Wat snap je niet?quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op VideolandDie Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
Ik denk dat verwarring komt omdat er stond (alles gebingewatched). Daarmee bedoelde ik van deze weekquote:
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn om de dag door te komen. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Ze is niet voor niets naar Spanje vertrokken en dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:06 schreef Fascination het volgende:
Ik zit er alweer helemaal in. Leuke mix van kandidaten. Er is duidelijk geselecteerd op wat spraakmakender types.
Ik verbaas me een beetje over Caroline. Wat een saai leven leidt zij.Hele dag bij haar resort, houdt niet van wandelen, fietsen, terrasjes pakken. Is de hele dag klusjes aan het doen of aan het schoonmaken. Waar is het plezier? Denk dat er een man moet komen die haar leert te ontspannen.
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:54 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Sja, wat is saai? ze heeft wel wat dingen om handen en niet iedereen hoeft perse een enorme (vage) kennissenkring te hebben en slap te ouwehoeren op een terras om maar bezig te zijn. Ik vermijd ook liever potentiele drama's en mensenmassa's en heb een kleine inner circle van mensen die dicht bij me staan. Haal mn verder plezier uit andere dingen zoals een dag weg op de motor. Heb het idee dat zij voldoende heeft meegemaakt dat ze die keuze ook heeft gemaakt op enig moment in haar leven. Het is niet voor niets dat het een hondtenvrouwtje is geworden lijkt me.
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaidquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik betrek het niet per se op sociaal contact hoor. Ik hoor haar gewoon niet met passie over een activiteit/hobby praten.
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.quote:Op woensdag 22 juli 2026 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er staan toch pas 5 afleveringen op VideolandDie Moralie zag ik alleen in de vooruitblik. Of kan ik nog verder kijken?
De honden waar ze niet mee wandelt 😂quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:06 schreef tvdleur het volgende:
[..]
Mwah. De honden en opvang zijn wel aardig vaak aan bod... Op een gegeven moment heb je alles wel gehoord en gezien als kijker, moet ook niet te saai worden / herhalend zijn. Ze hebben vast uren aan materiaal gedraaid
van strontscheppen...
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voorquote:Op donderdag 23 juli 2026 06:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wat is er niet duidelijk aan? Ik zeg toch wat ik kon zien heb ik gekekenja en er staan 5 afleveringen op videoland dus ja je gaat hem zien
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij wasquote:
Dit dusquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Inmiddels al 8 dus aangezien er ook nog ma/do afleveringen bijkomen he.
Ik ben inmiddels bij. Er valt weer genoeg te ergeren. Denk dat die kerel bij Iris ook heel snel gaat wiepen. Betrekt werkelijk ALLES op zichzelf holy shit wat een vermoeiende langspeelplaat. Zelfs als je je hond naar de dierenarts brengt begint bij nog over zijn eigen bloedprikken.
Sorry ook mijn fout! Naam verkeerd geschreven het was Caroliequote:Op donderdag 23 juli 2026 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb 5 afleveringen gezien en daarin komt deze meneer nog niet voorEr staan blijkbaar al 8 afleveringen op, dat had ik fout!
[..]
Ik dacht dat er maar 5 afleveringen waren (1 week), maar blijkbaar zijn het er 4 per week en staan die van volgende week er ook al op. 8 stuks dus. Dat betekent dat ik er dus nog 3 kan kijken, ik dacht dat ik al helemaal bij was
[..]
Dit dusDat had ik niet door, my bad
Idd, dacht bij voorstel video: oh nog zo'n gay. En toen ie begon over vroeger in de kroeg met al z'n vriendinnen, dacht ik: ok, en nu is ie uit de kast voor deze show.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:28 schreef freaky40 het volgende:
Thomas werd als laatste B&B houder voor gesteld. Ik weet het niet, maar als het een date is voor Timothy had ik het ook geloofd. Beetje gay-vibes bij hem, zit niet echt vrouwenvlees aan merk ik. En zo'n klein hondje bij hem maakt dat gevoel helemaal af...Hij krijgt allemaal wel modelletjes als dates zo te zien. Er is dus ergens misschien wel een kaartenbakje opengetrokken omdat er niet veel aanmeldingen voor hem waren...
Dat was al eerder gezegd maar ik kan het ook niet meer anders zienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:51 schreef matthijst het volgende:
Arie lijkt een typetje van Michiel Romeyn.
Ik skip ze ook omdat ze naast onleesbaar ook vooral een samenvatting zijn, dus voor mij niets nieuwsquote:Op maandag 27 juli 2026 07:35 schreef Dotteke het volgende:
@:Freaky40
Bedankt voor je verslagen maar ik lees ze eigenlijk zelden omdat ik ze iets onleesbaar vind, alles zo onder elkaar
Een alinea er tussen maakt het wat mij betreft wat overzichtelijker.
IK heb het bij een post van je aangepast, hoe vind je dat zelf? Is wat mij betreft leesbaarder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |