abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 30 juni 2026 @ 05:23:47 #1
388664 crew  Dotteke
pi_221191775

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221191980
pi_221389515
Eerste aflevering, ✅
Timothy wordt als eerste voorgesteld, leuke gast en zo Amsterdams als de Westerkerk. Wel een mannetje. Zoekt een vent die het liefst alle schaapjes op het droge heeft, maar toch ook de handen uit de mouwen wil steken. Terwijl hij zelf graag op de bank ligt hoor ik hem dan weer later zeggen. Een hoop tegenstrijdigheden. Zijn eerste date verloopt tot nu toe voorspoedig.
Caroline uit Spanje, maar natuurlijk oorspronkelijk uit Rotteruurrrdammm, en dat is te horen. Ze heeft een onooglijk voorkomen, haar grote hoofd en dito ogen vallen gelijk op. Hoe ze tegen haar hondjes lult doet me dan ook weer gelijk denken aan Monique uit De Hanslers, in het Engels. Dus de voertaal is Engels bij de honden klaarblijkelijk... :{ Ze maakt het liefst geen eten, maar de magnetron en airfryer zijn geduldig. Haar eerste date krijgt daarom dan ook Lasagne uit de magnetron voorgeschoteld. Dat wil zeggen van wat er overbleef want dat leek meer op warme brinta pap....gadverdamme! Caroline is wel weer een heerlijk type die door de imitatoren na gedaan kan worden, dus Max van den Burg en Iris Rulkens kunnen weer los!
De date van Fred op Bonaire is ook zo'n pareltje voor een leuke imitatie, Cecile die te ijdel is om haar leeftijd te geven. Ze ziet er behoorlijk strak getrokken uit en oogt meer midden 30 dan op de leeftijd die Fred heeft. Denk geen lang verblijf want het kan Fred de broek niet laten bollen kreeg ik het idee. Ze houdt ook niet van de zon, dus daarom melden ze zich maar aan voor Fred op het zonnige Bonaire...tja logisch...
Dan is er ook nog een Paul die net als Caroline in Spanje woonachtig is. Tot nu toe nog niet veel over te zeggen maar net als Sjaak uit Een Winter Vol, ook weer iemand die klaarblijkelijk nog niet over de dood van zijn vrouw heen is en wordt gesteund hierin door zijn 2 dochters. Dit gaat dus ook weer een lastig verhaal worden.
De kop zit er op, en vanaf vandaag kunnen we weer flink vooruit bingen tot einde zomer, de eerste 5 afleveringen staan live. Let's rock 'n roll!
Allemaal cabaretteketet!
pi_221393524
Fred die al een polyamore relatie wilt voordat de eerste vrouw er überhaupt is, lekkere red flag gelijk al.

We zijn lossss
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_221394281
Nisha Tara _O_
  Moderator maandag 20 juli 2026 @ 21:47:13 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221394512
Net de eerste aflevering gezien, heeft wel potentie dit seizoen. Paar markante figuren.

Die dame die als eerste in Bonaire zit (leeftijd onbekend) is toch stomdronken in die interviewtjes? Of is het echt van de botox dat ze geen gezichtsuitdrukkingen heeft? :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221394678
En dit zijn nog maar de eerste deelnemers. Vaker zijn de dates nog leuker dan de B&B houders. Straks beginnen aan aflevering 2.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221396630
Ook de tweede aflevering van vanavond gezien. Amersfoortse Ceciel die je eigenlijk niet uit deze stad verwacht maar meer uit Wassenaar of Bloemendaal, heeft het snel bekeken bij Fred, en Fred heeft Ceciel ook voldoende mee gemaakt. Ceciel was voor hem niet actief genoeg en hij maakte dat haar op een nogal vrij onbehouwen manier duidelijk. Ceciel vond het al lang best. Ze is weer vertrokken wat jammer is want dat mens was wel een character met haar slome strakgetrokken bekkie. De eerdere opmerkingen over haar leeftijd, dat ze daar geen uitspraken over doet waren frapant want later maakte ze nog de ironische opmerking 'ik ben geen 18 meer', dus ze is wel ouder dan 18, dat is een feit...✅
Die Timothy is inderdaad een soort brother from another mother van Gordon. Zelfde intonatie, foute grappen en houding, alleen dan wat jonger. Overigens vond ik die tante van hem die samen met zijn moeder alle nieuwe aanwinsten moesten beoordelen in de aflevering van maandag erg veel lijken op Patty Brard, zowat 1 gezicht. Erg hilarisch.
Tot nu toe gaat het dus Michaël het voortvarend, beetje saai zelfs. Benieuwd hoe dat verder zich ontwikkeld als er meerdere dates langs komen.
Caroline irriteert zich nu al aan Haagse Arie met zijn haar in een pittig kleurspoelinkje wat totaal niet bij zijn huidskleur past. En dan die misvormde mond van Caroline die beweegt als een graanmolen bij het eten, het is geen gezicht. Daar zitten zoveel spuiten in niet normaal.
Gisterenavond werd ook Nisha Tara voorgesteld een geaffecteerd pratende wokeness zweef pot gesitueerd in Frankrijk. Zij krijgt soortgelijke dates en het zijn er maar 3! Daar zijn we dus snel klaar mee dit seizoen, of ze blijven allemaal wat langer dus dat de scenes met haar wat opgerekt kunnen worden want het seizoen duurt nog erg lang.
Paul in Spanje krijgt er dan weer 8 en de eerste 2 stonden al gelijk op de stoep, Esther en Helan. Die laatste een wat truttige vrouw en de andere de 57 jarige Esther een wat losbandige vrouw die graag nog eens wil 'comazuipen' met Paul, gaat hem niet worden denk ik zo. Ik krijg zoals ik gisteren beschreef een hoog 'Klaas-WvL' gevoel bij. Die was ook niet over het verlies van zijn vrouw heen.
Vanmiddag aflevering 3 maar eens aanschouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door freaky40 op 21-07-2026 14:01:10 ]
Allemaal cabaretteketet!
pi_221399484
Woensdagaflevering ook weer in de pocket. Timothy en Michaël keuvelen rustig verder en Michaël maakt zich in deze aflevering nuttig met de herinrichting van de keuken en andere ruimtes terwijl Timothy niet veel doet behalve wat kussens draperen rondom het zwembad. Daarna moest er weer geborreld worden op een terrasje op Ibiza. Verder boeiend om te horen dat hij inmiddels al 'bijna een stijve krijgt' van Michaël, wat hij op een manier vertelt of Gordon uit zijn mond praat me een gluiperig gniffeltje.
Nisha Tara ontvangt als eerste Annemiek, een ietwat burgerlijke meid die qua uiterlijk en doen en laten totaal niet pas bij haar. Ik zie in ieder geval geen echt klik als in relatieklik. Vriendschappelijk heeft het wel potentie denk ik tot zover.
Caroline en Haagse Arie vorderen ook, met name omdat Arie even het huis uit moest voor boodschappen en een aantal uurtjes daarna weer kwam aanzetten. In de tussentijd kon Caroline even acclimatiseren, iets wat de omgang met Arie weer wat nieuwe leven in blies. Toch zie ik de twee niet eindigen, daar zijn ze te verschillend door.
Paul met zijn 2 dates kabbelt ook een beetje voort. Nog geen opmerkelijke bevindingen bij hij aan te merken.
De nieuwe B&B houder die voorgesteld werd in deze aflevering was Eline op Aruba, een goed uitziende dertiger. Alle gegadigde werden doorgenomen met een vriend van haar. Wel veel gasten de ze niet liet komen dus bij haar zijn er ook niet veel deelnemers te verwachten zo bleek.
Beetje saaie was het al met al na de eerste 2 die veelbelovend waren vond ik de woensdag aflevering.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221399844
Is die Nisha Tara het verloren zusje van Raven van Dorst? Of heeft Raven haar/hen/hun/hullie haar geblondeerd en is dit het alter ego...
pi_221401560
Ik ga slecht op dat geaffecteerde praten van die Nisha.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221401664
Waarom gaat die Helan nou weg? Dacht bijna dat ze misschien het idee dat dat ze zelf gedumpt werd en dan voor wilde zijn?

Weird man.
pi_221403267
Ik vind man 2 bij Caroline helemaal geweldig, wat een markant figuur Morelie :P mooi man.

Nisha Tara een mooi oud Tudor sprookjeshuis, echt leuk.

Alles al gebingewatched wat ik kon kijken en helemaal in de ban van B&B :P

Vind het zwz al een leuker seizoen dan vorig jaar.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221403819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Woensdagaflevering ook weer in de pocket. Timothy en Michaël keuvelen rustig verder en Michaël maakt zich in deze aflevering nuttig met de herinrichting van de keuken en andere ruimtes terwijl Timothy niet veel doet behalve wat kussens draperen rondom het zwembad. Daarna moest er weer geborreld worden op een terrasje op Ibiza. Verder boeiend om te horen dat hij inmiddels al 'bijna een stijve krijgt' van Michaël, wat hij op een manier vertelt of Gordon uit zijn mond praat me een gluiperig gniffeltje.
Nisha Tara ontvangt als eerste Annemiek, een ietwat burgerlijke meid die qua uiterlijk en doen en laten totaal niet pas bij haar. Ik zie in ieder geval geen echt klik als in relatieklik. Vriendschappelijk heeft het wel potentie denk ik tot zover.
Caroline en Haagse Arie vorderen ook, met name omdat Arie even het huis uit moest voor boodschappen en een aantal uurtjes daarna weer kwam aanzetten. In de tussentijd kon Caroline even acclimatiseren, iets wat de omgang met Arie weer wat nieuwe leven in blies. Toch zie ik de twee niet eindigen, daar zijn ze te verschillend door.
Paul met zijn 2 dates kabbelt ook een beetje voort. Nog geen opmerkelijke bevindingen bij hij aan te merken.
De nieuwe B&B houder die voorgesteld werd in deze aflevering was Eline op Aruba, een goed uitziende dertiger. Alle gegadigde werden doorgenomen met een vriend van haar. Wel veel gasten de ze niet liet komen dus bij haar zijn er ook niet veel deelnemers te verwachten zo bleek.
Beetje saaie was het al met al na de eerste 2 die veelbelovend waren vond ik de woensdag aflevering.
Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert. :wtf:
pi_221403835
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 18:16 schreef tvdleur het volgende:
Is die Nisha Tara het verloren zusje van Raven van Dorst? Of heeft Raven haar/hen/hun/hullie haar geblondeerd en is dit het alter ego...
Ze is niet geblondeerd en van nature gewoon grijs hoor. Leuk mens, was er meteen erg door gecharmeerd. :* Jammer dat zij maar de keus had uit 3 vrouwen die naar mijn mening niet echt goed bij haar passen. :N
pi_221403839
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2026 21:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waarom gaat die Helan nou weg? Dacht bijna dat ze misschien het idee dat dat ze zelf gedumpt werd en dan voor wilde zijn?

Weird man.
Niet spoileren s.v.p.! }:|
Zie nu pas dat dit topic voor de vooruitkijkers is, sorry. _O_
pi_221404078
Ik vind die Timothy wel een geinige vent eigenlijk. Beetje lui maar wel lekker recht voor je raap. Volgens mij is er al een beginnende klik met die eerste gast van hem. Het feit dat hij z'n schapen al op t droge heeft is denk voor een Timothy op Ibiza ook wel aantrekkelijk.

Eline krijg ik een beetje bibbers van, die heeft volgens mij een waanzinnige slechte smaak in mannen.

De storyline van Iris wordt denk ook wel interessant. Dat is wel een catch voor velen, maar ik zag nou niet echt een droomkandidaat er tussen zit.

Nisha Tara ga ik skippen, ik kan die aardappel echt niet aan.
pi_221404128
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die uitzending is vanavond te zien dus jammer dat je deze nu al spoilert. :wtf:
Dit is het Videoland topic dus dat mag.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221404182
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 10:43 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Dit is het Videoland topic dus dat mag.
Zag ik te laat, excuses. 8)7
  woensdag 22 juli 2026 @ 14:13:14 #20
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221405568
Die tattoo-bob bij Eline :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221405602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 14:13 schreef matthijst het volgende:
Die tattoo-bob bij Eline :D
Zou die een alcohol verslaving hebben gehad dat die dat allemaal afslaat? Was mijn eerste gedachte.
pi_221406830
De donderdagaflevering er ook alweer op zetten. Timothy krijgt Peter erbij, toch weer een heel ander type dan Michaël, maar hij kon wel gelijk aan de slag met het ophangen van het immense TV scherm. Ik snap niet dat mensen zo'n groot scherm nemen. De normale TV kanalen zien daar nooit mooi op uit in die beperkte 1080p uitzendnorm, alle pixels en oneffenheden zie je gelijk, alleen 4K en hoger zou daar wel mooi op te zien zijn. Ook Timothy's eigen gezicht in B&B Vol Liefde zal er daar niet beter op uit gaan zien, om maar even in zijn beleef wereld te blijven...Maar goed dat terzijde. Michaël wordt al een waar sloofje voor Timothy en begint al irritaties te krijgen
Paul pakt door en stuurt Esther al weer naar huis, hij voelt het niet bij haar. Ze was op het moment van de mededeling net van plan om wat in haar dagboek te schrijven. Ik had gezegd als ik Paul was; 'ik zal het even dicteren voor je: 'vandaag ga ik weer lekker naar huisje toe want Paul ziet me niet zitten...'
Maar ook Helan heeft zelf maar besloten om te gaan op hetzelfde moment, ook een beetje te tuttig voor Paul. Wat een plottwist al weer gelijk in de eerste week voor Paultje. 2 down, six to go dus! Denk dat mijn gelijkenis met Klaas-WvL nog steeds in stand blijft. Die gaat hier geen partner vinden denk ik...
Eline op Aruba ontvangt haar eerste date Boy Nando een tattoo en blijkbaar ook penis piercings uit de buurt van Den Haag. Ik weet het niet of dit wat is voor Eline, toch een beetje te plat en volks schat ik zo in.
Vandaag ook weer ruimte voor het voorstellen van een nieuwe B&B houder, Iris ook woonachtig in Spanje wat een beetje de boventoon voert bij de B&B houders dit seizoen. Ik vind haar niet veel aan, beetje te druk en een beetje een hittepetit. Denk dat ze snel in mijn irritatie zone gaat zitten deze editie. Eens zien wat de mannelijke dates gaan brengen.
Nisha Tara en Annemieke zijn elkaar nog aan het ontdekken zoals het vrij laten van een vogeltje in een oud kasteel. Verder zijn de spanningen nog ver te zoeken, en dat komt met name door Annemieke. Het is gewoon geen type voor haar. Ze vertelde ook dat ze een gelovige achtergrond heeft en dat is het hem denk ik ook juist. Die Nisha is gewoon een vlinder die overal heen fladdert, brave en ietwat tuttige Annemieke zich ik daar niet in mee bewegen...
In de aflevering van vrijdag zien we Fredje weer eens en die ontvangt een nieuwe date waar hij wel blij van wordt. Benieuwd....

[ Bericht 1% gewijzigd door freaky40 op 22-07-2026 17:28:06 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator woensdag 22 juli 2026 @ 22:04:18 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221409041
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 09:43 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik vind man 2 bij Caroline helemaal geweldig, wat een markant figuur Morelie :P mooi man.

Nisha Tara een mooi oud Tudor sprookjeshuis, echt leuk.

Alles al gebingewatched wat ik kon kijken en helemaal in de ban van B&B :P

Vind het zwz al een leuker seizoen dan vorig jaar.
Er staan toch pas 5 afleveringen op Videoland :? Die Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
pi_221409341
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.

Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij. :o Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221409757
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:

[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op Videoland :? Die Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekeken :P ja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien :P
  donderdag 23 juli 2026 @ 07:26:04 #26
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221409890
quote:

[..]
Wat snap je niet?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221409898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 07:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat snap je niet?
Ik denk dat verwarring komt omdat er stond (alles gebingewatched). Daarmee bedoelde ik van deze week :P
pi_221410392
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.

Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij. :o Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn om de dag door te komen. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Ze is niet voor niets naar Spanje vertrokken en dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.

[ Bericht 3% gewijzigd door tvdleur op 23-07-2026 10:01:37 ]
  donderdag 23 juli 2026 @ 09:56:50 #29
28167 matthijst
pi_221410439
Leuk seizoen tot nu toe.
Die neger bij Caroline, die de halve dag ligt te snurken _O-
En al die stront :r

Timothy, vervelend ventje. Met zn kaviaargezwam. Zal over paar afleveringen wel skippen worden.

Nisha Tara vind ik wel grappig, praat wat raar, dat wel.

Paul, goedzak, die gun ik een normale nieuwe vrouw. Vaag dat de eerste 2 al zo rap weg waren.

Eline :N
Die groenverzorger met zn hele collectie Turkijeshirtjes :')

Fred, wel een geinig gast. Hoop dat ie 2 vrouwen weet te scoren *O*

Iris, eerste man wel een aardige kerel, maar inderdaad: die luistert nauwelijks en elk antwoord gat over zichzelf. Lijkt mn schoonmoeder wel :{

Thomas, nog niet genoeg van gezien. Wel lachen dat die eerste m liep af te zeiken op z'n porseleinen facings.
"Nee hoor, gewoon goed poetsen". Uhuh :')
pi_221410513
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 09:54 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Haal mn verder plezier uit andere dingen zoals een dag weg op de motor. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Het is niet voor niets dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
pi_221410597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:01 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
pi_221410698
quote:

[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.

Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
pi_221410823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef tvdleur het volgende:

[..]
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
De honden waar ze niet mee wandelt 😂
pi_221414237
De maandagaflevering van komende week gezien. Timothy en Peter is nog niet helemaal een match maar dat komt ook omdat Michaël erbij is waar de interesse meer in zit. Peter denkt dat hij hem na het (tijdelijke) vertrek van Michaël naar Curacao wel even voor zich kan winnen, zou zomaar eens bedrogen uit kunnen komen. Denk dat dit niets wordt, blijft toch een simpele boer uit Lampjes dorp, daar zijn Amsterdammers toch wat allergies voor :Y
Ondertussen op Bonaire is Fred helemaal in zijn knollentuin met Yvonne die aangespoeld is op het eiland. Hij stond er letterlijk en figuurlijk in vuur en vlam van waardoor hij bijna Bonaire in de fik stak...Het overdreven enthousiasme toen ze aan kwam was wat overmoedig en wanhopig. Ze mocht gelijk kippetjes verkopen in zijn 'food truck', of wat er voor door moest gaan.
Eline op Aruba met Boy kabbelt ook lekker voor, ondertussen mag hij de plantenbakken van boomschors voorzien en wordt er wat gezwommen in de zee. Nog geen dijenkletser deze gast, eens zien wat er gaat gebeuren als de concurrentie op Aruba aanspoelt...
Bij Iris is Edwin aan beland, vind ik eerlijk gezegd niet zo passen bij haar. Hij heeft meer een soort vader/vriendelijke oom uitstraling maar niet als partner voor Iris in ieder geval. Verder is hij totaal niet vol van zichzelf, dus dat scheelt ook... :N Hij probeert op een onaangename manier indruk te maken met wijze verhalen. Nee, gaat hem niet worden.
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 23 juli 2026 @ 17:42:44 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221414322
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juli 2026 06:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekeken :P ja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien :P
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voor ;) Er staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 07:26 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Wat snap je niet?
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was :D

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.

Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
Dit dus :Y Dat had ik niet door, my bad :)
pi_221417352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:42 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voor ;) Er staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!
[..]
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was :D
[..]
Dit dus :Y Dat had ik niet door, my bad :)
Sorry ook mijn fout! Naam verkeerd geschreven het was Carolie :P en idd had tot aflevering 6 gekeken (wist ik ook niet dat er per dag afleveringen bijkwamen) :P
  vrijdag 24 juli 2026 @ 12:27:17 #37
28167 matthijst
pi_221418861
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Idd, dacht bij voorstel video: oh nog zo'n gay. En toen ie begon over vroeger in de kroeg met al z'n vriendinnen, dacht ik: ok, en nu is ie uit de kast voor deze show.
Maar nee, nog niet.
pi_221419371
Ik vond die opa die met hem de video's bekeek ook weinig inbreng hebben. Zat er echt voor piet snot bij.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221419867
Esther (die van Paul) is ongeneeslijk ziek. Uitgezaaide slokdarmkanker. :{
pi_221421402
De dinsdagaflevering bekeken. Carollne ontvangt Carolie in Estepona Spanje. Een stereotype Antilliaan maar voor de rest wel gezellig zolang hij wakker blijft tenminste...Hij kan goed koken en dansen o.a. geeft ie zelf aan en vindt Caroline helemaal geweldig. En dat maakte hij goed duidelijk aan haar waardoor zij in de paniek schoot. Het momentje dat hij wel even ging koken maar voor de rest dacht er niet bij te hoeven blijven staan en zodoende maar even een dutje te doen was het hoogtepuntje van de aflevering. Gekke Arie die er ook nog gewoon bij is vond daar wel wat van alsook Caroline die daar haar bedenkingen bij had. Gelukkig was het eten te nassen. In de aflevering van woensdag wordt de concurrentie zichtbaar tussen Arie en Carolie. Dat zijn altijd de leukste momenten uit deze serie, als er meerdere tegelijk strijden. Voer voor TV momentjes.
Ook Fredje op Bonaire begint wat irritaties te krijgen van Yvonne. Hij mist de stiltes want ze kakelt maar door. En verder kan hij nogal bot uit de hoek komen naar haar als hij bezig is 'met zijn kunstwerk' Het besproeien van verf op wat stoelen en een parasol. Weet niet of dat laatste de bedoeling was, maar goed 't is kunst blijkbaar...
Eline even verderop op Aruba heeft Boy haar huis uit gezet. Ze was hem in gedachten al aan het koppelen aan een van haar vriendinnen maar kwam er achter dat dit niet zo lukken, en bij haar zelf vind ze hem ook niet passen, dus dikke doei met je penis piercings en tattoo's...Valt wel op dat veel B&B houders wel snel de deur dicht gooien en deelnemers weer naar huis sturen. Eens zien wie het volgende slachtoffer gaat zijn.
Thomas krijgt bezoek van zijn eerste date. Naomi uit Leiden. Best een leuke meid maar of het wat wordt, denk het niet. Het hondje vind haar wel leuk, dus dat is een +.
Iris in Edwin blijven het vooralsnog gewoon nog even proberen, al zie ik er totaal geen match in. Blijft een soort vader/vriendelijke oom type. Niet echt relatie materiaal. En over kakelen gesproken, daar heeft Edwin ook wel verstand van. Hij heeft overigens van veel dingen verstand krijg ik het idee, maar weet niet of Iris hier nu op zit te wachten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221422606
Ik ben ook helemaal bij. Die Arie is gewoon niet te verstaan joh. Lekkere beef met Corolie ook. Paardenlullen
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 21:34:06 #42
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221423511
Ik ben ook helemaal bij. Ik begin Fred zat te worden met zijn dominante gedrag. En continu achter hun rug om lullen over dingen die hem niet aanstaan maar dat niet rechtstreeks zeggen. Misselijk mannetje :r
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 21:41:52 #43
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221423590
En die Coralie die totaal de signalen van Caroline niet kan lezen. Zo gênant dit soort mannen die zichzelf overschatten :')
  zaterdag 25 juli 2026 @ 10:51:03 #44
28167 matthijst
pi_221425743
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
pi_221425747
Ja met dat foute kleurspoelinkje door zijn haar. Waarschijnlijk ook niet zijn echte haar maar een toupetje.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 25 juli 2026 @ 16:25:44 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221429545
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 10:51 schreef matthijst het volgende:
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
Dat was al eerder gezegd maar ik kan het ook niet meer anders zien _O- Hij heeft ook wat weg van René Mioch :D
pi_221432180
De woensdagaflevering bekeken. Fred kreeg Monique erbij, een 60 jarige die 13 jaar in Miami heeft gewoond dus het weertype van Bonaire kwam haar bekend voor. Best een kittig vrouwtje en dat beloofd wat voor de nabije toekomst met spraakwaterval Yvonne die gelijk haar territorium begon af te bakenen toen Monique ten tonele kwam in deze aflevering. Top TV, en in de donderdag aflevering komt dat tot een escalatie.
Paul krijgt er ook gelijk weer 2 nieuwe vrouwen bij, niet te gelijkertijd maar wel vlak achter elkaar; Mandy en de ietwat representative Josseline. Weet nog niet wat ik er van moet zeggen. Het keuvelt aardig door onder het genot van 'een glaasje roze'. Beetje hittepetitten tot nu toe.
Thomas zijn date Naomi kabbelt ook voort, lekker naar de sportschool, etentje. Vind het een aparte meid en ik denk niet dat hij haar fysiek aantrekkelijk vind.
Nysa Tara heeft de gelovige Annemieke huiswaarts gestuurd, maar nog wel even een flesje wijn in ontvangst genomen. Pikt ze toch nog even mee. Op naar de volgende date die komen gaat. Annemieke was totaal haar bloedgroep niet en veel te braaf.
Caroline en haar twee mannen Carolie en Arie zijn de smaakmakers. In Arie ziet Caroline haar favoriete klusjesman, maar liefde nee, dat zie ik niet gebeuren. Carolie wordt al bijna de laan uit gestuurd. Die doet niet veel alleen de stereotype Antilliaan uit hangen. Net als Eline op Aruba heeft Caroline iets met zwerfhonden en het bezoekje aan de opvang was voor Arie wat makkelijker dan Carolie die er wat gemaakt en ongemakkelijk bij stond. Ondertussen komt de jaloezie op Arie bij hem steeds vaker boven drijven. Hij lacht ook steeds om Arie die continu Caroline te hulp schiet bij het afzagen van een tak die voor de zoveelste keer tegen het grote hoofd van haar is terecht gekomen en weet ik wat niet meer. Ook in de aflevering van donderdag komt het tot een aanvaring waarbij het platte Haags van Arie weer erg geestig naar voren gaat komen. Can't wait.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221441790
Zo, ben helemaal bij met de Videoland afleveringen. De donderdagaflevering van komende week was wel boeiend moet ik zeggen. Met een Arie die Carolie een 'paardenlul' noemt op zijn Haags, geweldig. Hij gaat echter wel met Caroline op date en is daar heel tevreden over met zichzelf hoe dat is gegaan en dat laat hij maar wat blijken.

Zou wat zijn dat Caroline een plottwist doet en Arie eerder buiten de deur zet dan Carolie. Dan wil ik het nog wel eens zien, maar goed dan heeft ze geen klusjesman meer dus die kans lijkt me zo goed als uitgesloten.
Thomas en Naomi loopt nog niet echt soepel en met de komst van Volendamse Mexx maar woonachtig in Edam, was het snel duidelijk;d Naomi moest vertrekken want eerlijk gezegd is het wel een mooie verschijnen die er nu binnen is gekomen. Gelukkig is ze niet te moeilijk en laat zich opsluiten in het bezemhok van de B&B en eet ze gewoon lekker patat met mayonaise....ze is zo gewoon gebleven.

Dan zweterige Fred op Bonaire met zijn smoezelige en natte haardot op dat schedeldak van hem. Het is wel een autoritair mannetje die echt zo over kan komen naar zijn dates. Erg kritisch, vooral als er een groot stickervel opgeplakt moet worden. Monique doet dat niet goed in zijn ogen maar Yvonne doet dat veel beter. Monique zal dus haar biezen ook snel weer moeten pakken in de volgende aflevering.

Paul en zijn 2 vrouwen ontpoppen ook nog niet echt als smaakmakers, het kabbelt nog steeds voort. Ik vind Mandy wat aardiger dan Josseline. Blijft een hittepetit en komt soms wat formeel over. Mandy is wat relaxter.
Nisha Tara heeft ook een nieuwe date binnen. Suus is aangekomen rechtstreeks uit Curacao maar is echt een Francofiel zoals ze zelf zegt. Wel moei hoe haar komst in de auto wordt gelardeerd, met een track van Celine Dion op achtergrond want daar lijkt deze Suus wel een beetje op. Erg grappig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 27-07-2026 07:33:39 ]
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 07:35:45 #49
388664 crew  Dotteke
pi_221442973
@freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 27 juli 2026 @ 09:09:38 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221443405
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuws :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')