oh zag het in vogelvlucht, maar dat verklaart dan wel wat.quote:
Hij zoekt een kopie van zichzelf maar dan met eigen kunst want namaken of zijn schilderijtje als leidraad nemen mag ook niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 08:14 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fred zoekt iemand die zich volledig aan hem aanpast. Daarom plant ie ook dagelijks een functioneringsgesprek in. Hele nare belerende vent.
Ik snap sowieso die uitspraak niet, als het goed wordt gezegd.quote:
Treffend, dat haar ook 💩quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:56 schreef vosss het volgende:
Ik post hem hier ook maar ff. Iemand in het andere topic noemde Fred daar net Cargamel, dus ik had er dit van gemaakt:
[ afbeelding ]
De gelijkenis is treffend.
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Denk het, iig haar moeder was van adel en heeft ze de herberg van geerft. Vader is in India geboren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
Ha ja dat hele bestaan is net zo diep als een pierebadje. Sporten, kwart eten, massages en repeat.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt.Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Vreselijk vind ik het als kandidaten doen alsof ze ook niet geïnteresseerd zijn zodra ze de bons krijgen. Zo ontzettend zwak en onsympathiekquote:Op woensdag 29 juli 2026 14:22 schreef matthijst het volgende:
Ja hoor, Edwin had geen klik naar Iris toe. Wat een zwetsmajoor.
Mooi dat ze 'm nog ff op z'n plek zet met "Jaja, niet verliefd, hoezo ben je hier naartoe gekomen dan"
![]()
Edje "Ïk doe nog 7 landen aan." Popiejopiefiguur, mooi dat ie weg is
Klik met Jiry lijkt beter![]()
Soms kan die Timothy bijna normaal lijken. Als ie niet de hele tijd van die schijtlollige grappen probeert te maken. Wadie drinkt niet dus dat wordt m denk ik niet.
Suus is vervangen. Lieske keek ook de hele tijd een beetje zo van: wat zwamt dat mens.
Eline heeft even aan Gemini gevraagd of Kees-Jan wel gewoon oud kan worden met z'n MS![]()
The Cleavage![]()
Bizar verhaal met die ex. In haar auto bij de flat geliquideerd.![]()
Thomas wordt even doorgezaagd tijdens 't eten. "Hele knappe Thomas". Arrogant, neuh![]()
Mexx is gewoon ingehuurd om ook even mee te doen.
Ik denk dat ookquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:08 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Volgens mij is t wel een geschikte gast. Het is een manier/houding om om te gaan met de wereld. En er staat natuurlijk een filmploeg om hem heen die wij niet zien. Stond ook in dat briefje van die michael dat als ze alleen waren hij hem echt zag
Ik vond Paul's antwoord ook wel wat suf. Dat hij gewoon geïnteresseerd is in de hobbies van de vrouwen. Klinkt als iemand die zelf helemaal niets aan interesses heeft, beetje saai...quote:Op woensdag 29 juli 2026 17:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Als het je baan is en bedrijven rekenen op je expertise om mensen aan te nemen dan zou ik als werkgever bij het zien van dit toch even achter de oren krabben...
Het valt me op dat veel mensen de namen Monique en Yvonne door elkaar halen. Monique is naar huis, je bedoelt Yvonne. Ik ben er ook benieuwd naar, komt vrij serieus over wel gezien de verontwaardigde reactie van Fred. Ik hoop dat ze hem goed op z’n plek zet, volgens mij zijn haar ogen geopend. Niet gek ook na wat hij ook deze aflevering allemaal tegen haar zegt, zo onaardigquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Marrije het volgende:
Ben wel getriggerd door de cliffhanger van vandaag. Waar heeft Monique de andere dame voor gewaarschuwd? Zal wel weer nergens om gaan.
Hier lees ik andere regie, ik heb geen idee, maar het kakt nog niet in. Goed op tempo, meeste kandidaten zijn leuk. Ik vind Thomas nogal typisch, loopt zn lul achterna terwijl Mexx op mij (op het blonde lange haar na) nogal mannelijk overkomt.
Timothy begin ik steeds meer te waarderen. Inderdaad hoofdzakelijk een act, met daarachter een klein hartje.
Indiaasquote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nisha Tara haar naam snap ik nu beter, zat beetje te lezen over haar achtergrond en haar vader blijkt Indiaans te zijn. Had ik niet verwacht!
Je zegt zelf dat haar ouders uit India komen (klopt niet, alleen haar vader) dus hoezo kom je dan met indiaans aanzetten. Je weet het verschil nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 09:03 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Is haar moeder miss een blanke ? Ze lijkt meer buitenlands . Dacht dat haar ouders uit India kwamen .
is ze nu een Indiaanse of Indiase ? Denk een Indiaan want daar lijkt zij op.
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.quote:
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderdquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jaja rustig maar hoor, menselijke typfout.
Ok.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 11:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel eentje waarbij de betekenis totaal veranderd
Je mist er eentje man!quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:59 schreef Kreator het volgende:
11 afleveringen gehad, nog 1 te gaan.
Fred is wel een narcistische klootzak. Zeer onsympathiek.
Dat meisje Mexx bij die knul in Denia is echt een ultra dooie humorloze. Hij is zo oppervlakkig als de pest. Die passen wel bij elkaar.
Die homos zijn allemaal wel grappig. Onderdanige paul in Spanje moet een ruggengraat kweken. "Mijn hobby is om in het weekend jouw Hobby's te doen".
En die moeder van 19 kinderen in die wijngaard is zo labiel als de neten.
Edwin viel daar nogal door de mand. Dat is echt zon collega waar je altijd ruzie mee hebt omdat hij het beter denkt te weten.
De laatste gay in Frankrijk bij nisha hete-aardappel-in-het-keeltje Tara is volgens mij ook niet echt gezellig. Wel beter dan die vorige.
De sportende kalende dame op Aruba of Bonaire die al 10 jaar vrijgezel is, lijkt me iemand die ontzettend moeilijk is om mee te leven. Ook weinig humor. En slechte kledingkeuze.
Dat was hem weer.
Groetjes,
K.
Denk ik ook, beetje compensenatiedrang wat je bij wel meer reality-deelnemers ziet. Ik vermoed dat het jarenlang gewoon een kneusje was, hij ergens het licht zag en fanatiek is gaan sporten en toen wat tinderdates mee het bed in heeft genomen. En die periode nogal uitvergroot als 'poehhh wat heb ik toch wild geleefd, al die drank en vrouwen'.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:23 schreef MaJo het volgende:
Thomas. "Ontzettend knap"Ik vind hem eruit zien als iemand die veel te hard aan de drugs en drank heeft gezeten. Ook niet bijster intelligent. Ik denk dat je zijn bodycount ook wel gerust door 5 kan delen, veel grote verhalen
Man, man, man. Dat was pijnlijk! Hij snapt er geen drol van. Hoe groot is het bord voor je kop.quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
Och Edwin Edwin. Beginnen over dat je met je zoon heb zitten bellen nadat Iris in tranen uitbarst over het overlijden van haar kind, je kunt het niet pijnlijker verzinnen. Het perfecte voorbeeld dat Edwin echt alles op zichzelf betrekt en zijn favoriete gespreksonderwerp is. Ga maar lekker naar huis.
Kan die ex-millitair die verdieping wel vinden? Ik vraag het me af hoor. Zo'n Iris zou toch wel honderden brieven moeten hebben gehad maar de voorlopige kandidaten vind ik nog niet echt bijzonder.
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.quote:
Zo ken ik je weer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet je daar nou nog over zeggen. Die ziet eruit als het posterkind voor brandwondencentrum Beverwijk jaartal 1934.
Dat is precies wat ik ook dacht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 00:54 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Snap niet dat de mannen slapen in een tent accepteren. Erg primitief en onhygiënisch.
Wat is dat voor krenterigheid . De gasten die betalen belangrijke vinden dan een man die voor de liefde komt.
Wat is dat voor zottigheid . Ik was direct vertrokken als ik niet direct een fatsoenlijk bed kan krijgen.
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:41 schreef Fascination het volgende:
Bij aflevering 11 ben ik. Mijn god wat is Thomas een extreem oppervlakkig persoon. Hij noemt alleen uiterlijke kenmerken van Mexx om toe te lichten dat hij enthousiast van haar wordt.Die gesprekken ook. Wat geestdodend. Weinig passie.
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:28 schreef Gutso het volgende:
[..]
Idd, vreselijk dit soort mannen. Zit echt niks in, je kunt er amper een gesprek mee voeren. En een man van 37 die nog nooit een relatie heeft gehad vind ik ergens ook wel gek. Ik zou het een red flag vinden.
Als je had gezegd dat dit Kees from the Bacon was, dan had ik dit gelooftquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:08 schreef ThePlaneteer het volgende:
Fred een tijdje geleden over kunst
Bekijk deze YouTube-video
Grappig om te zien
Hij kijkt niet verder dan uiterlijk, dat is wel duidelijk. Hij stelt nog wat vragen voor de vorm, maar het interesseert hem bv geen hol dat zij geen enkele uitdrukking kent, of humor. Ze lacht eigenlijk nooit, ze heeft een dooie stem, een nietszeggende persoonlijkheid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een duo massage bezoeken om naar haar lichaam te kunnen kijken.
Althans, zo is mijn interpretatie. Dan wil je haar echt leren kennen ja.
Ik vermoed dat ze een beetje autistisch is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:35 schreef RipCity het volgende:
Is die mexx gewoon wat traag of beetje verstandelijk beperkt? Praat altijd zo raar...
Edamquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳
Klopt , woont in Edamquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:09 schreef Gutso het volgende:
[..]
Ze komt toch uit Volendam? Dat is dat accent toch 😳
Haha ja iddquote:Op maandag 3 augustus 2026 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Mexx is een apart'n zoals ze in het oosten zeggen en zoals Herman Finkers het zou uitdrukken. Ze komt uit Volendam maar woont in Edam.
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:53 schreef Kreator het volgende:
Timothy vind ik wel een leuke kerel. Die heeft schijt aan alles, zegt alles. Lijkt me niet makkelijk om mee te leven maar je weet waar je aan toe bent.
Ja, maar ik heb er meer verstand van.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk maar een sneu aandachtshoertje met z'n panterprintjes* en zigeneurpaleis.
Ohja! Als hij jonge neefjes of nichtjes zou hebben zou hij die voor dezelfde reden meenemen naar de boulevard.quote:Op maandag 3 augustus 2026 21:40 schreef epicbeardman het volgende:
Er is iets in mij dat zegt dat Thomas, die kuttenlikker (hond) heeft genomen, in de veronderstelling dat hij door vrouwen aangesproken zou worden als hij over de boulevard loopt.![]()
Neem dan paar katten
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reetquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:57 schreef Killerjas het volgende:
Wat erg... die Mexx wordt helemaal gebombardeerd door Thomas. Die gast heeft echt blauwe ballen.
Kees Jan (ik neem het zijn ouders kwalijk dat ze deze naam hebben gekozen) moet alleen wel wat dimmen in de concurrentiestrijd. Hij moet gewoon uitgaan van zijn eigen kracht en vooral niet teveel nadruk leggen op hoe goed hij is. Met dat golf bijvoorbeeld had hij beter een Pro kunnen inhuren om samen les te krijgen, dan kom je niet over als een betweter die even wil laten zien hoe goed hij is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die nieuwe man bij Eline op Aruba vind ik ook weer beetje simpel. Ik ben het eigenlijk wel eens met Kees Jan, die gast heeft gewoon echt meer te bieden maar als ik zou zien hoe jouw date zo op iemand anders afgaat dan zou ik toch mn conclusies trekken en beseffen dat haar mannensmaak gewoon totaal niet bij jouw past.
Inderdaad, de 'skills' die je zou verwachten weet ie iig goed te verbergen, zelfs beetje ongemakkelijk om te zien.quote:Op maandag 3 augustus 2026 22:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind hem behoorlijk kansloos overkomen. Womanizer m'n reet
Hij heeft niet vertelt wat voor vrouwen dat waren hè.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:
Dat die Kees niet moe wordt van alleen maar klusjes doen en de hondendrollen van honden met obesitas op te ruimen. Ze doen echt helemaal NIKS daar!
Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...
Dit vind ik ook opmerkelijk. Ik vind Thomas er heel doorsnee uitzien, dus je zou denken dat hij dat dan compenseert met humor, karakter en charme. Maar ik heb dat nog niet ontdekt. Ik vind hem bloedsaai. En dat hij naar zichzelf refereert als Tommie was voor mij ook tenenkrommend.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 17:41 schreef Killerjas het volgende:
Verder wilt Thomas gewoon een poppetje met uiteindelijk een gezinnetje. Niks mis mee. Maar ik zie nou niet die hele womanizer die hij zelf schetste in zijn intro...
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:53 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat Yvonne weg is, mooi. Goed exitgesprek ook, Fred snapt er geen reet van en betrekt het maar op de aankomst van Doete. Om dan 5 minuten later bij de wegrijdende taxi te roepen dat hij het wel zag aankomen. Wat een rare kerel, hoop dat zo'n Doete ook hetzelfde inzicht gaat krijgen.
Ha ja Doete komt letterlijk achter die horizon vandaan Fred, wat lul je met je horizon verbreden.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.
Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
Ook zij krijgt indirect regelmatig te horen dat ze niet genoeg is. Vraag me af of zij dat elke keer zo ervaart.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 12:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
De realitycheck podcast van gisteren (op Podimo) was erg lachen en Stephanie zei het mooi; Doete lijkt wel een kruising tussen Plien en Bianca. Ergens komt zij ook niet helemaal 100% over, al is het logisch dat je ff stilvalt als Fred van die opmerkingen eruit gooit als 'de horizon, kijk jij wel eens verder dan de horizon?' oid.
Wel leuk dat ze even lekker ging swingen en BonBiniFred de dansvloer op kreeg. Maar waarschijnlijk wordt ze genegeerd als de volgende vrouw aankomt, dat patroontje tekent zich al af.
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?quote:Op donderdag 6 augustus 2026 08:53 schreef aquawoman het volgende:
https://www.ad.nl/show/ve(...)~ac023b71/?slug_rd=1
Er komt dus een nieuwe in de plaats van Nisha Tara.
Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?
Of doen we helemaal niet meer alsof het allemaal echt is?
Klopt, er waren 12 oproepen waarvan er 4 afvielen in eerste instantie waaronder Mireille.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 10:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, zij zat in de oproepreeks ooit.
Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 09:08 schreef koemleit het volgende:
[..]
Maar?. Heeft die een oproep gedaan? Hebben daar mannen op geschreven?
Of doen we helemaal niet meer alsof het allemaal echt is?
Dat was de vraag inderdaad.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 11:19 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Deze zat gewoon in de voorstelronde maar had de oorspronkelijke cut niet gehaald.
Je hoeft dus niet full conspiracy te gaan.
Hij zei in de camera al een keer dat zij hem niet begreep en hij het nóg eens moest uitleggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 17:31 schreef Fascination het volgende:
Ik denk eigenlijk dat Doete niet een van de intelligentste is en Fred daar snel achterkomt en haar daarmee gaat confronteren op z’n Freds. Ik houd m’n hart vast.
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:03 schreef matthijst het volgende:
Fred, 3 dagen was lang genoeg. Trouwen![]()
Jiri ook een vage gast![]()
Beetje twijfel: doei![]()
Die nieuwe Sjaak, bijzonder figuur.
Die nieuwe bij Paul lijkt wel een goeie match.
Ik vond het wel duidelijk. Zij zat er goed bovenop door te vragen waarom hij dat niet eerder heeft aangegeven. Toen zei hij mja nou uh eigenlijk kwam dat idee voort uit twijfels over de aantrekkingskracht. Ja, toen was het snel gedaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 16:21 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Ik vond het raar hoe dat ging bij Iris, hij wilde/moest wel voor zijn zoontje maar wilde terugkomen. En volgens mij was Iris ook wel gecharmeerd van hem en toen opeens was hij echt weg zonder dat er sprake van was dat hij weer terug zou komen dus echte exit en had Iris helemaal rode/dikke ogen van het huilen. Daar is flink in geknipt door de regie lijkt wel.
Hij bracht het ook wel heel apart. Had dat toch best(zoals zij ook aangaf) eerder kunnen melden dat hij na paar dagen al naar huis moest voor zijn kind. Leek alsof hij beetje smoes ervan maakte.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 17:58 schreef matthijst het volgende:
Ja raar stukje inderdaad!
Ik dacht eerst dat hij het een mooie manier vond om erachter te komen wat ze van hem vond: ik ga weg, mag ik wel terugkomen.
En opeens pats-boem klaar.
En hoelang zit hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:31 schreef Fleur79 het volgende:
Ik begreep dat van Iris en Jiry totaal niet!
Iris vond Jiry superleuk! En hoezo maakt het uit dat hij even naar zijn kind gaat?!
Het was alsof Iris dácht dat Jiry twijfelde? Maar volgens mij wilde Jiry het liefst terugkomen.
Even je agenda vrij plannen en je andere afspraken wijzigen is blijkbaar teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:20 schreef __Fokker__ het volgende:
Hij had niet in gedachten meegenomen dat hij zolang mocht blijven (zijn eigen woorden)
Hij ging er dus al vanuit dat hij snel weg zou zijn, en heeft er geen enkel moment aan gedacht dat er toch wel klik kon zijn? Waarom doe je dan mee
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 10:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
En hoelang zijn hij er nou eigenlijk? Amper een week? Dit had best kunnen groeien, toch?
Vertel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien toch bang dat het gedoe (afpersing, banden met Satudarah) naar boven zou komen?
Maar waarom hij dat opeens bedacht is dan weer een raadsel.
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreigingquote:
Oh, dankje. Ik volg dat showbiz nieuws verder niet zo, dus dat heb even gemist.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:54 schreef Duderinnetje het volgende:
Staat her en der vermeld. https://www.ditjesendatje(...)ersing-en-bedreiging
Hij is vrijgesproken hoor, maar goed, als je ook maar iets met Satudarah te maken hebt, dan is dat meestal geen goed nieuws. Misschien drong tot hem door wat het zou betekenen als het iets zou worden met Iris, en dat alles weer wordt opgerakeld.
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zij geeft haar kinderen (terecht) voorrang en houdt ze bij hem weg. Dus kan ze niet verwachten dat hij haar voorrang geeft boven zijn kind.
Vroeg mij af of haar kinderen nooit een B&B gast zien?
Het was ook vrij abrupt ineens. En inderdaad als beiden elkaar een kans willen geven dan kunnen ze iets afspreken, wie weet komt hij toch weer opdraven.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gaat niet eens om dat hij naar z’n kind ging (had hij best wat voor kunnen regelen/oplossen, zou je denken)maar vooral totaal onverwacht en niet van tevoren al iets daarover benoemen.
Als ze beide hadden gewild en dat uitgesproken, kon hij best even heen en weer gaan. Net als Michael en Timothy.
Iris was duidelijk helemaal weg van hem na dat motorritje en dat was voor hem niet geheel wederzijds. Dus dat hij naar zijn kind moest was een mooie escape.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
😂quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".
Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.
Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
We hebben ook nog nooit eerder een scene gezien waarbij een deelnemer duidelijk in beeld op de socials zit van een kandidaat en zegt: ik kijk heel vaak op haar profiel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
heeft in boulevard al uitgebreid op gereageerd: Pet zit een gat in, soms koopt ze die zo en soms knipt ze er een gat in. Waarom ze zoiets geks überhaupt draagt, had ze geen antwoord op gegevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:45 schreef Silenus het volgende:
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.
Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:27 schreef Ace1 het volgende:
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant
Hij heeft zelf natuurlijk ook een behoorlijke rugzak PTSS (gehad).quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.
Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.
Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
Er lijkt ook helemaal geen opbouw in te zitten. Suus was er, er leek wat aantrekking tussen hen, vond ik heel aandoenlijk om te zien, vooral die scène op de trampoline.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind de klefheid tussen Nisha Tara en Lieske toch wel heel prominent aanwezig. Ze doen alsof Lieske daar al tijden zit en ze elkaar grondig hebben leren kennen, maar voor m’n gevoel zit ze daar net. Kan zijn dat ze anders teveel klefheid moesten filmen en het daarom hebben ingekort.![]()
Wel benieuwd of dit standhoudt.
Drama queen. Nodigt een man uit waarvan ze op het filmpje ook wel kon zien dat het een rare onaantrekkelijke incel is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
Er moet sowieso een steekje bij je los zitten wil je hieraan meedoen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef vencodark het volgende:
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is.
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.quote:
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad.Keiharde NEE!
Michelin vrouw.Rude!
[..]
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd.
Ohja, ik snap het wel hoor. Mireille ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben slecht met namen. Dit helpt.
Ik zou zo nog een paar andere types erbij kunnen verzinnen maar dat is een beetje lullig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.
Ahahahaha, hier geen Videolandabbo meer, even over getwijfeld om het weer aan te schaffen om vooruit te kijken maar toen de Videolandreclame zo nadrukkelijk op beeld kwam dacht ik, dah groetuh. Wel lees ik graag spoilers..quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:07 schreef matthijst het volgende:
Die "Enne" dude![]()
Die nieuwe Tineke de Nooij vind ik geen reet aan.
Thomas altijd met die zonnebril op. Ook al zit ie in de schaduw. Kneusje. Zit te wachten op de onthulling dat hij Mexx al jaren kent maar een cover voor z'n gayheid nodig had tot z'n ouders dood zijn.
Eline en Menno. Elk gesprek gaat over dat hij zo druk is. Pfffff vermoeiend. Je bent zo druk. Ja ik ben zo druk. Oh wat ben ik druk. Lookylookylookylook at me.
Wadie vindt Timothy steeds leuker en z'n energie fijn. Hoe dan. Die klein pisnicht loopt te hele tijd te zeiken op je![]()
Hoe kan die dude communicatie adviseur zijn. Communiceert nauwelijks.
Michael de afgekeurde Transaviapiloot is d'r ook weer.
Afscheidsgedicht van Sjaak:
Ik flirtte als een malle
Met mijn rode Rudolfneus
Jij bleef maar naar me lachen
Maar je vond me dus een kneus
De afwijzing doet pijn
Een traantje langs m'n baard
Nu terug naar Nederland
Het was het allemaal waard.
We weten toch allemaal dat ze vies is? Niks nieuws 😂quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Goot Caroline nou de spaghetti af via de rand van de wasbak???? Gadverdamme
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:55 schreef vencodark het volgende:
Ja, Sjaak kwam natuurlijk al met 0-3 achter bij haar.
Ik vond het ook raar dat Iris hem die 1e avond al alleen liet en de volgende dag, toch?, nog eens.![]()
Weinig moeite voor gedaan en dat is toch behoorlijk lullig. Weinig gastvrij ook.
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.
En dan zegt ze in haar voorstelfilmpje vrolijk 'ik zoek een man die ook stevig in zijn schoenen naast mij kan staan'.
Girl je bent zelf zo instabiel als een Jenga toren na een paar biertjes.
Zoiets ja. Het lijkt nu alsof ze hem niets vertelt heeft over waarom ze (even) van slag is. Als ze daar een beetje open over was geweest, had je best kans dat het wat relaxter met Sjaak was verlopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.
Ik zou Iris even contactenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ja, we moeten Sjaak Na1dagAfhaak wel nageven dat ie eigenlijk steeds goed reageerde. Voor Iris kwam het te snel, zij had eigenlijk een avondje voor zichzelf moeten hebben. Maar Sjaak had dat speelse en stoere ook niet echt, daardoor kwam ze niet echt los.
Niet. Zomaar Sjaak.
Ik ben weldra: Dé Sjaak.
Neem een kijkje, in mijn ziel
Ook jij Iris, ietwat labiel
Jouw reactie, na het vertrek van Yiri
Deed me denken aan Harakiri
Ik val nu eenmaal op oudere wijve
Al was dat meer gelukt, als ik me had toegelegd op het stagedijve
Naast yiri ben ik ook een klasse lichter
Dat is wie ik ben. Sjaak. Dichter.
~the end~
Zie je, iedereen kan het.
Joh en dat zie je nu pas? 😂quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind Eline een beetje asociale meid.
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidatenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:32 schreef Killerjas het volgende:
Joh en dat zie je nu pas? 😂
Ze is een beetje tokkie maar is niet erg
Eens. Ik vond hem de eerste aflevering wel wat zenuwachtig en vervelend met opmerkingen en kaviaar. Maar hij doet het nu ontzettend goed, veel beter dan gedacht.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop mensen vinden Timothy een irritante nicht, maar het is werkelijk de enige kandidaat die al z'n dates goed leert kennen door even lekker 1 op 1 wat te doen, zichzelf precies zo voordoet als zichzelf, even de diepte ingaat, ze niet na een middag wegstuurt en echt onderzoekt of er iets in zit.
En dat terwijl hij eigenlijk al bij Michael wist dat dat hem ging worden. Nogmaals, vind het wel een intelligente vent.
Die F Side hooligan is me er wel eentje jaquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |