abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221522889
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221523029
Die Jiry heeft het nog lang volgehouden. Een week in een tent slapen en wordt er doodleuk verteld dat er in de buurt ook everzwijnen zijn. Ik was binnen een minuut vertrokken .
pi_221523279
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 12:57 schreef pmponer het volgende:
Jiry was gewoon helemaal klaar met dat bakvissen gegiechel. En dan ook nog eens in een tent te moeten zitten met je eigen prakkie heeft hem gewoon aan het denken gezet.
Iris was duidelijk helemaal weg van hem na dat motorritje en dat was voor hem niet geheel wederzijds. Dus dat hij naar zijn kind moest was een mooie escape.
Als hij haar helemaal leuk vond was hij echt wel gebleven.
pi_221523301
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Fred is echt de grootste lul die ooit heeft meegedaan. Elke keer als je denkt dat ie niet verder kan zinken boort hij toch een nieuw level aan. Wat een ongelofelijke zak hoe hij die nieuwe vrouw niet eens fatsoenlijk ontving en meteen classificeerde met "het is in alles een oma".

Nee ongelofelijke paardenlul, deze vrouw wil gewoon van de mooie dingen in het leven genieten zoals kinderen, kleinkinderen en huisdieren. Zou je ook eens moeten doen in plaats van in die egocentrische wereld van jezelf te blijven hangen alsof je een jonge sportieve kunstzinnige halfgod bent, met je achterlijke ondergedrupte tuinstoelen waar een vogel die heeft gescheten nog wat mooiers van maakt.

Hij krijgt daarnaast geen vat op Doete en daar wordt hij onrustig van ... ben benieuwd of ze hem net als Yvonne heerlijk op z'n nummer zet bij het eindgesprek
😂

Fred denkt dat spelende oma's niet kunnen mountainbiken.
Droeftoeter zeg. Hoop dat Doete flink de straat met hem afveegt en als afsluiter het dode koraal op zijn tenen smijt. Kan hij de eerste week met zijn gekneusde tenen omhoog zitten in zijn kunstzinnige stoel.
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 08:32:02 #255
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221523320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Bij Nisha Tara krijg ik inderdaad het gevoel dat er vanuit de productie is ingegrepen omdat ze geen fair spel heeft gespeeld met Lieske en het opzoeken op de social media. Daarom misschien ook maar 3 dames en snel afgerond qua opnames.
We hebben ook nog nooit eerder een scene gezien waarbij een deelnemer duidelijk in beeld op de socials zit van een kandidaat en zegt: ik kijk heel vaak op haar profiel.

Ik vond dat zo’n vreemd intermezzo. Waarom laat de productie dit weten? En waarom opeens dit gegeven in de uitzending?

Ik vermoed omdat inderdaad bleek dat de twee al contact hadden en de productie er geen gedoe over wilde als dat achteraf in de pers ‘onthuld’ zou worden. Het gedoe vóór zijn dus. Het programma had al een paar van dergelijke akkefietjes achter de rug natuurlijk, met vermeende één-tweetjes en andere onwaarheden. Denk dat dit de noodgreep was om de schade te beperken. En vervolgens inderdaad snel afhandelen en een extra kandidaat erbij.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221523403
En Suus die vervolgens, zoals Fred zou zeggen, “een beetje in de weg zit”. -O-
  zaterdag 8 augustus 2026 @ 15:45:14 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221526281
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.

Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221526298
Never forget die keer dat bij BZV een boer al contact had gehad met één van de dames (afgesproken zelfs?) voor de logeerweek.
pi_221529990
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant :')
pi_221530374
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 15:45 schreef Silenus het volgende:
NT liet toch al expliciet doorschemeren dat ze contact hadden? Het duurde lang, maar eindelijk zagen we elkaar, zoiets? En dan Lieske met haar lulverhaal dat ze niet moesten vergeten om nummers uit te wisselen, wie gelooft dat.. Maar goed dat ze zijn opgedonderd, ben wel benieuwd naar dat Klokhuis-character wat ervoor in de plaats komt. Die scene met die hond aan tafel was wel hilarisch.

Maar het petje van Eline is inderdaad wel behoorlijk apart, mijn vriendin kon het tijdens het kijken ook over niets anders meer hebben. Hoe werkt die pet, heeft ze er een gat in zitten, het lijkt wel een drol op haar hoofd, waarom bedenkt ze zoiets, wat zou hij hier van vinden, hoe ziet de pet eruit als ie af gaat, heeft ze zelf wel door dat het een drol is, etc etc. Hopelijk in de volgende aflevering uitsluitsel.
heeft in boulevard al uitgebreid op gereageerd: Pet zit een gat in, soms koopt ze die zo en soms knipt ze er een gat in. Waarom ze zoiets geks überhaupt draagt, had ze geen antwoord op gegeven :P
  zondag 9 augustus 2026 @ 07:50:48 #261
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221530884
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2026 23:27 schreef Ace1 het volgende:
Nisha T en Fred zitten beide verschrikkelijk in mn irritatie zone. Jiry ook, maar die was ineens weg. Iris is eigenlijk ook mega labiel.. eigenlijk vind ik iedereen irritant :')
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221534352
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 augustus 2026 11:30 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Jiry zag gewoon dat ze direct verliefd werd en kreeg toen hele grote bindingsangst.

Het is een vrouw die duidelijk nog in het rouwproces zit en vermoedelijk ook nog wel even blijft. Je ziet gewoon aan alles dat ze vlucht, daarom was ze ook zo opgewonden na de motorrit.

Jiry zag de bui al hangen.. Nee die wil niet vast zitten in haar verhaal
Hij heeft zelf natuurlijk ook een behoorlijke rugzak PTSS (gehad).
Make trouble not war
pi_221537558
Lieske leek me een verborgen narcist, zou ook verklaren waarom ze meteen zo perfect was voor Nisha Tara.
pi_221542304
quote:
1s.gif Op donderdag 6 augustus 2026 21:22 schreef Fascination het volgende:
Ik vind de klefheid tussen Nisha Tara en Lieske toch wel heel prominent aanwezig. Ze doen alsof Lieske daar al tijden zit en ze elkaar grondig hebben leren kennen, maar voor m’n gevoel zit ze daar net. Kan zijn dat ze anders teveel klefheid moesten filmen en het daarom hebben ingekort. ;(

Wel benieuwd of dit standhoudt.
Er lijkt ook helemaal geen opbouw in te zitten. Suus was er, er leek wat aantrekking tussen hen, vond ik heel aandoenlijk om te zien, vooral die scène op de trampoline.
Lieske kwam, en ze vlogen elkaar al innig om de hals en het was direct klaar. Bye Suus.
Ik geloof Lieske niet trouwens, dat zij op NT valt. Krijg er heel erg ‘moment of fame ‘ vibes bij.
pi_221542326
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2026 @ 21:08:16 #266
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221544798
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Jeetje die Iris is toch wel enorm lastig zeg. Alles moeilijk, alles onsoepel.
Toch eigenlijk niet zo'n enorm leuke vrouw. Weet ook echt niet wat ze zoekt.
Drama queen. Nodigt een man uit waarvan ze op het filmpje ook wel kon zien dat het een rare onaantrekkelijke incel is.
Volgens mij huilt zij al als het gaat regenen op een dag waarvan de weerman zei dat het droog zou zijn.

Valt enorm door de mand. Mag blij zijn dat er nog iemand reageert op deze moeder van 3 die mannen in een tent stopt.
  Official ESF Kreviewer maandag 10 augustus 2026 @ 21:09:09 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221544811
Ik hoop overigens dat Timothy die poedel weer snel naar huis stuurt.
pi_221544835
Krijg jeuk van Iris. Is duidelijk nog niet over het verlies heen. Een leuke klik dat spaak loopt en haar wereld stort gelijk in, even uithuilen bij een vriendin.

Die dichter ook naar huis. Zal me niks verbazen als ze nu alle volgonde mannen gaat vergelijken met Jiry, want dat is zo'n geile vent met die geile spijkerjas en mooie bike!
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:55:54 #269
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_221545152
Sjaak heeft een raar hoofd.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_221545186
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is. :')
  maandag 10 augustus 2026 @ 23:02:25 #271
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221545596
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2026 07:50 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ja de casting heeft dit jaar goed haar best gedaan, bij wlke deelnemer is wel iets mis.
Er moet sowieso een steekje bij je los zitten wil je hieraan meedoen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 augustus 2026 @ 07:44:57 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221546036
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:59 schreef vencodark het volgende:
Met zulke filmpjes is het kaf van koren scheiden toch easy breezy?
Sommige mensen komen aan en dat is binnen 2 tellen duidelijk dat dit geen match is. :')
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
pi_221546545
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 07:44 schreef Kreator het volgende:

[..]
Bij die nieuwe Michelinvrouw in dat prachtige kasteel had ik dat ook. Je ziet toch direct dat daar een paar mensen tussenzitten die geen match zitten (ze had overigens de 2 tokkies vrij snel uitgefilterd). De meeste mannen hadden geen enkele humor in hun filmpje zitten en zij lijkt me wel iemand die dat nodig heeft.
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad. _O- Keiharde NEE!
Michelin vrouw. :') Rude!
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:55 schreef matthijst het volgende:
Sjaak heeft een raar hoofd.
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd. :?
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 17:55:38 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221549746
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:

[..]
Geeft ze ook duidelijk aan inderdaad. Humor en gezelligheid. Geen stijve harken!
Die tokkies inderdaad. _O- Keiharde NEE!
[..]
Ik vind het nogal een engerd. Echt een griezel.
Kan qua looks natuurlijk niet tegen Jiri op dus ik snap niet dat Iris hem überhaupt heeft uitgenodigd. :?
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.
pi_221550545

Thomas zit in de kast. En nee, dit is niet alleen omdat hij zo zit met zijn schoothondje als support omdat hij iets heftigs wil mededelen. Nee, dit blijkt uit zijn algehele mimiek.Ten eerste ziet hij eruit alsof hij graag latex pakjes aantrekt en is hij te verzorgd voor een beetje alpha man. Ik snap dat hij er tip-top uit wil zien op tv, maar uiteindelijk kun je ook overdrijven.

Deze vibes geeft hij bij mij af, beetje incel achtig type is het zelf. Hij is duidelijk nog gewoon op looks aan het swypen.

Je kunt ook duidelijk zien dat hij heel weinig ervaring heeft met daten. Helaas zien we natuurlijk niet alles, maar het komt erop neer dat als hij nu twee meiden wegstuurt en dan nog geen advances maakt naar Mexx toe… wat doe je dan? Dan waardeer ik daarin Iris meer, die zich wel openstelde maar gekwetst werd.

Is het dan zo chemieloos of heb ik een sketched beeld van daten, ik kan letterlijk na anderhalf uur met iemand verder zijn dan dit soort lui. Snap dat de B&B eigenaren zelf wat terughoudender zijn i.v.m. kandidaten die allemaal moeten langskomen, maar als man zijnde zoals bij Eline, dan maak je toch een move voordat de nieuwe mannen komen? eigenlijk zegt ze feitelijk door niets fysiek met de huidige man aan te gaan dat hij niets is.

Zelfde geldt voor als Thommieboy dus Mexx aan het lijntje houdt totdat iedereen is langs geweest, kies dan gelijk voor Mexx.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:38:28 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221551002
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 10:29 schreef vencodark het volgende:
[..]

Ik ben slecht met namen. Dit helpt.
pi_221552076
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 20:38 schreef Kreator het volgende:

[..]
Ik ben slecht met namen. Dit helpt.
Ohja, ik snap het wel hoor. Mireille ofzo.
Of niet. :')
pi_221552481
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 17:55 schreef Silenus het volgende:

[..]
Inderdaad een creep, je verwacht dat ie elk moment met een AK47 een Noors eilandje op gaat lopen. Met z’n kut-gedicht, sloeg toch helemaal nergens op? Doet ie voor z’n beroep, nota bene, ga een vak leren.
Ik zou zo nog een paar andere types erbij kunnen verzinnen maar dat is een beetje lullig. :')
pi_221552495
Overigens is die muurschildering bij Eline wel echt heel tof bedacht en gedaan. Menno is cool. ^O^
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 23:07:20 #281
28167 matthijst
pi_221552736
Die "Enne" dude :D

Die nieuwe Tineke de Nooij vind ik geen reet aan.

Thomas altijd met die zonnebril op. Ook al zit ie in de schaduw. Kneusje. Zit te wachten op de onthulling dat hij Mexx al jaren kent maar een cover voor z'n gayheid nodig had tot z'n ouders dood zijn.

Eline en Menno. Elk gesprek gaat over dat hij zo druk is. Pfffff vermoeiend. Je bent zo druk. Ja ik ben zo druk. Oh wat ben ik druk. Lookylookylookylook at me.

Wadie vindt Timothy steeds leuker en z'n energie fijn. Hoe dan. Die klein pisnicht loopt te hele tijd te zeiken op je :?
Hoe kan die dude communicatie adviseur zijn. Communiceert nauwelijks.

Michael de afgekeurde Transaviapiloot is d'r ook weer.

Afscheidsgedicht van Sjaak:
Ik flirtte als een malle
Met mijn rode Rudolfneus
Jij bleef maar naar me lachen
Maar je vond me dus een kneus
De afwijzing doet pijn
Een traantje langs m'n baard
Nu terug naar Nederland
Het was het allemaal waard.
pi_221552819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:07 schreef matthijst het volgende:
Die "Enne" dude :D

Die nieuwe Tineke de Nooij vind ik geen reet aan.

Thomas altijd met die zonnebril op. Ook al zit ie in de schaduw. Kneusje. Zit te wachten op de onthulling dat hij Mexx al jaren kent maar een cover voor z'n gayheid nodig had tot z'n ouders dood zijn.

Eline en Menno. Elk gesprek gaat over dat hij zo druk is. Pfffff vermoeiend. Je bent zo druk. Ja ik ben zo druk. Oh wat ben ik druk. Lookylookylookylook at me.

Wadie vindt Timothy steeds leuker en z'n energie fijn. Hoe dan. Die klein pisnicht loopt te hele tijd te zeiken op je :?
Hoe kan die dude communicatie adviseur zijn. Communiceert nauwelijks.

Michael de afgekeurde Transaviapiloot is d'r ook weer.

Afscheidsgedicht van Sjaak:
Ik flirtte als een malle
Met mijn rode Rudolfneus
Jij bleef maar naar me lachen
Maar je vond me dus een kneus
De afwijzing doet pijn
Een traantje langs m'n baard
Nu terug naar Nederland
Het was het allemaal waard.
Ahahahaha, hier geen Videolandabbo meer, even over getwijfeld om het weer aan te schaffen om vooruit te kijken maar toen de Videolandreclame zo nadrukkelijk op beeld kwam dacht ik, dah groetuh. Wel lees ik graag spoilers.. :D
pi_221553608
Goot Caroline nou de spaghetti af via de rand van de wasbak???? Gadverdamme
pi_221554029
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Goot Caroline nou de spaghetti af via de rand van de wasbak???? Gadverdamme
We weten toch allemaal dat ze vies is? Niks nieuws 😂
pi_221554296
Hoop mensen vinden Timothy een irritante nicht, maar het is werkelijk de enige kandidaat die al z'n dates goed leert kennen door even lekker 1 op 1 wat te doen, zichzelf precies zo voordoet als zichzelf, even de diepte ingaat, ze niet na een middag wegstuurt en echt onderzoekt of er iets in zit.

En dat terwijl hij eigenlijk al bij Michael wist dat dat hem ging worden. Nogmaals, vind het wel een intelligente vent.

Zo'n Iris die iemand na 2 uur wegstuurt en niet eens het fatsoen heeft met hem samen te eten (!!) of een Caroline die iemand alleen maar huisvest vanwege klusjes en 0.0 moeite doet om uberhaupt een connectie te krijgen, die mogen ze van mij ook het programma uittrappen.

Oja en ik vond Thomas al van het begin redelijk biseksueel at least overkomen.
pi_221554728
Thomas deed me denken aan een jongetje van de basisschool toen hij gisteren met zijn rugzakje naar de sportschool liep.
pi_221554847
Bij Iris vond ik het ook raar dat ze niet 1 maar 2 avonden Sjaak alleen liet (en de tweede avond zelfs alleen eten Sjaak in een restaurant dat vond ik ook wel tekenend). De eerste avond was al snel to much voor Iris en dan 5 min gesproken te hebben ging ze ff bijkomen (tot de volgende dag). Hoe leer je dan iemand echt goed kennen als je het maar zo kort de tijd geeft. Dat wou ze ook niet dat was al duidelijk. En eigenljk vond ik het onbeschoft gedrag van haar (en dan ook vooral dat vele alleen laten).
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_221555243
Ja, Sjaak kwam natuurlijk al met 0-3 achter bij haar.
Ik vond het ook raar dat Iris hem die 1e avond al alleen liet en de volgende dag, toch?, nog eens. :')
Weinig moeite voor gedaan en dat is toch behoorlijk lullig. Weinig gastvrij ook.
pi_221555256
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:55 schreef vencodark het volgende:
Ja, Sjaak kwam natuurlijk al met 0-3 achter bij haar.
Ik vond het ook raar dat Iris hem die 1e avond al alleen liet en de volgende dag, toch?, nog eens. :')
Weinig moeite voor gedaan en dat is toch behoorlijk lullig. Weinig gastvrij ook.
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.
pi_221555279
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 11:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Totaal niet gastvrij. Vraag me af met de mannen die nog gaan komen of ze dan ook zo antisociaal is (liever met vriendin eten dan met Sjaak bijv) of dat ze dan wel open staat voor meer interactie.
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.

En dan zegt ze in haar voorstelfilmpje vrolijk 'ik zoek een man die ook stevig in zijn schoenen naast mij kan staan'.
Girl je bent zelf zo instabiel als een Jenga toren na een paar biertjes.
pi_221555294
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ze heeft 1x bij een kerel op de motor achterop gezeten en is daardoor 4 dagen van de leg. Dat zegt alles over hoe stabiel deze vrouw is.

En dan zegt ze in haar voorstelfilmpje vrolijk 'ik zoek een man die ook stevig in zijn schoenen naast mij kan staan'.
Girl je bent zelf zo instabiel als een Jenga toren na een paar biertjes.
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 12:25:37 #292
28167 matthijst
pi_221555388
Naja misschien had Sjaak een beter filmpje dan ie eruit zag? Dat ze meteen schrok. Ik vond d'r nog best aardig doen. Beetje slijmen terwijl ze op dat bankje zaten. Was er allang klaar mee.
pi_221555443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 12:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ja maar vond ook wel dat ze Sjaak had kunnen vertellen over haar Match met Jiry (dat zou ook ruimte kunnen geven voor haarzelf) maar duidelijk dat ze zelf in de war is erover en zichzelf steeds terugtrekt als het ff moeilijk word.
Zoiets ja. Het lijkt nu alsof ze hem niets vertelt heeft over waarom ze (even) van slag is. Als ze daar een beetje open over was geweest, had je best kans dat het wat relaxter met Sjaak was verlopen.
Om hem alsnog de laan uit te sturen maar alé. :')
  woensdag 12 augustus 2026 @ 15:10:37 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221556335
Ja, we moeten Sjaak Na1dagAfhaak wel nageven dat ie eigenlijk steeds goed reageerde. Voor Iris kwam het te snel, zij had eigenlijk een avondje voor zichzelf moeten hebben. Maar Sjaak had dat speelse en stoere ook niet echt, daardoor kwam ze niet echt los.

Niet. Zomaar Sjaak.
Ik ben weldra: Dé Sjaak.
Neem een kijkje, in mijn ziel
Ook jij Iris, ietwat labiel
Jouw reactie, na het vertrek van Yiri
Deed me denken aan Harakiri
Ik val nu eenmaal op oudere wijve
Al was dat meer gelukt, als ik me had toegelegd op het stagedijve
Naast yiri ben ik ook een klasse lichter
Dat is wie ik ben. Sjaak. Dichter.

~the end~

Zie je, iedereen kan het.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 17:38:17 #295
28167 matthijst
pi_221556972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:10 schreef Silenus het volgende:
Ja, we moeten Sjaak Na1dagAfhaak wel nageven dat ie eigenlijk steeds goed reageerde. Voor Iris kwam het te snel, zij had eigenlijk een avondje voor zichzelf moeten hebben. Maar Sjaak had dat speelse en stoere ook niet echt, daardoor kwam ze niet echt los.

Niet. Zomaar Sjaak.
Ik ben weldra: Dé Sjaak.
Neem een kijkje, in mijn ziel
Ook jij Iris, ietwat labiel
Jouw reactie, na het vertrek van Yiri
Deed me denken aan Harakiri
Ik val nu eenmaal op oudere wijve
Al was dat meer gelukt, als ik me had toegelegd op het stagedijve
Naast yiri ben ik ook een klasse lichter
Dat is wie ik ben. Sjaak. Dichter.

~the end~

Zie je, iedereen kan het.
Ik zou Iris even contacten :P
pi_221557132
Ik vind Eline een beetje asociale meid.
Make trouble not war
pi_221557562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 18:21 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik vind Eline een beetje asociale meid.
Joh en dat zie je nu pas? 😂
Ze is een beetje tokkie maar is niet erg
pi_221558091
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:32 schreef Killerjas het volgende:
Joh en dat zie je nu pas? 😂
Ze is een beetje tokkie maar is niet erg
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidaten ;)
"Common sense is not so common" --Voltaire
  Official ESF Kreviewer woensdag 12 augustus 2026 @ 22:31:03 #299
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_221559246
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoop mensen vinden Timothy een irritante nicht, maar het is werkelijk de enige kandidaat die al z'n dates goed leert kennen door even lekker 1 op 1 wat te doen, zichzelf precies zo voordoet als zichzelf, even de diepte ingaat, ze niet na een middag wegstuurt en echt onderzoekt of er iets in zit.

En dat terwijl hij eigenlijk al bij Michael wist dat dat hem ging worden. Nogmaals, vind het wel een intelligente vent.

Eens. Ik vond hem de eerste aflevering wel wat zenuwachtig en vervelend met opmerkingen en kaviaar. Maar hij doet het nu ontzettend goed, veel beter dan gedacht.
Ik vond hem met de dramaqueen poedel ook heel relaxed. "Doe je armen omlaag en ga lekker naar huis om te slapen". Zonder oordeel, zonder mee te doen aan het drama.

Hij had hooguit iets eerder afscheid moeten nemen, want het is overduidelijk geen match.

Is Iris die met dat haarpetje? Die jongen valt me echt 1000% mee. Mooie muur tekening ook. Ik denk dat zij zo iemand is die pas na een jaar iets gaat voelen bij zo'n gozer, maar wel na 2 uur verliefd kan zijn op iemand die haar slecht behandelt.
pi_221559358
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 20:25 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Tokkie is voor mensen met wansmaak. En je trekt er alleen maar andere tokkies mee aan, zie de kandidaten ;)
Die F Side hooligan is me er wel eentje ja _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')